no_lotion_gang_og_ashy
You don't nothing bout that tho. #ODB #WuTangForever #DogShit #ShittidOn #WelfareCheese #ShameOnANuh #DooDooBrown #OleDirtDog
shittidon - wutangforever - dogshit - odb - doodoobrown - welfarecheese - shameonanuh - oledirtdog -
_manny_goat - gantt_nation - melanierose119 - dmitry34stupin -
instagram
djwenjay
Me and wife cranking old school @mrswenjay πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… #lukeskywalker #oldschool #doodoobrown #laughingmyassoff #imsodetroit
oldschool - doodoobrown - laughingmyassoff - imsodetroit - lukeskywalker -
djwenjay : @mrswenjay @mrswenjay
djwenjay - mrswenjay - _belikehaha - el_dee775 -
instagram
ayyaiyai
You can see the brown much better in this picture. #fatcats #fatgatos #volkswagon #jetta #doodoobrown
doodoobrown - volkswagon - jetta - fatcats - fatgatos -
ghost_pepper : πŸ‘Œ
viiieric : Such a good roller !!
hdle90 - markrazmandi - lordlopezfc - hibillyby -
instagram
herbagirlflex
For those of you that know me, ummm Uncle Luke came on at the club last night!! Enough said! #doodoobrown #ride #flexx #shitjustgotreal
shitjustgotreal - ride - flexx - doodoobrown -
herbagirlflex : Yeah ok @g_weeder149 dontblet the age fool you....
g_weeder149 : Trust me I kno I see u in the gym lol
phaital : Dat assssss tho get itttttt FLEX!!!!!
herbagirlflex : Yeah but Luke don't be on in the gym @g_weeder149 I ha e to keep my form right in there lol
g_weeder149 : Hahaha
datniggachibb : Awe shit...hahahahaaaa!!!
domo_goesham_ : Lol
mrknight_geturbodyright : πŸ‘€πŸ˜³ lol @herbagirlflex
monalisa_k - meatman_4ever - domo_goesham_ - moore2mae -
instagram
thecreepsthecreepsthecreeps
I'd Fuck Me! #THECREEPS #idfuckme #thecreepswashere #easysleazygreazy #GREAZY #greazyclothing #doodoobrown
idfuckme - greazy - doodoobrown - greazyclothing - easysleazygreazy - thecreepswashere - thecreeps -
miyukiminja : Make sure you use the Anal ease cream @thecreepsthecreepsthecreeps
b_raddest : Wow she is hot get her twice!!! Hahaha @thecreepsthecreepsthecreeps
igouwall75 - 1marcomontenegro - matador_at_15 - kelsford590 -
instagram
ayyaiyai
#doodoobrown #fatcats #fatgatos #jetta #volkswagon
fatgatos - volkswagon - jetta - fatcats - doodoobrown -
lordlopezfc : #schniceeeee
jake_le_snake : He painted??? My gawd it's a beauty
nguyener_tony : He fixed the air compressor or whatttttr
nguyener_tony : @georgeemk4
royden_ly - tatsuru.sc - cartelbambino - vsvpzues -
instagram
iwhipcakes
This that I be listening to while I'm in the kitchen though #shake #bounce #pop #doodoobrown #iwanttorock #partyoverhere #cookingandbakingatthesamndamntime #gogogogogogogo #uncleluke
gogogogogogogo - doodoobrown - pop - cookingandbakingatthesamndamntime - partyoverhere - shake - iwanttorock - bounce - uncleluke -
thatboy_korbin - i_bake_the_goodies - nexone23 - sharpasathorne -
instagram
jennysmit30
Hair Did #doodoobrown #hair #thankyou @ashlj88 #amazing #iloveit
hair - thankyou - amazing - iloveit - doodoobrown -
ashlj88 : Gorgeous lady
gotmegs - antsdub21 - mochablue - caitso -
instagram
fujimototattoo
#fujimotoink #fujimototattoo #tattoobyfuji #studio77tattoo #sleevebyfujimoto #Fujimotosleeve #arlingtontattoo #arlingtontexas #dallas #dallastattoo #dallastexas #3rdcoast #dirtysouth #homeofthescrewedup #markershit #doodoobrown
dallastexas - fujimotoink - arlingtontattoo - tattoobyfuji - markershit - homeofthescrewedup - fujimototattoo - arlingtontexas - doodoobrown - fujimotosleeve - dirtysouth - 3rdcoast - dallas - sleevebyfujimoto - dallastattoo - studio77tattoo -
feliciawinchester - batsarz - navarroranie - chellesbells123 -
instagram
djtonybkkinvaders
BUCK WILD 2014! ONYX (RCA) #buckwild2014 #djtonyb #bangkokinvaders #hardknockz #doodoobrown #runasia #runbkk #igers #instagood #djlife #yomamalovesme
bangkokinvaders - runbkk - buckwild2014 - runasia - hardknockz - instagood - djtonyb - yomamalovesme - igers - doodoobrown - djlife -
artsee : You look like a fat monkey!
djtonybkkinvaders : @artsee you've got a fat monkey. Stay away from tight jeans πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
mrjack49 : πŸ‘πŸ‘πŸ‘
pppppakwan - drhtetag - thedjsg - thaikoonphatjoe -
instagram
i_candypantsz
Why is my mother baking a chocolate cake this late? 😷 #PoopyHead #LooksLikeDooDoo πŸ’© #DooDooBrown #ImTheBakerInTheHouse #DontGetItTwistedMa #ImAboutToTurnTheLightsOutOnHer #SheKnowsHowToFightTho #SheMightSuplexMe
imabouttoturnthelightsoutonher - sheknowshowtofighttho - poopyhead - dontgetittwistedma - shemightsuplexme - doodoobrown - imthebakerinthehouse - lookslikedoodoo -
i_candypantsz : I thought I replied back πŸ‘ I sorry, I sorry... Here I come lol @heartkiro
brooklyn24_7 : Hell I'll eat it! Lol .... I love yellow cake w/ chocolate frosting
i_candypantsz : Pew πŸ™Š! You can have that! The closest I get to chocolate is Oreo's & ice cream sandwiches πŸ˜‹πŸ˜‹.. If that counts lolol @brooklyn24_7
zmorris13 : Aunt Janet feelin herself in the kitchen tonight I see lol
i_candypantsz : Farreal.. She done made like 10 different entrees. I'm not complaining tho lol @zmorris13
zmorris13 : Lmao she might have the munchies
i_candypantsz : I was thinkin that too. She said it only cost her $3 to make that cake.. She probably went coupon crazy like EVERYTHING I have a coupon for is getting cooked tonight lmao @zmorris13
zmorris13 : Hahaha I'm done πŸ˜‚πŸ˜‚
zmorris13 - darlinq_nikki - kkmchale - sassyrob_08 -
instagram
thepossiblekiller
Goin to the VI with the hunny in his new ride, I am one lucky lady #hotrodvan #villageinn #81van #v8 #pancakes #doodoobrown
v8 - doodoobrown - pancakes - 81van - villageinn - hotrodvan -
aninhabrisda - fadinginreality -
instagram
jamieln27
#doodoobrown#mylove#wish#she would've stayed this way forever! Flash back friday
mylove - wish - she - doodoobrown -
kaay_laax - livdog24 - briiannaferguson - karent1231 -
instagram
lyricsborn
#RealPeople Salute. #Selfie #Independent(artist)sDay β€’β€’β€’β€’ Speaking of nasty, my new album #RealPeople is way 2Live. Support my indiegogo campaign TODAY!! Crazy rewards that'll make U move somethin. CONTRIBUTE TODAY➑️http://igg.me/at/lyricsborn⬅️
independent - selfie - movesomething - 2livecrew - realpeople - cast - uncleluke - doodoobrown - bannedintheusa - fishermanshat - salute -
lyricsborn : #2LiveCrew #Cast #FishermansHat #UncleLuke #BannedInTheUSA #MoveSomething #DooDooBrown #Salute
thecosbykid - agentorange74 - forizzlestizzle - biglou77 -
instagram
waynewatanabe
#waynewatanabe #durag #ysl #doodoobrown
waynewatanabe - doodoobrown - durag - ysl -
waynewatanabe - mainone718 -
instagram
fujimototattoo
Book your appointment #markershit #doodoobrown #fujimototattoo
fujimototattoo - markershit - doodoobrown -
recklyssss : How do I contact you?
cadiburnrn : I would also like to secure some dates for a Japanese style sleeve.
fujimototattoo : Everything starts at the shop... 125 cash deposit with 5hrs minimum and the deposit will go towards the tattoo.... 923 west pioneer pkwy. Arlington 76013. Im there tues to sat from 2pm til 8pm @recklyssss @cadiburnrn
theillestdesch - brendoski - sweetc_strick - bigclos99 -
instagram
callmemissandrews
Check out my exclusive one-on-one interview with the father of twerk himself, Uncle Luke ( @unclelukereal1 ) at callmemissandrews.com! Link in my bioπŸ’ƒ #twerk #hiphop #doodoobrown #uncleluke #miami #blogger #CallMeMissAndrews
callmemissandrews - hiphop - twerk - uncleluke - doodoobrown - miami - blogger -
vine_central_2014 : πŸ˜‰
ilovefashionbloggers : Great shot
a9icetriniting - mr_bushidozoe - atlcomputerdude - decodon -
instagram
maaaaalcom82
Eye game too strong. #browneyes #doodoobrown #bright #nofilter
bright - browneyes - nofilter - doodoobrown -
sonybaby684 - taaaliaaa - jaidynhannahporter - jennyrosedallas -
instagram
frankiefohdoh
Yeah.. I got a Dapper TurdπŸ’© wassupπŸ˜‚ @rikeymobles #ratchetwerks #whenindoubttittiesout #outlaw #sbk #rwroyalty #dapper #dapperfam #bagrider #needsmorelow #doodoobrown #lilmikeyrobles #datstachedoe #afterfest #copsloveus #classybitches #getshitty #keepittight #getfucked #dubbinit #euroswag #frankiefohdohphotography
datstachedoe - classybitches - dapperfam - getfucked - outlaw - lilmikeyrobles - bagrider - frankiefohdohphotography - sbk - dapper - euroswag - copsloveus - whenindoubttittiesout - needsmorelow - doodoobrown - afterfest - dubbinit - getshitty - rwroyalty - keepittight - ratchetwerks -
rikeymobles : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
cambergod - cbmanny - itszomar88 - neck_breakerzz -
instagram
vixenvee28
#doodoobrown #chola #traffic #bored #lipstick #lips #suckmykiss
lips - suckmykiss - lipstick - doodoobrown - traffic - bored - chola -
jessandrew223 - babyjanet85 - mrsjennaduff - jasmine_xo_k -
instagram
zainazahra
If you're from the New #Oldskool you may recognize #DooDooBrown! Lol πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜‚ Yes...there's a song that people danced to in the club called doodoobrown! Nice guy...funny name!
oldskool - doodoobrown -
cocoa_dance : I wanna rock I wanna rock
zainazahra : @cocoa_dance these yung'uns don't know how we used to do it!
raymac622 - coolcalmcollectiveone305 - bankizzle - tj_smooth_ent -
instagram
_gabe_perez_
All messed up at work, only the best at UPS #workflow #noradio #busy #jams #ups #doodoobrown
busy - workflow - noradio - doodoobrown - jams - ups -
steveeoo0 : They work around school schedule where you at @_gabe_perez_
_gabe_perez_ : @steveeoo0 they have 3 shifts so I guess lol
kingme_or_die_ : @_gabe_perez_ Dope Pic, if you would like to Earn $600 to 10K A Month with with great benefits for more info email me Ikeemdiggs@yahoo.com , Or Kik me lyricxx
steveeoo0 : Say what shift you on @_gabe_perez_
_gabe_perez_ : @steveeoo0 11:00pm-4:30pm
kingme_or_die_ - lizityliz - lauraa_gamez - serenity19962 -
instagram
vikkidoo
Because you can take the girl out of Hialeah, but, you can't take the Hialeah out of the girl. #doodoobrown #ivebeentwerkingsincebeforeyouwereborn #Itwascalledpoppingthatcootchiebackthen
somuchfun - icorruptedyou - jehowhat - ivebeentwerkingsincebeforeyouwereborn - tremendas - itwascalledpoppingthatcootchiebackthen - barbellsandbootybass - doodoobrown - woulddoitalloveragain -
karenirontemple : Oh oh oh I'm gonna play that one tomorrow!!!!!
vikkidoo : @karenirontemple yay!!!! You know I can't concentrate with that on, so we had better not be doing anything too complicated, lmao!! #barbellsandbootybass
coqui1419 : @vikkidoo I have no idea what you are talking about! Nor do I recall ever participating in any such activities! #tremendaswho #youhavethewrongperson #itwasagainstmyreligion #yosanta #tenianovio
vikkidoo : @coqui1419 oh that's right, it was my fault. #icorruptedyou #jehowhat 😜
coqui1419 : @vikkidoo I do recall man hating in EMS! #timeofmylife #friends #greattimes #greatfriends
vikkidoo : Lmfao!!! I still have the pics of when we boobytrapped Hook's cubicle somewhere. #somuchfun #woulddoitalloveragain
coqui1419 : @vikkidoo he comes by as my chief every once in a while! We always talk about the good old days! I would love to see those pictures! 😬
linalinalinabina : Loving your #hashtags !!! It's funny cause it's TRUE! LolπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
michmilt - linalinalinabina - bkjordan - daarvinson -
instagram
dubbs_r_us
#mk1madness #originalpaint #doodoobrown #earlywesty #vwrabbit #volkswagen #vw #madness
vwrabbit - originalpaint - madness - mk1madness - vw - volkswagen - doodoobrown - earlywesty -
iloveoldskool_com - mazda3_jdm - bobdafkingbuilder - ktehill -
instagram
multi_kutral
It goes down tonight @friendsandloversbk 90s dance music all night long!! Margaritas in the house @_gonzalosilva in the house yo mama in the house so you know it's it gunna b tight!! #90sparty #yomama #freshprince #tootsieroll #doodoobrown #boobybrown #biggiesmalls #brooklyn #danceparty
yomama - tootsieroll - biggiesmalls - brooklyn - doodoobrown - danceparty - boobybrown - freshprince - 90sparty -
dalecamors - that.kid.xo - gabbie_o - _gonzalosilva -
instagram
pbaker810
#needsmoreup #doodoobrown
needsmoreup - doodoobrown -
abahl21 - andydipasquale - mikey_low_lo - mweb882 -
instagram
nato0621
W O R K😐 #ialreadyleft #lmao #workflow #fml #tired #iwannasleep #bored #alreadyinbed #oldman #mybackhurts #fml #imhungry #iwantsushi #hazeleyes #hazel #doodoobrown #lol
workflow - hazel - iwannasleep - doodoobrown - lmao - tired - ialreadyleft - lol - hazeleyes - fml - oldman - mybackhurts - imhungry - alreadyinbed - bored - iwantsushi -
xo_till_we_overdosex0 : your so pretty lykee omg
djohnson740 - silentspark615 - jay_vrsex_t - ryannn_xo -
instagram
jayexclusivo
Just eat the booty, don't be scared lol πŸ˜‚ #thechocolatekiss #doodoobrown #iwannarock #friendlyadvice #sextips #repost #funnyvideo #lmao #sorryiexposedyoutothis #nuyorican #boricua #germany #wΓΌrzburg #wuezburg
sorryiexposedyoutothis - wuezburg - sextips - friendlyadvice - funnyvideo - lmao - nuyorican - thechocolatekiss - germany - doodoobrown - boricua - wΓΌrzburg - iwannarock - repost -
roberto_blanco1 : no matter what you tell me Jay I'm not trying it
roberto_blanco1 - a1_chimster - eliseos_girl_cx - shawntyy -
instagram
emm430
#hashbrowns #wafflehouse #doodoobrown #shhhh #stot
stot - wafflehouse - hashbrowns - shhhh - doodoobrown -
jenny0583 : #Whatishappeninghere
moleyer - chanleezyg - ramos86j - lacevarn -
instagram
cjora93
So this happened at work today #doodoobrown
doodoobrown -
dmcmxi : need
damarislbc : Love 2live. Wrote a paper about them in college!
colin_dungeon : πŸ”₯πŸŒ‹πŸ”₯πŸŒ‹πŸ”₯πŸŒ‹πŸ”₯πŸŒ‹πŸ”₯
kahlilcezanne : Ayeeee πŸ’―
jstraugh : πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ
sunshinesensei - teravell_96 - _graciemcguire - msberry__ -
instagram
gregoryhazel
#supermarket#infinite#highway#highintensitydischarge#doodoobrown
tipseries - highintensitydischarge - supermarket - doodoobrown - infinite - highway -
debrawf : You can make a toilet flush seem like a celestial waterfall.
martitalou : πŸ˜‚β¬†οΈ
gregoryhazel : #tipseries? @emptyreyes
gregoryhazel : @debrawf if you could only know how much you just inspired me...
emptyreyes : @gregoryhazel hmmm... I couldn't make of it.
laura_amadeus - jcamiloeg - jakes83 - jtarnoff -
instagram
revrrlewis
Scary... #atm #bankofamerica #doodoobrown #latergram #nofilter
nofilter - atm - latergram - bankofamerica - doodoobrown -
dreamsofspit : definitely doodoo
dreamsofspit -
instagram
crimson_ghostette
At my new job we have to wear brown scrubs.... Walking around looking like a big ass Hershey's bar. #pleasedonteatme #doodoobrown
pleasedonteatme - doodoobrown -
phineboddie : We Have RedπŸ˜©πŸ˜©πŸ˜©πŸ˜’
sadiesadiemarriedlady37 : @crimson_ghostette you kind of look like a Hershey Bar lol πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
crimson_ghostette : @phineboddie I would rather wear red than this doodoo brown girl. BOL
crimson_ghostette : @sadiesadiemarriedlady37 well I am sweet.... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
ryanloco - sadiesadiemarriedlady37 - scottcralley - cupcake_jonson -
instagram
Iconosquare feedback