erikanicolejackson
What I say to myself when I start complaining about shit. #girlbye #whyComplain #getyoacttogether #keepgoing #getitDone #workhard #repost
girlbye - keepgoing - workhard - getitdone - getyoacttogether - whycomplain - repost -
ksaelee01 : How I feel about our ethics paper😩 I just finished our career paper.
erikanicolejackson : Ugh!! @ksaelee01 I know what you mean.... 😫😫 hardest semester of our lives! But I know we will get it done!
hungarican_princess : @erikanicolejackson I'm sitting here trying to catch up on my readings needed to see that bc I've been un motivated lately 😣😩 you got this a few more weeks semester is over !!!
erikanicolejackson : @hungarican_princess you got this!! We've just got to be strong a couple more weeks!!!! Crank out that work! Relax later!
love_mia09 : @erikanicolejackson omg me too. I have to tell myself that, to get it done.
aestheticelixir : Nice pic!
nesss_v__ - sandra_rodriguez21 - missyr83 - eva2293 -
instagram
milliewilkie
#repost @_poppybradford what will the future bring for our generation? #Realist #GetYoActTogether #OrWeAreAllDoomed πŸ™Œ
getyoacttogether - realist - orwearealldoomed - repost -
_poppy_bradford_ : Yes b πŸ˜‚
milliewilkie : @_poppybradford πŸ‘†πŸ˜„
ursula_wade09 - izzy_rowland - mollyhague_ - kirbyifc -
instagram
rohconnor6
#melbourne you're ridiculous.. 5 mins ago rain was belting down. #sun #rain #getyoacttogether
melbourne - sun - getyoacttogether - rain -
emmocarroll - darmoznbfc - wizwainwright - djonn87 -
instagram
kendragayle24
Wtf #disney. This is officially licensed merchandise that looks worse than knock off garbage. Get your act together. #wtf #getyoacttogether #garbage #seriouslydisney #thiscrapcray #crappy #princess
seriouslydisney - garbage - thiscrapcray - crappy - wtf - getyoacttogether - princess - disney -
lolomgroxi : Ariels lips omg
lucyskydiamondz : Smh
katelynrose10 - secret_gingerbread_kitty - laila.mccoll - mistiboatman -
instagram
gemconsidine
My study buddy is being pretty lazy today. #getyoacttogether
getyoacttogether -
krazykarl81 - silvlouosw - _alexisleckie - ashkrievans -
instagram
bishopralphmurdock
"God gives promises with his commandments... Y'all live FOR the promises instead of BY His commandments!" ~Bishop R. Murdock #GetYoActTogether #SpeakingToMyself #BorrowedPhoto #BeBlessedYall
beblessedyall - borrowedphoto - getyoacttogether - beblessedsister - speakingtomyself -
alyssaalexandru : Um...why me?
bishopralphmurdock : "You are chosen!" Acts 2:39 Bishop R. Murdock #BeBlessedSister @alyssaalexandru
alyssaalexandru : I'm humbled Bishop.
bishopralphmurdock : "Humble yourselves therefore under the mighty hand of God that He may exalt you in due time." @alyssaalexandru
_aubreybetts_ : πŸ™Œ
leslie_parks - lil_chris - haley_brister - celeenaaaa -
instagram
bennyluv
Immaturity?....to the left! #Scorpio #ScorpioWoman #SoTrue #Immaturityirritatesme #Getright #Orgetleft #tothelefttotheleft #geez #Proudtobeascorpio #driven #motivated #passionate #loyal #getyoacttogether #byefelicia
geez - scorpiowoman - motivated - scorpio - getright - orgetleft - sotrue - driven - byefelicia - loyal - proudtobeascorpio - getyoacttogether - passionate - tothelefttotheleft - immaturityirritatesme -
retirewithvitug : Great post! I know in this economy people are looking for ways to save and have extra income. Give me a follow if you or you know someone that needs the help.
nafisah69 : What do you do for a living?
tahhtee88 : Hahah this is so you! @bennyluv
bennyluv : @tahhtee88 right! I love it!
msmegnicole - miss_ninii_1116 - amy_fafalios - treesandpotions -
instagram
mogulmister
I know this to be true because I do this. Try to spare the student some embarrassment! #should havehitthebooks #studygirl #getyoacttogether #saywhatnow #whattest #weneverwentoverthis #imtellingmymama #canttelldaddycuzudonthaveone #bloop#sadbuttrue
studygirl - bloop - saywhatnow - should - canttelldaddycuzudonthaveone - imtellingmymama - weneverwentoverthis - getyoacttogether - whattest - sadbuttrue -
yadi_diablita87 : You're evil 😈lol I like it!! πŸ˜‰ lmao #youtellthem
mogulmister : @yadi_diablita87 you know I just keep it honest! Lol.
meli954 : @nirac66
nirac66 : OMG did that ALL day today!!!!! @meli954
mogulmister : @dimetopoftheline hi thanks for the compliment! I do work out sometimes! I'm trying to be more consistent with it lately! Lol πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘
prince_antoine - fatfredjones - everybodyluvsnaldo - steriousgrams -
instagram
hustl3
#realworld #realtalk #sotrue #realspillage #stepurgameup #hustle #stayhungry but #humble #knowledge #grind #PutInWork #standout #ImaHustlerBaby #itsjusdifferent #getyoacttogether
humble - standout - knowledge - realtalk - stepurgameup - realspillage - sotrue - grind - realworld - putinwork - itsjusdifferent - getyoacttogether - imahustlerbaby - stayhungry - hustle -
bntalrahma : Well I'll be damned..
maestro_da_beat : NICE
hustl3 : @maestro_da_beat thanx..gotta stay on that grind
asapxesco - cruickedshankus - rerefoxx - raniazalami -
instagram
bassheadcatlyfe
My face when the world be trippin. Cause it happens daily. #getyoacttogether #slackin #theworld
getyoacttogether - theworld - slackin -
aimeee024_ - mazeadelic - sohrab93msv - nickolasmichael -
instagram
sandy666_
All the fucking time that shit annoys me #bishh #iaintgottimeforthat #fuckyodrama its those who do the drama and say that they not the one starting it ooo #fuckingannoying #getyoacttogether #letitgo
fuckyodrama - iaintgottimeforthat - bishh - getyoacttogether - fuckingannoying - letitgo -
ruby_rockss : πŸ‘
__sarin - mama_vaeh23 - julianna_coolgirl - sythaline_ann -
instagram
tifaniishka
Hiphop-jazz-funk delivered from #mrspeaker and #thepeopleparty all the way from Byron Bay! #tedxmq #hiphop #dance #followyourdreams #believe #getyoacttogether #music
tedxmq - followyourdreams - dance - thepeopleparty - hiphop - music - mrspeaker - getyoacttogether - believe -
v.aura - jonathancattell - jarhjata -
instagram
australia_needs_demi
So I go onto the yahoo 7 website and they haven't posted the new episodes! THIS IS NOT OK!! #playingwithmyfeels #themfeelstho #heartbroken #chicagofire #letmewatchitdammit #chicagofirefix #shay #needchicagofire #yahoo7 #plus7 #getyoacttogether #smf
needchicagofire - plus7 - themfeelstho - chicagofire - playingwithmyfeels - shay - yahoo7 - heartbroken - smf - getyoacttogether - chicagofirefix - letmewatchitdammit -
allyjewett11 - davidsolano - leah_kelly_2 - carpenoctemevents -
instagram
djsmak
#KenyanMamasThisIsForYou #LameAsses #AlwaysDemandingForShitLikeYouAreEntitledToIt #GetYoActTogether #CutTheBS
kenyanmamasthisisforyou - cutthebs - getyoacttogether - lameasses - alwaysdemandingforshitlikeyouareentitledtoit -
zimchilly : Lmao. At they got data to see how beyonce n kim n angi got their beau's smting good
wambuingethe - aira5 - naughty_hawty_monroe - djks254 -
instagram
_namesneishaa_
When You Gone Realize You Had Something Good ? A Friend ! A Partner ! Somebody Loyal ! I Took A lot Of Shit From You Because I Love You ! That Shit Ain't Gonna Stop ! #RIR #GetYoActTogether
getyoacttogether - rir -
__jusstrell__ - jessicamarie_4 - this_womens_worth - latina.babe_ -
instagram
cassiajean_
Hahaha yes! πŸ˜‚πŸ˜‚ #fail #girlsbelike #makeup #getyoacttogether #pmsl
fail - girlsbelike - getyoacttogether - makeup - pmsl -
banksss : πŸ˜‚πŸ˜‚ @dope_jaee @evanotis_ur_makeup_and_hair
annaliese_laura_13 - stefgudino - jadeelizebethperry -
instagram
iamkristinasimone
How the cheesenips is Chemistry a language?!?! #quizlet #yo #bruh #vocabulary #language #chemistry #getyoacttogether
language - yo - vocabulary - bruh - getyoacttogether - chemistry - quizlet -
kunal.png : And it's frequently chosen
omer_huseynov - cicekcagan - jonathan_quarre - nourah_aldosrii -
instagram
christinaohearne
LOL ♏️#scorpio #getyoacttogether
scorpio - getyoacttogether -
djohannisson - savage_boy_ian_ - see_yah_later12 - junepws1234 -
instagram
_irrefutable_red
Because Motherfuckers Be Forgetting The Calmest Ones Be The Worst Ones #GetYoActTogether
getyoacttogether -
geezyboytoreal : Lmao my cuzn just posted this
_sosababy23 - babydaddie - itsveroo__ - _juddyyy___ -
instagram
mr_doesitright
But yet you want a nigga to eat pussy. #GTFO #CallACab #DontCallMeNoMore #ThisFuckin2014 #GetYoActTogether
dontcallmenomore - getyoacttogether - thisfuckin2014 - gtfo - callacab -
quaintrelle_angel -
instagram
christieeejames
Woke up at 4:20am in hopes to see the sun rise... Which it didn't. #scumbagsun #getyoacttogether #thoseovercastdayzz #lel #itwasstillworthit
lel - getyoacttogether - thoseovercastdayzz - itwasstillworthit - scumbagsun -
_kellymaree_ : ❀️❀️
katiemelvin : Plz sun, plz.
moopy92 : Plz bebz :)
vickayy_xx - annalisacameneti - jeffrey_allsopp - hannah_warlow -
instagram
chef_cleve
#truth #foreal #getyoacttogether
getyoacttogether - truth - foreal -
country_gurl_for_life14 - rich_homie_j_16 - noralea_haha -
instagram
itsrobbb24
#getyoacttogether #letmeaskmydoctorπŸ‘‰ask him bout that #1 with larger fries #itsexpensiveπŸ‘‰Hospital bills are more expensive #rantdone Lol
1 - itsexpensive - getyoacttogether - rantdone - letmeaskmydoctor -
machete_beast24 : LOL true
fitfig24 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ funny BUT SO TRUE!!!!
danny_jdm4 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ got em!
loverosieee - nessalov24 - get24fitwithjess - machete_beast24 -
instagram
kluke07
*Warning This Post Isn't For Everyone* But If The Shoe Fits... πŸ˜¬πŸ˜―πŸ™ˆπŸ™‰πŸ™Š #MyThoughts #TheReal #GetYoActTogether #MuchLove
mythoughts - muchlove - getyoacttogether - thereal -
wesley_dewayne - the_nsmdw - mleslie93 - his_truth -
instagram
silowet2006
πŸ™ŠπŸ™ŠI'm just the #messenger πŸŒΎπŸ‘€πŸŒΎ Ummm.... #ladies whatchu think?! 😳 #True or nah?! For everything ya man is slipping on there's that #guy who's making it happen! 😁 this is a #bad position for a #sorry man to be in! πŸ‘ŒEasy #replacement and he don't even know it! #realtalk #HurtTruth #Life #love #repost #SameGoesForWomenToo #GetYoActTogether #relationships
relationships - ladies - love - bad - realtalk - hurttruth - life - samegoesforwomentoo - sorry - messenger - guy - repost - true - getyoacttogether - replacement -
erbodyh8s_chris : So what this is saying is Jody is taking care of her lol
silowet2006 : Lol yep and Jody will end up w/her too! @erbodyh8s_chris and her man will never understand why!
fredrickparker : Shhhhh! You're ruining my Summer.
silowet2006 : Lol Heyyy Fred a.k.a. Jody! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @fredrickparker I'm sure you have some stories to fill me in on!
fredrickparker : Jody... Hahahahaha!
fancyfee1 - beautifulsunshine_23 - princesschuntee - beautiful_eboni1 -
instagram
sunshine_upon_roses
So I unwrap my cornetto and BAM it's deformed..... Cornetto get your act together.... #icecream #cornetto #chocolate #vanilla #deformed #weird #wow #difficulty #nom #mine #food #yay #cold #dessert #nuts #messy #getyoacttogether
nom - food - dessert - mine - chocolate - difficulty - messy - cold - getyoacttogether - yay - deformed - vanilla - nuts - icecream - cornetto - weird - wow -
sailor_lala : More icecreeeam for you~
antoinelhm - sailor_lala - simplysophiek - soylanuez -
instagram
susmeesh
#marilyn #hawks #getyoacttogether
getyoacttogether - hawks - marilyn -
mwilliams8181 - mandynitti - j_dubbs87 - mandypuch -
instagram
staying_real_420
#GetYoActTogether
getyoacttogether -
hilaryful - emiliabedilia__ - ayeeeee_909 -
instagram
poliitikko_olli
What a beautiful 4-star hotel room. #goddamnitgermany #getyoacttogether #berlin
goddamnitgermany - getyoacttogether - berlin -
emilkauppi - aaronkoskelainen - natueee - sofuuhh -
instagram
jcgz4life
I'm going to one day apply for #citizenship in #china #mynameisJuan #starbucks #getyoacttogether #latte
mynameisjuan - china - citizenship - getyoacttogether - starbucks - latte -
colie_d : I just laughed out loud! @jcgz4life #themfools
bridgetmarie323 - sallyjjx78 - constantne - captjburns -
instagram
aurlola
had to borrow. #truth #getyoacttogether
getyoacttogether - truth -
jorgino824 : Glory to god
manelespinosa - gonzoly - gabiez_ - robbiethedoc -
instagram
fromlametofame
My twin sister 90's baby #onepic #loveyousis #getyoacttogether
onepic - getyoacttogether - loveyousis -
mili2121 : That's nice To have a twin sister, she's pretty.n you're cute:)
fromlametofame : @mili2121 coming from a gorgeous woman I appreciate it.
mili2121 : Thank you.@fromlametifame
eightynine_gemini : I love and miss y'all twins
chevyboygate - monkey_man92 - _hytb_ -
instagram
aho_downs
The pandas at the Taipei zoo were so lifeless 0/10 would not recommend #disappointment #getyoacttogether #Taiwan
taiwan - getyoacttogether - disappointment -
bosin_ - tessbohne - rianaiswright - christopher_ammon -
instagram
Iconosquare feedback