channagachua
#sake #breathalyzer
sake - breathalyzer -
ddoeum325 -
instagram
bestinthe_biz
College kids being friends with #cops #lmao #wtf #alcohol #breathalyzer (;
cops - breathalyzer - alcohol - wtf - lmao -
litarled_001 - romeliamuma - kimbel2507 - taylormcneill -
instagram
beng1924
Sooo, this just happend πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #breathalyzer #drinking #yes #cantwait #wasteingmoney #moneywellwasted
yes - cantwait - breathalyzer - drinking - moneywellwasted - wasteingmoney -
blondee221 - brianna_mcnamara - shoplvr404 - sbslone97 -
instagram
moysesito
So this is what it has come to!.. that's one way to stop me... #breathalyzer #nomoredrinking
breathalyzer - nomoredrinking -
b2full_nitemare : Yikes... Lol
its_juliooo : LIKE IF THAT'S GONNA STOP YOU LOL YOU'LL FIND A WAY
drea__a : Really wth 😱 @moysesito
moysesito : Tell me about it @b2full_nitemare
moysesito : The sad part is I deserve this machine.. @drea__a
moysesito : I already did... lmao @its_juliooo
jazminc2 : Hahaha..lmao..have fun with that!!!
mrselsabarron : πŸ™ˆ I know who can't drink on the 6th @moysesito πŸ™Š
monomolina - __justine17__ - drea__a - sanerika -
instagram
doncella87___
I love this picture !!! Halloween 2011 #batman #breathalyzer #redridinghood #friends #family #fbf
redridinghood - fbf - family - breathalyzer - batman - friends -
torres22_88 - r__i__c__k - darlaluv - denise0704 -
instagram
edster760
Aw this brings back memories πŸ˜‚πŸ˜‚ #DUI #drink #drunk #kidstoy #toy #fun #first #cuffs #breathalyzer #alphabet #sandigo #practice
dui - toy - cuffs - drunk - alphabet - practice - fun - breathalyzer - kidstoy - sandigo - drink - first -
youngfabulousogden : @im_ag_904 ...lol
im_ag_904 : Still a dui virgin, haha! @youngfabulousogden
evelyn.rogers - _jorel1987 - har_preet -
instagram
blowaura
Enjoy your life, always responsibly. #blowaura #breathalyzer #safety #BAC #levels #party #dontdrinkanddrive
dontdrinkanddrive - levels - safety - blowaura - party - breathalyzer - bac -
khunteera - real_mill - anthonybalmeo - sarahyyang -
instagram
tarahbell914
So fucking excited for my #breathalyzer #loveyoushannon #omg #ineededthis #green #yourmyfavorite #alcoholdetector #royaloak #thirsythursday #ahhhhhh @marilynmonroe928
omg - ineededthis - green - royaloak - yourmyfavorite - alcoholdetector - breathalyzer - loveyoushannon - thirsythursday - ahhhhhh -
sydneyhargrave : I love it haha 😘
sydneyhargrave - jrusso343 - cyncee_ - guitarofnevermind -
instagram
miss_madeline25
My #dui #karma never ends !!! :( No problems when I was required to have a #breathalyzer...now that I decide to keep it, it breaks ! #frustrated #wasteoftime
dui - frustrated - karma - wasteoftime - breathalyzer -
4simply2gorgeous0 : What happened?! How'd it break? You should have reset it if it's not court ordered anymore.
miss_madeline25 : @4simply2gorgeous0 that's EXACTLY what happened !! Learned it the hard way πŸ˜“ it HAD to be reset !! It's been a year, exactly!
4simply2gorgeous0 : Well know you know...they should have en able to tell you how over the phone since you weren't court ordered anymore. Those rat bastards! Did they charge you?
miss_madeline25 : @4simply2gorgeous0 seriously! the interlock place was like ohhhh just keep it and keep paying, it's fine !! Luckily the service center didn't charge me for anything πŸ˜ŠπŸ‘
4simply2gorgeous0 : That's some bullshit! You takin it out now?!
miss_madeline25 : @4simply2gorgeous0 I'm giving it one more chance... If I have another problem with it, I'm taking it out
oooomikeyoooo - mariozanchelli - walshywalsh9 - mizzembrly -
instagram
rudeboybond
Ladies and Gentlemen.. Let the games begin! Either this is the most responsible purchase I have ever made, or more than likely, the least responsible purchase I have ever made. #drink #drank #drunk #breathalyzer #drinkinggames #responsibility #notsomuch #bruh #adultgames #bcd #bcdcrew #bojorquezlife #seanarseoforpresident #notchanningtatum #thisisareallybadidea
thisisareallybadidea - drinkinggames - adultgames - drunk - bcd - notsomuch - drink - bojorquezlife - drank - responsibility - seanarseoforpresident - bruh - notchanningtatum - breathalyzer - bcdcrew -
therigaus : A little bit of both. Hopefully you don't go above and beyond your limit and forget to use it. If you do forget just remember there's a really comfortable tree by the gate.
rudeboybond : @therigaus the most comfortable tree. And it gets me free blankets. πŸ‘
redlantern89 : Now we're just gonna drink to see who gets the highest alcohol level @rudeboybond
rudeboybond : @redlantern89 welcome to the hunger games. And by hunger games I mean it's going to be four am drunk looking for del taco.
redlantern89 : Let the games begin!! @rudeboybond
im_a_nekrophiliack : Oh jeez haha
creole_appeal : When did that come out
rudeboybond : @creole_appeal just got it in the mail today. To bad you decided to leave.
alejandro2time - _swole_nerd - mog_luis - rogo131 -
instagram
katisthebomb
I ran 4 miles, then started coughing uncontrollably and scared a passerby in doing so. This is what I look like, mere moments after #mancrushmonday #cornflakes #christmasguys #likeagoodneighborstatefarmisthere #pigeons #ryanseacrest #freeweezy #yolo #franksinatra #breathalyzer #uncomfortable #lukeboor
christmasguys - yolo - freeweezy - pigeons - mancrushmonday - cornflakes - franksinatra - lukeboor - breathalyzer - ryanseacrest - likeagoodneighborstatefarmisthere - uncomfortable -
sinandjuicey42o : You still look hawt!
rachelgeissler - justinwhitesel - annmarienic - ciskom -
instagram
crimmynull
Some disco lights are more exciting than others... #discolights #cops #breatho #breathalyzer #booze #notrouble #firsttimeforeverything #heartattack #melbourne #pulledover #escapedunharmed #disco #sober
discolights - disco - melbourne - cops - booze - heartattack - pulledover - notrouble - sober - breathalyzer - escapedunharmed - breatho - firsttimeforeverything -
huiyim : nice pic
crimmynull - zachorybenton - commonstfu - hamish_atkinson -
instagram
slcbeerbro
And that's when we call a cab! Thanks @wasatchbeers and @epicbrewing !!! 🍻 #utahbeerfestival #epicbrewing #wasatchbeers #emperialstout #beer #breathalyzer
utahbeerfestival - wasatchbeers - breathalyzer - epicbrewing - emperialstout - beer -
gimmegreens -
instagram
blowaura
It fits everywhere. #blowaura #breathalyzer #safety #BAC #levels
breathalyzer - levels - safety - blowaura - bac -
anthonybalmeo - petersinbkk - kgmcnicol - sidhobro -
instagram
mitchaceves
#bomb #watchout #leagal #finally #fuckbitches #breathalyzer #gay #after5yrs #movinonup
after5yrs - bomb - gay - movinonup - watchout - leagal - finally - fuckbitches - breathalyzer -
germzerz : Wwooohoooo!!!
itscali_grove : 😍😍😍πŸ˜₯πŸ™ŒπŸ™Œ
heidyanel - itscali_grove - mgmfigueroa - j.tothalo -
instagram
natemagnum
My first #dui. #breathalyzer #funny #meme #memeoftheday
meme - dui - funny - memeoftheday - breathalyzer -
kathrynnicole28 : @amfabia
modernnutritionandy - pezly1 - amanias - chad_robison -
instagram
blowaura
Ready to be used. #BlowAura #breathalyzer #elegance #BAClevels
breathalyzer - baclevels - blowaura - elegance -
khunteera - bobobetter - instaglam_styles - detch13 -
instagram
grenchorne
#sports #breathalyzer #hitandrun #itwasjustonetime #neveragain #yum
breathalyzer - neveragain - itwasjustonetime - yum - hitandrun - sports -
emilynancyguthrie - blechins - hitsticzz -
instagram
_krystaldenean
But for real. One of the most expensive but valuable lessons that I have learned. It sucks & it's stupid. But sadly, a good amount of us have drank and drive but we were "fine" or "didn't drink THAT much". Whatever the excuse is, it's not worth it. No matter how many times you do it and get away with it, they will eventually catch you. AZ has the craziest DUI laws ever but they are just trying to protect the innocent kids and families on the road. Don't be another statistic. Finally got my breathalyzer off today, after a little under 2 years... and damn, am I relieved... but bet your butt on it, I'd rather pay a $40 cab. than $19000 in fines for a dui. #lessonlearned #thankgoditsover #dontdrinkanddrive #az #dui #azduilaws #strictasshit #dontbedumb #getacab #breathalyzer #yayitsover #besidesthebills
thankgoditsover - getacab - azduilaws - lessonlearned - dui - dontbedumb - dontdrinkanddrive - yayitsover - besidesthebills - strictasshit - breathalyzer - az -
gregmraz : Im proud of you Sweetheart!
_krystaldenean : Thanks my love β™‘ @gregmraz
larneli05 : OMGosh I totally remember that day :(( @_krystaldenean
_krystaldenean : Ughhhhh it was horrible!!! It's finally over though lol
kmwalla2 : Finally got it off? Good for you!!!
_krystaldenean : Yes it's an amazing feeling! I miss you @kmwalla2 :(
vintagemommaeyes : The last time I saw you, you had just got the breathalyzer!!!! Good for you girl!!!!!!!!!!! πŸ‘πŸ˜Š
_krystaldenean : Wow.... it's been THAT long?? Thanks girl.... i miss you so much!! :(
ryanthomas2 - emilyjave - teschyyy - eddie_matthew -
instagram
bk986
Fail. #drunk #driving #car #automobile #road #police #cops #arrest #dui #oui #test #written #breathalyzer #alcohol #beer #wine #liquor #fail #court #sober #funny #joke #laugh #meme
meme - oui - drunk - liquor - court - sober - laugh - fail - breathalyzer - dui - police - alcohol - driving - cops - automobile - beer - arrest - written - wine - car - test - funny - road - joke -
jordunaustin - 1ibrahimm - missikaparka - christianjsoila -
instagram
pamburgerhelper
Found this little treasure while waiting for my meds. #drugtest #marijuana #cocaine #breathalyzer #dnatest are you the father???!?
dnatest - breathalyzer - drugtest - cocaine - marijuana -
ohshititskamryn - sike_g - mollydair - kristianlea -
instagram
mario_valenz
Lmao Eric look what I found way back in winter.. #mouseears#breathalyzer#crescent
breathalyzer - mouseears - crescent -
copperpot17 : Realist nigga y'all ever meet😏 lol your my boy!!! @mario_valenz
copperpot17 : @lucasgarza_ @javierarrieta23 @codymitch πŸ™ˆ
copperpot17 - suzettelouisaa -
instagram
breathadvisor
Great times at the #beerfest! #cwbeerfest #utahbeerfest #breathalyzer #nodui #breathadvisor
nodui - utahbeerfest - beerfest - breathadvisor - cwbeerfest - breathalyzer -
marrissamm - stoogler - jenaaaayy - mrs_fank -
instagram
7ur7le
#longdaynnight #2hoursofsleep #lastthingiwannadoisblowyou #maybetomorrowinthemorningtostartitofright #fml #teamdui #caughtslippin #smartstart #breathalyzer #blowthisbitch #lettgooo @wtfitscynthug
lastthingiwannadoisblowyou - 2hoursofsleep - blowthisbitch - maybetomorrowinthemorningtostartitofright - teamdui - caughtslippin - fml - longdaynnight - breathalyzer - smartstart - lettgooo -
lalaeli_ : Lol. I rember I blew it for you. Your lucky I didn't drink that night haha
wtfitscynn : Lol 😩😩😩😩
lalaeli_ - kybriones - __ojitos - _ahmad -
instagram
lolsyllol
My first time on a #breathalyzer !! Lol zero bav of course 😳😎
breathalyzer -
cristalbride : That's awesome!!
chelseasmelshee - jonlosada - jordan_losada - moneycompton510 -
instagram
ashlink77
These guys give killer blowjobs @quintinonine #breathalyzer #blowme #gohomeyouredrunk #sketchybramptonbars
blowme - breathalyzer - gohomeyouredrunk - sketchybramptonbars -
justinleake_ : LMFAO
corileanne10 : @prosserx hahahah remember when I asked those guys for change
ashlink77 : Who'd you ask for change you crazy cat!? @corileanne10
corileanne10 : No idea! I was drunk from wine at grammas, Blayre and I went to bp and I asked some guys for change hahah
ashlink77 : Lmao!!! Dude I was afraid for my life out there last night. They were serving beer until like 3am and when we stumbled out there was a cop frisking this black kid.... Lol @corileanne10
corileanne10 : Really! That's awesome and crazy!
fmn_bassist - rustic_cottage_sweater - shinobi_medeiros - jpeezer -
instagram
ashlink77
Partying in the slums, taking breathalyzer tests n shit! #barconfessions #breathalyzer #blowme #gohomeyouredrunk
blowme - breathalyzer - gohomeyouredrunk - barconfessions -
ashlink77 : @quintinonine
quintinonine : One of the most sketch places I've been to in a while. Good fun!
ashlink77 : Yeah you're my favourite hooligan! 😝😘 @quintinonine
1up_frankenstein - jessikakerhkoff - bel.la.dispute - dfresh53 -
instagram
marko_escape
0.1 promila u 10 ujutro...ovaj dan obecava...stay tuned :) #morning #drinks #breathalyzer #notdrunk #gonnabedrunk #boat #summer #goodtime
summer - notdrunk - morning - gonnabedrunk - goodtime - breathalyzer - boat - drinks -
tica91kv : Jos si mlad i zelen, ali ima nade samo polako..:-D ;-) @marko_escape
milosm989 - micko9a - jovana_ristovic - iamzareefminty -
instagram
calamityman
Stay thirsty they said 🍺🍻 #thedangersofaDui #dooey #dui #breathalyzer #itsnotminerelax #bac #staylegal #drivecsrefully #passyourtests
itsnotminerelax - staylegal - dui - drivecsrefully - bac - breathalyzer - passyourtests - dooey - thedangersofadui -
willybeamin : #suckashit
pizzvgato : Damn lol
justincreduble : #ShowOff
kimberlykapelson : Avalon tonight?
calamityman : @kimberlykapelson I wish πŸ˜žπŸ’” poor boy right now and no car. Ima miss kid kamillion
jenkneeee : what happened to ur car
calamityman : @jenkneeee I got tboned
daisymilann - prick310 - jacquelynem23 - kimberlykapelson -
instagram
el_maurii
Got pulled over omw home, but since I'm a G he let me go #no #no #ticket #no #breathalyzer #0jaladas πŸ‘ŒπŸ˜Ž
breathalyzer - ticket - 0jaladas - no -
berthaayyy : Damn it's a every week shit with you πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸš“πŸš“πŸš“πŸš”πŸš”πŸš”πŸ˜πŸ˜πŸ˜
el_maurii : @bertthhaaa nah that's your brother luigi πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
el_maurii : Ese wey si se pasa
yayo_95 - richie_eff - jocey_lynnn - gordiss_629 -
instagram
acadianasafety
Another Ignition Interlock Installed. #breathalyzer #igintioninterlock #acadianasafety #owi #dwi #safetyfirst #installation #acadiana #oilcenter
installation - oilcenter - acadianasafety - igintioninterlock - owi - safetyfirst - breathalyzer - acadiana - dwi -
instagram
acadianasafety
Do you need a breathalyzer? Contact us to setup an appointment at 337.234.4640 #acadianasafety #safetyfirst #igintioninterlock #iginition #interlock #installation #breathalyzer
iginition - acadianasafety - igintioninterlock - installation - safetyfirst - breathalyzer - interlock -
instagram
goindef24
That's soo wrong. But I still lol'd
meme - dui - goindef24 - alcoholic - breathalyzer - picoftheday - lol -
goindef24 : #alcoholic #dui #breathalyzer #lol #meme #picoftheday #goindef24
dejaree_thegoddess - honey_fields - dylanarichards -
instagram
Iconosquare feedback