i.solene.g
You know what's sad! The fact that I'm a five head!!!! #ginbargametostrong #forheadgametostrong #habeshagirlproblems
habeshagirlproblems - ginbargametostrong - forheadgametostrong - teamnotashamed -
jozalin__ : Looks like 7head to me lmaoo #anchigenbit
i.solene.g : Lmfaoo!! Shit head! @jozalin__
_imtrev : @i.solene.g ..... But Still Extremely Beautiful ¡ | 😍
eyoba_ : Why don't u crop off the forehead like most habeshas lol
dankfik : Lol ok, I got a 5 head too!
_fuelingdreams : Your still cute!!!!!!
i.solene.g : @_imtrev Awhh thank you ☺️☺️😊 @eyoba_ lmao! I do that but it's time to reveal the truth @dankfik Ayee! #teamnotashamed haha @_fuelingdreams thank u πŸ˜ƒ
amoonie22 - yasmelly31 - maarwf2 - amenhalleluyer -
instagram
helenawgebreil
Missed me?β˜ΊοΈπŸ’žπŸ™†#habeshagirlproblems
habeshagirlproblems -
itsjustnancyy_ : I lovee your hair!! Lol
helenawgebreil : Thanks girl, it's honestly a struggle trying to maintain it but I try. @itsjustnancyy_ How are you though? Omg it's been so long but we definetley have to meet up the next time I'm in Charlotte! 😬
keeks95 : β€οΈβ€οΈπŸ˜πŸ˜πŸ‘Œ
yemmi_t : Konjo I miss u😘
helenawgebreil : I miss you more yemmiya😘😘 @yemmi_t
sara.250 : So true😩✌️ @helenawgebreil
helenawgebreil : You understand the struggle😏😢 @sara.250
itsjustnancyy_ : @helenawgebreil Yes! Let me know when in Charlotte (:
my_name_be_molly - east_africa_queen - rachs_smile - kingbhsoo -
instagram
eritreastolemyheart
justforfun - habeshagirlproblems - 2 - 1 - okayimdone -
deeebbie89 : πŸ˜‚πŸ˜‚ @showw
awet1 : Looooool never I wouldn't get married to my cousin's why would I huuuh
83_ll : @selomiiie Hahahaha
homibingod : @callherhelen
sssarandipity : @yo.gab
laurelburgio : Hahahaha or the best friend you hadn't met yet.
eritreastolemyheart : LoL @fe_fereweini @awet1 "don't date the cousin" is referring to the boyfriend's cousin not your own😜
yo.gab : @sssarandipity πŸ˜ΌπŸ˜‚πŸ˜‚
haniiabraham - kerchat_kwas - samrawit.tadese - all4zy.____ -
instagram
sabifaye
I miss my curls. #Habeshagirlproblems #naturalhair #tbt #gw
gw - habeshagirlproblems - naturalhair - tbt -
angelgirma_ : When you use to be bad 😈
demetria_lynia : Foxy
sabifaye : @demetria_lynia , lol thx! @myviewisart , I am still bad. Once a thug, always will be. Lol
angelgirma_ : Oh god! That's why you my πŸ”«πŸ”«πŸ’‰πŸ”ͺπŸ’ŠπŸ’°πŸ’΄πŸ’ΈπŸ’ΈπŸ›€ thug life be like that tho! πŸ˜‰
sabifaye : @myviewisart , boom pow...the statement not so thuggish but it's all in the heart. 😎😎😎
merci_house - ms.bety - 1annabella1 - _eabdella -
instagram
sexy_habesha_people
Tag a friend who struggle everyday with her natural hair. #habeshagirlproblems
habeshagirlproblems -
_the_fallenangel_ : Lol preach πŸ‘
nebietewodros : the struggle 😭 @bb_saphire_flames
emmajarjussey : @queenmakda hahahahaha
queenmakda : Du i ett nötskal πŸ˜‚πŸ˜­ @emmajarjussey
kimem_lij : @kimem_lij ^-^
aaron_se : @withney_se
solii_samuel : MeπŸ˜‚
belullk : @hermelaabraham @emiliawolde
nevertrustafucknigga - trillemma - wiznas2 -
instagram
teamhappygirls
I'm all for networking but its getting outta hand...Bezichu! Lol #Habeshagirlproblems
habeshagirlproblems -
chop11 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
mezblacklabel : Lmaoooo
teamhappygirls : @chop11 @mezblacklabel I'm saying though lol gosh
ms_lightskin_ : Truth l ol
mezblacklabel - malikeh_ - x__am__x - murad_farej -
instagram
trulyazzycole_707
#imdying #neverdat #mamaknowwassup #habeshagirlproblemsπŸ˜‚πŸ˜†πŸ˜­πŸ˜­
habeshagirlproblems - imdying - mamaknowwassup - neverdat -
its_segen_baybee : @azzycolesworld πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
ameeraki - yaya656 - thelovelysuzie - hihinz -
instagram
sincerely_joe
Curly sue, but why my forehead so damn big πŸ˜©πŸ˜‚#habeshagirlproblems
habeshagirlproblems -
michi_bby : More room for forehead kisses!! 😘
mr_kumasutra : @sincerely_joe lol but u stupid sexy thoe (even tho ur shape be fooling ppl)
sincerely_joe : Haha I like that!!! 😊😘 @michi_bby
1ramzydabeast : Yo FoHead ain't big, big head... πŸ˜‰lol
sincerely_joe : Lol thanks Ant!! πŸ˜‚ but you ain't gotta lie @1ramzydabeast
1ramzydabeast : Have u seen mine 😳 JS lol #Knowledge
sincerely_joe : Hahaha hey at least we make it look good!! πŸ˜„ @1ramzydabeast
1ramzydabeast : Already Know!
idrewttu - cheqz55 - chopstickshawty - marcuscruz22 -
instagram
itssem
Story of our lives @beeskeee @1stdraftpick #HabeshaGirlProblems
habeshagirlproblems -
1stdraftpick : lmao! gotta rp!
beeskeee : Pretty much lol
siem002 : Best pic lol
shoeslove_2012 - milkb927 - lil_kidan -
instagram
eritreastolemyheart
Habesha girl problems... πŸ’ #Repost #EritreaStoleMyHeart #HabeshaGirlProblems #CurlyHairDontCare #Conditioner #Asmara #iRepEri #Africa #Habesha #Eritrea #EastAfrica #instagood #Webstigram #statigram #photooftheday #tweegram #iphoneonly #instamood #igdaily #10likes #follow #instagrammers #instago #sky #me #instahub #picoftheday #iphonesia #jj #bestoftheday
me - webstigram - eritreastolemyheart - instahub - habeshagirlproblems - africa - curlyhairdontcare - instago - jj - asmara - follow - instagood - instamood - repost - conditioner - eritrea - instagrammers - ireperi - iphoneonly - sky - iphonesia - eastafrica - bestoftheday - statigram - igdaily - habesha - tweegram - picoftheday - 10likes - photooftheday -
tizaries : True!
ertrawit : Hahahaha so trueπŸ˜‚πŸ˜­
haniishima : So true but now I use deva curls or curl rock amplifier
dreamhelen : @curlytherapy lol
mbrakgd : Hahaha @semiraa98 og @ttiittii98 kjenner dere igjenπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
semiraa98 : @mbriiiiko1d ahahaha jaπŸ˜‚πŸ‘πŸ‘så bra πŸ˜‚πŸ˜‚
rahiel98 : @mbriiiiko1d πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ so true
reemberhe : #storyofmylife
migikebede - helu24 - khendell -
instagram
eritreastolemyheart
Habesha girl problems...Tupperware full of tsebhe and no room in the freezer to store it. #EritreaStoleMyHeart #TsebheForDays #StacksOnStacksOnStacks#Tupperware #HabeshaGirlProblems #iRepEri #Africa #Habesha #Eritrea #EastAfrica #instagood #Webstigram #statigram #photooftheday #tweegram #iphoneonly #instamood #igdaily #10likes #follow #instagrammers #instago #sky #me #instahub #picoftheday #iphonesia #jj #bestoftheday
webstigram - tsebhefordays - tupperware - instahub - habeshagirlproblems - africa - stacksonstacksonstacks - igdaily - instago - jj - follow - instagood - instamood - habesha - me - eritrea - instagrammers - ireperi - iphoneonly - sky - iphonesia - eastafrica - bestoftheday - statigram - eritreastolemyheart - tweegram - picoftheday - 10likes - photooftheday -
munaahmed416 : #trurstory
queensenu : That's when we become our muzers and get a second refrigerator or a deep freezer!
wedieri91 : Lmao every Eritrean can relate
eritreastolemyheart : Mish do? @wedieri91 @munaella204...@queensenu Might as well quit fighting it and buy one, LoLπŸ˜‰
alialdhamen - sebilomos - evanandeli -
instagram
poupiebelle
Tryin somethin new with my hair today ☺️ #bun #hairbun #coveringthathabeshaforehead LoL!! #bangs #habeshagirlproblems #smh
habeshagirlproblems - hairbun - bangs - smh - bun - coveringthathabeshaforehead -
dt404 : Think I just seen you at the W!
poupiebelle : It wasn't me.. (Shaggy voice) lol @dt404
dt404 : Lol @poupiebelle if you say so
lewam - fitsumredai - lolawfavor - atlyumlife -
instagram
sexy_habesha_people
#habeshagirlproblems
habeshagirlproblems -
ohh_itsnadoosh : @ahlamina_0vo hahaha truee
showw : @deeebbie89
deeebbie89 : Living a hard life @showw😜
eman.alsaleh : Ω‡Ω‡Ω‡Ω‡Ω‡Ω‡ Ω…Ωˆ ΩƒΩ„Ω‡Ω…
itsmeron : @babybetzzz ain't this the truth lmao
mik3.y : @heldanaaa
stephanosgiorgio20 : What my sister says lol
kathrynr5 : @ruth_abegaz
kerchat_kwas - x_sweenie_x - east.african - imbaackk -
instagram
fev83
Habesha girl problems 😫 any volunteers to untangle brow dry and straighten this beast on my head... #eritreangirlproblems #habeshagirlproblems #hair #naturalhair #eastafricangirl #wtf #hairnight #saturday #night
habeshagirlproblems - eritreangirlproblems - hairnight - hair - eastafricangirl - wtf - night - naturalhair - saturday -
leticiasquest : You a sexy bish! Looks beautiful!
__m.i.n.i.__ : The Dominicans....
fev83 : So sweet you are boo @leti_luv
fev83 : @mini8306 I stop going to them when I stopped get perms
futuresoldier_aj - nebsey - kjeff13 -
instagram
ambitiousmereb
#HABESHAgirlPROBLEMS @yorda07 @winpics @blackheart4real @blackqueenh @_tig_ lmao!!
habeshagirlproblems -
mrcooleyhigh_ : Wya
ambitiousmereb : @mrcooleyhigh_ NYC
mrcooleyhigh_ : Ight omw
ambitiousmereb : Really? @mrcooleyhigh_
ambitiousmereb : @msyvo36 !!!!! Lmao!!! Imu 😫
ambitiousmereb : @yorda07 lmao!!!
winpics : @yorda07 hahaha...look who got jokes. I'm sick come and visit me.
winpics : Lmao @yorda07 ok it must be the Philly in me 😏😏😏...I will do my best to sweet talk you
kerchat_kwas - azina_maramawet - haitiock - winpics -
instagram
gual_eritrea_89
I had to #repost this one! 😩😩😩😩😩 #habeshagirlproblems @eritrean_remy
habeshagirlproblems - repost -
gual_eritrea_89 : @bellarahella @tekestemeste
gual_eritrea_89 : @firecrackerxxx
prettyblueskyyy : Lol at the famous pic on the wall
misseritrea10 - eritrean_remy - etsubdink - milcahk -
instagram
ethiopianmsft
Roarrr. :3 #roarrr #afro #habeshagirlsproblem #ethiopiangirlsproblem
roarrr - habeshagirlproblems - flyfro - habeshagirlsproblem - ethiopiangirlsproblem - flyyfro - mynaturalisnotafad - afro -
ethiopianmsft : #habeshagirlproblems
ethiopianmsft : #flyfro #flyyfro
ethiopianmsft : #mynaturalisnotafad
marinellipulido - ranolie - hey___nathalie - naturellementfred -
instagram
sexy_habesha_people
#Habeshagirlproblems
habeshagirlproblems -
namelessul : Lol
elenyt : @lulaxboo 😫😩 the struggle
lulaxboo : Lmao! The struggle is so real @elenyt
__havefaithx : LOOOOOOOL wat!!! Hmmmmm cravings! @basmaa
wintawonderlandd : 😭😭
ruler.of.zumuda : Laughing out loud
t1sstheseason : Yaaasssssss @bettybluewrab
hayatshafs : To true
bbsjune - ruth.43 - x_sweenie_x - micheal_hadera -
instagram
gypsyatheart__
Shit had me cryin πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #too #funny #ahh #love #this #childhood #memories #habesha #parents #habeshagirlproblems #always #happened #teamhabesha #teamethiopia #like #instadaily #picoftheday #like4like #follow4follow
love - habeshagirlproblems - ahh - teamhabesha - follow4follow - instadaily - habesha - funny - teamethiopia - like - this - memories - picoftheday - parents - too - always - like4like - childhood - happened -
hautegorgeousfame21 : OMG lol
shortywiththedimple : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
hoodlm_45 - tinkadancer123 - icmoore16 - sangacliff -
instagram
gual_eritrea_89
The curls are baaaaack! I'm waaaay too lazy to straighten my huuurrrr! πŸ˜’πŸ’ #habeshagirlproblems #naturalycurlyproblems #goodhair #healthyhair
healthyhair - habeshagirlproblems - goodhair - naturalycurlyproblems -
bellarahella : This doesn't look like u lol
beautyishername876 : I love it!!!
neworleans_dreadhead - zinoah0809 - __honeyy_bee -
instagram
gual_eritrea_89
πŸ†πŸ˜‰
habeshagirlproblems - eritreangirl -
gual_eritrea_89 : My 11th grade chem teacher (who was Indian) would ask if I was always lying about being Indian😳. Never thought I looked it! lol #habeshagirlproblems #eritreangirl
lily_db : Yes 😍 u look so nice πŸ’‹πŸ˜˜ @gianni_shukorina
gual_eritrea_89 : Thanks doll! You always do aswell ☺😘 @lily_db
datafrican87 : I see y look like u in the jungle book
gual_eritrea_89 : Lmao! Not more than @eritreanbred though!
datafrican87 : I had a joke for @eritreanbred but u kno me and her still ain't coo
sunny_european : 
so1o1st - chefk.allen - lonewolfphotography___des - brittbratt_0807 -
instagram
gual_eritrea_89
⭐⭐⭐⭐
habeshagirlproblems -
gual_eritrea_89 : @pseriesruger 😘
gual_eritrea_89 : #habeshagirlproblems
gual_eritrea_89 : @beautifulblackwomen_
gual_eritrea_89 : @sexy_habesha_people
gual_eritrea_89 : @biracialbeauties
_sweetezpeach_ - buddro23 - king_mi_ -
instagram
helloselam
#Missing #Eritrea #sooo #bad 😩😫😭
backhome - takemeback - ig23 - habeshabaddies - missing - massawa - igfamous - sooo - igers - keren - asmara - instamood - eritreanbeauty - instagood - teameritrea - eritreanswag - habesha - eritrea - habeshagirlproblems - ig21 - iphonesia - instahabesha - erilove - bad - f4f - eritreanpride - teameri - picoftheday - ig_daily - l4l -
helloselam : #teameri#teameritrea#erilove#backhome#takemeback#habesha#instahabesha#eritreanswag#eritreanpride#eritreanbeauty#asmara#massawa#keren#habeshagirlproblems#habeshabaddies#ig_daily#ig21#ig23#igfamous#picoftheday#l4l#f4f#igers#instagood#instamood#iphonesia
hellii_berry : I miss it Too :( i will go back home 😩😩😩😩😭😭
helloselam : www.LetsGoToEri.de πŸ’ƒπŸ‘™πŸŒž @hellii_berry
hellii_berry : Ich bin dabei ;) when we go thuesday is a flight or saturday ? Then we go directly to massawa πŸ‘“πŸ‘™β€πŸŒžβ˜€β˜€πŸŠπŸŠ
helloselam : so bald wie möglich.. Hauptsache ich seh keinen Schnee mehr
selam_awit : Perfect Day β˜€πŸ‘™πŸŒ΄πŸŒŠπŸ™πŸŠπŸšπŸ πŸŒŠπŸŸπŸ¬πŸ„πŸ³πŸŒŠπŸ‹πŸ‘πŸŒ΄πŸŒΏπŸ«πŸͺπŸŒΎπŸŒ΄πŸŽΆπŸΉπŸ·πŸΈπŸπŸ§πŸ‰πŸŒπŸ‹πŸŠπŸŒΎπŸŒ΄
hellii_berry : Jaaa Lass uns gehen packt schonmal eure Koffer !!! Thuesday we go HOME ❀❀ !!! @selam_ina @se_lam
eritreastolemyheart - mawitwhy - clockexpress3 -
instagram
queen_banita
Too much HAIRRRRRRR! #habeshagirlproblems πŸ’‡
habeshagirlproblems -
hanniiyee : Lmao you look crazy 😁
queen_banita : Hahaha girl I know! My hair is out of control!
mekmonaay : πŸ˜‚πŸ˜­
mekmonaay : ❀❀
queen_banita : @jond12b tell me about it!
luwee_baby92 - preti_blac_ - trish_boy - chantavy -
instagram
fifi_fofum
Hair uncontrollable when it's combed out #habeshagirlproblems
habeshagirlproblems -
settie615 : But it's beautiful 😍
mayyyron : I'm glad we got that under control...
fifi_fofum : @auset615 lies! But thank u and @mayyyron πŸ‘πŸ’
chasyv - healen_a - _nataliepw - yinka_ftg -
instagram
its_tsedey
#tweegram #habeshagirlproblems
habeshagirlproblems - tweegram -
hellosemii - silananda - sem.yehdego -
instagram
its_tsedey
Blow dried my hair...time to straighten ugh #habeshagirlproblems
habeshagirlproblems -
wyohannes : Yooo! Your hair has gotten extremely long.
its_tsedey : @wyohannes yeah there is this new hair product that makes ur hair grow like super fast called...WEAVE
wyohannes : Lmao!! Then you need take that "habeshagirlproblem" hash tag off.
its_tsedey : If my hair was that long it would still be a problem lok
its_tsedey : Lol* @wyohannes
jadorelulu - sem.yehdego - hellosemii -
instagram
Iconosquare feedback