safiyyah_mujahidah
Ok... Selamat menduduki akhir semester jugak.. Good luck dq n mtqn... #InstaMagAndroid #darulquran #ikmas #dtdikmas #goodluck #mtqn
darulquran - mtqn - ikmas - dtdikmas - goodluck - instamagandroid -
athirahdrani - marbawizulkifli - intansofia23295 - nazmi_mm -
instagram
hakimi_syahir
1. Persahabatan adalah satu-satunya pintu kemerdekaan kita. Banyak perkara yang tak dapat kita nyatakan kepada isteri kita sendiri sekalipun, tetapi dapat dinyatakan kepada sahabat. Sebab itu persahabatan yang jujur itu adalah salah satu dari tangga kejayaan. 2. Supaya engkau beroleh sahabat, hendaklah engkau sendiri cekap buat menjadi sahabat orang. 3. Sahabatmu suka kepadamu, tetapi tidaklah tiap-tiap orang yang suka kepadamu itu sahabatmu. 4. Kesenangan hidpmu memperbanyakkan teman, tetapi pateri persahabatan yang setia adalah diwaktu menempuh kesukaran. 5. Yang semulia-mulia kewajipan bersahabat ialah supaya engkau ketahui kehendak dan kemahuan sahabatmu sebelum dikatakannya. Dan engkau perkenankan permintaannya sebelum dimintanya. 6. Kalau jadi sahabat orang ramai, tidak boleh jadi sahabat orang seorang. 7. Kalau sahabatmu tertawa, hendaklah dikatakannya apa sebab dia senang; kalau sahabatmu menangis, engkau mesti periksa apa sebab dia susah. 8. Jika engkau memeberikan sesuatu kepada sahabatmu, bererti memeberikan kepada dirimu sendiri. 9. Pengubat jerih hidup manusia adalah dua, pertama; Iman kepada Allah, kedua; percaya kepada sahabat. 10. Bila orang telah merasa dirinya besar, dia lupa akan salahnya. Hanya sahabat yang setia yang sanggup membukakan matanya. 11. Teman yang ’ berudang di balik batu’ terhadap engkau adalah seumpama anjing di tepi jalan, yang ditujunya hanyalah tulang yang akan dilemparkan kepadanya, bukan tangan yang melemparkan tulang itu. 12. Cemburu perempuan kepada perempuan, memutuskan tali persahabatan. 13. Bila seorang perempuan telah sudi menghulurkan tangan persahabatan kepadamu, alamat bahawa umurmu telah lepas dari zaman bercinta. - Falsafah hidup, Buya Hamka Photo by : @amirzakwan71 #semathiqah #igers_iqrac #brotherbear #darulquran #JUSTJordan
semathiqah - igers_iqrac - darulquran - justjordan - brotherbear -
atmaemma : Fuh...pnjgnye πŸ˜“ hahah
hakimi_syahir : haha..wajib baca @atmaemma
pdot_96 : Cantik khat tu..πŸ‘†
nurliyanazamzuri : Berjela jela. Panjang
amysyeera - muhdazib99 - umarkhairulaman - fikri_mahmuda -
instagram
taqi.adnan
Hi guys πŸ™‹ Cycling is a joy and faster than many other modes of transport, depending on the time of day. It clears the head. πŸƒπŸƒπŸƒ #vsco #vscocam #darulquran #igers_iqrac #semathiqah #igers #ikutcarakita #ipostprecious #cycling #morning #exhausted πŸ˜₯
darulquran - igers_iqrac - vscocam - cycling - exhausted - ikutcarakita - morning - ipostprecious - semathiqah - igers - vsco -
taqi.adnan : @amilz_eim @hakimi_syahir @engah_epu @aliftukiran
anashisham : Malaysia panas untuk cycling hehe
taqi.adnan : Untunglah nk fly ke uk.. cycling kt uk mesti best. 😊😊😊 @anashisham
anashisham : In sya allah. Nnt nta pi us jgk thn dpn
taqi.adnan : Lme lg... huhu. Biar ana jd bdk hitam lh cycling kt msia @anashisham
anashisham : Fly lah dgn adk nta nnt. Dtg ziarah ana kt uk 😊
hakimi_syahir - danialkahar - lieyazul - alinasyafiqah -
instagram
safiyyah_mujahidah
Exam sudah dekat... Debaran kian dirasai... Smoga Allah permudahkan... Amin.... #exam #darulquran #ikmas #sem5 #mujahadah #manjaddawajada
darulquran - ikmas - exam - manjaddawajada - mujahadah - sem5 -
ada_ilah : Bitaufik wannajah...
taqi.adnan - donabambam - rahmaa_niah - yeensyazreen -
instagram
taqi.adnan
🐫πŸͺ🐫πŸͺ🐫 “Jagalah Al-Qur’an, demi Yang jiwaku berada di tangan-Nya, Al-Qur’an itu lebih cepat lepas dari pada seekor unta dari ikatannya” (H.R. Bukhari) #vscocam #vsco #darulquran #ipostprecious #igers_iqrac
ipostprecious - darulquran - igers_iqrac - vscocam - vsco -
mnsyahir : #semathiqah
khai_exia - mr.zman - akmalrosman - ridzdude -
instagram
jeejot
Mari2 . Nak try x ? nak try x ??? Biler lg guys . Xkan nak biarkan jer kulit kusam tu . Nak biarkan jer ke kulit berjerawat tu ??? Mehlerr tryy . Dah ramai org berjaya dgn izin Allah pakai Larome Clearskin ni . Tolong bezakan antara Clearskin and Skincre k . Byk bezanya tu syg2 smue huhuhu . Do contact me for more infor and purchasing πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ Wassap / Msj : 0129627712 #larome #laromeclearskin #beautiness #uitm #umt #unisza #uitmjengka #utp #unikl #umt #uia #iium #taylorcollege #unimap #ump #tesdec #darulquran #um
uia - darulquran - tesdec - taylorcollege - unimap - beautiness - laromeclearskin - unisza - umt - ump - unikl - uitm - larome - um - utp - iium - uitmjengka -
stokistskincare_perfume_boxes - _the_aviator_ -
instagram
faiwa98
Nana...belajar leklok kat sane tu...bagi dapat gred yang terbaik!!! Pastikan mak n abah gembira kay??? ^_^ Sebab...tu je cara utk bals segala jasa mak ngan abah kita..hihihi #darulquran #semangat #belajarsungguhsungguh "Kalau kamu tak tahan lelahnya belajar..kamu akan menanggung peritnya kebodohan"
semangat - darulquran - belajarsungguhsungguh -
faiwa98 : Gedik la @putewiii_ ni! -_-' baik tayah ckp!
syedmuhdaslam : Hoho, kakak ke? Sory @mshanna_
am_syam26 : Hensem la @faiwa98 hahaha,btw sblh tu adik ke
faiwa98 : Manjang la asyik ingat adik je...kakak la @am_syam26
mshanna_ : @faiwa98 @syedmuhdaslam @am_syam26 betol la adik tu. haha 😷
faiwa98 : Eiiii...perasan betol @mshanna_ ni...
am_syam26 : Jngn mrh , muka dia nmpk mcm adik @faiwa98
syedmuhdaslam : Nmpk cm pendek j, sbb tu la ingt @mshanna_ adek td..haha
am_syam26 - khairulsyazwan71 - aliffmessi25 - hazirahzulkurnain -
instagram
suhaidie_
aku akan mati dan kau pun sama * gambar dah macam arwah πŸ˜„ #KTM#DarulQuran #uniqueawesome
ktm - uniqueawesome - cameragenerasibaru - darulquran -
ibnuanuar : Arwah hensem @suhaidie_ haha
haziqah_norsilan : camera berape ratus punye ni..? 360 pon xmcm ni
suhaidie_ : @haziqah_norsilan haha , sedap ayat mu zqah , ni oppo punya fake 😝 #cameragenerasibaru
suhaidie_ : @ibnuanuar hehe hensem mu ag πŸ˜„
haziqah_norsilan : oppo boikot
suhaidie_ : sebab ?
haziqah_norsilan : keluaran US
suhaidie_ : oke oke , boikot
maroja95 - loqmanha_cym - farisyaacob - afiqfakhrizulkifli -
instagram
suhaidie_
alahai sahabat ku dari kemboja #DarulQuran #uniqueawesome #syariahstudent#freestyle#loveyouallsahabatsyariah
freestyle - darulquran - syariahstudent - loveyouallsahabatsyariah - uniqueawesome -
danealwildans : Supo rajin napok jah @suhaidie_ haha
suhaidie_ : hop mane so @danealwildans
muhammad.hazrin : ahaa
maroja95 - muazretro30 - farisyaacob - amiirul_husni -
instagram
asreefsac
berpagi-pagian di airport picking up economists-to-be tajaan Jbtn. Agama Islam Selangor. sakit jgk la sbnarnya blk2 pegi airport tp still xkluar2 jordan lg 😭 #secondwave #sambutanpelajar #qaia #threeinthemorning #xadagmbarlain #jais #yt #darulquran #royaljordanian
darulquran - xadagmbarlain - jais - secondwave - sambutanpelajar - qaia - royaljordanian - yt - threeinthemorning -
aizatmiki : Sejak bila terlibat spb?
asreefsac : @aizatmiki sejak xde kje 😁
ridhwanjamal : Ko tnggu junior ke?...@asreefsac
asreefsac : @ridhwanjamal xdan. diorg smpai ptg. org lain pla jmput
azmimumtaz : MasyaAllah bagusnya @asreefsac .. Segan ana..
mohdiskandar93 : Inshaallah tahun depan keluar la tu soheb... he3... @asreefsac
bbeamsn : MasyaAllah baikknya abam senior sorang ni..haha
azizpersan - aizuazman - fadhlizain - ajaroslani -
instagram
nurmuhammad96
Darul Quran Jakim mempelawa calon-calon yang berkelayakan untuk mengikuti Program Pensijilan Tahfiz Al-Quran, JAKIM-UIAM. Pelajar-pelajar yang telah menamatkan pengajian sijil tahfiz al-Quran di Darul Quran Jakim dan memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan akan mengikuti pengajian dalam bidang profesional di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia. • SYARAT-SYARAT PERMOHONAN: 1. Warganegara Malaysia yang belum berkahwin, 2. Lulus Peperiksaan Percubaan SPM 2014 dengan mendapat gred A bagi mata pelajaran Matematik dan gred B bagi mata pelajaran berikut ; Bahasa Melayu Bahasa Arab Bahasa Inggeris Pendidikan Al-Quran dan Al-Sunnah / Pendidikan Syari’ah Islamiah / Pendidikan Islam / Tasawwur Islam Biologi Fizik Kimia Matematik Tambahan 3. Keutamaan diberikan kepada calon yang masih belum menghafaz 30 juzuk al-Quran. • CARA MEMOHON: Borang Permohonan hendaklah diisi dengan lengkap secara atas talian (on-line) di laman sesawang Darul Quran. http://www.darulquran.gov.my (Borang perlu dicetak dan dibawa semasa sesi temuduga) • TARIKH TUTUP PERMOHONAN: Tarikh tutup permohonan pada hari Rabu, 15 Oktober 2014. • UNTUK KETERANGAN LANJUT SILA HUBUNGI: Unit Pengambilan Darul Quran Jakim di talian: 03-6063 5323 / 5349 / 5351. • MAKLUMAN: Pemohon boleh menyemak keputusan permohonan di laman sesawang Darul Quran pada 20 Oktober 2014 (Isnin). #DarulQuran #Jakim #masjid #hdr #lovehdr #hdrzone #khat #kufi #watermark 'Sebaik-baik Diantara Kamu Adalah Mereka Yg Belajar Alquran Dan Mengajarkannya' (Ω…Ψͺفق ΨΉΩ„ΩŠΩ‡) . *Jom Jaga KalamNya . . Fakta : Bidang Quran Adalah Bidang Profesional . . Jom Adik2 . :)
darulquran - hdrzone - hdr - watermark - jakim - kufi - masjid - lovehdr - khat -
yanayayoi : Ni sijil ye? Kalau nk amik diploma hafiz based on the result spm sebenar ke?
treasures_of_islam : Nice
are_marz : Buleh pohom lg ehh???
are_marz : Nk isi ajak...
nurmuhammad96 : Yes . Based On ur result n interview . Klau result gmpak interview xlpas pun xleh gak . Tpi . Sijil ni lg untung . Skip masa . Program dgn uia . Lps 3sem . Sambung uia . Klau diploma 3 thun . @yanayayoi
nurmuhammad96 : Bro . Wa ex-dq :) . Silakan lah msuk . @are_marz
ruzainihb612 : greatπŸ’«
nurmuhammad96 : Thanks @treasures_of_islam @ruzainihb612
haziq_zairudin - afiq_ahmad_ajam - is_c_z_a - nasyirahsyamimi_ij -
instagram
annamir2u
Bismillah • Jom Maghrib!
bd - darulquran - phototag_it - phototag_sunset - gf_malaysia - islamituindah - ikutcarakita - wow_malaysia - paksyeikh - annamir - ig_malaysiabest - mtgang - islam - ig_masterpiece - igersmalaysia - ig_captures - allshots_ - igersmy - gf_daily - nikon_photography_ - wow_syumul - islamislove - klix - gaza - vscocam - gang_family -
annamir2u : #AnNamir #allshots_ #islamislove #islamituindah #Islam #mtgang #gf_malaysia #gf_daily #DarulQuran #gang_family #gaza #klix #paksyeikh #ikutcarakita #vscocam #ig_malaysiabest #igersmy #igersmalaysia #phototag_sunset #phototag_it #ig_captures #ig_masterpiece #wow_malaysia #wow_syumul #bd #Nikon_Photography_
shafikshakirull_ : Terbaikkkk!!! πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
mellyawardrobe - ahmadshukri - najo_9964 - ikumaru81 -
instagram
afifariffin_
Last week happiness #darulquran
darulquran -
fatynahinsyirah_ : Peh kemain
afifariffin_ : Em @fatynahinsyirah_
fatynahinsyirah_ : Um
athirahdzulkifli : 😱😱😍😍😍😍😍 hahaha
amiraanizam : ey Naz
afifariffin_ : Haah last week punya cite cey :') @amiraanizam
shiwase_ : Apip tlg pija meh
afifariffin_ : Tolong apa @hafizahfarahin
ariffasyraff - harizimran99 - izhasyqeen_ - ouhfaisal -
instagram
m_syakir
Subhanallah,pemandangan di belakang asrama..Cantikkan Allah cipta.. #DarulQuran #Jakim #ig_kreatif #IloveIslam #Islam #view #nature #florafauna #mountain #hill #cantiknya #wonderful #sight #bilik #asrama #dorm #islamituindahdanmudah #Huffaz #College #Islamic #Selangor #BeautifulIslam #lumia #1020
darulquran - huffaz - nature - jakim - iloveislam - cantiknya - selangor - bilik - ig_kreatif - college - sight - dorm - wonderful - beautifulislam - lumia - islam - mountain - 1020 - islamic - asrama - florafauna - hill - view - islamituindahdanmudah -
joycewong0323 : Amazing!
bryanwokeup : dope shot! you should deff check some of mines
fashion_luxury_collections : selfie
faraiyn - muqri_mustaqim - hanlibubu - rockinyourcase -
instagram
m_syakir
Masjid Darul Quran.. #Mosque #ig_kreatif #beautiful #night #Islamituindah #iloveIslam #unique #tv3 #DarulQuran #moon #likeback #cantiknye #Jakim #lumia #1020
beautiful - darulquran - islamituindah - 1020 - night - likeback - iloveislam - mosque - tv3 - moon - ig_kreatif - jakim - unique - lumia - cantiknye -
hazeeq_qn : Gile COOOOOLLL.. πŸ‘πŸ‘πŸ‘
solusqalam : @hazeeq_qn 41mp xP
lumiapuppet - cblpka - muazretro30 - muqri_mustaqim -
instagram
haziqibnusaifa
ISLAMIC FINANCE 12/15 #semester5tahun3 #darulquran #themepurple #bajukoporat #goodluck #dewanmuktamar
dewanmuktamar - bajukoporat - darulquran - goodluck - semester5tahun3 - themepurple -
isotonik_joho : Ziiiiiqqqq...errrmmmm...nk satu bley x...huhu..bley x @haziqibnusaifa
haziqibnusaifa : @isotonik_joho ape xfaham
isotonik_joho : Ala...buat2 x phm ke kedekut @haziqibnusaifa ...
amsyar_abdullah - mohdnasir141193 - one_famy - isotonik_joho -
instagram
suhaidie_
selfie dgn jiran bilik , hahaha selepas photoshot ntuk majalah #PearlHuffaz#DarulQuran #uniqueawesome
darulquran - uniqueawesome - pearlhuffaz -
farisyaacob : @suhaidie_ bleh smbg ko di?
suhaidie_ : alhamdulillah ris , doakan aku bleh stay lamo ag πŸ˜ƒ
muhammad.ha3iq.mohamad - firdausamz - syam_14 - fairuldania -
instagram
nasrullohzamanhuri
Kelas Ruwais Sem. 1 2014/2017 #darulquran #diploma #ruwais
darulquran - diploma - ruwais -
_irfanrani : Wuuuuuu dak dq
hassan_din : Kau dak apa ye ? @_irfanrani hee
_irfanrani : Samsmel @hassan_din
hassan_din : Oh sama la kita . Haa @_irfanrani
_irfanrani : Yeke ? Bukan bbst ? @hassan_din :p
fahmi_adnan96 - aqilahshukor - aisyahmn__ - afiq_hafizan -
instagram
suhaidie_
#Throwback#rinduuu#uniqueawesome #DarulQuran
throwback - darulquran - rinduuu - uniqueawesome -
firdausamz : Comelll . Mcm... hm
kimiraimi : @suhaidie_ gano muko lagu tu?haha
suhaidie_ : gano ter
anasrazi_ - cikkmaisarah_ - solusqalam - syafiq_zuki -
instagram
nasrullohzamanhuri
Amir Zakwan bin Hamdan. Maaf ya tak dapat mengirimu ketika kamu berlepas. Hanya doaku yg mampu ku iringkan. Hurm, rasa sedih & hiba mengenangkan yg diri ini tak dpt menjengukmu. Semoga sentiasa berjaya dlm bidangmu utk Umat ini. Jadilah doktor yg mampu merawat penyakit yg jasmani & rohani umat manusia. Terima kasih kerana sudi jadi sahabat yg baik. Bangga dpt berkenalan dgn sahabat yg hebat mcm kamu. Syukran atas segala tunjuk ajar & nasihat.. Stay strong ya akhi! Semoga bertemu di sana! In sha Allah.. #mitstklang #bfftj #bandofikhwah #ukhuwwahfillah #jilal-ghuraba' #darulquran #iqrac #medic #jordan
darulquran - jilal - iqrac - medic - mitstklang - jordan - ukhuwwahfillah - bfftj - bandofikhwah -
hakimi_syahir : T_T
muhmdsyukri - _irfanrani - suriasayang - akmal_yashin -
instagram
maagungpamungkas
#hafidz #darulQuran
darulquran - hafidz -
maagungpamungkas - mellyawardrobe -
instagram
hakimi_syahir
Alhamdulillah, akhirnya selamat sahabatku yang comel Amir Zakwan Hamdan meneruskan langkahnya sebagai musafir ilmu ke bumi Anbiya Jordan tepat jam 3.25 pagi tadi. Semoga menjadi doktor yang hebat, yang mampu menjadi harapan ummah, dan mampu meneruskan perjuangan Baginda s.a.w dalam menyebarkan dan menegakkan kalam tauhid di bumi ini. Terima kasih atas segala kenangan manis sepanjang kita bersama. Semoga perjalananmu sentiasa dibawah naungan Rabb dan dipermudahkan segala urusan sepanjang berada di bumi Urdun. Akhir kata, doa banyak2 supaya kita dapat bertemu semula, jaulah di luar negara mungkin?? Uhibbuka fillah my brother ^^ #igers_iqrac #semathiqah #brotherbear #darulquran
semathiqah - igers_iqrac - darulquran - brotherbear -
akmal_yashin : credit to @pokjak_96
hakimi_syahir : @pokjak_96 sang pelukis iqrac
hakeem_zainalabidin - mrmyou - aieyunie - hazimmy -
instagram
jubahlelakimoden
By @yamuhammad "Buka puasa makan Durian. Rasa kelakar, dah mcm felling balik kampung nak beraya pula.. Mula-mula nk pergi ulu yam berbuka dengan anak2 org asli, tiba2 tukar plan sbb program habis awal.. Sbb kn awal lagi singgah Darul Quran temankan ustaz @naemremedy. Otw balik dri Darul Quran, tak bnyak kedai makan, yang ada pun org jual buah durian tepi jalan.. Sebabkan dh nak dkt azan, singgah beli durian lpas tu buka puasa dkt tepi jalan, air pula, minum air gunung tepi jalan.. #pengalaman #raya #durian #uluyam #darulquran #kualakububharu #ramadhan #ramadan #puasa #airgunung" via @PhotoRepost_app
darulquran - kualakububharu - pengalaman - uluyam - ramadhan - ramadan - puasa - raya - airgunung - durian -
shamsulhusni - 96_farhan - _usheeeeer - alipdaniyal -
instagram
suhaidie_
#DarulQuran #uniqueawesome #fontstudio
darulquran - fontstudio - uniqueawesome -
raihanalias_ - iman_muslimah1996 - a_mieha - firdausamz -
instagram
muhammad_afifi96
Haha....orang dok murajaah quran,,boleh dok selfie.. #darulquran
darulquran -
izzuddineffendi : Nk ensem je
muhammad_afifi96 : @izzuddineffendi awad lagu tuu..haha..hg dh murajaah ka dakgi??haha
rzaili_rzak : Kopiah tinggi!!!!
little_boy96 : amboih... Dah jd ustaz dh skg
muhammad_afifi96 : @little_boy96 haha....takdak aihh..ceroi jaa..
muhammad_afifi96 : @rzaili_rzak haha..awat??nak ka...kat mesiaq takdak ka?haha
rzaili_rzak : @muhammad.afifi.125 ado sajoh
afifikhalidy_ - mustafamansurhajihasbullah - bazlisyartibi - ieyra_ariey -
instagram
nasrullohzamanhuri
Inilah sebahagian daripada briged yg ditugaskan utk menghantar kayak-kayak ke tempat asalnya. Alhamdulillah semuanya selamat pergi dan balik walaupun terpaksa meredah hujan yg melanda kawasan tasik. Praise to Allah.. #darulquran #tasikdq #laqsus
darulquran - tasikdq - laqsus -
hassan_din : Ajak !
nasrullohzamanhuri : Nak ajak tp @hassan_din ade kelas. Hee
hakimi_syahir : x ajak~
hassan_din : Hehe. Saje pancing
nasrullohzamanhuri : Hehe.. Sorry @hakimi_syahir @hassan_din ..
hakimi_syahir : it's ok then..hehe
nizam_azmi96 - zahharace - cruncherseye - hariiri_kun -
instagram
suhaidie_
semoga kamu ikhlas menjadi sahabat aku #DarulQuran #uniqueawesome
darulquran - uniqueawesome -
taufeeqshafie - iman_muslimah1996 - azrizainol - farisyaacob -
instagram
muthiah_hafidz_22
So late, but still miss you are.. #selca #selfie #memories #moment #DarulQuran #ppl #forever #friends #latepost #nofilter #noeffect #standbyme
darulquran - forever - selca - memories - selfie - standbyme - ppl - moment - noeffect - nofilter - friends - latepost -
hafidanka : jual jilbb kaos murah meriah mulai 25rb :)
linamasturina93 - shofadn - zharamj - nurmahdafiqiyah -
instagram
m_syakir
DQ Mosque..β‡πŸŒ™ #Mosque #DarulQuran #JAKIM #Beautiful #Nightpics #IloveIslam #Huffaz #College #Islamic #Selangor #Tv3 #Masjid #Barakah #IslamItuIndah #BeautifulIslam
beautiful - darulquran - barakah - nightpics - islamituindah - mosque - tv3 - iloveislam - islamic - college - huffaz - jakim - beautifulislam - masjid - selangor -
carmen_lai : Great!
m_syakir : Thank you..
mbbazaar : come and join our bazaar!
hazeeq_qn - rafeekadir - he_aiman - anif95 -
instagram
suhaidie_
aku bukan seorang yang sempurna , namun ini adalah nasihat untuk kita bersama#DarulQuran#uniqueawesome #fontstudio
darulquran - fontstudio - uniqueawesome -
misstiekaghani95 : nmpk saudara @suhaidie_ kat dQ aritu..
suhaidie_ : bkp x tegur , bleh kebab free , haha @misstiekaghani95
syam_14 - ahmadnasruddin_yusoff - qwertyuiop_q11 - wardahnuraliah -
instagram
afifikhalidy_
laqsus FC.. #sukfaz #darulquran
darulquran - sukfaz -
hadimusni : Dah maju ahh ada insta . Hehe . Um power ark team ni ? Bole beat team maahad ? Hahahaha
afifikhalidy_ : @hadimusni hehe..mesti r..eleh..stakat team maahad..bole sgt..hahaha
hadimusni : Hahaha . Belagak kau . Puiihhh . Hahah
anazqistienna_ - hazimbmth - iimranzaky - lixaxokuciva -
instagram
nurmuhammad96
Darul Quran Jakim . Moga Ilmu Dan Pengalaman Yg Diraih Diberkati . Kini Hanya Tinggal Kenangan . Guys . Grab A Chance There . Beribu Yg Mmohon . But About 300 Je Dpt . Sedarlah . Korang Insan Terpilih . . #ByeBye #DarulQuran #Jakim #kkb #LastMaybe #pilu #hdr #hdr_zone #lovehdr #hujan #singgah #beforebalik . Otw Balik Dri Hntar Mama N Bpk . Singgah Dq jap . Pastu Wktu Nak Blik Hujan Plak . Haha . Kluar Sambil Diiringi Hujan . Pilu Je . Pastu Tgk Side Mirror Dq Smakin Jauh . Sedih gtu . Haha . Hee .
darulquran - pilu - lastmaybe - lovehdr - jakim - beforebalik - byebye - hdr - hujan - hdr_zone - singgah - kkb -
nurmuhammad96 : Hahahaha . @syazaathirah_sas alaa . Touching plaak
syazaathirah_sas : @nurmuhammad96 tkpe paham,tk sudi bgtau tkkan nk sibuk pulak kan? :-P
nurmuhammad96 : Hahahaha . My kezen da touching . Haha . @syazaathirah_sas
syazaathirah_sas : @nurmuhammad96 Eyy sape merajuk, ?
nurmuhammad96 : Hahahaha @syazaathirah_sas
syazaathirah_sas : @nurmuhammad96 dh lh sumbangan terakhir kau sblom fly doakan aku nk exam sok
afifikhalidy_ : Krek...haha
nurmuhammad96 : @afifikhalidy_ hahaha . Krek krek . Krek krek .
afifikhalidy_ - syafiqasuhaidi - intankyra - hamboma -
instagram
mehmedzuhri
"Bertaqwalah kamu kepada Allah dimana saja kamu berada" #ittihad #smik #kmns #uitm #uiam #ktd #istanbul #kuis #f6 #uniten #kuisas #gontor #ikm #darulquran #mesir #kolejrestu #msu #gmi #iic #unisel #pantaibatuburok #kualaterengganu #chendering #malaysia #k #MayAllahBlessUs #Ameen #huhu
darulquran - ittihad - f6 - chendering - kmns - mayallahblessus - gontor - malaysia - iic - uniklmicet - kuisas - pantaibatuburok - huhu - ikm - uiam - kolejrestu - gmi - istanbul - kuis - uniten - msu - uitm - kualaterengganu - smik - ameen - mesir - ktd - unisel - k -
mehmedzuhri : @yehuiangel thanks,
mehmedzuhri : #UniklMicet @muaz_maarof
muaz_maarof : Dah nak hape ? @mehmedzuhri
muaz_maarof : I like this . Wow .. very beautiful .. wow ..
mehmedzuhri : @muaz_maarof ew. Lek bijakk.
zeddadada : i like it too!!
mehmedzuhri : @zedd203 yela 203.
zeddadada : banyaknye #
zeddadada - hafizhinhalim - aienmarrzz - k.afiq_28 -
instagram
Iconosquare feedback