rampage_requested
I believe I'm on this level! Lol #onelove #fakelesbian πŸ˜‚πŸ˜‚#rainbow #equality #almostthere πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’―
equality - rainbow - onelove - fakelesbian - almostthere -
itsnichabadgal509 : Lmao #dead
ajsobrooklyn : πŸ’”
rampage_requested : Lmfao @ajsobrooklyn why the heart like that?
ajsobrooklyn : Im heart broken 😒
_lenizloveyou : πŸ’πŸ˜»
shaylyn_101 : Your not gayyyyy
treed72 : @rampage_requested stop lyin
edwarddelgado2809 - catch_withoutarms - zulytorres18 - tomokosisergio -
instagram
yummyoranges
Meet my official girlfriend.. Hahahaha... #fakelesbian #saturdate #bestfriend #love
love - saturdate - fakelesbian - bestfriend -
ignedward - nikikoh - gizellapangleway26 -
instagram
eye_adore
I forgive her!!!! #cantnotloveher #thatsmyboo #bluecheese #virgoandcapricorn #longdistancerelationshipsdowork #fakelesbian #iplaytoomuch #tazfixedit
iplaytoomuch - tazfixedit - virgoandcapricorn - bluecheese - longdistancerelationshipsdowork - fakelesbian - thatsmyboo - cantnotloveher -
gotta_empressme : I got slightly thrown off. I was like "it's Taz's birthday?" πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #YallCute
sheenadaqueen : I miss my boo thang
royalt141 : 1. I'm mad u screen shot my FaceTime LAPDANCE. 2. AWW YAY MY BSL!!! I love you fake girlfriend!!! #longdistancerelationshipsareawesome #cantstaymadatmeforever
gotta_empressme - noclass92 - justlikenae - knightedjd -
instagram
mark_richman
Sherelle has no eyebrows 😦 @sherelle_smith94 #fakelesbian #gay #girl #lesbian #notalesbian #gayuk #gayboy #gaylike #gayfollow #guyswithplugs #guyswithstyle #guyswithbeards #scruff #selfie #septum #stubble #me #menwithbeards #boy #beard
gayuk - notalesbian - guyswithplugs - guyswithbeards - gay - gayboy - selfie - fakelesbian - gayfollow - guyswithstyle - lesbian - me - boy - gaylike - girl - stubble - scruff - menwithbeards - septum - beard -
skinnyboyeu : Cool pics man πŸ‘
fortamsterdam : Done right!
poncedorothy - sherelle_smith94 - arun_smith - mattyryndak -
instagram
negusq713
They still want it #FakeLesbian #Lesbian
fakelesbian - lesbian -
higha_virtuous : I highly doubt that @naturalqueen_chloe
peplumsnpeeptoes_22 : I with with several girls who say they are lesbians but have (consensual) sex with men and get pregnant. They are confused, and most of the time they have a history of neglect and since type of sexual abuse.
peplumsnpeeptoes_22 : *work
negusq713 : @peplumsnpeeptoes_22 I feel bad now
peplumsnpeeptoes_22 : Don't. They need therapy. They needed parents and namely a father. I don't feel bad for them... Shit. Maybe I'm just burnt out this week!! Lol
2odittahwsti : Ha
khemet_akinyemi : Terrible
voodoo_dahl : My wife and I are trying to have a baby right now and we are doin it wit artificial insemination. Most lesbians get pregnant this way but im not gonna lie I know a few that had sex wit a dude too
sabriniweenie - princesswetwet_xxx - riley__david - nette_frstlady -
instagram
mzsososexii
You cute and all but ya attitude is ugly! Lol #fakegay #fakelesbian -I like to look though ain't nothing wrong with that right?
fakelesbian - fakegay -
flakkabkboi : Lollll
_kathyxx20 : Lmao I'm already in that boat
all_eyes_on_t : I b doin the same thing! πŸ™ˆlol
starringmissdior : If you have my number text me
meshababy84 - all_eyes_on_t - bklyn_jay - tanqueray_jay -
instagram
kelliemills2
#fakelesbian #brows #stickyvicky
brows - stickyvicky - fakelesbian -
becka92 - rachelbrown1991 -
instagram
spyder22886
You heard @lilduval #boom #shotsfired #wcw #fakelesbian #ivetyouwontlickit I'm gonna hurt somebody's feelings #IDGAF #dontgetmad #itsjustforlaughs
shotsfired - wcw - fakelesbian - dontgetmad - idgaf - boom - ivetyouwontlickit - itsjustforlaughs -
harley2422 -
instagram
csopps13
Bringing back mirror pix lol #gay #lesbian #lesbians #butch #fetch #stud #lesbiansofinstagram2014 #femme #mirrorpic #flannel #foureyes #smile #iphone #iphone5c #blue #lesbiansandflannel
blue - gay - mirrorpic - fakelesbian - gayforpay - lesbian - femme - lesbiansofinstagram2014 - butch - foureyes - lesbiansandflannel - iphone5c - iphone - stud - smile - flannel - fetch - lesbians -
csopps13 : @poetslife #fakelesbian #gayforpay
poetslife : # deception #discrace
csopps13 : Whad upppp lion kingggg
csopps13 : @poetslife movie night???
poetslife : When??
csopps13 : Soon lol my schedule is crazy this week
csopps13 : Maybe when mom goes outa town
andrewhartzler : Nice!
tmack0420 - kdawg2791 - 4eyedcait - __kaylafaith__ -
instagram
rasheedk
Tbt to our late night adventure in New York with my two favorites. Miss you guys. #pizza #newyork #tbt #gay #fakelesbian #missthem #yas #wefuckeditup #lovethem
gay - newyork - wefuckeditup - fakelesbian - tbt - yas - lovethem - missthem - pizza -
zeemusic413 : Awww I miss this!
zeemusic413 : O wait 😒
rasheedk : @zeemusic413 technically you were in New York the same time we were.
mrloganjames : That shirt doe🐬
rasheedk : @mrloganjames 😏
sarahhbuchanann - r_by2sday - markusaantoine - fcoconat10 -
instagram
heychelseamay
Yusss. #fakingit #fakingitseason2 #mtv #icantwait
fakingit - fakelesbian - mtv - icantwait - fakingitseason2 -
christinekieng : Fifth Harmony is going to make an appearance lol
heychelseamay : @christinekieng Haha, yee! My friend, @danaberroya, just told me! How exciting, yeah?! πŸ˜±πŸ’ž
heychelseamay : @g_mer Did you scream and fangirl when "School Friends" by Now, Now played on that one episode? Omggg...
g_mer : I actually did! I was like OH MY GOD MY TWO FAVORITE THINGS! (Aka now, now and lesbians haha)
g_mer : @heychelseamay
heychelseamay : @g_mer Hahaha! Right?! Like, oh mah gaw. It was a happy moment. xD
yes_im_kiki : HAHHA YASSSS
heychelseamay : @im_da_gameing_queen Indeed!
kendamamastaz - _lex3_ - descervantes17 - reatra_l_thet -
instagram
tascherotte
Ai finalmente #truehappiness #fakelesbian #loveebasta #maybeuncolpodisole #alyssamilano #milaniamilano #happyfuckingbirthday #impisspissingyou
truehappiness - impisspissingyou - fakelesbian - loveebasta - maybeuncolpodisole - alyssamilano - milaniamilano - happyfuckingbirthday -
ibuprofene : πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
oraziozanzibar : ❀️
lucamorucci - exvalentine - irenegrassi - aucalvario -
instagram
nature_and_peace_within_us
Yep...im straight now xD hes so hot idec. #fakelesbian
fakelesbian -
megan_kasmara - kona95uk - tmnt_hobbit_lord - cocopuffs1985 -
instagram
joshuadunkl
Oh boy ... so real .. girls be half way on shit .. but some are bout it .. #lesbian #fakelesbian #realshit #look #sharingiscaring #reallesbian #mygirlfriendgotagirlfriend #scared #itsonlypussy #girlsdoitbetter #girlsbelike
girlsbelike - reallesbian - scared - fakelesbian - sharingiscaring - girlsdoitbetter - mygirlfriendgotagirlfriend - itsonlypussy - lesbian - realshit - look -
3toscano24 : @norma0043 lol
myperfectbodykj : Your so pretty!! I love your pictures. I was wondering do you Waist Train Like me
perfected_serenity - jdmgirl0089 - norma0043 - keoshiwiggins -
instagram
anna__farci
#kissing#love#fakelesbian#
kissing - fakelesbian - love -
elenina_accardi - federicomelons - bluette4 - raffaele__91 -
instagram
myheartbeatscalzona
Are you ? πŸ‘Š #arizona#robbins#pediatrics #tinyhumans#greysanatomy#greys#jessicacapshaw#brooke #jcap#calzona#lesbians #fakelesbian#lesbianland
greysanatomy - pediatrics - jcap - robbins - fakelesbian - calzona - greys - arizona - lesbians - tinyhumans - brooke - jessicacapshaw - lesbianland -
merderizzles25608 : Ep?????
_pretty_sophiee : Wot episode pls?
_pretty_sophiee : #myheartbeatscalzona
michelle191013 : Haha love this !♥
viittyraquel : 6x18 ,I not have sure
hunterr25 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @alyssanicolee32
alyssanicolee32 : OMG lolol @hunterr25
victoriapellerin - tiaraalexisflowers00 - the.greys.way - forevercalzona -
instagram
oinks_putting_it_in_dry
Lol wen she get that good #pinga she snap back to reality. .. #fakelesbian lmao oink 🐷 🐷 🐷 oink oink weeeeeeee
fakelesbian - pinga -
salchipapi - midorri79 - jayelfuerte23 - cisco123_ -
instagram
maddefense
#gangsta #veterano #tailwashers #mattithegroomer #incharacter #snoopdog #fakelesbian #lookinlikeaman #bestjobever #groomer @kulerthanu
veterano - mattithegroomer - incharacter - tailwashers - fakelesbian - braids - lookinlikeaman - groomer - vata - lezbehonest - snoopdog - bestjobever - gangsta - feauxlezbo -
maddefense : #vata lol @kaleenaz
maddefense : #feauxlezbo #lezbehonest
maddefense : #braids
nyy4ali : @maddefense Gangsta! I want braids again lol
maddefense : I'll braid your hair when I visit next @nyy4ali
westcoast_gal213 : Thug life lol
zolteiry : OK, how did I miss this?????
maddefense : @zolteiry cuz you do your job..... It was in the a.m.... While @kulerthanu and I were laughing uncontrollably !
jessmlee - eranalodge - cervantes2494 - er_jays -
instagram
louissmiff
Dyke.πŸ‘Š #dyke #lesbian #friend #fakelesbian #chap #fella #well #saz #wasted #bye #bungle
fella - fakelesbian - well - dyke - saz - chap - wasted - lesbian - bye - bungle - friend -
leagirelli - janieceramp - tumblr._.baeee - d.oobie -
instagram
rugayornotkeepitreal
#true #fem #fakelesbian #catchthatho #cheaters #cheat #fuckyou #lyingbitch #shesnotgay #studlife #studs #fems #gaylife #samesex
studs - cheaters - cheat - fuckyou - fem - fakelesbian - lyingbitch - gaylife - fems - studlife - samesex - shesnotgay - true - catchthatho -
aims_p28 : @chanty0715
harmoniej : @phelix15 .
divine_beauty3 - llavin900 - lokee_uniq - brionawambugu -
instagram
rugayornotkeepitreal
#unfortunate #hoeswillbehos #catchthatho #studs #studlife #shesnotgay #lyingbitch #fem #females #fakelesbian #pretending #studuser
studs - studuser - females - pretending - fem - fakelesbian - lyingbitch - studlife - unfortunate - hoeswillbehos - shesnotgay - catchthatho -
tremendousgvibe : Just heard my ex is "hangin out" with her ex guy #ohwell #goodluckwiththat
rugayornotkeepitreal : πŸ˜³πŸ”«
jay93105 - ima1_limited_edition - tremendousgvibe -
instagram
mettlemonkey
🍻😍😘 #friends #drunk #notlesbian #fakelesbian #muffdiving (@hannahmasonnnn)
fakelesbian - muffdiving - friends - notlesbian - drunk -
nxtbestthing : ❀️ this photo
gehhah : πŸ‘―πŸ™‹πŸ™‹πŸ˜˜β€οΈ
mettlemonkey : ✌️😝
thatluke : πŸ˜ƒπŸ±πŸŽŽπŸŽŠπŸ‘»πŸŽπŸŽ†
naydukovatanya - redcupnation - tipoulet_apapa - bezborodovaevgenia -
instagram
digitaldani21
@chelseayamil and I being #lesbian #lovers!! Haha #jk we were just being #silly!! #bestfriends #japanesegirlsarethebest #japanesegirl #asianinvasion #lezzy #lesbo #daniblizzard #ayaminakamura #autumnstay #kissing #ikissedagirl #andilikedit #lol #haha #stupid #fakelesbian #drunk #imissher #pierced #followme #followmyband
drunk - fakelesbian - haha - autumnstay - pierced - japanesegirl - jk - followmyband - ikissedagirl - lesbo - lesbian - lovers - japanesegirlsarethebest - imissher - andilikedit - asianinvasion - lol - lezzy - bestfriends - stupid - silly - ayaminakamura - kissing - daniblizzard - followme -
anthemofthesun1 - fabflyingfox - bentleyyyadriannn - kaireaper -
instagram
rugayornotkeepitreal
#repost #fakelesbian #case #catchthatho #catcher #shesnotgay #lyingbitch #lyinglesbians #signs
case - catcher - fakelesbian - lyingbitch - lyinglesbians - signs - shesnotgay - catchthatho - repost -
lokee_uniq - silviodagreat - ima1_limited_edition -
instagram
rugayornotkeepitreal
#lyingbitch #lies #stoppretending #fakelesbian #fake #true #truth #fems #females #shesnotgay #
shesnotgay - females - fakelesbian - lyingbitch - lies - truth - fake - stoppretending - fems - true -
ex0ticaa - kingdivine87 - brandidenyse - courtneyhennings -
instagram
lbc_eastside
Alot of yall PRETEND to be wit the shit! Lmfao #FakeLesbian #PretendpussyEater #WeekendLesbo #EatSumPussy #SoIknowItsReal #ScaredofTheKitty #TheSameFaceIdmakeifitstank
weekendlesbo - scaredofthekitty - pretendpussyeater - fakelesbian - soiknowitsreal - thesamefaceidmakeifitstank - eatsumpussy -
thereal_cyd_martin : πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€
jacquelinejacko : Dead!!!
bold_but_beautiful_ : lmao #dead
tattoos_lipstick : @lipaa_gee
californiarick : @emilioruggiero
officialswann : She like "You better eat this ass I just knocked yo punk ass boyfriend out!
lbc_eastside : @officialswann loL
_puma_xl : Betta preach
locombia23 - xo_teresssaa - flying.fijian - mzkiwi416 -
instagram
oddjamie
ugh, i know, right?! i think you pretty, bitch. calm.ya.tits. #justbeinggay #lesbihonest #fakelesbian #yourepretty #youbad #dealwithit #preach #iaintmad #notahater #ilovegirls #girlsgirlsgirls #girlsidoadore #yourmakeupisonpoint #girlhi
yourmakeupisonpoint - notahater - realquick - justbeinggay - youbad - ilovegirls - dealwithit - fakelesbian - yourepretty - lesbihonest - girlhi - iaintmad - girlsidoadore - girlsgirlsgirls - letmebegay - preach -
gretcherzz : LOLLLL
queen_isatou : LOLLLLL this is so me!
miksmcfly : Lmaoooo
oddjamie : #letmebegay #realquick
sl_imy : ha
valerie__g : πŸ˜‚
_msmarilynn : Haha. Yes
whogavejacqacamera : Right?!! πŸ‘
ci_fromtheblock - _lumpyspaceprince - samirazia - batmans_escape -
instagram
stellashon16
stellainchina - fakelesbian - filipinodanceteams - macau - cubic -
stellashon16 : In Macau, 1am is too early haha #cubic #macau #fakelesbian #filipinodanceteams #stellainchina @ewks @_jenchae @adrian.li
_jenchae : LMAO best hashtags πŸ˜‚
soominnnn - courtney_chang - yoonjilee80 - joyful_joyce -
instagram
drainnns_mom
#girlfriends #truefriends #gotyourback #fakelesbian this shit backfires sometimes :/
truefriends - gotyourback - fakelesbian - girlfriends -
gypsyeyesssss : @steveytee bahaha πŸ™ˆ
sunshinebright8b : @torichuggs
helikescake__ : @hannahbootycake even thoe I'm not the only one
hannahbootycake : @helikescake__ hahah now I guess I'm her child
helikescake__ : Whaaat @hannahbootycake
samsdrizzle - wetscoast - adventure_bencher - bruceleejr1 -
instagram
pinstripeweasel
Happy birthday to my favorite fake lesbian red head!!!!! Your tits are sagging, but that ass looks fine!!! #happybirthday #overthehill #25 #itsalldownhillfromnow #bff #fakelesbian #redhead #yay #iwokeyourbitchassupthismorning
happybirthday - overthehill - itsalldownhillfromnow - yay - bff - 25 - iwokeyourbitchassupthismorning - fakelesbian - redhead -
jewwiid : perfect
v522 - _estela_marie_ - joseph_clavesilla - jrporras54 -
instagram
mothafukinjay
#Lmao #lasthashtagforu #fakelesbian #nuthinkurREAL #getdafukoutahere #talkshitifuwantto #idontgiveafuk #uchangedmylife thanku
lmao - talkshitifuwantto - idontgiveafuk - nuthinkurreal - fakelesbian - getdafukoutahere - uchangedmylife - lasthashtagforu -
viviangaier - leena69lovely - airxx.704 - bubba_jaace -
instagram
rugayornotkeepitreal
#studlife #stupidbitch #fakelesbian #fear #fakebitch #lies #lier #truthhurts #weakbitch #prettyuntilyoutalk #lol #fems #females
weakbitch - fakebitch - truthhurts - prettyuntilyoutalk - fakelesbian - lol - fems - lier - lies - studlife - stupidbitch - females - fear -
latina_jade : Lmfaoooo
omg_its_sharky - esmvnh - kingdivine87 - tremendousgvibe -
instagram
fuckindavid
You aint no Lesbian. Your tongue looks weak. #Thespian #FakeLesbian #noneedtolie #DontGottaLieToKickIt #FailedTheTest #FingerBanger
thespian - fingerbanger - noneedtolie - failedthetest - dontgottalietokickit - fakelesbian -
monabarnes06 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚ you are to crazy lmAo
samer_d_92 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
mads_k : Great shot x
sillystixstyle : @bigstizzie
checkoutmyapplebum : πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜‚πŸ˜‚ @wolf_mcfabulous
elizabeth_blush : @two_strikes
mamacita_kat : @babyje5u5 bahhhhhhhahahhaha
babyje5u5 : I'm all about those straightys @mamacita_kat ps I'm coming to see you this weekend with my wife
omg_its_sharky - instasoll - stephpatt02 -
instagram
Iconosquare feedback