Looking for your 2014 Best Moments video? Sign in
soniaac_
Had a last minute taker for the ticket! Played a damn good game today! Roller coaster ride of a game! #faithfulista #sf49ers #beatthechargers #cometoplay #49erfaithfull
faithfulista - 49erfaithfull - beatthechargers - sf49ers - cometoplay -
milklator - sophisays - ratbrown - austinginn -
instagram
makeupdivamaria
β€οΈπŸ’›This is what I've been waiting to see!! Now this is #NINER FOOTBALL!!! Never loose faith, even if we're out for the count. #redngold #goldblooded #ninerfaithful #faithfulista
faithfulista - ninerfaithful - redngold - goldblooded - niner -
pase_tc : πŸ‘Š
_indiraitzel : πŸ‘
yayosfwestie - lalaboo23_ - lupitaamaciass - roxie19chicana -
instagram
pretty8yrd
β€πŸˆπŸ’› That's right!! Hurts to be a Niner fan this season...but I'll always support my boys!!! #stayfaithful #Faithfulista #ninerfamilia #ninerfaithful #ninerempire #49ersfaithful #49ers #49ersallday πŸ‘β€ πŸˆπŸ’›
ninerempire - stayfaithful - ninerfaithful - faithfulista - 49ersallday - 49ers - 49ersfaithful - ninerfamilia -
warpaintbymoniixoxo : #YASS #StayFaithful #NinerEmpire
cutordye : Now u know how we feel πŸ™ŠπŸ™ˆπŸ˜‚πŸ˜‚
campbellhelen1984 - warpaintbymoniixoxo - bellissimavidamia - badboy_luciano -
instagram
sf_gamerbabe_707
Game time with this gem...Lets go Niners! #sluricane #49ers #LetsGoNiners #ForeverFaithful #Faithfulista
faithfulista - letsgoniners - 49ers - foreverfaithful - sluricane -
sf_gamerbabe_707 : @b_rhodie where you at?! πŸ‘€ Lol
b_rhodie : Lmao oh shit on the way! I drank one last night 😜
sf_gamerbabe_707 : @b_rhodie don't forget your turn up kit!! πŸ˜†
ang527620 : I wanted some of that is it good
sf_gamerbabe_707 : @ang527620 it's good! I'd say come on over & get a glass but I killed it! 😁 Lol
ang527620 : Lmao @sf_gamerbabe_707
sf_gamerbabe_707 : @ang527620 but seriously you guys should come on over! So we can go out to get some drinks!
ang527620 : I'm waiting for you guys to go downtown I'm with Arlene right now at our place @sf_gamerbabe_707
mrylyon - misslapink - blessed_1_707 - jenncarion -
instagram
errollynnrivera
It's game day! #KaylaBelle #OnlyChild #49ers #ComeToPlay #LevisStadium #LoveOurTeam #Faithfulista #NinerNation #SF49ers #GoldBlooded #BeatTheChargers #SDvsSF
beatthechargers - sf49ers - loveourteam - sdvssf - 49ers - levisstadium - ninernation - faithfulista - onlychild - kaylabelle - cometoplay - goldblooded -
mo_jennnn : Lets go CHARGERS
tessbinspired : Saw you guys on the screen
errollynnrivera : TOUCHDOWN @julie_apo and @mo_jennnn! Woohoo! So awkward @tessbinspired, right after the anthem! πŸ˜‚
tessbinspired : Lol! They figure she's Filipino, you guys are Filipinos. Jk.
yv0nnev : I saw you guys on the screen!
errollynnrivera : Haha for reals @tessbinspired! Lol @yv0nnev!
julie_apo : @errollynnrivera .Say that again? ✌
errollynnrivera : Ate @julie_apo, 'twas a great game! What a great comeback!
miss_monika8 - jennifereugeniojohnson - rambozmom - taraabdi -
instagram
hollyzuzula
Come to @bookiesmodesto tonight to watch the Niners play the Chargers!! @49ers #faithfulista #49ers
faithfulista - 49ers -
michaelaabinales : We are both wearing beanies! Lol
djphlim - _m.a.v.e.r.i.c.k - bookiesmodesto - ayyee_traiin -
instagram
aonerocks
What season? Lmao #nothingfinerthananiner @nothingfinerthananiner #49ERS #footballseason #N4L #NINERLAND #NINEREMPIRE #ninerlife #sanfrancisco #faithfulista #49erfaithful
ninerempire - footballseason - sanfrancisco - ninerlife - 49erfaithful - faithfulista - 49ers - ninerland - n4l - nothingfinerthananiner -
golden_girl_4 : Lmao!!!! Exactly
jacob_koi : Lmfao!!!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
missliuphung : Lmfao
urstruly_may - _charose_ - phia_010 - missliuphung -
instagram
aonerocks
#selling my #49ersvschargers #sfvssd #tickets for this saturday.... Sec 205, row 18, seat 9&8 $100 each obo #49ERS #footballseason #N4L #NINERLAND #NINEREMPIRE #ninerlife #sanfrancisco #faithfulista #49erfaithful
tickets - ninerempire - footballseason - selling - sanfrancisco - ninerlife - 49ersvschargers - sfvssd - 49erfaithful - faithfulista - 49ers - ninerland - n4l -
rashellemarie : I would. ... But I'm already going Lol
bryantdonner : I'm content watching San Diego win on tv.
anchellmaddy21 : Chargers!!!!!!!!!!
bev44 - natasha_m_c - rollerdigital - _charose_ -
instagram
mrs_49er
Even with all the bad talk and controversy I still remain #faithful 49ers made the right decision in letting McDonald go. #sf49ers #49ers #peopledontlearn #faithfulista
faithfulista - peopledontlearn - 49ers - faithful - sf49ers -
nelsond89 - platinum_princess1 - alyssa_hammell - 49erslosangeles -
instagram
aonerocks
Daaaaaaaayum gina!!!!! Love the guy n all but fuck... take that $$$ #49ERS #footballseason #N4L #NINERLAND #NINEREMPIRE #ninerlife #sanfrancisco #faithfulista #49erfaithful
ninerempire - footballseason - sanfrancisco - ninerlife - 49erfaithful - faithfulista - 49ers - ninerland - n4l -
mspersia : ESP if they are gonna keep threatening his job anyway. πŸƒπŸƒπŸƒ
aonerocks : @mspersia it's actually a weird situation he is a smart guy its his choice to be traded or not
natasha_m_c - mz_corina - 49erslosangeles - nstars22 -
instagram
samshoediva
At #levistadium #49ers #tour #selfie #loveit #faithfulista #stillnumberoneinmyheart #niners #smiles #fan
smiles - levistadium - loveit - selfie - tour - niners - faithfulista - 49ers - stillnumberoneinmyheart - fan -
49ersredzone : Go Niners!!
terrystwocents - tiggorilla - joeytheitguy - mscass_82 -
instagram
errollynnrivera
My purpose. 😍 #KaylaBelle #OnlyChild #Daughter #LoveHer #MyLife #MyEverything #WCW #NinerEmpire #NinerFaithful #Faithfulista #LoveOurTeam #LevisStadium #49ers #Kaepernick7 #CK7 #OnTheFieldPass #ComeToPlay
onthefieldpass - levisstadium - onlychild - kaepernick7 - mylife - cometoplay - myeverything - ninerempire - loveher - daughter - loveourteam - wcw - ninerfaithful - 49ers - faithfulista - kaylabelle - ck7 -
lyssasandoval : Gorgeous!!!!
rambozmom : Beautiful
sabrinutz : 😍😘
riverakayla : I'm so cute
hanhnny : Great picture!!!
goldbloodedpodcast - goldblooded_13 - jamieetsaii - caiayhn -
instagram
gamerlo415
Well, duh. #ThanksRefs #The12thManIsTheRef #NinerEmpire #Faithfulista #StillGoingToTheGameNextWeek
faithfulista - ninerempire - the12thmanistheref - stillgoingtothegamenextweek - thanksrefs -
alexuur : I'm going too. Tickets on stubhub are going for $10. Unbelievable!
jray415 - vincemesa - beba650 - seemalu415 -
instagram
aundrealacy
@thejunkgirls @49ers #LatePost #49ers #junkgirls #Faithfulista #Faithful I ❀️ my necklace
faithfulista - latepost - 49ers - junkgirls - faithful -
thejunkgirls : Thank you @aundrealacy! We had such an awesome time and it was so great meeting you!! β™‘β™‘β™‘
ildakohut - benetta_jarvis - corky_wyant - blaquefassette -
instagram
angel5149
#myhearthurts #49erfootball #49erfaithful #49ers #faithfulista
faithfulista - 49ers - 49erfootball - myhearthurts - 49erfaithful -
josie413 : Not good!
faustoeric - jymoon13 - 49rsforlife - josie413 -
instagram
aonerocks
Its been a ummm ehh kinda season but oh wells get better get back at it thats the #ninerway #nothingfinerthananiner @nothingfinerthananiner #49ERS #footballseason #N4L #NINERLAND #NINEREMPIRE #ninerlife #sanfrancisco #faithfulista #49erfaithful
ninerempire - footballseason - sanfrancisco - ninerlife - ninerway - 49erfaithful - faithfulista - 49ers - ninerland - n4l - nothingfinerthananiner -
bev44 - ayana_candys - ericrukis - hella_nette -
instagram
hemicudagrl
@49ers it's been a good season... I'll cheer yall on during the last 2 games! ALWAYS #faithful!!!
ninergirl - foreverfaithful - ninersnation - ninerspride - ninerempire - niners4life - football - sanfrancisco49ers - niners - ninersempire - ninersfamily - sanfrancisco - faithful - whosgotitbetterthanus - sanfran - nfl - 49erfaithful - faithfulista - redandgold - 49ers - 49ersfaithful - ninergang - goldrush - ninernation -
hemicudagrl : #nfl #goldrush #49ers #49erfaithful #49ersfaithful #sanfrancisco #sanfrancisco49ers #sanfran #whosgotitbetterthanus #redandgold #faithful #football #foreverfaithful #faithfulista #ninersnation #ninersfamily #ninersempire #ninerspride #niners4life #ninernation #ninerempire #ninergirl #ninergang #niners
hemicudagrl : Admittedly I'm sad we lost our playoff chance but I got faith that they'll come back stronger next year!!!
jennrose086 : Lovely!
kingstons_daddy - goldbloodedpodcast - mothe49er - ultrazxexpresspty -
instagram
enn_vyy
Forever faithful. Win, lose or tie. I'm still standing behind our coach that led us to everything we've done and become the last few years and a new quarterback that still has a lot of learning to do in the game! It's sad when we have all these "fans" but the second we fuck up you all hate the QB and coach. Sad to say but look how shitty Tony Romo has been over the years and I have yet to see a cowboy fan talk as much shit and say they hate their team as much as our fans have been lately. #Faithfulista #SF #Niners #StillLoveMyTeams #WhereAllTheRealFansAt #EffTheSeaCocks #OldSuperbowlPicture
faithfulista - oldsuperbowlpicture - niners - efftheseacocks - sf - stilllovemyteams - wherealltherealfansat -
marcoxprimitive : I blame the media. Stirring shit up all season long. But yea let all the fake fans hop on another team! Lol
ash_louboutin : #freeHarbaugh
synthiavanessa : I miss that house!
enn_vyy : @synthiavanessa Shooot we need all them rooms back haha with all these kids coming in. We keep downgrading to smaller and then bam we throw 2 babies in the mix haha
synthiavanessa : Lol! Right, are you guys gonna move again?
enn_vyy : @synthiavanessa No I doubt it my mom loves this house. For now I should say......lol
synthiavanessa : I mean it's definitely nice and everyone's so close and accessible! Lol!!!
love_mylandon : Absolutely right @enn_vyy
angelyayo_6 - georgeramos101 - boss.yo.life.up - memeeze86 -
instagram
aundrealacy
Delivering #Fresh #Baked #Brownies & enjoying @49ers game with 150 of my closest friends #CoconutCaramel #LuvsBrownies #LuvsBrownies #SFvsSea #BeatTheSeahawks #49ers #Faithfulista
brownies - beattheseahawks - faithfulista - 49ers - luvsbrownies - sfvssea - fresh - coconutcaramel - baked -
adrif2 - boris.edgardo - tyricanmami - precious_ness -
instagram
erica21rose
There's a lot of bandwagon fans out there..but don't ever confuse me as one It wasn't the best season but definitely not our worst. If we can make it through Singletary we can make it through anything! #49ers #Faithfulista #ForeverFaithful #GoNiners #NothinFinerThanANiner
faithfulista - 49ers - foreverfaithful - nothinfinerthananiner - goniners -
_i_really_dont_care_anymore_ : 😍😍
classically_glori22 - ok.citlaly - hillarryisabel - rachel_gomez71 -
instagram
sweet_lovely
It's game day! Let's bounce back and get this W πŸ’›πŸˆβ€οΈ#istilllovemyteam #ninersbaby #ninerempire #faithfulista #alotofyoujumpedoffthewagon
faithfulista - ninerempire - ninersbaby - cheers - istilllovemyteam - alotofyoujumpedoffthewagon -
thepuke : Why are u mad? This is exciting as fuck!!! We're looking at the demon right in the eyes! This is war!!! This is what it's all about!!! Fuck a ring!!! Today we fight the enemy!!!! Even when u get punched and kicked.....it's still a fight. Ain't nobody running away. It's a fight, regardless. I think I watch football different. Let that anger turn to something else. That little man on the bench...his intensity level is for SHIT! U should be like, "WIN!!!😩!!!!!WIN!!!😩!!!!WIN!!!!!
88s_finest : Hahahahaha
sweet_lovely : @thepuke not mad more like disappointed
thepuke : @sweet_lovely ima say it again in English, "You're intensity level is for SHIT! WIN!!!!WIN!!!! WIN!!!!!" Aaahhhhgg😩aahhhgg!!! Drink some beer! Get fucking pumped. Flush that bullshit! Today we fight!!!!
sweet_lovely : @thepuke lol I got it the first time #cheers 🍻 where are you watching the game
sweet_lovely : @88s_finest are you watching the game right now it's pretty entertaining
88s_finest : As long as We did our job against yall last week i aint worried about winning for the rest of the season we need a great draft pick for next year so we can be better hahahahahahahahahaha #THE9ERSWILLNOTBEINTHEPLAYOFFSTHISYEAR HAHAHAHAHAHAHAHA @sweet_lovely
__azzyg__ - rp650 - cortezwrex - selnener -
instagram
makeupdivamaria
✨ Good morning beauties!!!lets get this day started!! #NINER #faithful #faithfulista #redngold #goldblooded
faithfulista - redngold - faithful - goldblooded - niner -
jessicaslove : Woomp Woomp !
daviesmama - honeybreeee - msmualesly - pattymendozavazquez -
instagram
jleeallday
#49ers today! I think our playoff chances are gone but we need to stay #faithful! #sanfran #dogsofinstagram #faithfulista #football #sunday #beatseattle
faithful - sanfran - football - sunday - faithfulista - 49ers - beatseattle - dogsofinstagram -
afitzy_xo : I would enjoy football so much more watching it with this cutie! Love the jersey. 🐢 @jleeallday
maneaba : Go Seahawks!! I love sportsball!
jleeallday : Omg @maneaba wrong sportsball team! Pick a team from your home state!
stephanie_kingdon - bentmafk - federaino - afitzy_xo -
instagram
9er_ness
We're ride or die fans! Red & Gold Errrrythang! Our two tree ls are done and I'm absolutely in love with them! Thank you Mama! #RedAndGold #NinersBaby #NinersForLife #NinerFans #Faithfulista #NinerFansThroughTheGoodAndBad #NinerFamily #RedAndGoldChristmas @jose_henry
redandgoldchristmas - redandgold - ninersforlife - faithfulista - ninersbaby - ninerfamily - ninerfansthroughthegoodandbad - ninerfans -
ms_rmh : I did mine red and gold too, but got the white flock!! @9er_ness it was great seeing you and your beautiful family!!
9er_ness : @ms_rmh I know! It's been forever! So good seeing you too! You look amazing! Merry Christmas!
anabelbjasso - mendozalove11 - gummiebearpm - mz_alaniz0621 -
instagram
itzjay88
Went #ChristmasShopping for my dear friends 😁☺️ #49ers #49erFaithful #GoldBlooded #Faithfulista #NinerEmpire
faithfulista - ninerempire - 49ers - goldblooded - christmasshopping - 49erfaithful -
jasper45 : Who's getting the car?
itzjay88 : @jasper45 my daughter....in the next couple of years lol
philmeinsports : I forgot to give you my wish list lol πŸ˜† jk @itzjay88
niner_hopeful : πŸ‘πŸ‘πŸ‘
lilo_keaulii - juvicast12 - philmeinsports - niner_hopeful -
instagram
aonerocks
Hittin the field b4 work #nothingfinerthananiner @nothingfinerthananiner #49ERS #footballseason #N4L #NINERLAND #NINEREMPIRE #ninerlife #sanfrancisco #faithfulista #49erfaithful
ninerempire - footballseason - sanfrancisco - ninerlife - 49erfaithful - faithfulista - 49ers - ninerland - n4l - nothingfinerthananiner -
49ersredzone - goldblooded_13 - jdgram10 - mj4949 -
instagram
angbee321
#beatthehawks #faithfulista #49ers
faithfulista - beatthehawks - 49ers -
49ersredzone : Go Niners!!
goldbloodedpodcast - goldblooded_13 - janebradley6219 - lizettetapia -
instagram
aonerocks
Wutcha think? #freeagents #49ERS #footballseason #N4L #NINERLAND #NINEREMPIRE #ninerlife #sanfrancisco #faithfulista #49erfaithful
ninerempire - footballseason - sanfrancisco - ninerlife - 49erfaithful - faithfulista - freeagents - ninerland - n4l - 49ers -
49ers_empire_indiana : Dammm hope we can hold on to a few..of them
bev44 - berealapparel - 49ers_empire_indiana - r8erh8er4lyfe -
instagram
thejunkgirls
Hot off the press and ready for Sunday! 49ers away game viewing party with the #49erfaithfulistas and #thejunkgirls! Custom stamping and other fun stuff happening from 1-6 at the SAP Performance Facility in Santa Clara. Space is limited! Www.49ers.com/Faithfulistas for more info! #49er #faithful #faithfulista
49er - faithfulista - 49erfaithfulistas - thejunkgirls - faithful -
juweeeee : Sorry, but the 12 says #GoHawks! πŸ’™πŸ’šπŸ’™πŸ’šπŸˆπŸ˜‰
abeautifulmesshome - junkstyledesign - bobrgas - artandsand -
instagram
mrs_49er
Bowman has been activated to roster. He may not still play but it's a start. He is coming back!! #navarrobowman #greatman #greatplayer #lovehim #sf49ers #NinersOverEverything #faithfulista #respect
sf49ers - greatplayer - faithfulista - ninersovereverything - respect - lovehim - navarrobowman - greatman -
top_ranked_muscle_bg : They should let him have rest of season off that's way he'll come back next year completely healed. I just hope he don't get in there and hurt himself again.
sandrachesney : #awesomeness #goniners πŸ‘β€οΈπŸˆ
alyssa_hammell - idfwyew__ - dirrtyy_diana - camstellar -
instagram
mrs_49er
Good Morning to the true Faithful! #sf49ers #49ers #faithful #faithfulista #NinersOverEverything #rideordie
faithfulista - 49ers - ninersovereverything - sf49ers - rideordie - faithful -
mrs_49er : No respect for so called Niner fans that have no clue what they are talking about, immature boys burning jerseys, making threats to any of the players and talking so much ish about the team your suppose to ride or die with. You are not a fan as you claim!
1fruityloops : In good times and bad times not only when they win to we rep our team but when we lose... I know they haven't been playing their best but what team doesn't have it's ups and downs.... I approve this post @mrs_49er
_alanisbandy_ - marshallminshew - _juuliaan_chavez - j.pyt -
instagram
itzjay88
I'll be downing a couple of this today after yesterday's lost 😭😠😫 WHY????!!! Why did we lose to the Raiders???? Hella pissed and I have to work here in Oakland 😀😑😀😑 #BeyondDisbelief #FaithfulWinLoseOrTie #IDontWannaHearIt #ShutYourFace #INeedProzac #AreTheWarriorsPlaying lol #49ers #Faithfulista #GoldBlooded #RedAndGold #NinerEmpire
shutyourface - ninerempire - goldblooded - redandgold - faithfulista - 49ers - beyonddisbelief - arethewarriorsplaying - ineedprozac - faithfulwinloseortie - idontwannahearit -
philmeinsports : Same here... Raider fans at work all over me today lolπŸ˜† but we'll be back in the win column @itzjay88
ninergangmike415 : #ninergang #ninerfaithful #redandgoldtilimdeadandcold #faithful
makemonney247 - meeliyssah - ninergangmike415 - elvinmarte -
instagram
mrshubbardhess
#always #niners #49ers #sanfrancisco #sanfrancisco49ers #ninerfaithful #faithfulista #ninerfanforlife #hatersgonahate @49ers @49er_fans
sanfrancisco - goldblooded - ninerfanforlife - always - ninerfaithful - sanfrancisco49ers - faithfulista - 49ers - niners - hatersgonahate -
mrshubbardhess : #goldblooded
49ersredzone : Go Niners!!
thaboss916 : Hahaha...sucks to be that 2nd win! @mrshubbardhess
mrshubbardhess : @thaboss916 of course it sucks! Haha who wants to lose? Especially to the Raiders lol but it is what it is and we're on to the next one. I view it as the niners are just a very charitable organization and wanted to make the raiders feel like a real football team. πŸ˜‰πŸ˜‰
carissa__ortiz - nocturnaldee - dominic_hyde - fabulousgirl79 -
instagram
Iconosquare feedback