Looking for your 2014 Best Moments video? Sign in
tsutomulures
Good times! #Tsutomu #mokeinvert #hanapaa @saiyamura @pres10o
mokeinvert - hanapaa - tsutomu -
i_d0nt_c9r3_i : Good going today
1_loyal_1 : #yeeee might as weo call um da guarentee
saiyamura - sdd556 - mikey_blanes - johnr_0 -
instagram
rudebwoy_94
Today's ackshun wit my nigga @shalei_monique dwn da south side mahalo nui yea you #Hanapaa #Bless #2manSesh #chokesmallfish
bless - chokesmallfish - hanapaa - 2mansesh -
titahz01 : Yay yooh nice catch
ma_chew : What @shalei_monique never catch?!
shalei_monique : @ma_chew I had one nice size papio and right when it came to the shore it came off!😩 alllll siiiick lol
ma_chew : @shalei_monique ahhhhhhhhh! Lol
bronzink : Nice guys TFTI πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”
bronzink : Jk nice catch bro
rudebwoy_94 : Haha shit taught u guys was busy next time garentee lmk @bronzink
2girls_1pup : Cheee!! :)
eyezayuhhh - _mrluvaluva_ - cps_sgr - nawahinewiwoole -
instagram
morris_lures_hawaii
Long day. Only a 12-15lb mahi to show for it. Still beats working lol. #Hanapaa #Waianae
hanapaa - waianae -
bigrooster808 : "Sorry in a meeting, call you in a little bit" haha you fawka!
morris_lures_hawaii : @bigrooster808 that's the only auto reply I got on my phone lol. Almost home call you in 15min.
w_e_n_z : Did u guys find da porpoise...
morris_lures_hawaii : @w_e_n_z yeah one shitty pile. Only had like 10 porpoise inside lol. One pass pau.
mauimaxx : I ran 80mi for not much more... Ba humbug... Na na lol merry Xmas
ruby_dooobie_808 - kordeilrags - offshoredoll - _bad_fish_ -
instagram
hist8o8
Hanapaa holoholo aweoweo #hanapaa #beerthirty #steinlager #holoholo #holohi #aweoweo #action #nightfishing #fishing #luckywelivehi #luckywelivehawaii #hawaii #hilife #808
beerthirty - hanapaa - hawaii - hilife - action - luckywelivehi - holohi - aweoweo - fishing - holoholo - nightfishing - luckywelivehawaii - 808 - steinlager -
defectivekoh : Nice one! β˜€
semioness : Ho steady killing!
hist8o8 : @defectivekoh mahalos @semioness rajah dat straight murk haha redfish killah
semioness - brittney_hope3 - caitlin.hiilani - jabe87 -
instagram
alohafrom808
Caught an uku (#greysnapper / #jobfish) as big as my thigh and took 30 mins to bring up today... I'm not gonna lie, #thestrugglewasreal. Lol. Felt like it was between 15-20 lbs... But it's all cleaned and filleted up now. #hanapaa #hilife #luckywelivehi #adventurestrong #alohafrom808
greysnapper - adventurestrong - hanapaa - thestrugglewasreal - hilife - luckywelivehi - jobfish - alohafrom808 -
kalaxiv : Dayuuum as long as its not the other uku it's all good
blae8o8 : Bruuuuh! Nice one
knektusa : @llobes
llobes : @knektusa my fav
shibbystylee : @liz_barney
stunglasses : @jdbaluch
haaheo : πŸ”¨
boostum : @alohafrom808 cheeeee bango!!πŸ‘Š
thejerrk - briogeov - fignuts4u - creen808 -
instagram
p1leeoh
I fish for moments. #tropo #hanapaa
hanapaa - tropo -
roytoyyy : #tfti
lance_ah : We go! Since @_scas no invite me
p1leeoh : @lance_ah haha I told um be was too far, we stay mokuleia
lance_ah : Never too far. Used to go inside kaena a lot.
p1leeoh : @lance_ah Get action inside? We never got nothing tonight lol
lance_ah : Plenty action. Whipping for kala/nenue. Moi, papio. They lock the gate now. Gotta get permit.
_scas : @lance_ah ah comon
xpndamazingx82x - j___dub - gaviin_x - cupcait92 -
instagram
longboar.d
Had fun today in the bay w/ @kain_lyman We lost a nice ahi #brokeline #hanapaa
brokeline - hanapaa -
longboar.d - anastasi_solntseva - concertllife - karinxo14 -
instagram
stefolopogus
#fishingtales #fishing #hanapaa
hanapaa - fishingtales - fishing -
808poledancers : Looks good for bait
the4nakatas - mars_koyama - hailey.sil - guchmcriblover -
instagram
stefolopogus
Even #tilapia is considered #fishing. #hanapaa #fishingtales
hanapaa - tilapia - fishing - fishingtales -
leesachiemi - arkimoto - lissahhhh - tropogear -
instagram
outlawkai808
Kala for dinner #hanapaa #meltthebutter #reefhunter #Roots #hilife #handodat
roots - meltthebutter - hanapaa - hilife - reefhunter - handodat -
tamiko_mitsu : Nice catch.
illladvised : Damn! Wish I got the call..
samd_82 : Holy cow! Someone's gonna be in a super good mood tonightπŸ˜„
jkawailana : Can I have two? Lol
outlawkai808 : @illladvised sorry cuz was one spontaneous trip. @samd_82 😊😊
outlawkai808 : @jkawailana sure you can ☺
tamiko_mitsu - illladvised - samd_82 - matadorsworld -
instagram
jerrimuslo
Bear caught an Oio, so we used his head as bait, stuffed with his own innards. Mmmm, innards. #oio #fishhead #baitfish #hanapaa #808fish #hawaiianstyle #maui #808 #beautiful #fishermanlife #fisherwoman #fishingwiththeboys #picoftheday #photooftheday #instapic #headpiece #stuffedanimals #mauifishing #hawaiianwildlife #mauicreatures #sealife #seacreatures #fish #bloody #neat #fishermansgirl
beautiful - oio - fishermanlife - baitfish - seacreatures - hawaiianstyle - fish - instapic - bloody - fisherwoman - 808fish - headpiece - sealife - mauifishing - hanapaa - fishingwiththeboys - hawaiianwildlife - 808 - fishhead - mauicreatures - maui - neat - stuffedanimals - fishermansgirl - picoftheday - photooftheday -
workpushlive - onelove_808allday - venturehawaii - klex_wood -
instagram
bi1og
Everybody knows that when u live in paradise u got to go with the flow #hanapaa #makapuulogs #HIlife
makapuulogs - hanapaa - hilife -
kauai_known89 : Perfect day over there. Fish and bombs all day bro!
bi1og : U know dat bro @kauai_known89 didn't see u here in awhile!
kauai_known89 : I no live there anymore. I live on the east coast now.
bi1og : Ahhhhh lol jk bro but we all gotta link up again someday and have a sesh bro @kauai_known89
kauai_known89 : I owe you on that last time haha. Until next time guarantee
bi1og : Lol fo sho bro @kauai_known89 and have a good one my friend till next time!!
ox.happytrish - boogagi_gti - alohasb - mamaxjess -
instagram
lopaka87
Couple nights back fishing with the boys #papio #toau #hanapaa #luckywelivehawaii #blessed #hawaiinei #oahu #northshore #hawaii #fryfish
fryfish - papio - hanapaa - blessed - hawaii - oahu - hawaiinei - toau - northshore - luckywelivehawaii -
mrs.bertino - bradleysruka - brookielees - topiaclothing -
instagram
nevahmine
Tako poke for days. #pokesquid #hero #happy #hawaii #hanapaa #aloha #action #aquahunters #SScreep #saltwater #tako #gopro #yourgopr0 #oahu #Outdoors #oceantheropy #mygopro #mysecondhome #creeps #catchingclub #nevahmineridinco
hero - sscreep - aquahunters - oceantheropy - saltwater - catchingclub - pokesquid - mysecondhome - yourgopr0 - creeps - mygopro - nevahmineridinco - hanapaa - hawaii - aloha - gopro - oahu - outdoors - action - tako - happy -
gidgetngreg : I like some. @nevahmine πŸ˜ƒπŸ˜ƒ
oasysokubo : Cool!
carlosandfrance : Yay!
hunta44 - itsjusren12 - janaynay_xo - cherese_manuel -
instagram
rodzilla48
First day of winter? Not applicable in Hawaii. #wintersolstace #luckywelivehawaii #hilife #hanapaa
hanapaa - luckywelivehawaii - wintersolstace - hilife -
fleamann : Cheee. Brah your "inner city kids rookie video" is still classic to me
rodzilla48 : @fleamann hahaha! I caught shit for that post on FB from a friend with a special needs child πŸ˜‚πŸ”« btw my rookie friend is still a tard
fleamann : @rodzilla48 hahahahaha. I'm gonna dig that video up and watch it
kolukahi - ethan_limbaga - bassafornia - _aloha_cat -
instagram
droidfyah
Early morning Papio action!! #hanapaa #shorecasting #white #papio #liveaction #ptownshorekastahz #happyalohasunday
happyalohasunday - papio - ptownshorekastahz - liveaction - shorecasting - hanapaa - white -
g9aikau : Solid braddah
dabilon : Nice!
faryn82 : Beautiful photo!
ethan_limbaga - nic_maka4549 - nagao_ - mid_lono -
instagram
leala808
Sunday fishing #hanapaa#stressreliever#kingleon#captainleon#kingleonitis
kingleonitis - hanapaa - stressreliever - captainleon - kingleon -
mpxll : Uhhh posting on Leon's ig again huh Matthew @leala808
gelaalayvilla : Miss that so much.
_eemia : Youtube again..?
sh_huamakeabeefstew : Good luck my braddahs!!!!
t_fur_tots : πŸ™‹i want fish🐠🐠🐠
nielegram : Hooooo!!! Only sexy ah the two ahis! Yummmmm!!! @mpxll @genalauren @leala808 πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚
leala808 : No luck πŸ˜” @sh_huamakeabeefstew @t_fur_tots
t_fur_tots : 😒
alton941 - analani - magicjon_son - __jamiecat -
instagram
ordering123
stocking up for Christmas. #hanapaa #oio
oio - hanapaa -
aznwolf : Auuiight!
nwakazur : Nice one
schinen : Yumma! Tag?
ordering123 : @schinen no tag. I haven't seen a tagged fish for a long time. I'm not even sure if the tagging program is still around.
keoniisono - mccullyninjah - eboypantil - kaaawa_ants -
instagram
hist8o8
Hanapaa Fakin monsta haha #hanapaa #menpachi #nightfishing #luckywelivehi #luckywelivehawaii #holoholo #hawaii #hilife #808
hanapaa - hawaii - hilife - menpachi - luckywelivehi - 808 - nightfishing - holoholo - luckywelivehawaii -
akdminha : πŸ‘†πŸ”
onisolid808 - reid_130 - _gorgeousnessss_ - vicki_baby051984 -
instagram
lilray808
Tropo Saturdays #tps #holoholo #hanapaa
holoholo - hanapaa - tps -
lilray808 : Lol yeah same same @shellyann_
ishikawagregandlisa : Lol tfti @lilray808 good luck n be safe guy's! ! Go getum!!
lilray808 : @ishikawagregandlisa blame @igot8balls lol thanks!
ulua_addiction : Where u at
lilray808 : @ulua_addiction on a beach in Hawaii... lol jk mokes
ulua_addiction : Lol
ulua_addiction : Good luck
gilbeert : @lilray808 good luck bro!! reel that santa in
enzodirecto - allieandashleyy - ezra_g_ - sandman051717 -
instagram
hotlavaflyco
Hilo bay still get fish. This guy was hungry for candy... Papio candy. Lure: Papio Candy Caster: @hashimoto__san #hotlavaflyco #hanapaa #onthefly #papio #ulua #whipping #plugging #Bigisland #808
bigisland - ulua - onthefly - papio - hanapaa - plugging - hotlavaflyco - 808 - whipping -
hotlavaflyco : We accept paypal and ship from Hilo. U can Email me your order (color, quantity) and send paypal payment to hotlavaflyco@gmail.com.
gabby_son : Right on bra !
rcg_677 : Nice catch bro! Can't wait test test mines out..@hotlavaflyco
paytonstewart22 : What setup do you use @hotlavaflyco
ltakasaki : Cheee papio slaya, hotlavas taking off!
hotlavaflyco : @ltakasaki , πŸ˜‰πŸ‘Œ
_aloek_ : Shit i dnt have paypal or anything but i live hilo
hotlavaflyco : Ohh, right on. Lets just meet up this wk. shoot me a text 640 4275
bigpoppin - bentframe4x4 - i_dont_care_i_lovett - jkt808 -
instagram
takeo2011
Wifes first big fish. July 4th rite before da show. #hanapaa
hanapaa -
808poledancers : Sup rich this is Shane you have a IG right on. Nice fish Kim
scottsakamoto - takashi_tsue - jktsue - 808poledancers -
instagram
simonbaumer
#tonkatsudog trying to eat my #kala sashimi! #hanapaa
kala - tonkatsudog - hanapaa -
greenmichellem : Smart dog!
leighgraniello - tylerlaughs - marklukach - cewest12 -
instagram
workpushlive
#hawaii #kauai #hanapaa
hanapaa - hawaii - kauai -
justjules52 : If we come to Kauai, will you take Bob and Brandon fishing??
justjules52 - srsmock28 - cuzngaizcool - stanleybubbaswan -
instagram
jennifork
It's a beautiful day in Hawaii Nei #kualoaranch #chinamanshat #hawaii #oahu #808 #beach #oceanlife #hanapaa #fishing #teamblackout @jenn_eel
kualoaranch - teamblackout - hanapaa - chinamanshat - hawaii - 808 - oahu - beach - oceanlife - fishing -
stopitmary - pakei - djchris808 - nobuz -
instagram
marc_vl
A little early christmas gift to myself 😌🎣🎣🎣 #nitroseatech #nitro #wegotropo #hawaiifishing #holoholo #hanapaa
nitro - hawaiifishing - holoholo - nitroseatech - hanapaa - happyanniversary - wegotropo -
bj.castillo : This pole? It may look like any ordinary pole to you, but to me, this pole is something special. This pole and I will catch many fish together and well travel to many fishing spots not as separate parts, but as 2 bodies that share the same soul. This pole understands me and knows how to make me smile. Without this pole, I wouldn't be where I am today and where I'll be tomorrow. This pole completes me as if it knew we were destined to be together one day. Thank you pole, you da best.
marc_vl : @bj.castillo πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜˜ #happyanniversary
bj.castillo : Even though I just bought you, it feels like you bought me. Not me as a person, but my soul. You understand all of my peelings
dylcastanillo : Look the guide buss already fuck this pole!
slxlara : Nitro πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
marc_vl : @slxlara πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ‘
dzr6 : Thats a good pole! I have a red one paired with my stradic c14. @marc_vl
marc_vl : @dzr6 it is! This my 2nd one now lol. 1st ones a 10fter and this a 13fter. Nice set up!
clintonmoorefmx - loveyyumiguchi - ethan_limbaga - dzr6 -
instagram
xxfisher4lifexx
Cheehee Mr.Jones on a streak today! #hanapaa #halalu #akule #blessed #Godscountry @kainaalu @kaeo.v
akule - godscountry - hanapaa - blessed - halalu -
_mkkq_ : Nice guys!! Looks fun
merlyn_botelho : What kind fish is that or is it halalu
raejandoc : Be Safe. 😍
aloha.jonston - cailynreneelyn - inokea808 - talkischeap74 -
instagram
avilesgurl
Sharkey Boy caught one fish!!! #firstfish #firsttimefishing #plentyfirst #buildindmememories #moments2treasure #hanapaa #mypicturemoabetta #denurs #iloveushark #dawrightlife4me
firstfish - plentyfirst - buildindmememories - hanapaa - denurs - firsttimefishing - moments2treasure - mypicturemoabetta - dawrightlife4me - iloveushark -
all__wright : #PictureStealer
braddah_danny : U guys went maalaea lastnight? @avilesgurl
okudaraz1 : Ha spa
okudaraz1 : Hanapa
indulgence.by.shante - dayyy12 - 808lady_danger - papaspanks -
instagram
xxfisher4lifexx
Emanuel God with us! #thankyouLord #blessed #hanapaa #nightdive
hanapaa - thankyoulord - blessed - nightdive -
tmr_devin : Solid broπŸ‘Œ
raejandoc : WoooHooo!😍
_mkkq_ : 😍😍😍
raysekawamoto - darren.domingo - 808lavarock - talkischeap74 -
instagram
puerto_the_man
Da bugga wen spool me in three minutes. Nah Nah, Instagram and release da Aweoweo :) @makatalures #Nexttimebringice #Luckywefishhi #Luckywelivehi #Hanapaa #Aweoweo #Makatalures
haole - luckywelivehi - aweoweo - makatalures - nexttimebringice - luckywefishhi - hanapaa -
lindseywouldgo : Bugga is good if you fry um lol
puerto_the_man : I've never tried Aweoweo before. I figure next time I'll bring ice and hopefully bag more than one. Brah we go dive some time :) @lindseywouldgo
puerto_the_man : Know of any Moi holes? @lindseywouldgo
lindseywouldgo : Fo sho, semester just ended so lmk
lindseywouldgo : Nope, never seen them in the wild before lol
alexromo818 : a a ganger went into the basin after they drain dry dock 2b where they were working on the shit that blocks water. took like 70 lb of papio home
puerto_the_man : Lol, when docked and drained out the basin our old Captain was telling everyone that there was a tuna in the basin. Turns out it was just a baby papio. #Haole @alexromo818
sunny.fever - sattlertime - brandonpettefer - soulhot777 -
instagram
jerrimuslo
Fishin for Eel, got a Puffer. They're pretty adorable. #pufferfish #adorable #thoseeyesthough #fishermanlife #fisherwoman #fishingwiththeboys #baitfish #hanapaa #808fish #hawaiianstyle #maui #808 #beautiful #hawaiianbeaches #luckywelivehawaii #pacificocean #islandlife #picoftheday #photooftheday #instapic #igpics #puffer #socute
beautiful - pufferfish - fishermanlife - instapic - baitfish - islandlife - hawaiianstyle - thoseeyesthough - puffer - fisherwoman - pacificocean - 808fish - luckywelivehawaii - hawaiianbeaches - socute - hanapaa - fishingwiththeboys - igpics - 808 - maui - adorable - picoftheday - photooftheday -
bhess716 - sainide - 808alldaybrand - emilynishimoto -
instagram
xrachelle_annx
My first fish from dunking!🎣 14.5 inches from nose to forkπŸ˜πŸ‘ #Moi #Hanapaa #Itsfinallynotaneel #Hadtroublereelingin #PacificThreadFin
itsfinallynotaneel - moi - hanapaa - pacificthreadfin - hadtroublereelingin -
puerto_the_man : Mean :)
aaron96793 : Epic fail. Not PacificThreadFish, #PacificThreadFin. Lol
xrachelle_annx : @aaron96793 Oohhhh!!! No wonder I'm not getting likes. Lol
_itsqueenie - braddahjamez - braye_ - x3mariiia -
instagram
tsutomulures
Soldiers headed out for battle. Thanks Cru and Creighton. #Tsutomu #yellowfin #ahifever #billfish #hanapaa @cruton96712
ahifever - billfish - hanapaa - yellowfin - tsutomu -
not2schadey : Those inverted fish heads look insane awesome work!
bnhugs : @chendricks84
tsutomulures : Thanks bro. @not2schadey
bks_729_okinawan_sweet_potato - malanainellie - tomaviernes - xogardenia -
instagram
Iconosquare feedback