comediankdubb
#StarDome 2nite BIRMINGHAM, ALABAMA LET'S TURN UP! #ComedianKDubb live! #KellyBoysEnt #IKnowYouGotItOnYa #KDubb #JimmyJump
stardome - kdubb - comediankdubb - jimmyjump - kellyboysent - iknowyougotitonya -
syrious : Ohhhh yea!
syrious : I just went there! How long you staying for?
_mr_mrs_gardner : U coming to the BabyShower!?
comediankdubb : @_mr_mrs_gardner when is it? Please don't say a weekend. Lol
_mr_mrs_gardner : @comediankdubb lol yea it's on a Sunday Nov. 2
comediankdubb : @_mr_mrs_gardner I'll be there shawty.
dusmij_2prima : @comediankdubb Great show last night! Can your CD's be purchased online
_mr_mrs_gardner : @comediankdubb 😁😁
comediankdubb - princegol - paul_jee - quan_tooreal -
instagram
jwhitehead87
By @comediankdubb "#MondayNiteFootball I CAN'T STAND WHEN WOMEN THINK THEY KNOW SOMETHING ABOUT FOOTBALL! With #JimmyJump @Tasiaebrown & @jwhitehead87 #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #BetsBoy #KDubb #FieldGoal #RealComedians #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #NFL #KDubbInRed #SkitKings #UglyMufuckas"
skitkings - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - teamkdubb - nfl - uglymufuckas - betsboy - kellyboysent - fieldgoal - realcomedians - jimmyjump - kdubbvideos - mostknownunknown - mondaynitefootball -
alcarte100 : Get ThatπŸ’°
big_smalls : @allijeanwhit
pretty_gelisa : We do know! Lol
lovemeorleave229 : @jwhitehead87 i probably know just as much if not more about football than most dudes
thatsmecjones : Tell them to #gssd
nichemchelle - thetoccara - maddynav - kylapier32 -
instagram
comediankdubb
#MondayNiteFootball I CAN'T STAND WHEN WOMEN THINK THEY KNOW SOMETHING ABOUT FOOTBALL! With #JimmyJump @Tasiaebrown & @jwhitehead87 #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #BetsBoy #KDubb #FieldGoal #RealComedians #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #NFL #KDubbInRed #SkitKings #UglyMufuckas
skitkings - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - teamkdubb - nfl - uglymufuckas - betsboy - kellyboysent - fieldgoal - realcomedians - jimmyjump - kdubbvideos - mostknownunknown - mondaynitefootball -
comediankdubb : @anthony_dalton1 what it do big bro?
anthony_dalton1 : @comediankdubb everythings good bro. We gotta link & work together again.
comediankdubb : @anthony_dalton1 aight ugly ass lightskin nigga! Lol
chucksmithatl : Funny!
comediankdubb : @chucksmithatl you would definitely know about this.
chucksmithatl : All to well! I luv your skits man. Keep it up Kdub. U are gonna be on the big screen! #talented
comediankdubb : @chucksmithatl thanks bro. We gotta link up asap.
anthony_dalton1 : Lol. Ok @comediankdub. U Haitian river cricket!!! Lmao.
librababy924 - isaiah_goldsmith - iamkingtuck_stm - so.phrosyne -
instagram
comediankdubb
2007 #ComedianKDubb appearance on @BillBellamy "Who's Got Jokes" LET ME GET $4 ON PUMP 5, LET ME GET $3 ON PUMP 4, I'M ON PUMP 2 BUT I'LL TAKE THAT $1! #DunDunItAll #JimmyJump #BigAssClothes #KDubb #Dreads #KingOfAtlanta #Goat #KellyBoysEnt #TeamKDubb #RealComedian #MostKnownUnknown #WhosGotJokes #KDubbInRed #UglyMufuckas
dundunitall - uglymufuckas - kdubb - dreads - bigassclothes - comediankdubb - teamkdubb - goat - kellyboysent - realcomedian - whosgotjokes - kingofatlanta - jimmyjump - mostknownunknown - kdubbinred - salute -
dezmonk : @gramonit
therealestbee : Lol I seen this on tv... dude funny @msoriginal84
desssttt : @jdavistraining
jmillionaire : Lmfao
imtooshifty_ : @julio_fitzgerald11 lastnight
this.is.cuizet : @emmavelaz πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
mopewilliams : @comediankdubb lol
sexymama72 : Lol
nock_hpc - wh_5thave - jeezyt - dcyoungfly -
instagram
kingruga_12393
By @comediankdubb "DON'T EVER BELIEVE A GUY WHEN HE SAY HE'S NOT GONE WATCH WHILE YOU PISSING OUTSIDE? HE LYING! With @Tasiaebrown #KDubbHashTagKing #RealWomenPissOutsideOnceAWeek Lol! #ChicksThatPissOutsideAreTheSameChicksThatClaimTheyInNursingSchool #YouAintNeverTooCoolToWatchAWomanPiss ##ChicksThatPissOutsideWillFakeAnAbortion I'M ON MY R.KELLY SHIT! #IfAWomanPissOutsideYouMightHitThat SHE USELY LIVE BYVA WAYFIELD! #ChicksThatPissOutsideKnowHowToUnthawMeatRealQuick. WOMEN WEARING LEGGINGS NORMALLY BE THE FIRST TO PISS OUTSIDE! #WomenSqueezeTheirLeggingsAndPantiesTogetherSoTheyDontGetWet #ButTheyStillGetPissOnTheirShoes #ChicksThatPissOutsidePutTheirKidsToBedInTheDayTime #TheGuyBeSlickLookingInTheRearViewTheEntireTime #ChicksThatPissOutsideDriveTheirBabydaddyCarWithRimsOnIt #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #JimmyJump #KDubb #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #KDubbInRed #SkitKings Btw Tasia wasn't pissing for real!!" via @PhotoRepost_app
chicksthatpissoutsidewillfakeanabortion - skitkings - theguybeslicklookingintherearviewtheentiretime - teamkdubb - kdubbhashtagking - ifawomanpissoutsideyoumighthitthat - kdubbvideos - kellyboysent - jimmyjump - buttheystillgetpissontheirshoes - chicksthatpissoutsidearethesamechicksthatclaimtheyinnursingschool - womensqueezetheirleggingsandpantiestogethersotheydontgetwet - realwomenpissoutsideonceaweek - chicksthatpissoutsideknowhowtounthawmeatrealquick - kdubb - chicksthatpissoutsidedrivetheirbabydaddycarwithrimsonit - comediankdubb - youaintnevertoocooltowatchawomanpiss - chicksthatpissoutsideputtheirkidstobedinthedaytime - kdubbinred - mostknownunknown -
comediankdubb : #MyNigga
fireyaya504 : @comediankdubb lmao
comediankdubb - lah_lover - el_negro_flaquito - tasiaebrown -
instagram
eboniba3
comediankdubb -
comediankdubb : Even though I still went to Cracker Barrel.
eboniba3 : You got to do better next :-) #comediankdubb
comediankdubb -
instagram
jwhitehead87
😭😭😭 By @comediankdubb "#ThisjustIn #TMZ BACK IN FEBRUARY NFL STAR RAY RICE COCOONED HIS WIFE ON THE ELEVATOR WITH A LIGHTENING QUICK LEFT TO THE EAR BUT EARLIER TODAY SHE GOT HER REVENGE! With @msbasketball1 #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #RayRice #JanayRice #BetsBoy #KDubb #RealComedians #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #ElevatorFight
kdubb - betsboy - comediankdubb - tmz - teamkdubb - kdubbvideos - kellyboysent - rayrice - realcomedians - elevatorfight - janayrice - mostknownunknown - thisjustin -
im_fvckedup : @_welld0ne
smorelle : πŸ˜‚πŸ˜‚
ironman_life : @msoverit
ironman_life : @spudbrooklyn @evaladivala
spudbrooklyn : @ironman_life lol
davidzion86 : Lmfao!!
davidzion86 : @sammyjoi
sammyjoi : Lmaoooo @davidzion86
mzcarter_88 - steviehendrix87 - whitehead706 - smorelle -
instagram
jersey_hotcomic
By @comediankdubb "#ThisjustIn #TMZ BACK IN FEBRUARY NFL STAR RAY RICE COCOONED HIS WIFE ON THE ELEVATOR WITH A LIGHTENING QUICK LEFT TO THE EAR BUT EARLIER TODAY SHE GOT HER REVENGE! With @msbasketball1 #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #RayRice #JanayRice #BetsBoy #KDubb #RealComedians #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #ElevatorFight #KDubbInRed #SkitKings" via @PhotoRepost_app
skitkings - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - tmz - teamkdubb - betsboy - kellyboysent - rayrice - realcomedians - kdubbvideos - elevatorfight - janayrice - mostknownunknown - thisjustin -
damnrightimfuny : @aw_cv5_335i
heyykandi : Lol this looks fake
shondale.artistic.view : @quila_fy @instarcharm
comediankdubb : #TurnIt
shondale.artistic.view - sir_mavel_williams - blak8791 - ododell -
instagram
comediankdubb
#ThisjustIn #TMZ BACK IN FEBRUARY NFL STAR RAY RICE COCOONED HIS WIFE ON THE ELEVATOR WITH A LIGHTENING QUICK LEFT TO THE EAR BUT EARLIER TODAY SHE GOT HER REVENGE! With @msbasketball1 #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #RayRice #JanayRice #BetsBoy #KDubb #RealComedians #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #ElevatorFight #KDubbInRed #SkitKings
skitkings - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - tmz - teamkdubb - betsboy - kellyboysent - rayrice - realcomedians - kdubbvideos - elevatorfight - janayrice - mostknownunknown - thisjustin -
powertapgurupm : @tfitchshunk
heartbreaker831 : @hiz_future923
mopewilliams : @comediankdubb lmao #funnyaf
iamkeshia83 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
iamkeshia83 : This u n me about some damn lashes that i anit even know u wanted @blondegirlnok πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
blondegirlnok : @iamkeshia83 πŸ˜‚
aponconceptproductions : @nicalmighty @talifetime @samnet21 @auto5000
auto5000 : Haha. Jan @apon
dope_kryo - mopewilliams - iamkeshia83 - sweet_love_autrice -
instagram
kingruga_12393
Laugh of the night By @comediankdubb "When you ASSUME you make a ASS out of U & ME!! With #JimmyJump @Kspot218 & @30_Oscar Written by @Tasiaebrown #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #BetsBoy #KDubb #RealComedians #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #Mexicans #KDubbInRed #SkitKings #UglyMufuckas" via @PhotoRepost_app
skitkings - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - teamkdubb - uglymufuckas - betsboy - mexicans - kellyboysent - realcomedians - jimmyjump - kdubbvideos - mostknownunknown -
cutting_kim70 : Haahh! Lmao
lah_lover : #mynicca #datniccafunny #laughterishealthy #Uoeno
comediankdubb : #MyNigga
comediankdubb - ebo_conley - cookie4k2gs - ktdean07 -
instagram
cbfilmz
When you ASSUME you make a ASS out of U & ME!! With @comediankdubb @Kspot218 & @30_Oscar Written by @Tasiaebrown #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #BetsBoy #KDubb #RealComedians #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #Mexicans #KDubbInRed #SkitKings #UglyMufuckas
skitkings - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - teamkdubb - uglymufuckas - betsboy - mexicans - kellyboysent - realcomedians - kdubbvideos - mostknownunknown -
comediankdubb : #TurnIt
qtpy22 : πŸ˜‚πŸ˜‚
boujeelova89 : @brandiva80 @beatbybrandiva
kianadancie : #Funny
weavegotmoney2 : πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†
broadwayroland : @rockybossboss 😲
freckleface53 - desirae_leann - broadwayroland - diversi_d -
instagram
kspot218
I spent the afternoon with @comediankdubb and this is what happens when you ASSUME you make a ASS out of U & ME!! With @30_Oscar Written by @Tasiaebrown #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #BetsBoy #KDubb #RealComedians #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #Mexicans #KDubbInRed #SkitKings #UglyMufuckas #comedy #katrinapope
skitkings - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - teamkdubb - uglymufuckas - betsboy - mexicans - kellyboysent - realcomedians - kdubbvideos - comedy - mostknownunknown - katrinapope -
comediankdubb : #TurnUp
alleyezongg : Bwahhahahaha πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
slc_nyc : Lmao @kspot218
ginagtoofunny : U cute.
zariaa.x - liam_scoggins - ginagtoofunny - mario_wjb -
instagram
comediankdubb
When you ASSUME you make a ASS out of U & ME!! With #JimmyJump @Kspot218 & @30_Oscar Written by @Tasiaebrown #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #BetsBoy #KDubb #RealComedians #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #Mexicans #KDubbInRed #SkitKings #UglyMufuckas
skitkings - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - teamkdubb - uglymufuckas - betsboy - mexicans - kellyboysent - realcomedians - jimmyjump - kdubbvideos - mostknownunknown -
jonb_e36 : @jaysprlife
cap10g : @a_kingsdaughter @burdette305
reeselamont : @migob773 this coulda been u thou
1coolbandz : @mandragon_89
woman_of_theyear : Hilarious
big_mikkke.11 : @lukeboy17 @morgan_lowe13 @chloe.sykes
lukeboy17 : DamnπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @big_mikkke.11
therealtwaters : Lmfao
antonio_guapo300 - long_live_tj200 - mrstriplett1428 - therealtwaters -
instagram
prettiplates
Always a great time supporting the homie @comediankdubb @wetwilliesatl @kyairabrown @hookahwhores @princessrina16 @riley_bangz2 @funkydineva @_tbanks @joclive @vykkib @kj_atl @kspot218 @dvanteblack #support #comediankdubb #friends #associates #fun #mondaynitemadness #wetwilliesatl #comedy #hookah #offdayfunday #prettiplates #prettilash #hairfirmofhollywood #pr #livinglife #noworries
associates - prettilash - friends - wetwilliesatl - pr - comediankdubb - noworries - support - livinglife - offdayfunday - prettiplates - hookah - hairfirmofhollywood - fun - comedy - mondaynitemadness -
phenomenalfood : U was in my Hood, n didn't call ? Lol
prettiplates : ❀️u too @mrschancellor
prettiplates : Omg I'm sorry chef!!!!! @phenomenalfood
phenomenalfood : Lol!!! U know I love u anyway ! 😊
prettiplates : You probly was already sleep anyway!!! @phenomenalfood
kyairabrown : LOVE YOU BOO πŸ˜™πŸ˜˜πŸ˜š
prettiplates : Love ya more boo!!! Oh10!!!! @kyairabrown 😜😜
phenomenalfood : U know I was! Lol @prettiplates
alleyezongg - nathanornatee - madam_stushstyles - givinghairbody -
instagram
comediankdubb
DON'T EVER BELIEVE A GUY WHEN HE SAY HE'S NOT GONE WATCH WHILE YOU PISSING OUTSIDE? HE LYING! With @Tasiaebrown #KDubbHashTagKing #RealWomenPissOutsideOnceAWeek Lol! #ChicksThatPissOutsideAreTheSameChicksThatClaimTheyInNursingSchool #YouAintNeverTooCoolToWatchAWomanPiss ##ChicksThatPissOutsideWillFakeAnAbortion I'M ON MY R.KELLY SHIT! #IfAWomanPissOutsideYouMightHitThat SHE USELY LIVE BYVA WAYFIELD! #ChicksThatPissOutsideKnowHowToUnthawMeatRealQuick. WOMEN WEARING LEGGINGS NORMALLY BE THE FIRST TO PISS OUTSIDE! #WomenSqueezeTheirLeggingsAndPantiesTogetherSoTheyDontGetWet #ButTheyStillGetPissOnTheirShoes #ChicksThatPissOutsidePutTheirKidsToBedInTheDayTime #TheGuyBeSlickLookingInTheRearViewTheEntireTime #ChicksThatPissOutsideDriveTheirBabydaddyCarWithRimsOnIt #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #JimmyJump #KDubb #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #KDubbInRed #SkitKings Btw Tasia wasn't pissing for real!!
chicksthatpissoutsidewillfakeanabortion - skitkings - theguybeslicklookingintherearviewtheentiretime - teamkdubb - kdubbhashtagking - ifawomanpissoutsideyoumighthitthat - kdubbvideos - kellyboysent - jimmyjump - buttheystillgetpissontheirshoes - chicksthatpissoutsidearethesamechicksthatclaimtheyinnursingschool - womensqueezetheirleggingsandpantiestogethersotheydontgetwet - realwomenpissoutsideonceaweek - chicksthatpissoutsideknowhowtounthawmeatrealquick - kdubb - chicksthatpissoutsidedrivetheirbabydaddycarwithrimsonit - comediankdubb - youaintnevertoocooltowatchawomanpiss - chicksthatpissoutsideputtheirkidstobedinthedaytime - kdubbinred - mostknownunknown -
missbrandyg : @meela1026
luckystarro : @sodeliciousj hashtags
flawdasexxi : #guilty lol
meela1026 : @missbrandyg πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜©
meela1026 : @emoneybags1
godfather5880 : @t3morga @mrscocoa29 @kcooper3352
so.phrosyne : Lol
deckis1 : @eazy_comedy
xx.trex.xx - puncho_oso - memphtn - biggvradio -
instagram
comediankdubb
Me & my uglass potna @ScoBubble always arguing about something! #ComedianKDubbArguments #KDubbVideos shot by Chet Brewster & edited by @cbfilmz PIMPIN AINT EASY! #JimmyJump #KellyBoysEnt #MostKnownUnknown #KDubb #TeamKDubb #SkitKings #KDubbInRed #ComedianKDubb ENTIRE ARGUMENT ON YOUTUBE!
skitkings - kdubb - comediankdubb - comediankdubbarguments - teamkdubb - kdubbvideos - kellyboysent - kdubbinred - jimmyjump - mostknownunknown -
twilsonxoxo : @tru_beauty0285 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’€
creationof_beauty : πŸ˜‚
aponconceptproductions : @nicalmighty
kang_alang : Lmmfao
librababy924 : @50flavors_of_honey
suede1los : πŸ˜‚πŸ˜‚
_tink32 : I died @sexylilmama232 πŸ˜‚πŸ˜‚
theposhchef : Lol sco always talking about his pimp days
leekaboo11 - strawberriesview - westside_800kulver - callme.kt -
instagram
jwhitehead87
πŸ‘€πŸ‘‚πŸ˜­πŸ˜‚By @comediankdubb "#LighterThiefs I really think this a big problem in the African American community! I'M GONNA GIVE YOU TO THE COUNT OF 10 TO GIVE ME MY GODDAM LIGHTER BACK! #KDubbVideo shot & edited by @eajack_sparrow with my uglass potna @jwhitehead87 #ComedianKDubbTV #KellyBoysEnt #JimmyJump #BlackRambo #TeamKDubb #MostKnownUnknown #KDubb #CountryNiggas #ComedianKDubb #SkitKings"
skitkings - kdubb - comediankdubb - kdubbvideo - teamkdubb - comediankdubbtv - blackrambo - lighterthiefs - kellyboysent - jimmyjump - mostknownunknown - countryniggas -
jwhitehead87 : With @tasiaebrown
sabbs_m : Lol
adenaej : LMAO!!!!!
afterglow_ceo : Lol!
slik_no_games : @its_2eazy lmaooo
keemi_bowlegged - shesmeek - mrjetfuel - jpoeticmelody -
instagram
comediankdubb
#LighterThiefs I really think this a big problem in the African American community! I'M GONNA GIVE YOU TO THE COUNT OF 10 TO GIVE ME MY GODDAM LIGHTER BACK! #KDubbVideo shot & edited by @eajack_sparrow with my uglass potna @jwhitehead87 #ComedianKDubbTV #KellyBoysEnt #JimmyJump #BlackRambo #TeamKDubb #MostKnownUnknown #KDubb #CountryNiggas #ComedianKDubb #SkitKings
skitkings - kdubb - comediankdubb - kdubbvideo - teamkdubb - comediankdubbtv - blackrambo - lighterthiefs - kellyboysent - jimmyjump - mostknownunknown - countryniggas -
rembert86 : @fatdre88 this u!!!:bol
damngirlitsroe : The Scarface music tho πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
the_couper : @601jack πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
beckielesflo : @lesflo
lesflo : @beckielesflo lmao .... That's you all the way!
ckflexx1 : @diva_123
babydoll_t0418 : Lls @dhamixedone
riq_58st : @philadelphia58
mr_fuck_u_and_feeling - memphtn - strawberriesview - you_cantseeme_ -
instagram
ghettofessional
Lmao πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #comediankdubb#couplesbelike#relationshipproblems#bruhhh#dafuqpost#realniggashit#nochillbutton#lolvine#hoodvine#hoodvines#hiphopvinez#hiphopvines#funnyvinez#videomemes#hoodmemes#videomeme#nochillbutton#pettypost#blackpeoplebelike#whitepeoplebelike#niggazbelike#jamaicansbelike#haitiansbelike#mexicansbelike#ratchetsbelike#thatsmessedup#thatmomentwhen#sopetty#hoodcomedy#hoodshit
hoodmemes - nochillbutton - videomemes - blackpeoplebelike - ratchetsbelike - niggazbelike - hoodcomedy - thatmomentwhen - realniggashit - whitepeoplebelike - thatsmessedup - videomeme - hoodshit - relationshipproblems - pettypost - comediankdubb - hoodvines - hoodvine - sopetty - funnyvinez - jamaicansbelike - bruhhh - dafuqpost - hiphopvines - haitiansbelike - couplesbelike - hiphopvinez - mexicansbelike - lolvine -
queenyola.j : @tatsblowdiwaist @mrzninab lmfaooooooo
tupacsonly : @certified_smoka
_shayner : πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
_shayner : @king_shaggy
gianuh : @shad.is.rad
premirefemme : @meangirl_eb
meangirl_eb : Lol @premirefemme
cruel_minded : @etherealdime
tupacsonly - xx_cooley_xx - _shayner - __adore__myelle__ -
instagram
deirdre0821
REPOST FROM @comediankdubb: "YALL CHICKS BE WEARING THE SAME LEGGINGS & TIGHTS ALL THE!!! YALL FELLAS NEVER BEEN OUTSIDE THE CITY YOU LIVE IN. #ComedianKDubbArguments with my potna @Tasiaebrown #KDubbVideos shot by @Rahtography & edited by @cbfilmz #RepostOneOfMyVideosIfYouFuckWithMe #JimmyJump #KellyBoysEnt #KingOfAtlanta #MostKnownUnknown #KDubb #TeamKDubb #KingOfAtl #SkitKings #KDubbInRed #ComedianKDubb" (via #RepostWhiz @RepostWhiz app)
kingofatl - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - repostoneofmyvideosifyoufuckwithme - teamkdubb - repostwhiz - skitkings - kdubbvideos - kellyboysent - kingofatlanta - jimmyjump - mostknownunknown - comediankdubbarguments -
comediankdubb : #MyNigga
cbfilmz - comediankdubb - queenrere27 - peter_thecreator -
instagram
comediankdubb
YALL CHICKS BE WEARING THE SAME LEGGINGS & TIGHTS ALL THE!!! YALL FELLAS NEVER BEEN OUTSIDE THE CITY YOU LIVE IN. #ComedianKDubbArguments with my potna @Tasiaebrown #KDubbVideos shot by @Rahtography & edited by @cbfilmz #RepostOneOfMyVideosIfYouFuckWithMe #JimmyJump #KellyBoysEnt #KingOfAtlanta #MostKnownUnknown #KDubb #TeamKDubb #KingOfAtl #SkitKings #KDubbInRed #ComedianKDubb
kingofatl - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - repostoneofmyvideosifyoufuckwithme - teamkdubb - skitkings - kdubbvideos - kellyboysent - kingofatlanta - jimmyjump - mostknownunknown - comediankdubbarguments -
ro_royce : @yvngniggashit πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
raoxh : @abulxo
itsdarealleon : Babe don't get mad at me @abanksy04
abanksy04 : @itsdarealleon not true.. I wear dresses too! πŸ˜‚πŸ˜‚
sameogjacquie : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
sexymama72 : Lol
chronix_music : @original_jjay true 😭😭😭
chronix_music : @rob_nite so many of them. #sametights
puncho_oso - memphtn - itsdarealleon - fireyaya504 -
instagram
comediankdubb
Guys will never answer that phone when the main chick sitting right up under them! I got on this tight ass shirt & she needs to flip that Michael Jackson wig over! #ComedianKDubbArguments With my potna @CXLA #KDubbVideos shot by @Rahtography & edited by @cbfilmz #RepostOneOfMyVideosIfYouFuckWithMe #JimmyJump #KellyBoysEnt #KingOfAtlanta #MostKnownUnknown #KDubb #TeamKDubb #SkitKings #KDubbInRed #ComedianKDubb
skitkings - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - repostoneofmyvideosifyoufuckwithme - teamkdubb - kdubbvideos - kellyboysent - kingofatlanta - jimmyjump - mostknownunknown - comediankdubbarguments -
ambidextrous_k : @crown_me_jackpot
1coolbandz : @trulygiftedtay
crown_me_jackpot : Llf @ambidextrous_k
bruce07002 : @omar9382 @darin1925
itsdarealleon : @on1thousand
cupcakezmuze : @tbalde2 this us lol always playing
sexymama72 : Lmao
_kellyocean : @writerchick813
savagespitta91 - fireyaya504 - araabsquad - omar9382 -
instagram
comediankdubb
My potna put a screendoor on his bedroom door! Lol. 2008 #ComedianKDubb appearance on Russell Simmons "Def Comedy Jam" #KDubbVideo #DunDunItAll #RepostOneOfMyVideosIfYouFuckWithMe #JimmyJump #VetInThisGame #KDubb #KingOfAtlanta #Goat #KellyBoysEnt #TeamKDubb #RealComedian #MostKnownUnknown #KingOfAtl #KDubbWithTheFro
dundunitall - kingofatl - kdubb - vetinthisgame - kdubbvideo - teamkdubb - comediankdubb - mississippishit - kdubbwiththefro - kellyboysent - realcomedian - kingofatlanta - jimmyjump - mostknownunknown - goat - repostoneofmyvideosifyoufuckwithme -
laurese77 : Lmao
mirmir28 : @her_mrs_3030 😲
her_mrs_3030 : πŸ˜‚πŸ˜© @mirmir28
aponconceptproductions : @nicalmighty
guccibabe601 : @comediankdubb I memba all that dubb..the shit wit lil jj too. Wen u went to da grocery store and tried to steal.put the item back please.
comediankdubb : @guccibabe601 preshate all the support homie!!
guccibabe601 : @comediankdubb man i got dreams to be a comedian too.i see real nigga stuff errday.follow me back.ill be so mf crunk bro.wen u had them dreads u was a slickem hound from prettyricky lookin nigga.Salute!
shaynell5 : Rotflmao
deckis1 - strawberriesview - memphtn - joshuablake1443 -
instagram
comediankdubb
G.O.A.T. Fort Lauderdale's "Hollywood Improv" was real good to me & my red #HustleGang T-Shirt. #RealComedian #KDubbInRed #KingKDubbComedyTour #JimmyJump #MostKnownUnknown #TeamKDubb #KellyBoysEnt #ComedianKDubb #HollywoodImprov #KDubb #SouthFlorida
kingkdubbcomedytour - kdubb - comediankdubb - teamkdubb - hollywoodimprov - hustlegang - kellyboysent - realcomedian - kdubbinred - jimmyjump - mostknownunknown - southflorida -
davidclowney87 : Didn't even Holla at cha dog
6lambo : I see ya
comediankdubb : @montanamanningonline Ft. Lauderdale??? @davidclowney87 I was in & out big bro. Damn I forgot.
irepresentshe : Wow I so would have went to see yo ass didn't even know you was in my city πŸ˜₯😰πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯
comediankdubb : @6lambo Bruh I never see you in red. Lol
lisa_lis_ : @comediankdubb that's the back of my head!! You killed it. Let me know when you're back in miami!!
comediankdubb : @lisa_lis_ I asked your friend why she didn't tag me. Lol. I'll be back down there soon. Be sure to let u know.
hoora4soora : Check your dm for the stage left angle.
that_damn_jill - ldyde81 - antmfsant - conversationpiece -
instagram
thegreat_leader
This shit never fail πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚REPOST FROM @comediankdubb: "#HustleGang THAT DEODORANT WILL GET ON YO #Uglass SHIRT EVERYTIME! With #JimmyJump #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #RepostOneOfMyVideosIfYouFuckWithMe #JimmyJump #KDubb #KingOfAtlanta #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #KingOfAtl #KDubbInRed #SkitKings #UglyMufuckas" (via #RepostWhiz @RepostWhiz app)
kingofatl - repostwhiz - teamkdubb - skitkings - hustlegang - kdubbvideos - kellyboysent - kingofatlanta - jimmyjump - uglymufuckas - kdubb - comediankdubb - repostoneofmyvideosifyoufuckwithme - kdubbinred - uglass - mostknownunknown -
comediankdubb : #MyNigga
too_precious1 : LMBO!!!
too_precious1 : @thebutcher30
miamakeupartist - miss_lanaemack - purpalator - iacquireassets_ -
instagram
comediankdubb
#HustleGang THAT DEODORANT WILL GET ON YO #Uglass SHIRT EVERYTIME! With #JimmyJump #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #RepostOneOfMyVideosIfYouFuckWithMe #JimmyJump #KDubb #KingOfAtlanta #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #KingOfAtl #KDubbInRed #SkitKings #UglyMufuckas
kingofatl - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - repostoneofmyvideosifyoufuckwithme - teamkdubb - jimmyjump - skitkings - hustlegang - kdubbvideos - kellyboysent - kingofatlanta - uglass - mostknownunknown - uglymufuckas -
geethaloccsta : On me πŸ˜‚πŸ˜‚
love_angelrae : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ All the damn time!!!
toniisfabulous : Lmaooooo
yestellz : I died
jyjynova : Hahahaha jah
mrs_s_osborne : @alwayslovefun
diamond_glam : @prettykryssy
thewilltotrain_com : Hahahahahah
sol_willy_yums - 1eye_but_icu2014 - productofdetermination - ms.unapologetic_ -
instagram
comediankdubb
My Perry the Platypus looking ass homeboy @Joclive tryna shine on me again! Lol. #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #RepostOneOfMyVideosIfYouFuckWithMe #JimmyJump #YungJoc #KDubb #KingOfAtlanta #KellyBoysEnt #SwagTeam #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #KingOfAtl #KDubbInRed #SkitKings
kingofatl - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - turnup - swagteam - teamkdubb - jimmyjump - skitkings - kdubbvideos - kellyboysent - kingofatlanta - repostoneofmyvideosifyoufuckwithme - mostknownunknown - kdubbvideo - yungjoc - comediankdubbarguments -
__icreeate_it : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
_toofinessedtobestressed : Lmaooo
mscrissy75 : @jaywin_18
97kid__ : @dann.tee
comediankdubb : #ComedianKDubbArguments
_str8remy : @jazzii_jay21
itslashaune : @elite_d
deckis1 : Hell nawl lmao
hotcoconutt - ms.yao - lindstooreal - stonebeastmode -
instagram
comediankdubb
WHEN YOU'RE DRIVING WITH THAT DAMN GAS LIGHT ON! 2007 #ComedianKDubb appearance on @BillBellamy "Who's Got Jokes" #DunDunItAll #JimmyJump #BigAssClothes #KDubb #Dreads #KingOfAtlanta #Goat #KellyBoysEnt #TeamKDubb #RealComedian #MostKnownUnknown #KingOfAtl #KDubbInRed #UglyMufuckas
dundunitall - kingofatl - kdubb - dreads - bigassclothes - comediankdubb - teamkdubb - uglymufuckas - goat - kellyboysent - realcomedian - kingofatlanta - jimmyjump - mostknownunknown - kdubbinred -
soa_ceo : Xhettto head ass nikka. Taquito dread head ass nikka. Boy you look like you wanna be in the New Tyler Perry Movie head ass
mslovelymercedes : My favvvvvvvvvvvvvvv omg kdubb ur awesome! I use to crack upp
comediankdubb : @mslovelymercedes thank you my dear.
thatnenaa : He is so silly...why don't I see more of you on TV!! Too funny :)
comediankdubb : @thatnenaa πŸ˜‰
dee_boogiee : Omg me and my mom use to watch that episode over and over we loved you
ryanrenker6 : I remember you on bad boys of comedy!! "No mutha fucka the meat" πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @comediankdubb
blazin_xxxo : Why u cut ya hair bae... Didn't realize this was ya page 😘
mrspecandutch - johnnyboy_2funny - atpyaheard - therealyvens1926 -
instagram
comediankdubb
S/o to @RatchetPeoplemeet #KDubbVideos #RepostOneOfMyVideosIfYouFuckWithMe #JimmyJump #KDubb #KingOfAtlanta #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnowunknown #KingOfAtl #KDubbInRed #SkitKings #UglyMufuckas LOG ONTO rachetpeoplemeet.com RIGHT NOW! @1kingjuan
kingofatl - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - repostoneofmyvideosifyoufuckwithme - teamkdubb - skitkings - mostknowunknown - kdubbvideos - kellyboysent - kingofatlanta - jimmyjump - uglymufuckas -
flamefleez : @thandz_23
_keeppounding : @chrissyluwho
ok2bpoe : @__gorgeoustee
love_angelrae : 😭😭😭😭
love_angelrae : @entrefashionista
entrefashionista : It's too early for this shit @comediankdubb @love_angelrae lmfao πŸ˜©πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­
itsajaysworld : @cleopatraphilopator
drive_em_insane : @ohsosidity_ @xx_spanishfly_xx πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
mista_magic - callmeahooper - oc_rileyy - supersaiyancone -
instagram
comediankdubb
IM IN THE ROOM WITH A BITCH & THE HOE DON'T WANNA FUCK, LIKE A MAN I'M GONE BEAT MY MEAT TO GET MY FUCKIN NUT! FASHO! With @tasiaebrown KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #RepostOneOfMyVideosIfYouFuckWithMe #JimmyJump #KDubb #KingOfAtlanta #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #KingOfAtl #KDubbInRed #SkitKings #UglyMufuckas
kingofatl - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - repostoneofmyvideosifyoufuckwithme - teamkdubb - skitkings - kdubbvideos - kellyboysent - kingofatlanta - jimmyjump - mostknownunknown - kdubbvideo - uglymufuckas -
mrsprissyjay : Lol.... Luv Ya... I forgot for real for real. I was not even doing nothing
henryeiland : LLH
comedianmichaelgetmore : Lmmfao
pictureperfect_25 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
worqueowt : @mielshantel lol
mielshantel : Lmao @worqueowt that's funny
61foe502 : @g_patt02
g_patt02 : @61foe502 NIIIIGGGGAAA LMMFBSO he was going to town on his shot
pictureperfect_25 - lovelyyossi - cha_goody - lindstooreal -
instagram
comediankdubb
INSTAGRAM BLIND DATES WILL GET YOU EVERYTIME! With @Jrenee0109 & @tasiaebrown #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #RepostOneOfMyVideosIfYouFuckWithMe #JimmyJump #KDubb #KingOfAtlanta #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #KingOfAtl #KDubbInRed #SkitKings #UglyMufuckas
kingofatl - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - repostoneofmyvideosifyoufuckwithme - teamkdubb - skitkings - kdubbvideos - kellyboysent - kingofatlanta - jimmyjump - mostknownunknown - uglymufuckas -
yestellz : I cant #not the other bish again
isntthatmimi : Bruhhh lmao @boldxbeauty
comediankdubb : @alldefdigital
legendary_dt : @radd_gal_briebrie hahahaπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
eltonbutler : @borev91
buck10inthecoupe : @macmayor1 @vinnychase21 @jztuts
derekblanc : @jimmy__b__
_kellyocean : @eddie_p_sherm @lottojackson813 @antoine_wins_a_ton @reecey_pc
dat_dad_neil - cha_goody - jamesbronson - tweezsemcity -
instagram
cbfilmz
When you got die hard fans they will do anything for you...@comediankdubb With the lovely sexy @Jrenee0109 #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #JimmyJump #KDubb #KingOfAtlanta #KellyBoysEnt #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #RepostOneOfMyVideosIfYouFuckWithMe #JimmyJump #KDubb #KingOfAtlanta #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #KingOfAtl #KDubbInRed #SkitKings #UglyMufuckas #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #KingOfAtl #KDubbInRed #SkitKings
kingofatl - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - repostoneofmyvideosifyoufuckwithme - teamkdubb - skitkings - kdubbvideos - kellyboysent - kingofatlanta - jimmyjump - mostknownunknown - uglymufuckas -
wells_antonio - feistyxanaaa - good_lyfe_shawti - jennah001 -
instagram
comediankdubb
DON'T SAY SHIT YOU DON'T MEAN! With the lovely sexy @Jrenee0109 #KDubbVideos shot & edited by @cbfilmz #RepostOneOfMyVideosIfYouFuckWithMe #JimmyJump #KDubb #KingOfAtlanta #KellyBoysEnt #TeamKDubb #ComedianKDubb #MostKnownUnknown #KingOfAtl #KDubbInRed #SkitKings #UglyMufuckas
kingofatl - kdubb - kdubbinred - comediankdubb - repostoneofmyvideosifyoufuckwithme - teamkdubb - skitkings - kdubbvideos - kellyboysent - kingofatlanta - jimmyjump - mostknownunknown - uglymufuckas -
comediankdubb : @Rated_4_Mature
msred__m3 : @__saga_g4l_3
comediankdubb : @alldefdigital
eltonbutler : @borev91
ciw2ceo : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘#10
erdna662 : @comediankdubb different an funny ass hell out side the box..mane u a fool
thereal_kameishiaj : Lol
yaniilovve : @_cornelialynette_ @fvtguy lol!
profound_ambition - johnnyboy_2funny - beezy745 - erdna662 -
instagram
Iconosquare feedback