ieshastar
E is for #each nigga I'm about to snatch πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ nahh I dead wish I had both #earrings I think I want to #buy me another pair for my #birthday #nbcloset #makeup #Fatgirl #lipstick #purple #bbw #teamprettybiggirl #jewelry #biggirl #eyebrows #cbtscloset
nbcloset - eyebrows - buy - lipstick - purple - makeup - fatgirl - teamprettybiggirl - birthday - cbtscloset - biggirl - bbw - earrings - each - jewelry -
gabbyliciouzz : Love your pic
gabbyliciouzz : Does cbt closet still exist?
ieshastar : Thank u boo n Idk that what I want to know @aybaebaebae
devin.san : Snapchat?
gabbyliciouzz - _its_kate_dude - beautifulblissfulvibes - _papagiles_ -
instagram
captnawsme
YAYYYY!!! My Ken necklace came in finally!! I'm so excited!!!
blue - ken - cbtscloset - gay - barbie - gayboy - cute - cbt - necklace - white -
captnawsme : #ken #barbie #necklace #gay #gayboy #cbt #cbtscloset #cute #white #blue
_chelle_love : Lmao no you didn't!! I love it
igreggers - alyssapoor - forever.tree -
instagram
the_true_merman
dammit mi miss mi #necklace from @cbtscloset I need anotha one 4 2014!!! #nbscloset #cbtscloset #phuckyocustom #jukubabii #iBEENon #only1 #MermanPrincessShit #tbt #throwback #instagay
phuckyocustom - only1 - instagay - tbt - throwback - nbscloset - jukubabii - cbtscloset - necklace - mermanprincessshit - ibeenon -
b_lem87 : Yu gone have to send me ur address
the_true_merman : U cn keep it or throw it away...I'm gettin another 1 anyway @b_lem87
b_lem87 : Damn like that
the_true_merman : Nooooo lol I miss it bt its broken remember!! Ive been wantin a new 1 for a while nw @b_lem87
b_lem87 : Tru...but yu act like it can't be fixed
the_true_merman : I'm to lazy to fix it...plus I never did like hw juku looked on it @b_lem87
the_true_merman : @cbtscloset omg thanx so much..ill get in contact asap
elmoluvzyu - tranghunter - cmbrown13 -
instagram
malibudollface
Just finished my 3D Varsity Barbie Jacket, big thank you 2 @nbscloset & @cbtscloset for cutting my pieces for me, SOOOO IN LOVE with it!!!! #Barbie #nbscloset #cbtscloset #malibudollface #barbiecollector
nbscloset - barbie - malibudollface - cbtscloset - barbiecollector -
she_looks_trill : arent those just patches?
xokrissy_ : @fucckwithme
bigbodiibombfacc : Omg @simplyy_gotherown
redb3auty : awwww i want one
thaqueen718 : Omg you should sell these on your website
_courtneychampagne : I want this!!!
aaliyahd1979 : I want to get a beanie hat with the word CUTIE on it in gold lettering can u give me a price @nbscloset
ieshastar : What happend to dis company ?
hellogorg30us - _courtneychampagne -
instagram
daydaydabozz
My new chain! #nbscloset #cbtscloset #love
nbscloset - love - cbtscloset -
jugalaxsea - queen_scorpio24 - diveiniman -
instagram
naturaldisiac
Naturally me #earrings #afropuff #naturaldisiac #creamycrackrehab @cbtscloset
earrings - naturaldisiac - afropuff - cbtscloset - creamycrackrehab -
naturallytlc : I do I do. I have two wooden pair.
theycallmenando : πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«πŸ”«
naturaldisiac : @naturallytlc I want those too
naturaldisiac : @therealsixnine_he_is bang
naturallytlc : Got them at a hair expo.
naturaldisiac : #cbtscloset
lalitaann - koilee - naturallbbeauty - beautyisnthe_eyeofthebeholder -
instagram
jesselatte
smile it works wonders heals the soul fixes the mind and has a story to be told .. dont sweat drama let it dry up n die out ... focused on me n mines nothing else matters #dedicated #SMILE #mylife #spring #pink #cbtscloset
pink - dedicated - cbtscloset - mylife - smile - spring -
lisazayas : So beautiful
jesselatte : @lisazayas ty titi miss u hope all is well
lisazayas : @jesselatte yes mami I got 4 more days of radiation I can't wait !!
jesselatte : @lisazayas aaah yaaaaaay so happy
kitty_la_b - randomlyy_unique22 - lisazayas -
instagram
dani_thorne
RAAAAWR I love everything you guys do @cbtscloset ! Visit cbtscloset.com #danithorne #cbtscloset
danithorne - cbtscloset -
officialdanisaur : RAWR!!!!
aniarusnak : @a_baby_hedgehog
http.emi.s : Lol @ania246
http.emi.s : Thats cool @ania246
arielollashed : Forever a danisaur! :)
dani_thorne : @arielollashed yay!! Xoxo
daniscutie : Wtf?I said 1 million perfect words to you and u replyed to@arielollashed ?? Ooo Danii
daniscutie : And i want that
andrea_agg - cat_miss13 - nutella_for_my_dani -
instagram
kishonte
Sneak peak of my vid for my NB's Closet necklace. #necklace #gold #custommade #NBsCloset #CBTsCloset #mirror #fotd #cross #jewelry #video #youtube #kishonteblack #beautyevolution #natural #hair #curly
gold - custommade - fotd - hair - nbscloset - video - kishonteblack - mirror - natural - beautyevolution - jewelry - curly - youtube - cross - cbtscloset - necklace -
kishonte : @americanbandstand thanks brit! 😘
_concreterose : You look so pretty!
_concreterose : I watched & "liked" it yesterday.
kishonte : @x_carpediem thanks milah!!!
_concreterose : You're welcome 😘
smiley_cheeksx - gqkiddnornor -
instagram
im_justkidd
So excited!! #cbtscloset #nbscloset
nbscloset - cbtscloset -
instagram
jesselatte
#purpleswagg #purple #purplehaze #nyc #spring #cbtscloset #nycshawty #nycskyline
purplehaze - purpleswagg - nycshawty - purple - spring - nycskyline - cbtscloset - nyc -
kianaabryanna : She fat
kianaabryanna : Nice tho
jesselatte : @itskianababes happens when u just have given birth your time will come ;)
markmaxima : @jesselatte damn hi lol
kianaabryanna : Lool xx
beauty4ashes7 : Beautiful girl. Youre beautiful.
jesselatte : @beauty4ashes7 ty love :)
bloody_jorge - _kingwilx3 - strangeworld9 - guide4f0ll0wers6014 -
instagram
Iconosquare feedback