biteyourrhymez
πŸ‘
cheese - guacamole - food - nails - blackbeans - lettuce - vegetarianburrito - chips - halloweennails - brighton - burrito - foodofinstagram - chipotleburrito - lunch - vegetarian - chipotle - rice -
busterbecca : 😍
warmbeercoldwomen : Yeah you eat that burrito mm
biteyourrhymez : @warmbeercoldwomen I'm so jealous you and @ablanco919 went to the beach. I wish I didn't have to work :(
warmbeercoldwomen : We can go this weekend!
biteyourrhymez : @warmbeercoldwomen I'd love to!
biteyourrhymez : #chipotle #burrito #vegetarian #vegetarianburrito #chipotleburrito #rice #blackbeans #cheese #lettuce #guacamole #chips #lunch #food #foodofinstagram #halloweennails #nails #brighton
dws90 - davidz_2 - justnananailit - g.d.wallace -
instagram
luvangelaxo
Part of my chipotle burrito I had for dinner! It was so yummy πŸ’—πŸ˜‹ #chipotle #burrito #vegan #whatveganseat #vegansofig #veganshare #food #vegangood #chipotleburrito #rice #beans #veggies
burrito - vegangood - chipotleburrito - veganshare - food - vegansofig - vegan - whatveganseat - beans - veggies - chipotle - rice -
sweetheartcassie - scskye - veganoc - nitropan -
instagram
hollynoelangel
By far the BEST Chipotle meal I've ever eaten... Ever. #sofrita #sofritas #chipotle #chipotleburrito #burrito #yummy #sogood #free #freechipotle
sofrita - burrito - chipotleburrito - sofritas - free - sogood - freechipotle - yummy - chipotle -
tsengjc - zombiexbabydoll - mikeybizzzzle - brittonriley1 -
instagram
theveganplate
Shout out to Chipotle for the vegan option #sofritas #vegan #vegetarian #chipotle #veganfood #veganburrito #burrito #food #goodfood #chipotleburrito #nomeat #meatlessmonday #yummy
burrito - chipotleburrito - food - sofritas - vegetarian - goodfood - meatlessmonday - veganburrito - vegan - veganfood - yummy - chipotle - nomeat -
yumclub - eatrealfoodnyc - ilikestroganoff - bitemtl -
instagram
aforceforgood
#Chipotle #Chipotleburrito #ChipotleWrapped #Bettyburrito #SuperBurrito #Holdthebeans
superburrito - chipotlewrapped - chipotleburrito - holdthebeans - chipotle - bettyburrito -
bentley_force -
instagram
mpilar87
What's better than a #chipotleburrito? A free chipotle burrito! Lol
chipotleburrito -
tje19d : 2x Chipotle burrito
mpilar87 : That's true. But how often do u get that? Lol @tje19d
tje19d : @mpilar87 I am not gunna answer that haha. I'm fat
jcast327 : Many chipotle burritos!
mpilar87 : I can't and won't argue with u guys! @tje19d @jcast327
jcast327 : Okay thanks
tje19d : Yes thanks haha
russbus23 - tje19d - kylaxox - percymoore22 -
instagram
na.no
Gonna snuggle up with this big ass burrito. #chipotle #chipotleisbae #chipotleburrito #chickenburrito #bigassburrito
bigassburrito - chipotle - chipotleisbae - chickenburrito - chipotleburrito -
iamkrowncity - mrmrchrispy - vandetta_ - chrislsound -
instagram
samfaulknerxo
Dinner πŸ˜‹ #chipotleburrito #sweetpotatofries #nachos #salad #salsa #sourcream #glaucoma #foodporn
salad - chipotleburrito - foodporn - glaucoma - sourcream - sweetpotatofries - salsa - nachos -
wheredoiknowhim : Cool @davenwilson
ribaocheyenne : This can be a remarkable page. Look at www.smfollowers.com -- to get more likes. Bye!!
journeyappstorejulian : Hello there! This is my new profile in order to support our cause and aim at spreading awareness for many disabilities, disorders, and more.. Can you please repost and check out my photo on my page to help us spread the cause?
vaporhookah - spburgerfest - ekoshiyama - stephenlkc -
instagram
scaaaarter
maybe 1 or all three will appear..in the mean time It's my main bae...the gym! #gymrat #chipotleburrito #missingsomething #idkwhat #induetime #oneday #mindgoingwild #deepinmythoughts #repost #single #notstressingit #illwait
illwait - deepinmythoughts - chipotleburrito - notstressingit - gymrat - missingsomething - induetime - single - repost - mindgoingwild - oneday - idkwhat -
wendy_boo15 : Haha on the real U should take me 😹 😘
scaaaarter : Lol smh!! Okay soon ! @wendy_boo15
wendy_boo15 : Haha Yayy ugh 😣 wouldn't mind a chipotle date with ur sexy ass πŸ˜πŸ‘Œβ˜ΊοΈ
scaaaarter : Lol 😁😊☺️ thank you and neither would I Leggo!! @wendy_boo15
wendy_boo15 : Ur welcome ☺️ haha aww i wish 😣
emmilyy2015 : @scaaaarter you just need a BFF like me. Lmao. I can get you a dog too if the friendship doesn't work out. (:
scaaaarter : Lol I agree! Think you are absolutely right! 😁 new BFF @emmilyy2015
emmilyy2015 : @scaaaarter whoop whoop. Exciting. But you can't say that and not play the bff role because I'm going to have to buy a dog and a burrito for myself. Hahahahaha.
dashaholiks - mackonly - ajchill - dj_whiteboy -
instagram
carlosrodriguezvip
Eso de comer hasta las 7pm por tanto #Trabajo no es de dios! #Chipotle #Burrito time! #MuchoTrabajo #TooMuchWork #Matado #ElPolloLoco #Lunch #LunchTime #NeedABreak #ChipotleBurrito #TheBest
burrito - chipotleburrito - thebest - muchotrabajo - lunch - trabajo - lunchtime - toomuchwork - chipotle - needabreak - matado - elpolloloco -
washingtonedna - krisciatomasino - annaescobar18 - elpolloloco -
instagram
kriticallyacclaimd
YAAAAAAS 😍 #phatforlyfe #foodporn #philly #beanburger #chipotleburrito #lamdmark #krittakesphilly #krittakeseastcoast
phatforlyfe - chipotleburrito - foodporn - krittakesphilly - krittakeseastcoast - lamdmark - beanburger - philly -
doctor_disney_ - vishu_564 - doanutfactory_ - melanieewongg -
instagram
megjunky
Me gusta el burrito vegetariano. #Chipotle #veggie #blackbeans #pintobeans #guacamole #guac #chipotleburrito #salsa #Mexican #grill
grill - guac - guacamole - chipotleburrito - blackbeans - veggie - pintobeans - salsa - mexican - chipotle - freeguac -
michelejenney : I see you've kept up with your Spanish πŸ˜‰
megjunky : @michelejenney Hehehehe
lyssosphere : I want this in my face right now.
megjunky : @lyssosphere Veggie burrito at #Chipotle means #FreeGuac
peachyemi - samanthadebello - phillyfoodgirl - cadymeemken -
instagram
truey_2x
#Chipotle #ChipotleBurrito
chipotle - chipotleburrito -
brandinicole65 - m3ly_r0s3 - msafghan - jca_marcell -
instagram
mmarisela
#burritocake #burrito #birthdaycake #funcake #birthday #celebrationcake #chipotleburritocake #chipotleburrito
birthdaycake - burrito - chipotleburritocake - chipotleburrito - funcake - burritocake - birthday - celebrationcake -
anais___morales - latina40 - solymar311 - glennreyes -
instagram
mmarisela
#burritocake #burrito #birthdaycake #funcake #birthday #chipotleburritocake #chipotleburrito #happynephew #goodtimes
birthdaycake - burrito - chipotleburritocake - chipotleburrito - funcake - burritocake - goodtimes - happynephew - birthday -
mooney.nanette - anais___morales - adriana___morales - mecannicartie -
instagram
marvelouscakecreations
#burritocake #burrito #bithdaycake #funcake #birthday #celebrationcake #chipotleburritocake #chipotleburrito
burrito - chipotleburritocake - chipotleburrito - funcake - burritocake - birthday - bithdaycake - celebrationcake -
jessica_kirby : @arianaspags
gabbylizette - kellychang0127 - mecannicartie - glennreyes -
instagram
aasthaj26
😁 #tacobell #foodgasm #withbff #goodtime #fiestacheesypotato #7layerburrito #chipotleburrito #chalupa #Pepsi
7layerburrito - chipotleburrito - withbff - goodtime - chalupa - pepsi - tacobell - foodgasm - fiestacheesypotato -
tacobell_is_best : Love it!
tacobell__giftcard : Wow!
tacobell_giftcaards : Very best!
mubbzi - _jainam_09 - cynthiabutchey - abhishek3907 -
instagram
shezeenkalokhe
#Foodluv#ChipotleBurrito#FieryPotatos#TACOBELL#<3<3
fierypotatos - tacobell - chipotleburrito - foodluv -
tacobell_giftcaards : Love it!
tacobell_is_best : Like it!
tacobell__giftcard : Lovely!
tacobell__giftcard - jazaib_pathan - knespolowfergusonj - namrah97 -
instagram
adiazdeleoniii
I HAVE A DREAM.... @ookayx and @yultron also share that dream!! Lol #ookay #yultron #twitter #tweet #tweeting #haha #instagood #instamoment #great #amazing #awesome #chipotle #chipotleislife #chipotleburrito
great - chipotleburrito - instamoment - tweeting - twitter - haha - ookay - instagood - amazing - yultron - chipotleislife - chipotle - tweet - awesome -
edmraves - peerlessgroup - i_45 - imslaying__ -
instagram
theenriquelopez
When I have a child his first Halloween costume will be a #ChipotleBurrito. Side of #guac on deck. #Chipotle #ChipotlesMyLife #ChipotleBaby #ILoveChipotle
chipotlesmylife - guac - chipotleburrito - ilovechipotle - chipotlebaby - chipotle -
staci.lynn_ : πŸ˜‚πŸ‘ŒπŸ‘
theenriquelopez : @staci.lynn_ SAME
yungblancoo : @meligreer15
yungblancoo : @misty_carpenter
meligreer15 : That's amazing @yungblancoo
casz44 : @emeraldabby #itsasign
ayannaostronik - a.dinkss - glitterlove1234 - m_vazqu3z -
instagram
yo.rojohoney
Got surprised with chipotle & when I opened the bag, the burrito said this.. To the fairest lady of them all πŸ‘Έ #ChipotleBurrito #SoCute #LoveIt #Surprise #FairestOfTheAll
socute - fairestoftheall - surprise - chipotleburrito - loveit -
_vap_78 - ashmichelle2010 - _angel_383 - mixedmeatmambax -
instagram
jaaayyyteee
The realist. #Chipotleburrito #Birthdayburritobitch πŸ˜‹
birthdayburritobitch - chipotleburrito -
visualoverlord : Happy bday Justice! Hope life doin ya well nig.
chahleah : Happy Birthday hope you have a wonderful day πŸ˜Šβ€πŸ‘πŸŽ‰πŸŽˆπŸŽ‚πŸŽ
diamond_etg : Happy birthday beautiful hope you turn up @jaaayyyteee
jaaayyyteee : @chahleah @diamond_etg thank you ladies! I appreciate it! πŸ˜˜πŸ’―
jaaayyyteee : @visualoverlord thank you I appreciate it!!
chahleah : Your welcome😊😊
ladies_love_zay - chahleah - _celilovee - diamond_etg -
instagram
katlyngeorge
@cgeorge1989 @zombieatealyssa I took this photo of Lucy last time I was home and just found it on my phone. She's just pondering some recent life decisions. #puglife #pug #dogofinstagram #chipotleburrito
puglife - pug - chipotleburrito - dogofinstagram -
sofiabarrezueta - speakpug - jward09 - mr._thrailkill -
instagram
mis_katastrophe
My birthday present from @klinemichael8492 fake flowers and chipotle
birthday - 19thbirthday - chipotleburrito - fakeflowers - flowers - chipotle - 19yearsold -
mis_katastrophe : #birthday #19thbirthday #19yearsold #chipotle #flowers #fakeflowers #chipotleburrito
klinemichael8492 : :(
guillee_araujo - maddietxcci - paigespeer - nikitaylor17 -
instagram
j_emperor9000
No better time then chipotle time #chipotleburrito
chipotleburrito -
xcitathearceus : Agreed
scootergolden - xcitathearceus - eleanort2 -
instagram
texaskid42
#Onthearm #ChipotleBurrito
chipotleburrito - onthearm -
ileana1_ : Nice
ebba_kokoko - ileana1_ - lola.dies -
instagram
mypetstoshare
You know it's gon be good when it's all fat and wet like thatπŸ˜…πŸ’¦πŸ’¦ #chipotle #chipotleburrito
chipotle - chipotleburrito -
ccali_girl2014 - cassies_coupons - mce01 - phrique -
instagram
batmann39
My #Chipotle last night. 😍 To die for; Steak burrito, with white rice, black beans, πŸ”₯HOT SalsaπŸ”₯, sour cream, cheese, and lettuce! My favorite. πŸ’š #burrito #myburrito #chipotleburrito #steakburrito #foodporn #mychipotle #food #favorite #oneofmyfavorites #favoritefoods #restaurant #favoriterestaurant
burrito - chipotleburrito - foodporn - food - steakburrito - mychipotle - restaurant - favorite - favoritefoods - myburrito - oneofmyfavorites - chipotle - favoriterestaurant -
highfashionfem : We pay up to $487.23 per day. (Work from your phone). click the link in my bio.
polishna15 : @GET_108_FOLLOWERS_HERE !!!!!
mynamesgingy - stone__rebecca - kayleebond7 - capes_and_tights -
instagram
bbrojas
Sunday football with my little #chipotleburrito. The definition of heaven. 😍 #isthisreallife #auntielife #judeanthony
isthisreallife - auntielife - judeanthony - chipotleburrito -
brittnyrose89 : Omg. He looks so happy
j03_3 : Just have a baby already!
brianaw22 : πŸ’šπŸ’›
bbrojas : @brittnyrose89 he looks at you like 😍 whenever you give him his bottle lmao.
brittnyrose89 : Lmao
bbrojas : @j03_3 gtfo of here lol πŸ˜‚ I'll be okay with a cat Cuz.
adriutley - reeceyababy23 - hand_made_by_aguita - benice2nena -
instagram
mizzdrea7
Our little chipotle burrito taking a nap @freedizz #chipotleburrito #haha #proud #newmom #yesthosearedonuts #lifechanger
lilygracelandry - chipotleburrito - newmom - haha - proud - yesthosearedonuts - lifechanger -
stephtavis91 : Omg!!! SO cute! πŸ˜πŸ©πŸŽ€πŸ’•
mombeyondbaby : Love it!
mizzdrea7 : #lilygracelandry
brittanyrae15 - meggymegs - kaylovee - d_s_a -
instagram
jel_o09
Eating #chipotle with mi madre! #motherdaughterbonding my mom Hates pictures so you'll probably never see me with her in a picture. 😒 #chipotleburrito
chipotle - chipotleburrito - motherdaughterbonding -
nikonvsco : I've missed u
countrychick97 : Yum can I have a bite lol
jenangel0708 - meganehren - gatsbyandglitter - rooinsta__ -
instagram
noe_thegreat
Taking a dump while drinking a protein shake part 2. #ChipotleBurrito
chipotleburrito -
juanjaguar : Dude. Inspiring. #franco
vazquezmelena : Cochino!πŸ™ˆ
el_daniel12 - katie_babycakes_ - ggavbyi0712 - cheesybryant -
instagram
paigey_2010
My first experience with a Sofrita burrito!! NOT disappointed!!!! Holy deliciousness πŸ˜πŸ‘ #Sofritas #Chipotle #ChipotleBurrito
vegetarianfood - veganfood - chipotleburrito - sofritas - chipotle - vegetarian - vegan -
paigey_2010 : #vegetarian #vegetarianfood #vegan #veganfood
makaylasmith____ - organicfruitjewelry - albina_green - aubrey_joy -
instagram
Iconosquare feedback