kid_a__
#laspinchevegas #fambam #caexempt
caexempt - fambam - laspinchevegas -
chrispy112191 - betitojr626 - vico__ - anchiee24 -
instagram
4x4rock
Don't be shocked when you see me following you in this undercover car. #dodge #allwhite #caexempt #undercover #dontbescurred #actingafool #socal #cantfuckwithme #LMFAO
dodge - dontbescurred - lmfao - allwhite - socal - caexempt - actingafool - cantfuckwithme - undercover -
theporchbarbershop : Don't let Wes see you!!
dimitri_gearworks - tonymoz - jmota1979 - stephs_crazylife -
instagram
resn76
Undercovers #CaExempt #narcs ๐Ÿ˜๐Ÿ™Š๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Ž๐Ÿฝ๐Ÿ–
narcs - caexempt -
2thefuknpoint : #caexemptK
linahh420 - re5oe - rickdaddyyy - snokanarchyusa -
instagram
nitedub
Damn bby gurl #Deutschland #caexempt #euro #porsche
caexempt - allcarbonfibererrthang - porsche - deutschland - stuntin - euro -
nitedub : #allcarbonfibererrthang #stuntin
turboguytodd - pavement_heros - kimmybutler44 - karratz -
instagram
carmendeltoro
Here i stand infront Of #urthcafedtla where cops, think they are above the law , the restaurant provided a parking lot , yet cops park in #noparkinganytime zones and red curbs . #caexempt more privileges to the ones that refuse our constitutional rights .... Yeah I know cops can be easy to persuade to think they are doing the right stuff , but my empirical experience has seen otherwise . And yeah my grandpa was a cop , he would have never done this Mickey Mouse shit
caexempt - urthcafedtla - noparkinganytime -
sipigoods : Citizens arrest is in hand @carmendeltoro
marcharpro : @carmendeltoro hey, they are just being considerate with their fellow diners so there are extra parking spots available. ... rigghhhttt....
carmendeltoro : @sipigoods Ya tu sa'es todos los años la misma gente la misma mierda , puñt@!
pattykins - selehaceelmaking - muchulungo - kelifragilistic -
instagram
king_roc_roc
#WHPstreetstyle #CAEXEMPT #NOLITERING #1 #4WHEELS
1 - caexempt - nolitering - 4wheels - blurp - whpstreetstyle -
king_roc_roc : #blurp
joeyresmed - chrisforbes1978 - meetjosue - c4antonio -
instagram
guyfawkes42
Moving up in the world #california #caexempt #castate #stateemployee #employee #movingup #futurecalfire #hotshots #smokejumpers #like4like #happycamper #firecrew #enviroment #hazmat #instafollow
futurecalfire - hazmat - smokejumpers - movingup - castate - instafollow - awesome - enviroment - firecrew - hotshots - caexempt - california - igdaily - stateemployee - employee - like4like - happycamper -
gladis18 : Hahah well u already took my Last name
guyfawkes42 : @gladis18 we'll just stick with first name no last names exist lol :)
gladis18 : Hahha what?
guyfawkes42 : Like forget I have the same last name haha @gladis18
gladis18 : Well it was mines first haha
guyfawkes42 : @_j5n its my backround check. It goes thru homeland security as we'll FBI I got into a state Firecrew
guyfawkes42 : As of 3 weeks ago
_j5n : Ooh ok. Gotcha. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘congrats.
guyfawkes42 - eqtr8er - anamarietanya - _lovelycris_ -
instagram
guyfawkes42
All kinds of sexy #citytruck #supervisor #boss #classy #caexempt #parkanywhere #fire #fireservice #ford
supervisor - fireservice - citytruck - fire - boss - caexempt - classy - ford - parkanywhere -
eqtr8er - dodgerdogg88 - princessita_ruiz - iamblackhelmet -
instagram
myshironaa
Ah so we meet again... The fed that pulled me over one morning for trying to race him
dodge - rt - brianoconnor - hemi - domesticsscaretheshitoutofme - charger - agent - caexempt -
myshironaa : #caexempt #dodge #charger #rt #hemi #domesticsscaretheshitoutofme #agent #brianoconnor
_natashameow - dagmaramach - rx710 - lollsteven -
instagram
irishnick420
And this is my life lmao!๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘Œ๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€ #irishnick #irishpride #smoking #bmxlife #bmxlyfe #cat #narc #caexempt #canarc #la #sfv #shader #woah #lmao #mylife #lifeofanirish
sfv - woah - lifeofanirish - canarc - mylife - fuckyounarc - smoking - irishnick - bmxlyfe - lmao - la - shader - cat - caexempt - bmxlife - irishpride - narc -
trickiller_ : Lol
irishnick420 : #fuckyounarc lmao right @janistahh
irishnick420 - davidmeraz31 - major_problem818 -
instagram
missmanganicole
that one time we went to Texas for HFO.... @tanieboi #mybestfriendisamodel #CAexempt
caexempt - mybestfriendisamodel -
erickrickyerick - imcommissionergordon - chance25moore - anthonynold -
instagram
alfluent
Cattin #CitySituation #igerssf #igdaily #slightwork #caexempt #SanFrancisco
slightwork - caexempt - sanfrancisco - igdaily - citysituation - igerssf -
charliejopko - __linnda - punch_n_kiss - quitecontrarymsmary -
instagram
mcleandoer
#CAEXEMPTDEATH #2014MUSIC #DEATH #CAEXEMPT #DEATHGRIPS #THATNEWNEW #PUNK #METAL #ALT #ROCK #RAP #BEATS #BASSDROP #PARENTALADVISORY #EXPLICIT #CONTENT #EVIL #MAD #ANGRY #LIVE #ANNEBONNY #BIRDS
thatnewnew - parentaladvisory - bassdrop - explicit - deathgrips - annebonny - evil - beats - mad - rap - alt - birds - death - 2014music - angry - punk - content - caexempt - live - rock - caexemptdeath - metal -
eliybeats : Gotta love music right?
poopfacesophie - bronsonleenorton - luc.b - emofather -
instagram
osvaldo_olmos
Future car for my future career. #lawenforcement #police #CAexempt #crownvictoria #determined
police - determined - lawenforcement - crownvictoria - caexempt -
chayno_ : Marauder or nothing...
nellieohh - leofabian7 - ricksjac -
instagram
djantrax760
It Sucks Too See These People In Government Vehicles That Are Unecesary A Huge SuV For What It Sucks Gas Like No Other Ohh Yiah Of Course It's Because These Bitches Don't Pay For Gas So Eff It At The Dollar Tree Around 1:00 Pm 12/24/13 Were They Off Or Were They On The Clock It Should Matter To U Cause U Pay For It #countyofriverside #riverside #mostcorruptcounty #caexempt #suburban #dollartree #indio #ca #coachellavalley #busted #countyworkers
countyworkers - mostcorruptcounty - suburban - dollartree - indio - coachellavalley - ca - caexempt - busted - riverside - countyofriverside -
lizette1_ - begonzz - h8fulworld - walteazzy -
instagram
christian_agustin
Got a new work truck! Recently washed and wouldn't you know, rain's a comin' โ˜๏ธโ˜”๏ธ #highway2 #work #caexempt #notrainexempt #nicedrive #chevycommercial #hestrong
highway2 - nicedrive - caexempt - chevycommercial - notrainexempt - work - hestrong -
jerilove : You spelled tuck wrong. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚
jerilove : Not just strong. #chevystrong
jerilove : A man... #amanandhistruck *cue guitar riff* ๐Ÿ˜‚ ok ill stop now!
luke626 : Yeeeeeeeea boi
82_lively - mayaamontoya - _gimmeyoleftovers -
instagram
artikle
CA Exempt #caexempt #cali #streetart
caexempt - streetart - cali -
iam_selectra - mr.izaac_hanna -
instagram
ryanspyke
#Lapd #wrongsideoftheroad #calexempt #caexempt I got this #ticket #overtherainbow # #onceuponatime
caexempt - ticket - lame - overtherainbow - onceuponatime - noemergency - calexempt - lapd - wrongsideoftheroad -
ryanspyke : #noemergency CA exempt doesn't apply.
lizzyborden6 : ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ
i_m_your_huckleberry : ITS A GREAT CASE OF LEADING BY EXAMPLE BY THE LAPD! โš ๏ธ๐Ÿš”๐Ÿฝ๐Ÿท
ryanspyke : I've had this ticket twice. Once for parking, once for left into parking lot. #lame
alqubaisi722 - cecelarue_com - peasy59 - lizzyborden6 -
instagram
midcityjuan
#LAFD#RamirezLiquor#CAExempt#6Pack#Pranqster#LaCity#GoDodgers#Emergency
lacity - emergency - ramirezliquor - gododgers - caexempt - lafd - 6pack - pranqster -
nopejustnathan - ccarvalho224 - myukib -
instagram
ruthvelas84
Driving incognito tonight. #caexempt
caexempt -
l0vely_jac0b0 - ritaxoemelia - audrey11578 -
instagram
simonscott
CA Exempt
caexempt - venice - cleaning - vehicle - musclebeach - boardwalk - simonscott -
simonscott : #simonscott #caexempt #venice #musclebeach #cleaning #vehicle #boardwalk
vestina.r - pasini_1 - tjebi - gotprotein -
instagram
ricky_blas
Had to run an errand for work #caexempt #workperk
caexempt - workperk -
arandolph23 : Mobbin' the rolling toaster... Did you ghost ride it?
ricky_blas : I wish haha. Me and hoang took it to the landfill..did a little street racing haha @arandolph23
christapaul - riibleezy - ashleymaloney325 -
instagram
after_matthew
#cleanairvehicle #CAEXEMPT #smog
caexempt - smog - cleanairvehicle -
wrestlemom : ???
von_richie - shayniac404 - troynelson530 -
instagram
fotolinkes
#caexempt
caexempt -
scoootypoo : #undercover
norcalcarter - whatissamdoing - scoootypoo - jewbeserious -
instagram
username411
#Haha #policecar #problem #caexempt #fordsho #sho #policeinterceptor I guess cars have drain plugs for a reason
policecar - policeinterceptor - caexempt - problem - haha - fordsho - sho -
engle_bros_fabrication - car_jeep -
instagram
ehonrada
#NoTruckParking #CAExempt #Prerunner #Inspired #WorkTruck #RespectAutoWorks #OffRoad #ParkingTicket #AllTerrain #AmberLights #Mitsubishi #MightyMax #4G64 #JDM lol ๐Ÿ”ฐ๐Ÿšงโš 
jdm - parkingticket - notruckparking - 4g64 - mightymax - worktruck - inspired - prerunner - offroad - amberlights - respectautoworks - caexempt - allterrain - missiontruck - mitsubishi -
brandons_vr6 : Perfection!!! :D
ehonrada : Yeah nice 4x4! #MissionTruck @blackarchesstonegrace
ehonrada : Thanks man.. Trying.. Lol @blackarchesstonegrace
darkjdm - the_evil_gentleman - needsmorelow - honradastan -
instagram
ericalynn513
#srjc #theyletmedrive #workvehicle #butidontwork #lol #keys #lml #love #caexempt #cali #california #calilove #college #keysinmyhand #ilovecollege #adventure #alwayssmile #boss #cool #instalike #instafunny #instacool #instagood #laugh #learn #live #me
love - alwayssmile - workvehicle - keys - instalike - learn - cali - boss - calilove - college - adventure - laugh - cool - me - srjc - theyletmedrive - drivinoncampus - butidontwork - lol - instagood - ilovecollege - caexempt - live - instacool - california - instafunny - keysinmyhand - lml -
ericalynn513 : #drivinoncampus
mosier23 : @ericalynn513 I thought u lived up here lol
ericalynn513 : Nope I used to but I live in santa rosa goin to school :)
irommapag6258 - ishoutoutwomen - tenaj_elise11 - bo3alwa7 -
instagram
nicoya215
#ig#iger#igers#igersla#ig_cali#igers_cali#igers_losangeles#iglosangeles#instafun#pov#photofun#goshoot#pointandshoot#lalove#la#latergram#instabest#bus#publictransit#metro#caexempt#losangeles#california#frontend#driverwaslookingatmelikeiwascrazy#bikerack
driverwaslookingatmelikeiwascrazy - losangeles - frontend - pov - bus - bikerack - california - igers - goshoot - publictransit - ig - ig_cali - iglosangeles - igers_cali - iger - metro - la - instabest - lalove - caexempt - igersla - pointandshoot - latergram - instafun - igers_losangeles - photofun -
iammarveezy - chyna_tooksie - yakimaracks - random_foto -
instagram
lilbigkidjess
#CAEXEMPT #same #copcar at trader joes๐Ÿ˜ณ I think he followed us๐Ÿ˜ฎ
caexempt - copcar - same - creeper -
lilbigkidjess : @significantmoments he's a #creeper
shirley_magaly - angelicaqoot -
instagram
macaronimarc
OFD #ofd #oakland #caexempt #fireengine #firetruck #bigred #hydranthookup
fireengine - bigred - caexempt - ofd - hydranthookup - oakland - firetruck - okle7 -
macaronimarc : #okle7
louayye - sophietivona - magpiesfig - gabozev -
instagram
amandidabear
#misterhysteria #caexempt #hustlin #pigs #cali #cop #art ๐ŸŒดโŒ ๐Ÿš” โŒ๐ŸŒด #catchmeifyoucan ๐Ÿท๐Ÿ‘‹๐Ÿ’ธ
cop - art - caexempt - misterhysteria - catchmeifyoucan - cali - pigs - hustlin -
kuwait3d - akaehud - itsadryheat - alyssalrace -
instagram
tapiacreations
Cops be hiding, i see them. #caexempt #licenseplate #narc #car #dorner #scared
caexempt - licenseplate - car - scared - dorner - narc -
iamjjguerrero : Scared for sure! Lol
keepinupwitsh0ni - ncg909 - iamjjguerrero - roxval -
instagram
lucile_escape
About time government. #payday #govt #awesomeday #caexempt #gangnammoney #opentoed
opentoed - caexempt - payday - gangnammoney - govt - awesomeday -
tylerbourassa - palomacatherine_ - xoxokimberlyn -
instagram
Iconosquare feedback