tan_dreamcatcher
Lol. Im being #silly tonight. Which one folks? Jail or hell cause you gonna die if you put #DemThangs in yo mouth😩😫😀😭😭😭
demthangs - silly -
jaythirteen : Orange is the new black right? Lol
jaythirteen : Imma have to be orange down. Dead ass.
tan_dreamcatcher : Ok. Lol. Dig.
ms_booceeduke - kayboback -
instagram
pho_hoe
#selfiegeneration#blackandwhite #demthangs#welovelife#livelife#tothefullest
demthangs - livelife - blackandwhite - selfiegeneration - tothefullest - welovelife -
nomalu27 - mfundo__ndashi - _ndo06 - makholeka -
instagram
osshwa
#tbt to when I drove a pumpkin Miata, @jimmy_g50 was an Asian stance god, @mattwaln wasn't a pro-drifter yet and @whosthisguy drove a Jetta that smoked a lot πŸ’Ž β€’ #throwbackthursday #demthangs #miataboyz #onicamber #landyacht #thegoodoldays #summitpoint #100DoD
demthangs - 100dod - throwbackthursday - onicamber - tbt - summitpoint - miataboyz - landyacht - thegoodoldays -
kalgibb : Holy shit that was you? In pretty sure I have a photo or two from that drift nirvana! @osshwa
rapperdan314 : That as the first time I saw you. Gave you and @mattwaln props on your rides that day!
mattwaln : That's a crazy throwback
osshwa : @kalgibb Haha yessir back in my Miata days. @rapperdan314 Yep! πŸ‘‹ @mattwaln Haha I know right?
5tanced5hinee : First time I met @mattwaln since he gave birth to me
go_fast_nyc : Lik dat Q
yellowmazdapr5 - fookieebookiee - firedancer921 - j35c08ar -
instagram
the_6th_anomaly
Weekend QT. @italianice1490 #demthangs
demthangs -
m23will : Clipps! @the_6th_anomaly
spitadambomb - jay_onpoint - chiva1908 -
instagram
do_not_kross
#demthangs
demthangs -
do_not_kross - natural_dopeness_5 - bonnie_blossom_ - leshea_allday -
instagram
frankiesgonetohollywood
Late night philosophy. Famine, Affluence and Morality. Pretty relative #demthangs #societyisfxcked
demthangs - societyisfxcked -
slightlyhappygoth : Is that an assignment? I haven't been to philosophy yetπŸ˜•
frankiesgonetohollywood : Omg... Lennox! You should go... We have our weekly assignment and a 1000 word wssay due in 2 weeks
callyl_ - callumfromzinkwazi - danadeppe - lukejamestimothy -
instagram
kyle_merchant
My dirty girl #shecleandoe #bae #Duramax #becauseracetruck #missinhubcap #demthangs #dieselprobs
demthangs - bae - shecleandoe - duramax - becauseracetruck - dieselprobs - missinhubcap -
scotthaber - carliephillips - b_fro_yo - beckagrace2 -
instagram
too__low
I took this pic a a while ago..just never posted it..don't know who's car it is but its a clean pic. Tag em if you know em #lowriders #lowrider #majesticspicnic #newyears #impala #ds #demthangs
demthangs - lowrider - lowriders - newyears - impala - majesticspicnic - ds -
detroitragace : Nice car... Homie needs some new white walls tho. πŸ‘
_oneedimple - jannaharris1988 - valtlowrider - the_andrewfang -
instagram
osshwa
Here's a crazy #tbt for y'all. Yes....that's @mattwaln pre-beard! Don't you just want to pinch his cheeks? πŸ˜‚ And on the bottom we have #datlineup at @lbh_2810's house featuring @mrveganmuscle & @turka_durka. I believe the top pic is from 2010 & the bottom pic is from 2011. β€’ #throwbackthursday #babyface #ifeelsoold #demthangs
demthangs - throwbackthursday - datlineup - ifeelsoold - tbt - babyface -
mattwaln : Lol that's a serious throwback
lbh_2810 : @osshwa omg my car looks so different! Miss that miata!
osshwa : @mattwaln Haha right? @lbh_2810 Ehhh I kinda do but I mostly don't lol.
mrveganmuscle : Aaaaah I miss my 350z...and I def miss you guys @osshwa @lbh_2810 @turka_durka
kurabaribeau - royaltyevoix - jeebz11 - spuller1 -
instagram
osshwa
Late night Fairfax hangs with @mattwaln & @mattress_king. | #datcrossjoint #m3rrica #demthangs #tryingtofitin #ijustatea6poundburrito
demthangs - tryingtofitin - m3rrica - datcrossjoint - ijustatea6poundburrito -
rosez_r_red : β™‘β™‘β™‘
cthoet016 : Car looked great man!
blockstar_joey : I shoulda went
stevo8607 : You still running the LS1 @mattwaln
osshwa : @cthoet016 Thanks man! @blockstar_joey Of course you should have.
mattress_king : πŸ‘‹ had a good time on the curb. Til next time.
phatferkingnat - jessewittich - 95s14green -
instagram
osshwa
Late night Hyperfest debrief with @mattwaln at B-Dubs. #demthangs #datcrossjoint #40oz #fortyoz #teachmehowtolow
demthangs - fortyoz - teachmehowtolow - datcrossjoint - 40oz -
aidanmt : #LearnHowToParkFaggot
osshwa : @aidanmt I'm between the lines bitch nugget.
aidanmt : Bitch nugget πŸ˜‚πŸ˜‚
chrisbaltimore - jay_diep - c20gabriel - grywlfpack -
instagram
kydolph
If you are gonna do the #shankle complex you gotta write it down @attitudenation #liftheavyoften #asineveryday #pr #hitempathletics #demthangs
pr - demthangs - hitempathletics - asineveryday - shankle - liftheavyoften -
i_mah - jwat78 - aprilnicole14 - pgriss83 -
instagram
osshwa
Semi-finals. | #premeethangs #niggafuckyoHOA #demthangs #bobber #brostang #crossjoint | @mattwaln @turka_durka @quickshotphoto2012 @matstclair
demthangs - brostang - crossjoint - premeethangs - bobber - niggafuckyohoa -
properstance - firedancer921 - matstclair - jeffbugeyesti -
instagram
tracenyaface
#tryintokeepup #comeonblondie #keysnkrates #blastnintheheadphones #fitcouple #fitfam #run #cardio #legday @laceydeese #demthangs
demthangs - run - fitfam - cardio - blastnintheheadphones - comeonblondie - fitcouple - legday - tryintokeepup - keysnkrates -
markmcswain : @tracenyaface if you snapped this pic just 1/2 a second later I don't think I'd enjoy it as much
tracenyaface : @markmcswain lol I know! Them thangs are bounce'n!
mynamecam : Slow motion video next time please.
tessamachen : Good to see y'all! ✌️ @tracenyaface
tracenyaface : @tessamachen you too! @mynamecam done & done
mynamecam - leannelowman - nicoles_instaworld - court_herring -
instagram
ricardoobie
Nice stalking ability. #tooturnt #thedon #demthangs
demthangs - tooturnt - thedon -
kenziems - elianaportillo - reitzonreitzoff - elsaidiaz -
instagram
astonleach
Don't Stop Believing | Road sign, Clerkenwell. Just off leather lane, east London. | #sign #roadsign #signage #foundtype #tag #tagged #sticker #stickers #type #typeHype #red #noEntry #deadend #message #quote #DontStopBelieving #dontStop #vscocam
demthangs - hiphopquotable - tagged - art - streetart - quote - sticker - sign - tag - graffiti - words - signage - message - stickers - noentry - dontstopbelieving - type - quotable - dontstop - roadsign - deadend - vandalism - vscocam - typehype - foundtype - red -
astonleach : #graffiti #vandalism #art #streetart
astonleach : #quotable #hiphopQuotable #words #demthangs
msloseva : I won't
astonleach : @msloseva glad to hear that!
fabrixfragile : loveeeeeee thissssssss
astonleach : Cheers boss
tcgnto : Just listened to this today
oliverk_design - sebastiangzell - darth_christine - jacobfrerod -
instagram
duhh_its_alec
#Rubbersbestreatchin #demthangs #whitewallwishes #notforthelongbed
rubbersbestreatchin - demthangs - notforthelongbed - whitewallwishes -
captain__carlos : Shweet!!! White walls would be sick though
tnnsn - nmunoz1962 - chrisvarela - captain__carlos -
instagram
osshwa
The line-up at @customfunctionz. Time for a lip-low makeover. | @radblackasian @jayremix @jeffatcustomfunctionz | #CustomFunctionz #racekorparkingonly #demthangs
demthangs - customfunctionz - racekorparkingonly -
radblackasian : lol that's not me man I'm a fellow va native
osshwa : @radblackasian lol it looked like yours :P
radblackasian : lol yeah man makes me want tint asap now!
dj3w3 : When will it be done
osshwa : @dj3w3 Monday. Also mounting my bigger rear spacers then too.
thecutlip - qtip804 - sirpham - crabgrassramski -
instagram
the_reel_crash
Got dem thangs! Hmu #zannys #bars #whiteschoolbuses #trippystix #staytrippy #demthangs #hmu
demthangs - trippystix - bars - whiteschoolbuses - zannys - staytrippy - hmu -
madisonkishineff : Are you from LA?
the_reel_crash : @madisonkishineff From sb
bloodbath1340 : Send me a DM, I'm in the dino too g
the_reel_crash - gsmomma_29428 - yingyangdumayne - salina_marie93 -
instagram
kyle616
You know what it is #instagramStr8flexin #IFSsucks #ftmorgan #beachsand #white #demthangs #nissan #frontier #photooftheday #squadd #alabama #imdrunk #digger #yabish #tresspasscity #paintedwindows #22s #cavebuilt #cencaltrucks #toyo #xdseries @truckordie @nismo_offroad @southern_cencal @cencal_trucks @ballnbudget @autokings @nissantrucks @nissanfrontieroffroad @addictingtrucks @truckdaily
demthangs - squadd - yabish - ftmorgan - paintedwindows - toyo - beachsand - xdseries - ifssucks - digger - alabama - cavebuilt - frontier - 22s - nissan - instagramstr8flexin - white - imdrunk - cencaltrucks - tresspasscity - photooftheday -
_zepplin_ : Dude we need to meet up. How far are you from the wharf?
kyle616 : @_zepplin_ prolly like 20 min away
skelton11 : Nice truck
jbarbs421 - colewest - q_clayton - jerryvargas909 -
instagram
coreyguns_
I be like #highfive #demthangs #ladies #gentleman
demthangs - gentleman - ladies - highfive -
lee219 - yummyhead2toe - anthony_archer -
instagram
jessamitchel
Sure gonna miss being hung from my bun to my cardigan πŸ™ @ctebrake #famazon #demthangs #moderndaytorture
demthangs - famazon - moderndaytorture -
justinjamesnz - kellypt - ziggykamoe - alvic_19 -
instagram
youngcalikeazy
It's been too long..pulling #DemThangs back out..my best #Weapon yet all I need is #OneMic yea I think we ready #KillingSeason #HideYourKids #HideYourWife #SoloBoloTypeShit #WhatsInTheCase #ADKmicrophone
demthangs - hideyourkids - onemic - adkmicrophone - weapon - solobolotypeshit - whatsinthecase - killingseason - hideyourwife -
vctr510 - bdenisegoldchain - thaliaxcherry - rumojaybeatz -
instagram
osshwa
We out'chea. | #postedup #aloft #mismatchedsquad #demthangs #vabeach #chesapeake #springfest #springfest5 | @thenignog @turka_durka @thegreatwhitebroffalo @mr_stance @old_tymer
demthangs - postedup - vabeach - springfest5 - chesapeake - mismatchedsquad - aloft - springfest -
hardhitteritter : Saw you all on 64 earlier around 2
osshwa : @blakeskatess Nah these are just my friends that I drove down with.
justin_bogle : Weather supposed to clear up tomorrow?
highsocietydc : Whoa @osshwa nice color!
hustle_namik : Those rimss!!!!!!!
rubenacevesc : Since you stanced a crossfire, Wait until the scene kid start doing it as well. No originality.
rubenacevesc : Looks great by the way!
readytocruise : Oo she's looking good. Can't wait for that rolling shot.
fg2dat - urkicksarewack - dogumdesign - 3rd_iteration_photography -
instagram
joe_valme19
Tbt to when I was a Disney princess. πŸ˜” #littlemermaid #imariel #demthangs #InstaSize
littlemermaid - demthangs - imariel - instasize -
dgram01 : Damn, can I hit?
leosaravia - gabbyv22 - lindseyyleigh - rawdrigez -
instagram
mrlivelovelaugh
Early mothers day gift for @missnakisha #gummybears #demThangs #turnUp
demthangs - turnup - gummybears -
mrbailey1985 : 😐
mrlivelovelaugh : @mrbailey1985 ~they come in 20s just for you
mrbailey1985 : Hell naw
mrlivelovelaugh : Lmao @mrbailey1985
_queenkena : Lmao
jessica_bee3 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
missnakisha : No thanks
tabitha1819 - cmitch06 - exqluhsive - xccentricone -
instagram
yurinator20ounce
Flossin in the Tahoe today #24s #Lamborghiniwhite #ltz #dailygrind #forsale #SHEEETNIGGA #THEDEVILISALIVE #lemonpepper #wingstop #rickross βœŠπŸ‘ŠβœŠπŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦
demthangs - sheeetnigga - playahating - lamborghiniwhite - ltz - lemonpepper - dailygrind - thedevilisalive - 24s - wingstop - forsale - rickross -
yurinator20ounce : @dalerooke
hannahebert : k
yurinator20ounce : Bye Felicia @hannahebert
e46330i : Damn shits clean man
ideanalavi : What's your number?
billyw33 : Bitch ass nigga imma hate on dat azz
yurinator20ounce : You do that there hoe ass alfalfa looking ass nigga , ain't bout shit but hating on #demthangs #playahating
_ali_g23 - geoffrey_browning - corey_chavez - nickygartside -
instagram
postapocalypse1lady
#WeThePeople #youknow #theweekend #demthangs #biggurltoys #girlsbestfriend #funfunfun #gunsgunsguns #.22 #.44 #.45 #12guage #Berretta #DessertEagle #AR15 #911 @theseus_rises @goodgalevie @_troyanthony
demthangs - funfunfun - berretta - desserteagle - girlsbestfriend - gunsgunsguns - wethepeople - biggurltoys - theweekend - ar15 - 12guage - 911 - youknow -
mj3 : #PreparingForTheZombieApocalypse
mikerayfitness : U got ur own gun?
postapocalypse1lady : @mj3 you know me so well 😏
postapocalypse1lady : @mikerayfitness not yet sir
mikerayfitness : I suggest a 1911 :) but glock 23 is a good starter kit
godsonm16 : Yo u helded dat gun firmer than the dude before ya
postapocalypse1lady : @mikerayfitness @godsonm16 lol I've shot guns before they haven't I shot the 911 I like it lol
lianlove - fartacuz - mj3 -
instagram
johnniestarz
#DemThangs
demthangs -
carriealston : Lol I gotta watch you from the back of my head xoxo .. #demsocks #cantmissme 😘😘😘
patitholpz - carriealston - angelee_knorr -
instagram
cf_cam
Because sometimes, you just need to say "fuck gluten free diets " and eat a shit load of pizza. At least the alcohol is gluten-free. #compromises #allforme #demthangs #fatisthenewelite #balloutwithyourballsout
demthangs - fatisthenewelite - compromises - allforme - balloutwithyourballsout -
bstew26 : My faves
cf_cam : @brittstew26 tis amazing
jabbs13 : I'm jealous of your diet which apparently causes #absonabsonabs hahaha
cf_cam : @jabbs13 its the zone diet. I just did an 88 block carb meal tonight. I've got it down to a science.
jabbs13 : #win
jkearneycf : How dare you drink.....
cf_cam : @jkearneycf I only had 5. Don't tell the others.
jcarr_20 - chadm19 - johnmark_1 - emhop21 -
instagram
brian8tr
...and this is why we reserve drinking for the weekends! #totalwineandmore #corona
demthangs - latin - corona - totalwineandmore -
brian8tr : #demthangs
ssb33 : I'm dead
brian8tr : Thanks @cyndipoo19 it's not easy being a hot big-tittied Hispanic woman. @ileenie @ssb33
brian8tr : ...more like #Latin though lol
ileenie : Must be nice @cindipoo19
ileenie : #noboobsonlybooty
ssb33 - emuhleelee - tlhagerla - kelli13_xoxo -
instagram
brewmasterpromo
#demthangs #freezerboymusic @iamchriscasino @bk_doe @citilyfe_w_w @djsns @studio4bk #brewmusic #brewmgmt #brewmasterpromo
demthangs - freezerboymusic - brewmasterpromo - brewmusic - brewmgmt -
biggz1288 : Yea dem freezerboiz
itzmetiffany - citilyfe_w_w - biggz1288 - iamchriscasino -
instagram
ignant_xo
Kinda dope for a smart car...keyword kinda
demthangs - funny - allblackeverything - smart - ballin - lol -
ignant_xo : #smart #demthangs #funny #allblackeverything #ballin #lol
stopwifing - m11_jenkins -
instagram
Iconosquare feedback