joanne_avena
Throwback to when I had my first boyfriend. Damn I remember taking this picture and the funny thing is our first movie date was inglourious basterds. Wow looking back makes me think of all the crazy memories we made together. I change so much after my first bf. Even tho we broke up a long time ago I still enjoy his friendship.
throwback - justfriends - firstboyfriend - exbf -
joanne_avena : #throwback,#exbf, #justfriends, #firstboyfriend
nekopein909 - aaron16pardo - ericjdizney13 - ayoitsdiana -
instagram
_idkmaria_
Story of my #firstboyfriend my first boyfriend was in fourth grade his name was Julian.... We had only been goin out for a day & my friends kept making a big deal bout it so he "broke up" with me and I was sad then he went up & told me that he was pretending & that we were still together lmao!!! But we only ended up going out for a week!! HahaπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #youngloveisfunny
youngloveisfunny - firstboyfriend -
almighty_davis : TF
_steezy_skater_ - its_ale_thoe - chenel.m - myaaa_wilson -
instagram
bieberbigdick
Story Of My First #Boyfriend, uh well. My first boyfriend was a lying ass bitch! I mean he wasn't cool! I mean well I start care about him and all but the way he treated me was good in a way if he didn't make up a big ass lie to me. -.- he lied to me about his age. Told me he was 17 almost 18. Started dating April 24th,2012. And he told me his real age in September 2012. 5 months into the relationship! Like df -.- he said he was really 15 almost 16. I was as upset cause his mom told my mom and she told me the night before when he told me in person. I can't believe he lied to me about his age & for so long. And he even made up a whole lie about his life. Like I didn't know what to believe anymore. Plus!!!!! He tried getting me pregnant when I was dating him! Like df?! Who would seriously do that?! I was only 16! He was 15 soon to be 16! Forreal! We were both young & I thought I was gonna be with him forever but he was just my first boyfriend. I'm over him now but still care about him. Always will. Me and him broke up on December 9th,2012! :/ I was heartbroken so much. I tried to work things out for him. Things were better but took a break for about 2 weeks and it was almost time for that to be times up & I told him I had still had thoughts about girls. (Been bicurious since 2012 or longer) he was so against gays, bi, and lez. He broke up with me. He thought I was gonna hurt him & cheat & break up with him to be with a girl. But I never did. I haven't even been with a girl at all still. Oh well. I found someone amazing. My amazing boyfriend Lamont <3 I love him so much <3 he is almost 20. I'm 18 soon to be 19 :) #firstboyfriend #story #first #boyfriend
story - first - firstboyfriend - boyfriend -
bearbieber : omg thats terrible
bieberbigdick : @bearbieber I know
alyssanichting : @bieberbigdick the way he's acting is ridicouless
bieberbigdick : @alyssanichting who?
alyssanichting : @bieberbigdick your first boyfriend
bieberbigdick : @alyssanichting oh ok. Yeah he still seems messed up.
alyssanichting : @bieberbigdick well, it's good you found out you deserved way better
bieberbigdick : @alyssanichting yeah I know
whoajdb - addicted.to.justinbieber - grandebuterabae - olivcolson -
instagram
iiluv2fly
Sooooooo when I was about 6 or 7 years old, I wrote this letter to this guy at my church named Issac. This is the letter. My mom found it and she's kept it all these years. I'm 27 πŸ˜πŸ˜‚ #throwback #spellcheck #churchlove #firstboyfriend
throwback - spellcheck - firstboyfriend - churchlove -
amandaflies : πŸ˜„πŸ˜‚πŸ˜­
luther_mayfield2 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
kina_overscore : Lol you were so demanding lol
diamondzrbetter : Lmbo this is soooo cute you were directing those lines Forreal
iiluv2fly : Lmao! Ikr! I was too aggressive and demanding! Lmao! @kina_overscore @diamondzrbetter
kina_overscore : Lol
diamondzrbetter : "Say come on mom" πŸ˜‚ my favorite part @iiluv2fly
kyandrajones : Lol sheesh aggressive
mariyah_l - _moodot - pretty_n_braces - ebbyorr -
instagram
missbillie831
#happiness #beautifulMOM #FirstBoyfriend & me 8/14/14 #VickisEporiumOfLostPigsAndElephants
vickiseporiumoflostpigsandelephants - beautifulmom - happiness - firstboyfriend -
msn4au : mom's looking good, give her a hug from me
missbillie831 : Will do!!!!
_janetbrown_ - aprilwebb18 - msn4au -
instagram
angeles_harvey
Who would have known! πŸ˜πŸ˜ŠπŸ’#firstBoyfriend#middleschoolcrush#eldoradodays#3yrsofmarriage#keepthemcoming#happy#growingold
growingold - 3yrsofmarriage - middleschoolcrush - eldoradodays - keepthemcoming - firstboyfriend - happy -
mzapanda : you guys so cute
jerrica707 : Sooo cute!!! ❀️❀️❀️
angeles_harvey : Aawwww thanks guys! ☺️
fun_in_a_box : Seriously, three years already! I feel like you guys have been together forever. Adorb. 😍
jerrica707 - armandito26 - superbass44 - cnpeterson -
instagram
lizey34
Let's throw it back to my blonde days πŸ™†
firstboyfriend -
frankie_medica : Holy moly πŸ˜‹
abbymoczarski : Who's that kid in the back? Lol
lizey34 : @abbymoczarski #firstboyfriend
abbymoczarski : He looks like 7 years older than you here. #chimo
ughmarcy - cody.yo - the_name_is_ashelly - fuharry -
instagram
gritster
Taken in #1949 #momma #firstboyfriend #mississippi #family #oldpictures #memories #southern
oldpictures - mississippi - 1949 - family - memories - southern - momma - firstboyfriend -
jackwhitesgirl - maliburipcurl310 - courtball91 -
instagram
_amber_doll_
Because @chillcali said we could throw it back any day we want! #firstgrade #firstboyfriend #andrewhodges #itwaslove #iwassocute #myhairtho #90skids #asif
andrewhodges - iwassocute - firstgrade - 90skids - asif - myhairtho - firstboyfriend - itwaslove -
irunwiththehunted : Sooooooo cute
chillcali : πŸ‘πŸ‘πŸ‘
brandonlbush : Look at all that hair
dayner15 - pretty_shawty5 - jessicuthbert - february_forever -
instagram
just_another__lie
My first boyfriend was called Gabriel, he is a month older than me and started dating him on October 2013 and we broke up on March 2014. #thestoryofmyfirst #boyfriend #firstboyfriend
thestoryofmyfirst - suicidal - ana - hatemyself - bulimic - punk - dead - suicide - rockbottom - anorexic - depression - boyfriend - brokenwings - anxiety - bottom - depressed - metal - hopeless - rock - hidden - anorexia - disorder - firstboyfriend - useless -
just_another__lie : #depressed #dead #suicidal #depression #ana #anorexic #bulimic #anorexia #anxiety #disorder #useless #hopeless #rockbottom #rock #bottom #metal #punk #hidden #suicide #hatemyself #brokenwings
catiecatcarling - _erfan_b - im.depressive - audri_nichole13 -
instagram
almightykaydee
#onceuponatime I had boyfriends and this week I got to catch up with one of them. #firstboyfriend #halfalifeago #hubbards #bestman #wedding @kendralately
halfalifeago - bestman - hubbards - onceuponatime - wedding - firstboyfriend -
lantisteele - robinacraftmoney - nyclayla - jesslwthr -
instagram
always_mine123
My first boyfriend I was 12 and I was stubborn and never listened I was a right little sh*t...haha...am so we was in town and we...i say we I mean me and my friends (2 of them) and one the lads I wen to school with was across the road outside subway and I kinda liked him yeah I guess but I just always wished he didn't try and be cool all the time..and am..I looked over at him and he smiled and I smiled back and looked away next thing I knew I was being pulled across the road over to he and pushed into him and then we was all talking and he took my arm and pulled me to one side and told me he liked me and he asked me out...I said yes and we was together about 3 weeks then I broke up with him...found I didn't actually like him and I wasn't comfortable with him and I liked someone else and yeah...it was a pointless relationship I guess #firstboyfriend #like4like.#f4f
like4like - firstboyfriend - f4f -
angefangen_aufzuheoren - southern_starr_ - kaykayboyboy - love.ldr -
instagram
laurenpontes
Missing this boy crap loads #firstboyfriend #turnedgay #friends
friends - turnedgay - firstboyfriend -
kemomoloko - meganthwaites - wasuffeen6539 - natsled -
instagram
hlbennie
Cant wait for her 18th birthday! #cruelmummy #toiletpicture #firstboyfriend #pottytraining #ammunition
cruelmummy - ammunition - firstboyfriend - toiletpicture - pottytraining -
victoriasole - unwrapskinnywithbonnie - hannahh_thomas - joeypauljackson -
instagram
kirstendanielle1997
#throwback to Saturday when this stud asked me out(: while making food for girls nights I was told I was "needed" outside. I walked outside to find a trail of 6 little notes with Disney pickup lines and turned the corner to fun Billy holding flowers and a letter. He make me read the letter *out loud* in front of all the girls (seriously haha #embarrassing) and then at the end said "Kirsten, would you like to be my girlfriend and go on lots of dates with me?" Hahaha you're the best! #blessed #firstboyfriend #happy πŸ‘Œβ˜ΊοΈ
butiwasstillshocked - embarrassing - throwback - weallknewitwascoming - blessed - firstboyfriend - happy -
daniela_mae : This is seriously way to adorable!
jackjacklew : Awe!! So cute!!☺️ You guys are the cutest thing!πŸ‘Œ @kirstendanielle1997
princekuzco : #bestcoupleof2k14
racheldusin : Now that's how you ask a girl outπŸ‘
natashamberthelote : That's so cute! 😊
danabrager : THIS BOY IS A KEEPER!!!
yo_itsrachel : Yesssss!!!!!! πŸ˜†
milleann000 : Omg!!!! Stop!! Sooooooo cuteeeeeee!!!
justinjackson64 - tonya_lively78 - deniceanderson - drazer14 -
instagram
kebrennan3
#tbt #firstboyfriend #overalls
overalls - tbt - firstboyfriend -
jsantana90 : We dated? Hahaha
snbrennan - xocolieox - janellemarielanglais - bigchachaa -
instagram
angisthebestever
Spending the day immersed in this. It'd be so much easier if I could type my book but atleast I'm finally doing it, and yes I'm bragging !! #progress#mystory#writing#book#teenyears#talkingbout#firstboyfriend#firstlove#vinnie#bittersweet#puppylove#tearyeyed#alwaysmissed#alwaysloved#alwaysremembered#rip
bittersweet - mystory - vinnie - firstlove - rip - alwaysloved - alwaysremembered - alwaysmissed - teenyears - writing - book - tearyeyed - talkingbout - progress - firstboyfriend - puppylove -
ridefreshies -
instagram
sammynyc
My first love Daniel, my mate Ethan & I after seeing #cabaret #firstboyfriend #beautifulthing
cabaret - beautifulthing - firstboyfriend -
mikemathewson11 : Ahhh I need to get tix!! Hope ya had a blast!
____bitemebitches - petroneo - gloria.xoxo - eseltoby -
instagram
yourstrulyalarryshipper
I got a stuffed Olaf and I'm not ashamed. He's so cute! #hannah #me #selfie #frozen #olaf #soinlove #firstboyfriend #NINEDAYSTILLTHECONCERTISTHATRIGHT???
me - olaf - ninedaystilltheconcertisthatright - hannah - selfie - frozen - soinlove - firstboyfriend -
jimgronerth98 : like it
markstruczewski : Olaf is not as sure as you are, Hannah.
markstruczewski : I meant to write "cute" not "sure".
jakejoecs - richalaroia - michaelgburke - keikei305 -
instagram
i_am_stoned
#MCM Before My Crush On Pharrell it was @slimbechillin πŸ˜πŸ˜œπŸ’‹πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Until He quit me for Shameka with the Big Butt πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜©πŸ™Š #FirstBoyFriend #Brother #ChildHoodFriends
mcm - brother - firstboyfriend - childhoodfriends -
just___court : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ not before he quit me for Shameka with the big butt. OMG 😩
sheets_n_funnel_co : πŸ˜‚πŸ˜œπŸ˜‚πŸ™ŠπŸ˜© My little 13yr old feelings was hurt hahahaha so i bought ah dildo and joined the team @just___court πŸ˜‚πŸ˜œπŸ˜‚πŸ˜œπŸ˜‚πŸ™ŠπŸ™Œ
just___court : Oop β˜•οΈπŸΈ I can't with you. Not today πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ™ˆπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @sheets_n_funnel_co
ccassann - scarred_beautifully - reza3023 - sheets_n_funnel_co -
instagram
bexybloom
My best friend....I love how easy it is to be myself around you...be mine forever
love - bff - firstboyfriend - happy -
bexybloom : #firstboyfriend #bff #love #happy
ivgottopizzle - halloweiner - bohemiangina - raegay14 -
instagram
lexieweidner
😚❀️ #firstboyfriend #kindergarten
kindergarten - firstboyfriend -
derekfenton101 : πŸ’œπŸ˜πŸ˜
__rachaelmarie__ - _xo_haylee_xo_ - katievenette - _lynizzle_12 -
instagram
amaniangelphotography
#amaniangelphotography #familyguy #daddyslittlegirls #daughters #fathers #awesomedads #littleprincesses #love #honor #loyalty #firstboyfriend #rolemodel #fatherfigure
fatherfigure - love - amaniangelphotography - rolemodel - littleprincesses - fathers - awesomedads - loyalty - daddyslittlegirls - familyguy - firstboyfriend - honor - daughters -
waltdhall - sloanehughes - 5boi_ea - neinei1920 -
instagram
kawaii_little_artist
My first boyfriend was when I was around 3, so u don't think that counts. I've not had a proper boyfriend.... Ever XD as for crushes iv had one in primary school but It never worked out 😝#art #instaart #drawing #draw #drawings #sketch #sketches #artist #instaart #instaartist #artaccount #myfirst
sketches - crush - draw - art - firstcrush - storyofmyfirst - myfirst - artist - sketch - artaccount - instaartist - instaart - drawings - bf - drawing - firstboyfriend - boyfriend -
kawaii_little_artist : Oh yeah my crush was called Billy ( XD He wasn't)
kawaii_little_artist : @pipsqueak1878
savannamusic22 : Aww.. But billy is a amazing name.. :(
kawaii_little_artist : It is a truly epic name @savannamusic22
savannamusic22 : Yas. It is.. Billy is like. Swag
savannamusic22 : By the way answer your DM chickita <3
kawaii_little_artist : πŸ™Œ @savannamusic22
savannamusic22 : Me sent u another ^^
rye_rye_die - cubcakephotography - idek_wolves - juwainah -
instagram
keepingupwithkerstyn
FLASHBACK FRIDAY!!!! #preshmems #firstboyfriend #stillmybestfriend #lovehim #fbf
lovehim - stillmybestfriend - preshmems - firstboyfriend - fbf -
cmwilkinsonwalker : Love this photo! 😍 #oldiebutgoodie
pameladni : So cute!!!
literally_lo : I remember I went to that formal alone because my bitch ass date BAILED on me and I almost cried watching you guys take pictures because I was jealous lol
keepingupwithkerstyn : Who was your date???? I don't remember that!!! @literally_lo
literally_lo : Jordon πŸ˜’
keepingupwithkerstyn : @literally_lo OMG wtf. He did that twice???
literally_lo : Yes! Promo he actually showed up, but freshman year he canceled a dat before lol #mylife
lovekorina - saphiramoon70 - honeybunchofoats - jocee_g9 -
instagram
emilieannedubois
@nkpoteat #firstboyfriend #notimpressed #wearehrc
notimpressed - firstboyfriend - wearehrc -
jewls1890 - meggmccarty -
instagram
amwelch11
Sue found a man 🐢❀️ #GSP #breedingfail #firstboyfriend #dontknowhowtoact @lilhenry01
gsp - dontknowhowtoact - firstboyfriend - breedingfail -
lindsey_walker17 - dexter_ward - lilhenry01 -
instagram
_clairemccune
Ma Blue Haired Girl 😘 #firstboyfriend#erinsinlove#gethinskisses#murrons @erin_adair123
erinsinlove - murrons - firstboyfriend - gethinskisses -
erin_adair123 : EwwwwwwwwwwwπŸ˜‚ I'm acc crying right now πŸ˜…
awk0_olaf - eviebiggins - rebecca_faris - abby_martinx -
instagram
__ange___
#best #couple #inlove #forever #youandme #bestman #myman #iloveyou #myoneandonly #boyfriend #girlfriend #forevertogether #love #neverwannamissyou #firstboyfriend #realman #myboy #handsoff #truelove ❀️
love - myman - myboy - couple - forevertogether - myoneandonly - girlfriend - best - boyfriend - neverwannamissyou - forever - truelove - handsoff - realman - bestman - iloveyou - firstboyfriend - youandme - inlove -
sternelline : @__ange___ Traumpaar ❀️️❀️️❀️️
__ange___ : @sternelline hihi πŸ™ŠπŸ˜
kayser51 - cookie_kawaii - sternelline - yakup_kra -
instagram
gmcassata
Throwback to when this boy used to west shin guards to school cause I kicked him everyday πŸ˜‚ bahahaha. This was too good to not #tbt #justfoundit #sorrytaylor #firstboyfriend #toofunny #5thgradegraduation
toofunny - 5thgradegraduation - sorrytaylor - tbt - justfoundit - firstboyfriend -
hoxy16 : Omg this is so funny, I need to show him this hahah
rob_merck - alexajae415 - hdelia1 - chrissycarone -
instagram
b_sexy
#tbt to my first boyfriend lmao #littlepeopleschool #firstboyfriend #serious #killinit
serious - littlepeopleschool - tbt - firstboyfriend - killinit -
chrislatiff - hamm_04 - bryce_brown12 - piraginefelipe -
instagram
stefx0
Here's my #throwback #tbt #firstboyfriend #endedupbestfriends #misshim #2006 #highschool #NYC #soyoung #welastedtwomonths #ripmyangel πŸ˜πŸ˜‚πŸ™ˆπŸ‘ΌπŸ’”
ripmyangel - endedupbestfriends - welastedtwomonths - soyoung - tbt - misshim - 2006 - throwback - nyc - highschool - firstboyfriend -
candyggirlll : Lmao I never knew you guys dated !
elissax00 : I'm remember that night like it was yesterday.
stefx0 : Yes he was my first boyfriend he asked me when we were in NYC it was cute and corny how he did it he changed the date in my phone and added a question mark lol and I had Elissa and Rita like day yes I'm like to what lmfao ugh I miss him @candyggirlll @ritamaexo @elissax00
ritamaexo : I remember that day like yesterday lol and him asking me to get you a sidekick it was our little secret lol πŸ‘ΌπŸ’™ @elissax00 @stefx0
shana_nanaxo - rachael________ - _chelseyyyy - cadie_xo -
instagram
dangerously_awkward
<3 ^.^ #random #couple #cutecouple #relationship #boyfriendandgirlfriend #mydork #marvel #firstboyfriend
boyfriendandgirlfriend - relationship - mydork - random - cutecouple - couple - firstboyfriend - marvel -
hungry_for_fat_people_food - yanamiw - mrs.pediha - _suck.my.ass_ -
instagram
Iconosquare feedback