antivenom
#jackstand #jdmlife #ghettohonda a distant shot of the #hondastruggle
ghettohonda - hondastruggle - jdmlife - jackstand -
jap_tuned : Lol
fvckjames_rvtchet_ej2 - rainbowgarage - jap_tuned - rpriddy813 -
instagram
antivenom
#hondastruggle #jackstand #ghettohonda #jdm #jdmlife
jdm - ghettohonda - jdmlife - jackstand - hondastruggle -
fvckjames_rvtchet_ej2 - rainbowgarage - jjthajumbojet - chase_lucas_ -
instagram
khemikalmusic
#GhettoHonda Gas tank on di side in d drug
ghettohonda -
destinyloyal - badd_kompannie_chargii - __50shadesofgrey___ - ladii_cc_ -
instagram
chibisky97
Snow looks pretty good on the Honda I think~ #ghettoHonda #snowdrifting
ghettohonda - snowdrifting -
colton_4ce : @_naomithatgirl
brooks_bb6 - anthony.bertone - treble_ahead - neumannhannah -
instagram
chibisky97
My car may be crap, but it's still my baby and I love it :3 #ghettoHonda #singlecarguylife
ghettohonda - singlecarguylife -
attackinganger - not_a_commie_98 - sharksarelifeforever - atheenaschnepp -
instagram
vero_1003
But I'm such a great driver! πŸš—πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ˜πŸŒ€ #LMFAO #FearForYourLife #JustCloseYourEyes #ImAProfessional #SkilledDriver #NoSpeedLimitNeeded #Subaru #Impreza #WRX #Subie #SubieChick #BoostedChick #Turbo #CarChicks #GirlOwned #GirlDriven
turbo - subiechick - impreza - lmfao - justcloseyoureyes - carchicks - subaru - girlowned - nospeedlimitneeded - ghettohonda - imaprofessional - subie - skilleddriver - boostedchick - girldriven - fearforyourlife - wrx -
vero_1003 : Ivan you've been in my car...and you likeded it lnao. Sara we'll try again this time in an empty parking lot lmao @ultra_life69 @sarita_saweetz
sarita_saweetz : Lmao not in the damn Starbucks parking lot during the busiest fuckin hours 😱😬
ultra_life69 : Why do you think I always say, "we can take mine"? I try to limit the times I'm in your ride!@vero_1003
ultra_life69 : Plus I don't fit too well in your car lol @vero_1003
vero_1003 : @sarita_saweetz yes hahaha it was spur of the moment. @ultra_life69 that and cuz you always have a full tank of gas haha
hunter31763 : @murnda_
murnda_ : @hunter31763 πŸ˜‚ "BREAKS!"
dropdeadlauran : Lol! @realktalk_memes
daquarterback07 - grappleparts - concepttuned -
instagram
jclaassen303
When complete dipshits run right into you on there ghetto ass Honda. Basically broken pinky and snaped my front brake lever in half. #brokenlever #badday #ghettohonda
not - brokenlever - badday - ghettohonda -
juice_claflin : Nrvmind
jclaassen303 : So I come all guns a blazing in to a corner pass the dude then the next thing I know he ran his fourjoke into me!
juice_claflin : Nice are u able to play football with at @jclaassen303
jclaassen303 : I have no clue. But I but my glove on taped the hell outa my fingers and rode the rest of the motos lol
juice_claflin : Wow how did that feel
juice_claflin : @jclaassen303
jclaassen303 : Great lol #not
juice_claflin : Haha that on wheelie video see u on ur Suzuki went by then I came in on the yama endero powerband sceemin @jclaassen303
savannahxdavis - adam_lamb_541 - keara__murphy - fogixx -
instagram
kassidyhadleyy
Keep it classy. #howsthatworkingforyou #ghettohonda
ghettohonda - howsthatworkingforyou - 4doorsformorewhores -
kassidyhadleyy : #4doorsformorewhores
the1and0nlyashley - amyduhh0711 - chas_90 - shay_parker13 -
instagram
alanahjwelch
@sminot90 #dafuq #ghettohonda #honda #vtec #DoOne #rev #heapofshit #please βœ‹ #DoUsAFavour
heapofshit - please - honda - rev - vtec - doone - dafuq - dousafavour - ghettohonda -
bruna_isabel_ : πŸ˜‚πŸ˜‚
sminot90 - bruna_isabel_ - bulba_monk - paulo_jsr -
instagram
dani.acosta_
The second hub cap that's fallen off. I guess I'm just taking the rest of them off haha. #whatthehell #ghettohonda
ghettohonda - whatthehell -
chantel_leigh : Im missing two also lol πŸ˜‚
scooty798 - chantel_leigh - marky491980 - sallyschmokesalot -
instagram
newkid_loves_tita
#smh#lol#ghettohonda#homdafail#katwilliams#myface
homdafail - katwilliams - smh - ghettohonda - myface - lol -
cwittlesworld : πŸ˜‚
honey_browneyez : @candyy__g πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
bellamia19 - cwittlesworld - tita_loves_newkid - juice_claflin -
instagram
caraddictchick
This is how much my dad gives a crap about my crappy Honda which is my first car :P #hondahate #idgaf #nofucksgiven #Honda #Volvo #ghettohonda #closecall #badluckhonda
badluckhonda - closecall - nofucksgiven - honda - idgaf - volvo - ghettohonda - hondahate -
20vchickcar : @caraddictchick do you have a personal ig too?
caraddictchick : Yup I do @lowlifecustom
20vchickcar : @caraddictchick follow me with that too! Haha
caraddictchick : Ok will do @lowlifecustom
socalsmoke : @emmkayfourohone or... You could not be a creeper buddy. Just saying
zlove318 - 90skushkid - atriviumws6 - uptownsinner -
instagram
dls19dm
Lol! #wannabetuner #ummmno #sitdown #ghettohonda
wannabetuner - sitdown - ghettohonda - ummmno -
damiennnnn__ - his.princess20 - jayordanfreeace -
instagram
biancalyn89
#ghettohonda #chargerallday #hemi #thatsrightisaidhemi
ghettohonda - hemi - thatsrightisaidhemi - chargerallday -
mrs_t_vera : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
_lynnslo - wilsonkmusic - clbreezy13 - jolee_ann -
instagram
strangeworksjb
Me and my car. ❀️#ghettohonda #ghettohondaclub #strangeworks
ghettohonda - strangeworks - ghettohondaclub -
kento_kun : Daddy!! I'm in town! Let's get together tonight!! Txt me pleeeeeeze
rolanddressler : Sweet!
mikeysrandomdrawings : I love you 😁😁😁😁
mikeysrandomdrawings : @strangeworksjrm
jlomclovin : @carramrod___ cause Honda
beachbro22 - claudinekj11 - fromzombieswithlove - rolanddressler -
instagram
strangeworksjb
Whatchu know bout that #ghettohonda life? #ghettohondaclub #delsol #honda #fyeah #strangeworks
strangeworks - ghettohonda - fyeah - honda - delsol - ghettohondaclub -
alexv_mba_fishing : That's awesome I was looking at your gauge arrangement trying to figure out what kind of Honda it was. I finally figured out what it was when you put it in your description. I've been in a lot of Hondas but only once or twice in a Del Sol! It ain't ghetto fix it up! Lol
breeber82 : Ain't nothin ghetto about a full tank of gas lol.
mozepics - alexv_mba_fishing - shakyivy -
instagram
project122112
Cleans up well for being the most ghetto honda in Dallas, PA #notreally #ghettohonda #slowasfuck #slowassproject #needfunds #honda #civic #em2
civic - needfunds - honda - em2 - ghettohonda - slowasfuck - slowassproject - notreally -
marinafarina - bajawrx - boostgravy - bugeyes4 -
instagram
seasonscafe
So I guess Honda link works...even when it shouldn't... @integraxtr @marcn2 @ainevakno #inappropriate #hondalink #pidginhonda #ghettohonda #hobah #localjdm #funny
localjdm - funny - inappropriate - pidginhonda - ghettohonda - hobah - hondalink -
juchima - pleather808 - sfsxshingo - kauaiboy25 -
instagram
zakwp
#ghettohonda #niceone honda boys with their sticker bombs #thisisreallyfunny
thuglife - niceone - capeslang - ghettohonda - thisisreallyfunny - ghettostyle -
thafierrr : #LOL
zakwp : #ghettostyle #thuglife #capeslang
juliarocha7 - sharikajaga - rushdarich - thafierrr -
instagram
mhellinger2
Nuff said #gti #ghettohonda #turboalltheway #doyouevenboost #mk6
gti - ghettohonda - doyouevenboost - turboalltheway - mk6 -
jpgt05 - willll_i_aam - that315chick - 6feetdwn -
instagram
project122112
Yup.. Frost on the inside of my windsheild. This would only happen on a night that I need to rush out of work! #goddamnit #iwishmydefrostworked #ghettohonda #em2 #honda #civic #bastard #gotmadcookiestobake
bastard - civic - gotmadcookiestobake - honda - iwishmydefrostworked - goddamnit - em2 - ghettohonda -
kenny_walters : Why did you need to rush out of work lol
project122112 : @kenny_walters because rhiana and I were supposed to make cookies for a family thing today and we're leaving at noon and I forgot until 9'o'clock lmao
kenny_walters : Thats not rushable
project122112 : @kenny_walters it is when I need to buy the cookie stuff, run to Taylor to get rhiana and Scarlett, drive back home, bake the cookies, sleep, get ready, then leave lol
kenny_walters : You pass 57 stores on you way home lol why not stop when you pass one
project122112 : I stopped at walmart lol. It is on the way. But from tunkhannock to Taylor to Dallas is a bit of a trip
project122112 : @kenny_walters
kenny_walters : Pussy
bradenkeller - javiletsgo - mr_selfieking_ - xsmokeybear420x -
instagram
jilli_essen
#myface #ghettohonda #honda #haha #kattwilliams #hilarious
kattwilliams - myface - ghettohonda - honda - haha - hilarious -
monet_joy - hubaish11 - chanelmound12 - tyler_grayy -
instagram
chelseyndickens
Driving for days #ghettohonda #noleftheadlight #keptmyjob!
ghettohonda - noleftheadlight - keptmyjob -
sammmmy_pops - eazzy_e40 - sunshinenumba2 - beccaberry_ -
instagram
bayarea_musclecars
πŸ˜‚ #ghettohonda #ghettoimports #musclecars #bayarea_musclecars #wtf
bayarea_musclecars - ghettohonda - ghettoimports - wtf - musclecars -
vjoking : @that1civic lol πŸš—πŸš—πŸš—
moe_wcm_310 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
1sickltx_396 - josesi7o - streetpassionfamily -
instagram
staymellocello
Juicy wastegate dump tube #turbo #honda #integra #acura #ghettohonda #carculture #jdm #philthycustoms
jdm - turbo - acura - carculture - honda - philthycustoms - ghettohonda - integra -
foreverblingg - mdespain381 - _poppachoad_ -
instagram
staymellocello
Hand painted shift knob. #integra #fivespeed #honda #acura #typer #itr #philthycustoms #ghettohonda #hondadisorder #carculture
fivespeed - acura - philthycustoms - honda - hondadisorder - carculture - ghettohonda - integra - itr - typer -
mdespain381 - ayejhaaay - ndeno - integra_ted_images -
instagram
bingzilla
She's mostly all ther #crx #hf #zcswap #ghettohonda #rexyroo #comebacktolife
comebacktolife - zcswap - rexyroo - crx - hf - ghettohonda - yahyah -
madisonbechler : #Rexyrooraaaa
bingzilla : #yahyah @madisonbechler
lukewellswilcox : ZC!!!!
bingzilla : Yeah buddy @lukewellswilcox
waturicky - gareth_h_tattoos - strakaflocka - lukewellswilcox -
instagram
machuupichuu_vb
Damn. Even today, ghetto Hondas roll on by in this day and age. #fail #fotd #trafficsucks #runninglate #instadroid #instadaily #igdaily #ghettohonda #smh #whack #weak #hooptie #straightbucket #bucketstatus
trafficsucks - fotd - ghettohonda - instadroid - weak - straightbucket - whack - igdaily - smh - fail - runninglate - hooptie - bucketstatus - instadaily -
purposedrivenpatrick : How's the Camaro? πŸ‡ΊπŸ‡Έ
machuupichuu_vb : Its actually a Trans Am. Its being worked on.
steezc : @mattthevapist that corolla looks beast though
machuupichuu_vb : @stzc right? And it's clean too. Lol
steezc : @mattthevapist he must be the team leader lol
machuupichuu_vb : Lol its possible. You know how it is. Leader gotta have the cleanest whip @stzc hahaha
realyoungtmoney : That Trans Am is a beater now. Better work with the Yukon
colton_4ce : @_naomithatgirl
christoffffer - antski21 - pbbts -
instagram
staymellocello
Sometimes you just can't find the right size washer... #ghettorigged #honda #acura #integra #quarter #ghettohonda #philthycustoms
ghettorigged - quarter - acura - philthycustoms - ghettohonda - honda - integra -
s2k__ - angela.porcelli - kelsolol8 -
instagram
marilyn_54
#lol Just don't! I'm not racing you, and you make me laugh!!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸš—πŸ’¨
katwilliams - ghettohonda - lol -
marilyn_54 : #ghettohonda #katwilliams
d.harmonyxx - bobbyruiz - archukk -
instagram
theresamarie_xo
Lmao! #HateThatShit #GhettoHonda #SoundsLikeShit #StopThat #GetItFixed
hatethatshit - ghettohonda - stopthat - soundslikeshit - getitfixed -
chandlerschroeder3 : @andrewchristiansen2 bro got somethin on rice bro? Haahhhaha
chachee13 : 0-60 by the end of the day
rob3tico : Lmao
lexyking420 : @keithbev21
manda_pompilio : HahahahahaπŸ˜­πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜‚
manda_pompilio : Only girls can understand this lmao
jdmtees : Lmaaaoooo
markyyy505 : @the_505_maniac hahahaha
thawron1872 - dat_cc_life - ruined_240sx -
instagram
klc8693
#tbt #drunk #loveher #funnymemories #sidewalk #ghettohonda #lake #sister #yearsago #WeLookWAYDifferentNow
funnymemories - loveher - drunk - yearsago - lake - tbt - sister - ghettohonda - sidewalk - welookwaydifferentnow -
klc8693 : @laurapanter96
ivan_amigo - manditrampert - haley_2610 - spencerjoe25 -
instagram
sammis_sti
Ahahahahahahaha πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #ghettohonda #riced #shitty #mysubie #subaru #impreza #wrx
shitty - subaru - impreza - goons - mysubie - ghettohonda - riced - subieordie - wrx -
sammis_sti : Riiiighht... I NEEDED to post this @rexinsnowbunny
sammis_sti : Lmfao #goons @rexinsnowbunny
sammis_sti : #subieordie ✌
will_doggett - maxbrakes - ehamm9 -
instagram
Iconosquare feedback