Looking for your 2014 Best Moments video? Sign in
trm_206
#MorningWrkout with #MyBeeotch @saawaah_jane thanks for the #Active #Positive #Physical #Healthy #Motivation #GoodShitSis #GoodVibes #Wooosah #SWAT #TYL #HappyHumpDayπŸ’‹
tyl - motivation - goodvibes - healthy - positive - mybeeotch - morningwrkout - swat - goodshitsis - active - wooosah - happyhumpday - physical -
senara_pg : Good job ladies! 😘
uso_cy : Okk ima use this pic aunty @trm_206
avetta_jaylen - saawaah_jane - malofaituli - mirandasemisi -
instagram
bowtie_dreadhead
I was in my selfie mode yesterday and my sis was down fa the cause. ...LOL #GOODshitSis lol #BEAUTIFULday #FIRST70+
beautifulday - goodshitsis - first70 -
borngorgeous_28 : @bowtie_dreadhead where do u get the bowties from..I wanna get some for my nephews for easter
bowtie_dreadhead : @shawnepoo25 Burlington :)
borngorgeous_28 : Thanks a mill @bowtie_dreadhead
proudof3 - bighomie_smoke123 - blessed_by_the_best2 - msbossdiva_1 -
instagram
klurp
Yeauh, An Uncle . . ! Rowen&Aliya #goodshitsis
goodshitsis -
pretty_lyssaaa - desireoflust -
instagram
yungtebb
@vanityhearts5 little way to keep the group together #teamkd πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ #GoodShitSis
goodshitsis - teamkd -
_dboy409 : Grab me a pair @yungtebb
key_steinmetz_3 : @easymoneysniper can i have a shoutout
michael.jemiolo - ennyaabreu - sebmar13 - a1kv7 -
instagram
yourfavgill
Damn, I started my smart ass movement at a young age. Photo album kind of morning before work, kind of #motivated to get some stuff ready for this nerve wrecking sunday. #IfYouKnowAboutItComeThrough #ItsOnlyGoingToBeFiveMinutesButHopefullyItllBeAStartForSomethingBiggerAndBetter #HypeLife #ThisWholeCommentHadNothingToDoWithThePicture #SoHowBoutThemYankies #OhAndMySisterWasInTheHuffingtonPostToday #GoodShitSis #HopefullyIllGetMyNameBigAsWell #FThatNotHopefullyIWILLGetMyNameBig #ThenEveryoneCanSayOhIKnewHimWhenHeWasJustSomeIndianGuyThatTalkedToCuteGirlsAndHatedIndians #HeAlwaysWroteMotivatedForSomeDumbReasonButItLightWeightGotMeHyped
hypelife - itsonlygoingtobefiveminutesbuthopefullyitllbeastartforsomethingbiggerandbetter - motivated - ohandmysisterwasinthehuffingtonposttoday - ifyouknowaboutitcomethrough - hopefullyillgetmynamebigaswell - thiswholecommenthadnothingtodowiththepicture - healwayswrotemotivatedforsomedumbreasonbutitlightweightgotmehyped - fthatnothopefullyiwillgetmynamebig - goodshitsis - theneveryonecansayohiknewhimwhenhewasjustsomeindianguythattalkedtocutegirlsandhatedindians - sohowboutthemyankies -
yourfavgill : @stephen_schrichfield the comedy spot in Sacramento, itll be around 7ish. I'll be one of the earlier people to go up and it's only $5 to get I
yourfavgill : In
stephen_schrichfield : @yourfavgill awesome. I'll see if I can make it
yourfavgill : @stephen_schrichfield hell yea man come through.... and to everyone reading this I want you to come as well
yourfavgill : @stephen_schrichfield I LIED IT STARTS AT 8
stephen_schrichfield : @yourfavgill thanks my man
tonywood44 : Damn, I got a big day Monday too....better get that nap Sunday afternoon! πŸ‘πŸ‘³πŸŽ‰πŸ‘πŸ˜ƒ
yourfavgill : @tonywood44 gotta do what ya gotta do πŸ‘β˜πŸ‘β˜πŸ‘β˜πŸ‘β˜
neesyrae - emmaroxannebeauty - funn_randomness_ - celestial_sounds -
instagram
pwillisrt
The Doctor said my sis wouldn't walk or talk when she was born.. Welp! God thought Different! Anything is possible! #Believeevenwhentheydontbelieveinyou #GoodShitSis
believeevenwhentheydontbelieveinyou - goodshitsis - kentuckyfriednigga -
sk0rpiankissezz : awwwwww lil.mama graduayin! congrats
pwillisrt : @politics_as_usual1800 lmao!!!!
pwillisrt : Good lookin! @politics_as_usual1800 @sk0rpiankissezz ill let her lil ass know!
pwillisrt : @politics_as_usual1800 Lmao! Hell yeah she was #KentuckyfriedNigga lmao!
pwillisrt : *A
samantha_fg1_ortizzyyy : Awwe Congrats Lil Mamma :) @pwillis21
4ever_dimples - sincerely_yours_tiff - sonofaqueen2 -
instagram
Iconosquare feedback