tlove18
Multiple choice........ LOL #ilikebigbuttsandicannotlie #bootyrockin #donkybooty
donkybooty - bootyrockin - ilikebigbuttsandicannotlie -
onemorepfitness : Are u sure abt that..
tlove18 : @onemorepfitness Your a mess Baja ;-)
onemorepfitness : Well!!
goldielocks59 : Yesssssss luv it
atyson22_ : @jessicabear25 πŸ’–βœ¨
jessicabear25 : Hahah @anna_tyson22 that's too right!!! Xxx
jessicabear25 : @carolinawos
leeshalove7 - mrnyceguy7 - bellarella20 - boogszz -
instagram
aleykatt69
No caption needed. #thickness #juicy #doitbetterthanslimchicks #bigbootygirl #donkybooty
bigbootygirl - donkybooty - doitbetterthanslimchicks - juicy - thickness -
injoneswetrust : i cant "Resist"
mob_rightgame_wrongnigga : Love em
lynakayy - rye_dhatnigga - ron_niek_10 -
instagram
britbrit_xo
I absolutely love @phaedraparks. She cracks me up constantly!! So good to see a woman that is educated, has a family and carries herself like a "true southern bell" and ain't afraid to work her donkey booty lol #wcw #phaedraparks #rhoa #bravotv #favoritehousewife #sofunny #smart #breadwinner #mortuaryscienceaddict #wife #mother #educated #hilarious #naturalbeauty #teamphaedra #donkybooty #screwkenya
bravotv - donkybooty - educated - hilarious - breadwinner - mortuaryscienceaddict - naturalbeauty - rhoa - hellomrpresident - sofunny - screwkenya - wcw - wife - favoritehousewife - mother - phaedraparks - teamphaedra - smart -
britbrit_xo : #hellomrpresident
lynae_22 : #mrpresident #apollosayfuckkenya #heprobablyhit #truestory #quiverful πŸ‘ˆ #ijustwantedtosayquiverful #imissb #fml #neneforpresident #gimmeamanlikegreg
styldbykelz - flyass.lala - phillipnetwork - judajr -
instagram
acetorogru
Do you even squat?!! Lmfao I was making fun of how some girls take pics #donk #donkybooty #dayyyuummm #goodtimes #messingaround
messingaround - goofy - actingsilly - donk - dayyyuummm - donkybooty - goodtimes -
acetorogru : Lmfao
acetorogru : @natalieesant bahahaha got that kardashian kadonk a donk donk lol
albadawinadine : Nice ass ahaha ;)
shamaal : Lol. Hoe nigga
acetorogru : @shamaal all muscle no pussy lol
irenepapa_g : I can picture u doing this
acetorogru : @irenepapa_g lmfao yeah I get a lil silly :p
irenepapa_g : Ohh I know 😜
flowersandmayhem - luisaquimbayo - rieesoforeign - makypaz -
instagram
rosscraigie
#graduation #cogc #selfie #cheeser #babe πŸ˜πŸ”†πŸ“·
cheeser - donkybooty - babe - cogc - selfie - graduation -
rhonaboat92 : Your so cute lol xxx
rosscraigie : @rhonaboat92 it looks like I have a person hiding πŸ‘€ underneath me to the left ! #donkybooty
bex_sy - skr_xo - hol_s_ - lsyme -
instagram
royal_travis
#holdup #bringitbac #tramploinethatbooty #heartshaped #donkybooty
bringitbac - tramploinethatbooty - heartshaped - donkybooty - holdup -
joannahenry2 - jayjaylongway - daillestjames - andreas__1o1 -
instagram
sharaproctor
#rocpynk #emilyb #ny #donkybooty
ny - emilyb - rocpynk - donkybooty -
edwards4uk : Y I can't reach you?
sharaproctor : You texting the wrong number playa @edwards4uk
shin_nae : Bring the leggings here and why that girl smiling so in the back and who she be?
sharaproctor : Emily b from love and hip hop new york
sharaproctor : @shin_nae
amxmathieu - thescoopaxa - jukky22 - tyajestina -
instagram
ro_shaiban
Given the fact, that'a an awesome BMW #bmw #bmwcar #bmwfan #bmwcars #bmwfans #bmwcarss #bmwcarclub #bmwcarshow #bmwcarwrap #bmwfanatics #bmwfanatiks #donky #donkyboy #donkykong #donkylove #donkybooty
donkybooty - bmwfan - donkykong - bmwcarwrap - bmw - donkyboy - bmwfanatics - bmwfanatiks - donky - bmwcars - donkylove - bmwfans - bmwcar - bmwcarss - bmwcarclub - bmwcarshow -
_chef_mike : How much house power comes with that model ? And what year is that , does it come in red? :-)
ro_shaiban : @_chef_mike 533 house power 😁 it's 1980s !!!! Almost all colors you would probable love :)
kolib94 - tariqnoman - fos4 -
instagram
miss_chacha3
#bbw #beautiful #curlyhairdontcare #curlyhair #curlyhair #biggirl #donkybooty #dollface
beautiful - dollface - donkybooty - curlyhair - biggirl - bbw - curlyhairdontcare -
prasanth005 : Nice
meldingoo - simplykeem - drotheevent - bryangeezus -
instagram
miss_chacha3
#shesthebeesknees #beautiful #bbw #latina #biggirl #dollface #donkybooty #boricua #mexicana #me
beautiful - mexicana - donkybooty - dollface - me - latina - biggirl - boricua - shesthebeesknees - bbw -
staxxsondeck : #Nice
hazemunny - demexz - javyjaviermusic - yayvoyungking -
instagram
miss_chacha3
#shesthebeesknees #bbw #biggirl #biggirls #boricua #latina #beautiful #besos #love #donkybooty
beautiful - donkybooty - allday - love - biggirls - boricua - latina - biggirl - bbw - marilynmonroe - shesthebeesknees - besos -
miss_chacha3 : #marilynmonroe #love #allday
hazemunny - sickflowz - ___marciap___ - bryangeezus -
instagram
miss_chacha3
#donkybooty #bbw #realcurvy #biggirls #doitbetter
bbw - realcurvy - donkybooty - biggirls - doitbetter -
thebbwclub : Would you like a shoutout sexy? ;)
miss_chacha3 : @thebbwclub be my guest :)
thebbwclub : @miss_chacha3 kik me a pic at TheBBWClub so I can shout you out for sure :)
miss_chacha3 : Yup @thebbwclub
miss_chacha3 : I don't have kik so you'll just have to screenshot what I got on here @thebbwclub
thebbwclub : @miss_chacha3 ok the no problem
kevcolt : @miss_chacha3 damn! Biggo booty
lanaddlez - julio_arreola19 - bryangeezus -
instagram
miss_chacha3
#dollface #donkybooty #besitos #BBW #BEAUTIFUL #Blue
beautiful - blue - donkybooty - besitos - bbw - dollface -
thebbwclub : @miss_chacha3 hey would you like a shout out baby? :)
___marciap___ - thebbwclub -
instagram
pisces_sweety
Lol #repost #bigbootyjudy #donkybooty
donkybooty - bigbootyjudy - repost -
seaux_blessed : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @jae_rena
manselle - youngbuck225 - seaux_blessed -
instagram
ecartwright730
I don't think you ready for this jelly, my body too bootylicious for ya! @lauranewmanrose @ashleynicolerobbins #whereiskeleigh #beyonce #donkybooty
whereiskeleigh - beyonce - donkybooty -
sheaewing - allizachry - krobbins04 - erinchancellor -
instagram
n_daly5
Jog ooooon #purple #nike #gear #running #fitness #level #poor #bored #healthy #life #donkybooty #fattyboomboom #wanabeskinny fml
poor - life - gear - nike - purple - level - donkybooty - wanabeskinny - fattyboomboom - running - sneakers - fitness - bored - healthy -
n_daly5 : #sneakers
treezarebrowne - fiona__mcd - jackdel1 - laur_youngx -
instagram
_kaemafia
#donkybooty πŸ‘ˆπŸ‘ˆπŸ‘ˆπŸ˜˜
donkybooty -
bigmoney32 : Goodmorning beautiful 😘😍
_kaemafia : Morning @bigmoney32
bigmoney32 : You r so pretty boo β€πŸ’œ
mr_live_305 : Sexy
mermaidmonroe : πŸ’›
jayqone100 : Sexxy <3<3<3
manman__zone - useyourbraindontbestupid - _stressin - mr_live_305 -
instagram
miss_asbrooks
Me and my @aaronmather at the wedding reception #wedding #suitup #handsome #girlfriend #boyfriend #love #wedding #lucky #donkybooty #drinks #party #dance #disco
donkybooty - love - dance - drinks - lucky - disco - suitup - wedding - girlfriend - party - boyfriend - handsome -
trishkinr - benpasternak - oooway -
instagram
brirican
That moment you wake up sit up look in the Morrior n you have hella hair #weaveproblems #pinkflo #gobacktosleep
gobacktosleep - donkybooty - weaveproblems - perfection - pinkflo -
brirican : @the1_ia πŸ˜‡ @suziemsandoval that moment me n you are together is #perfection
brirican : @suziemsandoval ohhh I'm catchin what you throwing lol #donkybooty
dahlface916 - kaelyncooper -
instagram
divinefckngift
@lorraine_rocha TBT #socrunkdafied #knockaround πŸ˜ŒπŸ’‰πŸ’ŠπŸ”«πŸ’£πŸ»πŸ»πŸ·πŸΉcomin soon #baybehbaybeh
baybehbaybeh - donkybooty - socrunkdafied - knockaround -
godamnyoubernice : #fatanddrunk
divinefckngift : #donkybootyβ˜ΊπŸ‘
_eziomek - alyssacaprim - alellano24 - l0velik3faith -
instagram
massiemaz
Gotta love Phaedra hhmmmm #RealHousewivesOfAtlanta #donkologist PHD #DonkyBooty ..."Gotta appreciate a good ole booty" via @InstaReposts
donkybooty - donkologist - realhousewivesofatlanta -
raerebella : Love her lool
raerebella - abigailol_ - biermannfamilyfans - tapiwa_nashe -
instagram
khuey09
Oh snap my CB-1 pills came in!! Its officially going down now..lol #eatclean #getfit #donkybooty #weightgainer #imready #120hereicome
donkybooty - imready - eatclean - getfit - weightgainer - 120hereicome -
shelby_dlee - crysany_lauren - dezgetsfit - lgable13 -
instagram
jojosanchez87
This is how big I want my ass to get! @joeytboi @bobertman21 @micornelius @bari713 #donkalicious #donkyBooty
donkybooty - donkalicious -
noeatwork : πŸ˜‚πŸ˜‚
nandito_g : 😝 Oh my dammmmm
jojosanchez87 : Lol @nandito_g
rubvar713 : #dayum
hulklexxx : Lmao!
jojosanchez87 : :) lol @hulklexxx
chikis722 - latnmonkey83 - baddoggy45 - lorena_rawwr -
instagram
princessrothschild
#hot #fashion #instaphotog #instapose #editorial #men#sweat #fitness #fan #video #rhoa #donkybooty #convictedfelon #workout #holla #bravo #instahunk #iworkout
donkybooty - fashion - iworkout - bravo - workout - men - convictedfelon - fan - rhoa - holla - instahunk - instapose - instaphotog - hot - sweat - editorial - fitness - video -
ayanna_d - oatsandshakes - labellabijoux -
instagram
b3cky_mafihala
Hiking with these lovely beauties...theyre single and ready to mingle... ok not all of em r single but they #GetItRightGetTight. #Becky #BeckyCrew #DonkyBooty #StallionBooty #BubbleBooty #Hiking. @peacetuhh @vilaholler @lnah21
bubblebooty - donkybooty - becky - hiking - stallionbooty - beckycrew - getitrightgettight -
bathoon_alrahbi : Go girls πŸ’‹β€
b3cky_mafihala : Thanks @dal3banooota_
vilaholler : Ewwww I like gross haha oh well #getitrightgetittight
vilaholler : *look
peacetuhh : lol #samethingshesaid ^^ but not tniteeee 😝😝 #dtfBReady
b3cky_mafihala : Hahaha My hot mess cant breathing arss was not trynna b in the mix lol But im all ready for some fiyaaaah tonight @peacetuhh
b3cky_mafihala : @lnah21. Its going to be a regular thang cuz I need to get to the point where I can run up the mountain ouuaaa haha
b3cky_mafihala : @vilaholler. Nothing new haha
coolin_2012 - camkienivansii - wendee_boo - lansquared -
instagram
b3cky_mafihala
Ma BIG BOOTY B3ckiez #Becky #BubbleBooty #DonkyBooty #StallionBooty #BeckyCrew. #Hiking. @vilaholler @peacetuhh
stallionbooty - donkybooty - becky - hiking - bubblebooty - beckycrew -
vilaholler : Big booty hoes lol
peacetuhh : Haha I was just copying my lil boo @vilaholler
vilaholler - peacetuhh - zegalolijayyyy -
instagram
divorosier
#random #rhoa #atlanta #donkybooty #stallionbooty #thirsty #dead @juhmarkiss @flymeltguy1991 @bnhoyte @avpjg16 wow love these text from a so called southern belle 😜
donkybooty - thirsty - stallionbooty - rhoa - random - atlanta - dead -
juhmarkiss : Bol!!!!!!!!!
bnhoyte : Hahaha y'all silly!
divorosier - wehearthousewives - bnhoyte - mf_cheeky -
instagram
rele2thick
Lol good ol days I really miss this #tbt @_prettykiasha @godisgood90 #livingyoungwilnfree #donkybooty #slack #toothick #faded #friends
toothick - donkybooty - slack - faded - livingyoungwilnfree - friends - tbt -
pnasty89 : I miss this too why yal playing lol
rele2thick : How we playing??? @p_nasty89
pnasty89 : Yal needa bring back them old days yal had a nice lil team too!!!
mstishia_87 : Awww, cute pic!! I miss my bay Tia
godisgood90 : Awww good old days has to much fun Lol and miss you to @mstishia_87
thee_queen_tee : @godisgood90 um butt much!
_prettykiasha : Lol I was thick lol
rele2thick : @_prettykiasha lol smh
ovo_www.tearyoskin.epsn_ovo - mstishia_87 - _prettykiasha - whatdahector83 -
instagram
_poshtashglam_
#rp #30daysquatchallenge #weightloss #fitness is my drug #ilovethewayitburns #feelgoodmusic #healthyhabits #donkybooty lol
donkybooty - rp - 30daysquatchallenge - ilovethewayitburns - healthyhabits - weightloss - fitness - feelgoodmusic -
jst_robyn39 - iiamred - tanni126 - getnhealthynfit -
instagram
maddyep
Is see you Hasheem. #donkybooty
donkybooty -
jen_hawk_ - mkatemurph - juliannen_ - lizziemc123 -
instagram
meoberti
DAT ASS #donkybooty #bootywork #mary
donkybooty - bootywork - mary -
meoberti - lorin21rogers - kaybee_24 - gymbullys -
instagram
sofiamarievader
This guy with butt pads caught me and @connieereyes taking a picture of him. LOL. #DonkyBooty #CakesForDays #Memories #Awkward
memories - donkybooty - cakesfordays - awkward -
connieereyes : #hegottadonk Lmao straight caught us πŸ˜‚
sofiamarievader : @connieereyes Remember this? πŸ˜‚
connieereyes : Lmao kind of but then I don't πŸ˜‚ this was in the blue truck huh
sofiamarievader : @connieereyes Yes! Lol
zeuqsavairotciv - laaaaaaani -
instagram
tracymarlonde
Get it right, get it done. No one want to have no jelly booty :) #workout #perfectbooty #squad #donkybooty :)
perfectbooty - workout - squad - donkybooty -
sweetjulija - oatsandshakes - breewilliams65 -
instagram
Iconosquare feedback