Looking for your 2014 Best Moments video? Sign in
trasnub
Champion Bloodline no losers round hereeeeeee #DaddyDayCare #MySonsCalvsonSteroids #Goldv/s Blue #Fieldday 2014 #BluetillIdie #IwishaGoldDadWouldTryMeTryMe #ImTryingtoTripaGoldKidintheRelayRace
imtryingtotripagoldkidintherelayrace - goldv - mysonscalvsonsteroids - fieldday - iwishagolddadwouldtrymetryme - bluetillidie - daddydaycare -
daheist305 : Lmao on fleet #getem
mistadon_ : Lmaooooooo at ur hashtags
ms_gina143 : 😂😂😂 hope y'all have a blast
elainerussells : South wood?! Awesome!
gq_dat_dude : Lmfaooooo Jah gave them a head start and still shot by them lmaooo they gonna start making him take piss test before competing lol
00hnana : Lol @gq_dat_dude he was sick yesterday and his teacher was like "Jah you eat and rest well we need you tomorrow"
gq_dat_dude : @00hnana Already getting that athlete love from teachers next thing you know Jah gonna get to sit out from taking Finals like "Naw Jah you good you passed already" lmaoooo
taelhergang : 😂😂😂😂😂 yasssss #teamfleek
sinco1973 - axspecialk - phat4lyfe - gq_dat_dude -
instagram
skyfitsheaven92
The deciever 🔮The death singer 💀 and the warden 🔐 these are my favourite to play idk I think I lean to dark themed characters (made by me)
sanchez - north - snowdown - stream - bellerin - rnglish - assist - drawing - femalestreamer - london - female - wip - home - highest - saturday - box - save - riot - dressyna - percentages - orianna - newcastle - shots - digitalart - dressy - goldv - stars - soccer - photosession - inside -
skyfitsheaven92 : @leagueoflegends @leagueofdouchebags @leagueoflegendscosplays @leagueoflegendsthefunnypart @leagueoflegendstroll @leagueoflegions @leagueofupdates @troll_surrender @memesoftheleague
freeriotpointscontest : love all your pics
skyfitsheaven92 : #stars #soccer #photosession #box #highest #percentages #inside #shots #save #riot #digitalart #wip #drawing #snowdown #dressyna #femalestreamer #stream #orianna #dressy #female #goldv #sanchez #assist #north #bellerin #rnglish #london #newcastle #home #saturday
slugstikz : cool :O
artbriz - slugstikz - gonzalislorena - troll_surrender -
instagram
leagueofdressy
DressyNA streaming daily #dressyNA #Dressy #league #leagueoflegends #LoL #orianna #goldV #NA #female #stream #femalestreamer
dressyna - femalestreamer - stream - league - orianna - lol - dressy - leagueoflegends - female - na - goldv -
prisonbrad : Nice!!
crawl32 : Very cool!
the.leagueoflegends - riotpoint_heaven - kahrichu - my_league_of_legends -
instagram
patyera
#goldV #again #preseason # winstrike #9wininrow #support #janna #jannacarry # lol#league of legends # victory
again - jannacarry - preseason - league - support - janna - 9wininrow - goldv -
diamondakos : Mondtam hogy janna a Best @patyera gj :*
patyera : First play volt.. Es eszmeletlenul op ;-) koszike <3 @diamondakos
noszalygreti : <3 :-)
patyera : <3 :-)
ferencz_g - _sandyka - szandi2211 - dblairtheg -
instagram
brhuno24
#ChangeName #IamYaranaika #yaranaika #Goldv #LeagueOfLegend #Chogath LAS
changename - goldv - iamyaranaika - chogath - leagueoflegend - yaranaika -
fitocuevas_ : Pls
brhuno24 : @fitocuevas_ iajsiaj :v
liisa_monokki : if you want free riot points u gotta check out @riotpoint_master
brehitsjaycee - xproudthelouderx - matiusfication -
instagram
hellomariie
Forgot I never posted this :x ! #leagueoflegends #riot #gold #goldv #ranked #supportop #sona #renektonsenforcers #yusss
supportop - riot - renektonsenforcers - sona - yusss - ranked - leagueoflegends - gold - goldv -
dynastieofficial : Congrats :)
hellomariie : Thanks @dynastieofficial :)
mohamedmamdoo7 : Well iam gold v too maybe we can play somtimes if u are on ewu
hellomariie : @mohamedmamdoo7 sorry I'm on NA
arbeylol : Both rech the gold using support * support bro fist*
the.leagueoflegends - adamm.116 - leaguester - strawhatrobin -
instagram
ancientbrand
| New! Swarovski "Vanessa" Necklace. Only $18. Just in time for the holidays... Great for gift giving. 💕Shop #ancientbrand #jewelry #glam #fashionjewelry #necklace #vnecklace #Fashionnecklace #goldnecklace #naturalista #goldv #forsale #mua #daintynecklace #minimalistjewelry #fab #swarovski #necklace #fashion #follow #statementnecklace #accessories #igdaily #naturalchic #fashionblogger #instafashion #fashionista #igers #Fancy #naturalhair shop online at www.AncientBrand.etsy.com
fashion - naturalchic - fashionista - glam - igers - accessories - goldnecklace - necklace - naturalhair - fancy - ancientbrand - fab - follow - statementnecklace - daintynecklace - forsale - jewelry - fashionnecklace - naturalista - fashionjewelry - swarovski - mua - goldv - minimalistjewelry - igdaily - vnecklace - fashionblogger - instafashion -
virgo_monique : awesome :)
n.rangos : @thefvshionblogger
alisasia - thepyrz - monishouse - evancleaver -
instagram
la.pantera.negra
Veneziansche Sprechanlage. #venice #intercom #elegance #old #art #goldv
venice - old - goldv - art - intercom - elegance -
sofiasuha - jedlbs - ws_1201 - vlajna89 -
instagram
ancientbrand
| New! Swarovski "Vanessa" Necklace. Just in time for the holidays... Great for gift giving. 💕Shop #ancientbrand #jewelry #glam #fashionjewelry #necklace #vnecklace #Fashionnecklace #goldnecklace #naturalista #goldv #forsale #mua #daintynecklace #minimalistjewelry #fab #swarovski #necklace #fashion #follow #statementnecklace #accessories #igdaily #naturalchic #fashionblogger #instafashion #fashionista #igers #Fancy #naturalhair shop online at www.AncientBrand.etsy.com
fashion - naturalchic - fashionista - glam - igers - accessories - goldnecklace - necklace - naturalhair - fancy - ancientbrand - fab - follow - statementnecklace - daintynecklace - forsale - jewelry - fashionnecklace - naturalista - fashionjewelry - swarovski - mua - goldv - minimalistjewelry - igdaily - vnecklace - fashionblogger - instafashion -
natural_e_yours - artelisanti - bratinellakatty - urlculture -
instagram
svenja_smiteless
Early christmas present <3 #leagueoflegendsjanna #leagueoflegends #League #of #legends #janna #GoldV #finally #christmas #love #Gamer #playing #Support #op #boyfriend #jaxweapons #dreamcametrue #smile #Happy
janna - boyfriend - love - jaxweapons - dreamcametrue - leagueoflegends - op - league - legends - of - support - christmas - finally - leagueoflegendsjanna - goldv - smile - happy - playing - gamer -
mikefreigang : Support me sometime? @svenja_smiteless
svenja_smiteless : Already got a Duo Partner sorry :) @mikefreigang
mikefreigang : </3
svenja_smiteless : Sorry :D @mikefreigang
mikefreigang : What about norm games doe?
lawwa_shoppe : Superb!
svenja_smiteless : I usually don't play normals or have time for it sry :/ @mikefreigang
divisionbooster420 : Hey! We're currently hiring boosters on the NA servers. (Must be atleast diamond 4) Just message me or add me on skype: Divisionbooster420
rebel_allies - kirakomrad - robinson_erica - marceluwepfab10 -
instagram
renatkapokorna
#leagueoflegends #division #goldV
division - leagueoflegends - goldv -
lol.riotpoints.generator : Wow! Were giving away Free League of Legends Riot Points Code. Check our Bio.
mikefreigang : Na server?
renatkapokorna : EU Nordic&East :)
deny_dubadzel : wp girl
___ondra___ : Ondra ? pomohl ? :D
renatkapokorna : ticho! :D
anickatunkova : Frajerka😎😎
ondrik.hudy : Ja nepomáhal 😄
maexuu__22 - the.leagueoflegends - ondrik.hudy - deny_dubadzel -
instagram
dreamerofpeace1980
Awh come on, what's the worst that can happen? ~ #lol #league #leagueoflegends #jinx #skin #aram #goldV #gamer #gamergirl #gaming #kills #assists #victory #mafiajinx
league - goldv - kills - gamergirl - gamer - lol - gaming - assists - victory - skin - aram - jinx - mafiajinx - leagueoflegends -
makranczy - ya.villarreal - kenr0ck - niniknight -
instagram
justme_n_mygirls
Missing my Lovies game today :-( glad that Nana and Big Sis Destiny are there to keep me posted! Both are in the starting 5! Go #3 & #5 Go LdV Lady Dolphins #goLdV #Girlballers #bigsislilsis #starting5 #bballers #balllife
girlballers - starting5 - bballers - balllife - 3 - 5 - goldv - bigsislilsis -
nike_is_heaven - nata_sha13 - sos_297 - gen_neg -
instagram
dreamerofpeace1980
That Janna tho ~ #lol #league #leagueoflegends #support #skin #janna #gamer #gamergirl #goldV #assists #victory #aram
league - goldv - gamergirl - support - janna - lol - victory - assists - gamer - skin - aram - leagueoflegends -
pointofgeeks - s.ar.aa - mecannicartie - lawwa_shoppe -
instagram
league_of_legends
Duo partner desperately needed (gold v or higher) #cantcarryalone #goldV #gold #leagueoflegends #league #legends #duopartner #duo #ranked
league - legends - gold - duo - ranked - goldv - duopartner - cantcarryalone - leagueoflegends -
lol.riotpoints.generator : Amazing! Were giving away Free League of Legends Riot Points Code. Check our Bio.
brayan_torrs - aliien_sky - darkrex9009 - e.lementals -
instagram
just_plain_anime
My main on League Of Legends Orianna #leagueOfLegends #lol #orianna #mid_laner #GoldV #OriannaPlayer #NotAnimeButCloseEnough #ImaNerd #idgaf
imanerd - orianna - notanimebutcloseenough - lol - mid_laner - goldv - oriannaplayer - idgaf - leagueoflegends -
fairy.mirajane : So would you like to join @_fairy._.guild_ @just_plain_anime
just_plain_anime : Yes :) @fairy.mirajane
fairy.mirajane : Ok could you just fill out the sign up sheet posted on my page then DM it to me @fairy.suno @_fairy._.guild_
moriyama_mikoto : @just_plain_anime F4f?
just_plain_anime : @mikoto_kawaii01 ok
sxpersonico - lol.riotpoints.generator - divisionbooster420 - sword_art_online_asuna1 -
instagram
roba_russe
#Hi #Ehm ... #fälltnixein #Russianboy #retrica #LeagueofLegends #GoldV #löl #Icansmellyou 😨
goldv - icansmellyou - russianboy - hi - leagueoflegends - fälltnixein - löl - ehm - retrica -
erstick : Schöner <3
lavrushaa0612 - ekaterinaklus - dashuta_rimskaya - x_soweitweg_x -
instagram
dreamerofpeace1980
You know what they say, Karma always catches up to you ✌️🌸 ~ #lol #leagueoflegends #league #gamergirl #gamer #karma #lotusflower #lotus #skin #aram #goldV #assists
league - goldv - gamergirl - lotus - lol - leagueoflegends - assists - gamer - skin - aram - lotusflower - karma -
acidwhale : Add me? xGhostLegion
plasticspoonslol - sergio_moretti_ - __umaidh__ - confident_ial -
instagram
alexandrevauthier
#newpassion #archipassion #genius #danhVo #goldV #mine 💉💉💉💉
genius - newpassion - danhvo - goldv - archipassion - mine -
anthonychadstyles : So in love with the brand!
soniasitruk : @julienko 😜
ayringr - haya_3abdulsalam_fans - birdypriv - jeffreyfelner2 -
instagram
cloudyfication
Season 4 may be over but I still managed to get to Gold V. #LeagueOfLegends #GoldV #Ranked #Rammus #Tired
rammus - tired - goldv - ranked - leagueoflegends -
sparky12_ - purple.antelope - gnar_the_missing_link - j1.jung -
instagram
giulyschizophrenia
#Pentakill #ARAM #yay #LeagueOfLegends #GoldV #teamranked #Riven #Syndra #feeders #troll #ragequit #noobs #cancer #BronzeV #afk #Winteriscoming
cancer - noobs - feeders - teamranked - pentakill - aram - troll - yay - ragequit - riven - afk - syndra - goldv - bronzev - winteriscoming - leagueoflegends -
devotleia - kevinvondambers - cancerinspirational - poroplushies -
instagram
samrithy
#RankedSoloQ #Still In #GoldV
rankedsoloq - still - goldv -
ricky_mini - saolongkhoun - pink_pink__piya - bottrey_ta_ta -
instagram
samrithy
Coffee Listen Music and LOL #LeagueofLegends #GoldV
leagueoflegends - goldv -
lol.riotpoints.generator : Awesome! Were giving away Free League of Legends Riot Points Code. Check our Bio.
the.leagueoflegends : @sasuke_uchiha
samrithy - moch.biimo - wingchunpwns - gandalfschristmassweater -
instagram
josephssaavedra
Stuck in a 3hr WoW queue so I decided to receive my LoL rewards. #Korgath #ServersFull #WorldOfWarcraft #LeagueOfLegends #GoldV
worldofwarcraft - leagueoflegends - serversfull - goldv - korgath -
40ozbounce_ : @josephssaavedra Tht skin look badass
40ozbounce_ - bianca31_13 - sammie_miller4 - mebvb -
instagram
itstinaaac
Day 4: Taking a break and playing with this wickedly cool new Victorious Morgana skin. Also, NEW MAP IS IN BETA hehehe. ♡ #100happydays #day4 #leagueoflegends #LoL #skin #morgana #goldV #stalkmeonlolkingguyshehehhe #victorious #smile
stalkmeonlolkingguyshehehhe - day4 - lol - 100happydays - victorious - leagueoflegends - morgana - skin - smile - goldv -
gladysyuu : Since when did you play league LOL
itstinaaac : @gladysyuu long time ago
gladysyuu : COULD HAVE PLAYED WITH MEE
itstinaaac : @gladysyuu YOU PLAY?!?!
gladysyuu : Not anymoreee LOL I played for a week a few years back then I stopped
jaacquelineex : ^lol what is this. I was contemplating on playing for the longest time.. then said nope.
itstinaaac : PLAAY @jaacquelineex (:
jaacquelineex : "Then said nope."
shaco_senpai - le_parkour_ - patrickthe_st4r - kuraichu -
instagram
jrsisthebest0282
We did it boys #thepush #goldV #Victoriousmorg #worthlike15$
worthlike15 - thepush - goldv - victoriousmorg -
mr.cx.tan : come man
mr.cx.tan : Do you want play with me and my friend this Saturday?
jrsisthebest0282 : We'll see. I might have work. If not sure
mr.cx.tan : alright
d_a_n_i_3_l_ - sashasin - mr.cx.tan - andrea_derespini -
instagram
brhuno24
#BeVictorious #VictoriousMorgana #GoldV #Morgana #LeagueOfLegend #Support #Happy :')
noobs - happy - goldv - morgana - support - bevictorious - leagueoflegend - victoriousmorgana -
brhuno24 : Ajaj jajajaj seeeeee claro xD @eric_ac28 ❤
eric_ac28 : Jajajajaja 1vs1 mañana espero no lloresxd @brhuno24
brhuno24 : Iajsaisj Xd en lan no tengo runas ni campeones pero haré el intento mi hermanito @eric_ac28 ❤
eric_ac28 : Jajajaja usa mi cuenta yo uso la tuya si runas y aun asi te gano hermano @brhuno24
brhuno24 : Iajsiasj podría ser xD @eric_ac28 tu namas avísame
eric_ac28 : Jajaja dale hermano @brhuno24
brhuno24 : Pd @eric_ac28 podríamos hablar x wp ahora envés de x insta xDD xD #Noobs x2
eric_ac28 : Jajajaja toda la razon escribeme @brhuno24
yami_0107 - miikhydeafening - anxofernndez - onesweetypie -
instagram
marinexth
IM SO HAPPPPY. I Finally get morgana ans my rewards for this season. I know it would have been impossible to be back to fold without my duo. But finally I feel over confident for next year. Season 5 , we're all waiting for u. #winstreak #riot #league #legends #leagueoflegends #zyra #victoriousmorgana #gold #goldv #flash #ignite #exhaust #leblanc #euwest
zyra - league - legends - riot - exhaust - flash - leagueoflegends - goldv - ignite - euwest - gold - victoriousmorgana - leblanc - winstreak -
oceannethvn - zeddysh4dow - levyhime - popstar_sona -
instagram
jennavilave
Las skills son lo bacano, hay que darle sopita a la flaca #leagueoflegends #morgana #goldv
leagueoflegends - morgana - goldv -
jborgesch : Sopita a la flaca JAJAJAJAJ
jennavilave : @jborgesch es real ahahahaha
yokai_hunter : I'm so jelly!!!! I want that akin
yokai_hunter : Skin
jennavilave : I been working a lot!! Silver its a nightmare, my Morgana bathed in blood ahahahaha. @yokai_hunter
yokai_hunter : I'm working in getting out of bronze :( I'm not bad just get put with baddies
jennavilave : @yokai_hunter i know that feeling bro :'(
i.shuvi - cyllaboo - mristanmeard - my_league_of_legends -
instagram
saraesteve
morgana victoriosa you are mine just in time :3 gracies al meu nen @ivanikone #season4 #s4 #skinmorgana #skin #lol #leagueoflegends #plsrito #goldV #justintime
amb - testimo - no - plsrito - justintime - hashtags - lol - skinmorgana - parlar - tincelmillornoviodelmon - mylittleboy - leagueoflegends - skin - ilofu - se - s4 - operinos - sommassaop - season4 - goldv -
ivanikone : #easy #ggwp #testimu #molt #els #hashtags #molan
saraesteve : sabem que estudiar no puja elo pero... tira a workejar amore <3 hahahahaha #tincelmillornoviodelmon #testimo #ilofu #mylittleboy #sommassaop #operinos #no #se #parlar #amb #hashtags @ivanikone
spindle_manesill - amirmirzaii - adrianams02 - miramechrismer -
instagram
silverclaim
Got my Gold V before season ended tho only got first ward skin :( was 15 away from the second! Oh well, Janna OP! Onwards to season 5! #LeagueofLegends #gamer #seasonfour #janna #goldv #gold #goldclaim #accomplishment #happy #victorious
janna - goldv - seasonfour - gold - accomplishment - victorious - leagueoflegends - goldclaim - happy - gamer -
shaobaobao - sonnyishere - whatthecapybara - ish_mbp -
instagram
deannafancy
Just in the nick of time got DAMN #victorious #morgana here I coooommmeee #leagueoflegends #gold #goldv #gold5
leagueoflegends - victorious - gold - morgana - gold5 - goldv -
hawaiian.fx : Lucky!
leagueofunicorns : rengar's BUTTchers cx gj tho
deannafancy : @leagueofunicorns XD
deannafancy : Ty 😊
free_lol_gift_card : Free League of Legends Gift Code, Free One/Username, Check my Profile!
winterspice__ - cathiesnelgrove - squirrelondrugs - hawaiian.fx -
instagram
luka_1996
#fahrstuhl #sidneysam #petercrouch #uni #essen #bauingenieure #addxkillhunter #goldv #yahiko
petercrouch - sidneysam - bauingenieure - fahrstuhl - addxkillhunter - goldv - yahiko - uni - essen -
johann1191 : #esel
annaahrmn : 🐯 @luka_1996
crezplays : If you dig anime and manga check our reviews!
kakashi._.official - marie_laura96 - benjamintrinks - hamitsanli -
instagram
Iconosquare feedback