jacqueline1995xo
Happiest of birthdays to this girl πŸŽ‚πŸŽˆ #finally19 #besties #memorys #love #happybirthday
happybirthday - love - finally19 - besties - memorys -
mi_chelle.x : Thank you baby πŸ’ͺ🏼
laurenkelly_6 - telle_dawson - ella_ari - mi_chelle.x -
instagram
jesss_0104
Happy Birthday @iamchrisguzman !!!! I hope you have an awsome ass day!!πŸ˜„πŸ˜πŸŽ‰πŸŽ‚πŸŽπŸŽˆ #Finally19 #Birthday #LoveYou #MyBestfriend
finally19 - birthday - mybestfriend - loveyou -
iamchrisguzman : Thank You! πŸ˜„πŸ˜
aaron_thomas122 : Happy birthday chris!!!! @iamchrisguzman
iamchrisguzman : @aaron_thomas122 Thanks man! πŸ™
iamchrisguzman - jaowshhh - aaron_thomas122 - wsupjim -
instagram
riri_doz
Thank you to all the birthday wishes! I love and appreciate you yal and ready to have a bomb last teen year! #finally19 #itsmybirthday #tearituptuesday
finally19 - itsmybirthday - tearituptuesday -
riahturn : Happy Birthday!!!!
riri_doz : @riahturn thank you! I'll miss you this year!!!
riahturn : Miss y'all too!!!
riri_doz : @paidmindset thank you and yes it is I have five minutes left hahah
paidmindset : Ohh it's the 4th? Mine is today, the 5th' lol
riri_doz : @paidmindset well happy birthday girl!! And yeah it is the fourth
paidmindset : Ayyyy 😊😊😊 thanks gorgeous
riri_doz : @paidmindset you are so welcome!
morganalaine1 - lanie_musseman8 - j_rosson_13 - gzjkimi -
instagram
t_dossantos8
A huge happy 19th birthday goes out to my mana. We've been through hell and back and I wouldn't trade that for anything. Love her to death πŸ˜πŸ’‹πŸ‘― #bestfriend #5years #sister #finally19 πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
sister - bestfriend - finally19 - 5years -
ashleyannxoo : thanks babesπŸ’—πŸ’— love you😭😍
t_dossantos8 : :') ly2 😏😏
nanci_santos12 - _andreacabrall - dominguesxo - mcdonnas5 -
instagram
mariahwedge
First legal drink! #finally19 #fishbones #fuzzypeach #didntaskforID #happybirthdaytome
happybirthdaytome - finally19 - fuzzypeach - fishbones - didntaskforid -
uricab : Baby
uricab : GHERD
mariahwedge : ☺
caitmaclenn : Happy birthday girl !! πŸ˜ŠπŸ’•
mariahwedge : Thank you! β˜ΊπŸ’œ @caitmaclenn
beccchapman - terrisalynch - austinluxton - clanceygilks -
instagram
safamawas
The greatest gift my parents gave me was you😍 you were there for me, you protected me, and most of all, you loved me. We’d fight, scream, and argue, but under it all, is a love that only exists, in a brother, and a sister. Happy birthdayy hbibiii #BirthdayBoy #Finally19 ❀️
birthdayboy - finally19 -
ayafarhat3 : 😻😻😻😻😻😻😻😻
elo_b_ : Hahahahahaha 3njdπŸ˜‚πŸ˜‚ @riadmw love u both😍
reemdabliz : Hahaha anw happy birthday
safamawas : Hahahahahaha mashiina hal2πŸ˜‚ @reemdabliz ayaaaπŸ’‹πŸ’‹ @ayafarhat3 ah walla😏 hahhaha moree😍😍 @elo_b_
racilekabbara : Happy birthday riad😍😍 @riadmw
racilekabbara : Kebbe sayra bt2ash3riπŸ˜‚πŸ˜ @safamawas
safamawas : Be3ejbkπŸ˜ŒπŸ˜‚ @racilekabbara
riadmw : Hahahaha thank youuu soulaaa😘😘 @racilekabbara
miriam.kheirom - joudy_rima - carine_yammine - sandy_bf -
instagram
aleexissasceencioo2414
Happy Mothafucken Birthday To @elisa_roxy!πŸŽˆπŸŽ‰πŸŽ‚ Your Finally 19😝 Baby Of The Bunch πŸ˜‚πŸ˜‚ Hope You Have....Naw You Better Have A Great And Awesome Day ! πŸ‘ŠβœŒ its Your Day πŸ’ Hahaha Well Ill Be By Later Said Id Go Bug You Early But Passed Out Late πŸ˜‚ Anyways I Fucken Love You And Happy Birthday!!❀😍 #BirthdayGirl #Finally19 #BirthdaySex @elisa_roxy @elisa_roxy @elisa_roxy @elisa_roxy @elisa_roxy
birthdaygirl - finally19 - birthdaysex -
aleexissasceencioo2414 : I Write You This Whole Paragraph And thats All I Get πŸ˜–πŸ˜­πŸ˜’πŸ˜₯😟 Hahahaha Jk πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚ @elisa_roxy
elisa_roxy : Lol i jst woke up&replied to all my other happy bday wishesπŸ˜… you know i love yu thoπŸ’• @aleexissasceencioo2414
aleexissasceencioo2414 : Uh Huh Suuuuure Ill Let You Slide....This Time πŸ˜‘ Cuz Its Your Birthday 😐😈 @elisa_roxy
elisa_roxy : Hahaha omgπŸ˜‚ punkassπŸ˜› ughhh i gotta clean 😈 then showerπŸ˜€ then get readyπŸ˜– @aleexissasceencioo2414 i just wanna curl up&go bk to sleepπŸ˜‚
aleexissasceencioo2414 : Shouldnt Expect Anything Less ❀ Hahaha And Get Up Lazzy πŸ˜‚πŸ˜‚ @elisa_roxy
elisa_roxy : I didnt😢 ....& mmmm no! *pulls blanket over face* 😏 @aleexissasceencioo2414
aleexissasceencioo2414 : Hahahhaa lil kid πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @elisa_roxy
elisa_roxy : Yupp..ju kno meπŸ˜‚ @aleexissasceencioo2414
mrspisch12 - isaiahmartinez96 - _vallleerriie_ - _karissarodriguez -
instagram
leahcorrigan3
Big happy birthday shout out to this sexy beast I get to call my twin!! Can't wait to celebrate with you πŸŽ‰πŸŽˆπŸŽ‚ #finally19
finally19 -
mariahwedge : Hahaha leah what is this doing on the Internet! You are the best twin I could ask for
leahcorrigan3 : Saved this pic just for the occasion!! @mariahwedge
mariahwedge : This is what birthday shout outs are made for @leahcorrigan3
nikitriant_ - doylebex - tiffanneeg - hollyjones789 -
instagram
queenofallqueenz_
Happy Birthday To Me!!!! #finally19 #thebigday #leoseason #leo #summerbaby #august #letsgetit #waswaitingforthis #myday #turnup #turndownforwhat #letsgo #excited #yaaasss #imready #thinkpink #keepcalm #lovealeo
turndownforwhat - august - turnup - myday - keepcalm - leo - waswaitingforthis - letsgetit - leoseason - thinkpink - imready - yaaasss - letsgo - summerbaby - finally19 - thebigday - excited - lovealeo -
queenofallqueenz_ : Thank You GorgeousπŸ˜˜πŸ’•πŸ˜† @a.bbye
therealowenjones : Happy Birthday😊
queenofallqueenz_ : Thank youπŸ˜† @therealowenjones
gunz_n_rosez_ : Happy birthday πŸŽ‰πŸ’•
queenofallqueenz_ : Thanks So Much ImaniπŸ˜ŠπŸ’•πŸ’• @gunz_n_rosez_
gunz_n_rosez_ : Aw your so welcomed !
saf_leone : Hey birthday
queenofallqueenz_ : Thanks 😊 @saf_leone
lifemary.aponte - 5sauce_family_ - aris.stovall - tristireno -
instagram
kiran_bhullar
15 more minutes until you're legal so...happy happy buuuurday 😘❀️ #finally19 #timetoparty #helloPhilsWednesdays
hellophilswednesdays - finally19 - timetoparty -
avneetbhullarr : Thanks baaaae 😘😘
samra.hardeep : Happy Birthday to my dear niece
manvir_dhindsa - jaskaransingh967 - komalbenipal_ - jyoti.r1029 -
instagram
mota_na
Had a great birthday weekend πŸ˜‹ #finally19
finally19 -
frvnk.e : so sad I didn't get to see any of you!! 😭😭 but happy birthday babe! 😘
bess_zen21 : Ugh miss u
bansheeeeeeeee : #TaughtThemEverythingTheyKnow #HappyBdayMontaba
mota_na : @frvnk.e yeah I heard you were there but didn't know where you were 😒 but thank you! ☺️
mota_na : @bess_zen21 imy2 πŸ˜“
ohhiitsmeg92 : Seriously models
pouyacola : Happy birthdayy!!! ❀️
baettig : You look πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ happy birthday!!
teeieex3 - k_mayte01 - jdavis_the_greatest - michael_cags -
instagram
bethanyeudy
Officially 19 || #bdaygirl #finally19 #almost20 #birthdaygirl #augustbaby
almost20 - birthdaygirl - bdaygirl - finally19 - augustbaby -
_savannah_rayann_ : Happy Birthday B!!❀️❀️❀️❀️
bethanyeudy : Thanks loveπŸ’• @_savannah_rayann_
kylieee.rose19 : Happy birthday Bethany!!! β˜ΊοΈπŸ’›
bethanyeudy : Thanks KyπŸ’˜ @kylieee.rose19
bayleygrand - kingofkings_co - kei_frahm - kelcieussery -
instagram
niyteofficial
The best thing I can ask for. Hitting the studio on my birthday. #finally19
finally19 -
instagram
noah_tasker22
Happy Birthday to the girl who makes life fun. Love you 😘 #bottomleft #πŸŽ‰πŸŽŠ #finally19
finally19 - bottomleft - πŸŽ‰πŸŽŠ -
savstrickland : Happy birthday @micahann3 !!!
micahann3 : Omg πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ thank you I love you so much ☺️😘 @noah_tasker22
micahann3 : Thanks girl! 😘 @savstrickland
willballard34 : Awwwww😍😍😍😍
bekahsu - justalliem - kale_garner - brassnucks04 -
instagram
alishalopes8
Birthday 2015#finally19#happy#besties#for#life#thanku#crazyppl#for#amazing#surprise#loveu#
life - besties - for - loveu - amazing - thanku - surprise - crazyppl - finally19 - happy -
thelolcano : Happy Birthday And Happy Watermelon Day!! Haha.
alishalopes8 : Thanks a lot @thelolcano
being_pogo : Happy bday...may god bless u..hv a blast..!!!πŸŽ‚πŸŽ‰πŸŽŠ
alishalopes8 : Thank u @being_pogo
finance_1_9_9_7 : Happy birthday day πŸ’œ
alishalopes8 : Thank u @finance_1_9_9_7
hardik181095 : Happy birthday πŸŽ‚ @alishalopes8
alishalopes8 : Thank u @hardik181095
marissrodss123 - saniyadmello - godfrey.610 - carrolfurtado -
instagram
klara4real
When mum gets me my favourite birthday cake!! #thanksmummy #finally19 🍰☺️❀️ @marinka_brusic
finally19 - thanksmummy -
drislettieri : Happy Birthday Klara!!
amandapuskaric_ : Happy Birthday Klara!!
goubar187 - jdchanman - chantayyrae - angelique.nguyen -
instagram
kittykatlina
Happy Birthday to you, you live in a zoo, yoooou look like a Monkey and you smell like one too. Taaadaaa lol. Eww look your finally 19? Or 18 ? Hahah jk. To think that 5 years ago around this exact date we met in our middle school gym class. Thinking we were all cool and ready to be grown. Now were pretty much almost grown ups and its not as fun as we once anticipated. But that's okay we still have each other and God knows that in the years to come we will get to see one another's lives fall right into place. Thank you Ashley for a friendship that only a few can say they have. So with that I wish you an amazing day. P.s. you better answer your door at like 7am-ishhh #mybff #youwishshewasyourbff #happybirthday #finally19
happybirthday - mybff - finally19 - youwishshewasyourbff -
eiramez_ : Thank you for your bday wishes lol I love you !!! πŸ˜™
kittykatlina : You're welcome 😊
karenparis_ - _scarlet_26 - sofialorena_96 - eiramez_ -
instagram
lovelypiinky17
#Finally19 Thank God for another yearπŸ™πŸ‘‘πŸŽ‰πŸŽˆ
finally19 -
_ecinereeb : Happy Birthdaay Gaby!
lovelypiinky17 : thanks girl☺️☺️ @_ecinereeb
yy.bz : Happy bdai bbygirl πŸ’˜
lovelypiinky17 : thank you loveeπŸ’• @yy.bz
nooeemmyy__ : happy birthdayy 😚
lovelypiinky17 : Thanks girl☺️😚 @nooeemmyy__
editthh2 : Happy birthday 🎈
lovelypiinky17 : Thanks☺️ @editthh2
chico_che33 - liliajanett89 - itz.candy.hoe - blackedout_angel -
instagram
_lifewithlaura
Thanks for all the birthday love! ❀️ I am truly blessed to have the most amazing family and friends! I appreciate all that you guys do for me 😊 #finally19
finally19 -
victoriaa.beckham : Happy birthday! 😊
_lifewithlaura : Thank you! ❀️❀️❀️ @simplyy_sabrina @victoriaa.beckham
_lifewithlaura : Lmao πŸ˜‚πŸ‘΅πŸΌ @jellayjay
jellayjay : You look πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ in that dress πŸ’…πŸ½
__jenn__alvarado : Happy birthday!!!πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽˆπŸŽˆπŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽπŸŽπŸŽπŸŽ‰πŸŽ‰β€οΈβ€οΈβ€οΈ
_lifewithlaura : Thank you! 😁❀️ @__jenn__alvarado
mariaaaa_i : Happy birthday ! πŸŽ‰β˜ΊοΈ
_lifewithlaura : Thank you 😁😊 @mariaaaa_i
super.kev - mojonugz - _funlondra - rocio.0903 -
instagram
anastasia_zbarazhskaya
Last night was greatπŸ‘―πŸŽŠπŸŽ‰πŸ’₯🎈#ana #birthdayparty #usa #finally19 #fun #girls #friends #neverforget #lifeisbeutiful
neverforget - ana - usa - girls - birthdayparty - fun - finally19 - friends - lifeisbeutiful -
aurum.6128 : БчастливыС Π»ΠΈΡ†Π°......ΠœΠΎΠ»ΠΎΠ΄ΠΎΡΡ‚ΡŒ!!!
zubkova_nst : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ΠΊΡ‚ΠΎ я ?
polly_yergina - svvetlana11 - libosanegor - kocherginans -
instagram
lupesm13
Even Though We Have Better Pictures I'm In Love With This One ! πŸ’˜ #Finally19
finally19 -
moonniee_ : I love this picture πŸ’žπŸ’—
unknown_asianchick : Looks like I'm busting a squat πŸ˜…
l.leoo - pedro_blah - operation_fuckyou - jasmin10m -
instagram
kimberly_bikiara
Best birthday ever all thanks to Jamil. It's my last year as a teenager so might as well celebrate it by doing something different. I have enough years to act like a serious adult so let me just have fun doing my little adventures πŸ’™ who am I kidding I'm always going to be a kid at heart #DontMindMyHair #ItIsNaturallyCrazyLooking #IWokeUpLikeThis #Finally19
itisnaturallycrazylooking - dontmindmyhair - iwokeuplikethis - finally19 -
joskua_torres - naataliandrea - valentinaecheverry03 - marlena_sun -
instagram
alexhulin0802
Birthdayyy selfie πŸ‘‘ #happybirthday #tome #finally19 #stillababy
happybirthday - finally19 - tome - stillababy -
pauly_bag_o_donuts : Happy birthday Alex ❀️❀️
alexhulin0802 : Thank you Paul 😊❀️ @pauly_bag_o_donuts
tex41 : Happy birthday!!! πŸŽ‚πŸŽ
metzker_fit : Happy birthday!
alexhulin0802 : Thank you @metzker_fit
devan.com_ - yasner_ - ikerrgarcia - stay_tatted812 -
instagram
dom8296
Got Wet'nWild for my birthday #finally19 #lovethem #thiswasafter #sorrymary
finally19 - thiswasafter - sorrymary - lovethem -
cam_villa97 : Happy birthday!πŸŽ‰β˜ΊοΈπŸ˜»
dom8296 : Thankyou @cam_villa97 I miss you lol 😊
reneenay_monster : Happy birthday! πŸ˜πŸŽ‰
dom8296 : Thankyou! @reneenay_monster
cam_villa97 : Miss you more☺️ hope to see ya soon!
reaganleebrown - love__is_the_greatest_ - joeyshottz - calyn_l -
instagram
mattiebsanders
Blessed with the best 😘 #finally19 πŸŽ‰
finally19 -
broken_bones31 : Happy Birthday!!
stetsonhunter : #mysticalunicorn happy day of birth.
mattiebsanders : @stetsonhunter thanks @broken_bones31 thank you!
erickhulkcastillo : Happy Birthday πŸŽ‚πŸŽπŸŽ‰
mattiebsanders : @erickhulkcastillo thanks dude
austinheinrich - jaredstadtfeld - caden_horton12 - aryy.22 -
instagram
belledastone
The 19+ crew #iloveyou #finally19 #bestbirthday #yay #legal
bestbirthday - iloveyou - yay - finally19 - legal -
authorakansha : 🌺
sitongzhou : cool
ericasj29 - ankur.mangal.129 - ________23____________ - authorakansha -
instagram
dmillzzy
Happy birthday to the best cousin their is. #Finally19#BirthdayParty
finally19 - birthdayparty -
w_besecker : Thank you bud ! Love ya ! @dmillzzy
kaitlyn__mariiee - brandonwheeler2 - most_call_me_wyatt - kelsie_02 -
instagram
kaitlynng11
Lol I look dumb, but I met my favorite person on the planet today! @zelladay it was a great birthday present. She played a great show at Lollapalooza. I couldn't be more grateful. #finally19 #zelladay #lollapalooza
finally19 - lollapalooza - zelladay -
ihannahplezer : YOU LOOK EXACTLY LIKE BROOKE HYLAND!!😍😍😍
insamniasammie : You really do lol ^
marissa.firstlike - lindsay_57 - insamniasammie - ariana.vega_ -
instagram
cnic29
Happy Birthday to my most wonderful friend @shelbi_y... I hope you have the greatest day! Love you so Shelbs! πŸ˜˜πŸŽ‰πŸ‘β€οΈ #finally19
finally19 -
shelbi_y : Thanks love! See you later today for more fun! πŸ˜˜πŸŽ‰πŸŽŠ
marilyn_yoe - nickkatee - dog_lover_14_ - redwardlovesmeg -
instagram
dineshballer
First birthday with these amazing people. Thank you for making it a memorable one! Love you all β€πŸ˜„ #finally19
finally19 -
aji1323 - frankpurushoth - kishorsuresh - kets_jain -
instagram
bae.ja.omg
HAPPY BIRTHDAY @HEYIMBAHJA I LOVE YOU #BAE #TEAMBae #FLEEK #TEAMOMG #FINALLY19
finally19 - bae - teambae - fleek - teamomg -
gr00vyk : How old did she turn?
bae.ja.omg : @gr00vyk 19
gr00vyk : They grew up fast af and nique nique is 19 or 20?
bae.ja.omg : @gr00vyk nique is 19 and bre is 20 😩 THEY WERE LIKE 12 YESTERDAY
1richzonnique : happy bday 😍😍😍
bae.ja.omg : @1richzonnique 😍😘
gr00vyk : Exactly! But I'm glad they aren't on no Miley Cyrus stuff they're actually doing good βœŠπŸΎπŸ’–
unvle.lek - mindless_beh - b.o.s.s_lyrical - 1richzonnique -
instagram
kimberly_bikiara
πŸ’™πŸ™Š #Finally19
finally19 -
timaaalove : Happy Birthday Kimmy!
joykalu24 : πŸŽŠπŸŽ‰πŸŽπŸ˜˜
comfortwoman - ajmi.i - __allison23__ - marelyn.ramos -
instagram
_ddavis
Since I don't know if I'll have wifi in a few hours because I'm on vacation, I'm just gonna go ahead and let y'all know about the national holiday tommorow MY BIRTHDAY #finally19 πŸ˜ˆπŸ™ŒπŸΎπŸ˜˜
finally19 -
_ddavis : Thank yall! Miss yall too! @watk.j @ash_friday @thehaileydarby
br1anaaa : Happy birthday girlie 😊
chan2tall : Happy Birthday girl! πŸŽ‰
optimistic_bre : Happy birthday Ash!
_hannahkennedyy : Happy birthday Ashley!
thebriwhitmore : Happy Birthday!πŸŽ‚
_lola_marie : Happy Birthday Ashley!! πŸŽ‰πŸŽŠπŸŽ
_ddavis : Thank you everyone!
d2_wynn - augvirgoz - dania_alyssa - thehaileydarby -
instagram
Iconosquare feedback