polish_ecstasy
Should he really be advertising this? #drunk #driver #drink #driving #police #stop #breathtest #breathalyzer #bmw #cocktail
numberplate - cherishedplate - police - driving - cocktail - drunk - driver - drink - stop - registrationplate - p15tyo - pistyo - breathtest - regnumber - breathalyzer - privateplate - bmw -
polish_ecstasy : #pistyo #p15tyo #numberplate #privateplate #registrationplate #regnumber #cherishedplate
marshallminshew - defender_63 - rdgolf - veeljkkoo -
instagram
barkerjoshd
Party responsibly. #breathalyzer
breathalyzer -
barkerjoshd : @nnolly
brian_alcorn - jenstateofmind - smo216 - thisonetimeinla -
instagram
derekjoelmusic
The Scottish breathalyzer. #bagpipes #breathalyzer #funny #Scottish #neverlikedthebagpipes #followback #haha
funny - breathalyzer - followback - scottish - bagpipes - haha - neverlikedthebagpipes -
thefirstpiper : Decent!
janaederksen - lindsaywedel - dhaygalvao - melissalivingstonemusic -
instagram
usedtobefood
Caterpillars and mushrooms? Damn, Nature. You scary. #annarbor #michigan #burgers #fries #ibcrootbeer #megatron #buttstuff #kaiserroll #snow #tea #fatpants #robots #dinosaurs #ufosighting #firehydrant #politeness #mushroom #breathalyzer #lunch
mushroom - tea - michigan - robots - megatron - dinosaurs - firehydrant - breathalyzer - buttstuff - lunch - kaiserroll - fries - snow - annarbor - burgers - politeness - ufosighting - fatpants - ibcrootbeer -
adamfrance : ✌️💚💡
leannedao : Does that thumbs up mean that it was good? Damn it. I want some now.
tee_cao - fabulous_tea - lastreetfoodfest - robotmuseum -
instagram
jdsmiley
these guys killed it. #oxfordms #olemiss #cups #devilmusicco #deepsouth #breathalyzer #falloutboy #fixyou #surprise
falloutboy - fixyou - surprise - devilmusicco - breathalyzer - deepsouth - olemiss - cups - oxfordms -
lousyfoot : Hi Friend, if you haven't voted for Fall Out Boy for MTV's music march madness, please do. The link is in my bio and there is 20 minutes left to vote. Thank you.
tarajbaybay : ❤️ thanks Siah!
kapumph - cheddarwhale - wali_abawi - emilyfrazphotography -
instagram
herro_rinzee
Go figure #outoforder #breathalyzer #alcohol #gofigure #trex #broken #bajacantina
broken - bajacantina - alcohol - gofigure - trex - breathalyzer - outoforder -
jmill_92 - fiftyshades_of_delta - michyesq - m_i_c_h_babbyy -
instagram
legacyeden
#RealLife #Asthma #Nebulizer I FORREAL couldn't breath....
reallife - asthma - nebulizer -
bblackkgoldd : Ugly.
legacyeden : @bblackkgoldd no
mariee_in_pgh - journeyappstore - redwingmp - menina_acoreana -
instagram
hunteraven
#breathalyzer #iphone but can it stop #text and #fb post
breathalyzer - fb - iphone - text -
coronawith_lime - plasticmascara - fubujew_ -
instagram
spray_n_pray
What kinda e-cigarette is this? And why won't the engine start? #lol #duimuch #breathalyzer #stillcrashedyourcar #dontdrinkanddrive
breathalyzer - duimuch - stillcrashedyourcar - lol - dontdrinkanddrive -
thisisabeautifullife : Ah, I hate when these are I'm customer cars. I refuse to drive them!
m109rvigilante : I also refuse to drive customers cars with these. They usually seem to be in vehicles that don't look like they have ever been clean, and customers don't even think to supply a new mouthpiece.
spray_n_pray : @m109rvigilante that's disgusting! This dude left a whole bag of new mouth pieces and his car was pretty clean. Still very weird. Lol
mytavares : And I thought that was a new cellphone😐
spraypainter_g : . Or he's jus a pisshead haha 😆
zaratez : very cool
mrs.grinch419 : 😂😂😂that sucks! My hubs has three shops and about 800 clients that he has to deal with that have these. Gotta love the interlock. 👍👍
corinaprice : Bummer dude! 😁
natalina.s - pleather808 - gnr77lies - dar_the_mfing_star -
instagram
unclechevy
How many DUIs you got..? Tag someone with the most.. #DUI #Breathalyzer #Police #MAAD #BadBitch #BlowSomeMo #L4L #NiggasBeLike #BitchesBeLike #Meme #Hilarious #rns
meme - dui - police - badbitch - niggasbelike - blowsomemo - hilarious - rns - breathalyzer - bitchesbelike - maad - l4l -
instigator_ksa - destini.27 - missrodriguez10 - doingher_1_ -
instagram
mary34d
Finally a written breathalyzer. .#breathalyzer #drunk #written #MADD #DUI #DWI
dui - madd - drunk - breathalyzer - dwi - written -
mary34d - fayegee - walterzfgwyne - couchvagina -
instagram
erick_coco
Hahah did anyone else have to do this shyt?? If u did den u noe how annoying that shyt was and expensive as Fckk its not worth itt.! So Finally After 5 Months Getting My Shyt Removed #Breathalyzer #DrinkingProblems #NotAnymore #DUI #NotTheBusiness #NotWorthIt
notthebusiness - dui - notanymore - notworthit - breathalyzer - drinkingproblems -
erick_coco : @roke2127 Hahah si guey
roke2127 : Jk loko ✌️
fredyboy_11 : Shit im barely gonna get mines -.- lol @erick_coco
kathyboo_20 : @sifer93 lol
f_elroque : That's gonna be me in 2 weeks lol
sifer93 : Me In a few weeks lmao
sifer93 : Your mean @kathyboo_20
davidwasted : My brother had that lol you have to pay for it monthly right ?
hardstyle_babydoll - cisneros_eva - mlolozano123 - _sassy_m_ -
instagram
bmccary1747
Had an awesome weeked with our pals! Miss you guys already! @dmccary1747 @marlon_j0seph #westgate #arizona #az #volunteer #breathalyzer #shouthouse #saddleranch #maybedrunk
saddleranch - arizona - westgate - shouthouse - maybedrunk - breathalyzer - az - volunteer -
merlinmoonsandiego : lol @merlinmoonmusic
theshouthousesd - marlon_j0seph - holliereneee -
instagram
bmccary1747
So we decided to have a competition to see who could get higher breathalyzer scores. I started at .035 and ended at .096. Needless to say...i won! #drunk #westgate #az #goodtimes #missmyfriends #breathalyzer #winner #notarrested #nodui #notdriving
missmyfriends - notdriving - drunk - westgate - winner - goodtimes - nodui - breathalyzer - az - notarrested -
marlon_j0seph : LMAOOOOOO.. I LOOK SO OUT OF IT!
coreneqcjeann - v_dubbin623 - letsgrowwithzo - tayhays1 -
instagram
usedtobefood
Ashamed to admit that I've never watched Mulan. #novi #michigan #allstarteam #putmeincoach #udon #noodles #dinosaurs #ufosighting #firehydrant #breathalyzer #sushi #soysauce #yellowshorts #hotsauce #salmon #jeopardy #lookslikeabitch #gentlepetting #creamteam #buttstuff #lefrenchie #handlebar #mustache
lookslikeabitch - michigan - sushi - salmon - dinosaurs - firehydrant - breathalyzer - lefrenchie - noodles - handlebar - ufosighting - allstarteam - gentlepetting - creamteam - yellowshorts - novi - jeopardy - soysauce - hotsauce - udon - buttstuff - putmeincoach - mustache -
tammyonfiya : Still here??
usedtobefood : @tammyonfiya I think I live here now.
tammyonfiya : Sweet, welcome to Michigan! 😂
leannedao : Big fan of these #s
nemobeatz - jackie_0525 - southern_pirate - tammyonfiya -
instagram
lucasarichter
I'm going to take a wild guess and say they probably don't have an office bar. #BAC #Breathalyzer #Turnt #VideoProduction #STL
stl - breathalyzer - videoproduction - bac - turnt -
camerarentals : So Good!
eveliareza : What kind of Canon is that?
lucasarichter : @eveliareza it's the 5D Mk3!
eveliareza : Whoa! You fancy, huh! 😁
lucasarichter : @eveliareza ehh it's the company camera 😉
wayne_j86 - cduck1376 - marco2two - beth.arteaga -
instagram
nanceeeey
I'm testing this new breathalyzer app. So far I think it's pretty accurate. BACtrack, highly recommended. #accurate #drunk #BACtrack #drinkresponsibly #breathalyzer
breathalyzer - accurate - bactrack - drinkresponsibly - drunk -
_flouncingtart_ : lol is this for real...
nanceeeey : Yes @_flouncingtart_ , this happened.
nigeljordan : Bahaha so perfect
steez_abille - evanleea - jeniasjeri - kassorensen -
instagram
erinnstumpf
Hmm...2 beers over about 4 hours. Something tells me if this thing were accurate I wouldn't be able to post this. #bac #breathalyzer #innaccurate
innaccurate - breathalyzer - bac -
dawndais : #iswearimsoberoccifer
katievcmt : @erinnstumpf , if the seagull hasn't made an appearance, your fine!!!
rcfellows2 : Lol. I think at .57% you're dead.
erinnstumpf : LOL @katievcmt no seagull sightings to report!!
katievcmt : @erinnstumpf pheeeeeewww. Was getting worried for a second!!!!
nathansibbet - tatroblack - whirrking - marinacci0 -
instagram
ownedbybentley
#Breathalyzer
breathalyzer -
tj_maxxx757 - h1n35 - blondie1376 - amvpelt -
instagram
troooydeezy
It's 10:10 am and I just blew a .16 and think I need some food and then go back to bed. #TheStruggleIsReal #SundayStruggles #GoodMorning #Weekend #LastDayOfFreedom #BACtrack #Breathalyzer #ThankYouNikki #Cheers
thankyounikki - thestruggleisreal - sundaystruggles - cheers - bactrack - breathalyzer - weekend - lastdayoffreedom - goodmorning -
shayenannigans : #thestruggleisreal!!!
nmuenzer : Glad you are getting use out of it kid! Love you!
troooydeezy : @nmuenzer yes definitely getting great use out of it!! LOVE YOU!!!
kylie9889 - kelsigordon - lolothelionessss - adventureman.dan -
instagram
gt86_yuzu_901
Last night after #pacha 😳😳 getting stopped at check point after having #tequila and #greygoose ...... Crazy night 😁 photo credit to either Alan or Karol lol 👍🚓 #breathalyzer #nyc
breathalyzer - nyc - tequila - pacha - greygoose -
krc.__ : Me 😈
delectable_app : nice photo ❤️
rosareli_16 - lucadinapoli - jarovictorious - victory_lifestyle -
instagram
georgifinnigan
Nearly wish I was drunk....not just a terrible driver #breathalyzer #panic
breathalyzer - panic -
finniruse : Lolllll. Wtf were u doing?
georgifinnigan : No lights. Did have a drink so really panicked!
georgia.gracey1 : There's always one!
mini_marshmalow_ - finniruse - georgia.gracey1 -
instagram
poladeco
****เครื่องวัดแอลกอฮอลล์ดิจิตอล**** เครื่องทดสอบวัดระดับแอลกอฮอล์ ในลมหายใจ เป็นระบบดิจิตอลชนิดพกพา - พกพาสะดวก - ใช้งานง่ายติดตัวไปได้ทุกที่สำหรับ ผู้ที่ต้องออกไปติดต่อ พบปะ อาจจะมีการดื่มสุรา ไวน์ เบียร์ ค็อกเทล จำเป็นต้องพกติดตัวเสมอ - มีสายคล้องพวงกุญแจ - เพื่อวัดระดับแอลกอฮอล์ว่าเกินที่กฏหมายกำหนดหรือไม่ *** ราคา 590 บาท ส่งฟรี EMS *** Line : polalapo IG : poladeco Tel : 0909749003 #เครื่องทดสอบแอลกอฮอล์ #วัดระดับแอลกอฮอล์ #Breathalyzer #Tester #วัดแอลกอฮอล์ #เครื่องตรวจจับแอลกอฮอล์ #สุรา #TesterBreathalyzer #ระบบดิจิตอล #breathalyzer #วัดระดับแอลกอฮอล์แบบพกพา #breathalyzer
- tester - breathalyzer - ระบบด - - เคร - testerbreathalyzer -
madametui : สนป่ะ @baseed @un_march
un_march : @madametui ม่ายยยยย เดี๋ยวนี้ไม่ค่อยเที่ยว หราาาาา
tanatcha_janhom - mojipk - ayna.tv - fon_wasinee -
instagram
yangpak
I am soo tired of hearing these damn #beeps. I even freakn dream about it. FML I missed 4 #breathalyzer #tests this morning.. that means it went off around 6AM! Woke up to one this morning around 8:30am and ran straight to it.. I prob look like shit in that picture lol. Ugh.. How the f*ck am I suppose to finallyyy sleep in ?! 😠😬😡😧
breathalyzer - beeps - tests -
queenjetson : I can't sleep either help me lol
yangpak : @yangpak lol..shiitt imma start sleeping in the living room cuz i cant miss anymore tests or ill get a write up but I'm scared of open space and the dark...😢😢😢
guccigucci90 - hmmmmmjacky - theresesxpieces -
instagram
sessay_xo
#wallmural #wallart #newtown #newtownHotel #phuckyowallpaper #pubcrawlin #druuuunk #breathalyzer #livelife
livelife - wallart - newtownhotel - newtown - breathalyzer - druuuunk - pubcrawlin - wallmural - phuckyowallpaper -
chaay_mexx - adlongoods - josh_hawkins25 -
instagram
tina_brauer
#Barcelona today: the beautiful #fontCascada , a #breathalyzer and blown away garbage bags
fontcascada - breathalyzer - barcelona -
bonsens - sascha_unger - sisko.liebe -
instagram
makehistoryph
Lots of water, a cup of coffee, some grub, then gargle oracare. :) #OraCareGarglingChallenge #OraCare #makehistoryph #responsible #drink #nightout #chill #breathalyzer
responsible - nightout - makehistoryph - oracaregarglingchallenge - oracare - breathalyzer - drink - chill -
steelmagnolia_tx -
instagram
_d.leon_
My wife's VW broke down this week 😳 And she took my truck 😲 Now I'm borrowing a friend's ride that i have to blow before starting 😂😂 😥 😥 🔐 🔐 🚫 🚫 #ItsaStickShiftToo #bringonthejokes #carselfie #gopro #HDR #breathalyzer #DONTDrinkAndDrive
dontdrinkanddrive - gopro - hdr - breathalyzer - bringonthejokes - itsastickshifttoo - carselfie -
endless_design_ : Lol that's sucks !
dolores_ortega : 😂
pdx2687 : @_d.leon_ dont ever drink and drive. Lmao this could be your life for a year. But you like my ride!!!! Lol
deisyhaid : Hahaha!!! Damn!!
deisyhaid : My first thought: my sister! @_d.leon_
_d.leon_ : @oscarnlara @endless_design_ Yea man it definitely makes for a different driving experience lol
_d.leon_ : @pdx2687 Yea I will definitely think about this if/when I drink and try to drive away lol. I'm not gonna lie it's a little embarrassing though with your non-tinted windows bahaha! But your ride is pretty sweet!
hussainphotos : جـمـيـلـة
biaxxbia - jaseileen - jahtorres -
instagram
benjamin_leooooo
Good way to start off #stpatricksday 2015! #iwokeuplikethis #stilldrunk #BACtrack #breathalyzer @teddyblandmusic
breathalyzer - iwokeuplikethis - stpatricksday - stilldrunk - bactrack -
its_sneed - itsjenna4 - tommycooop - aidrian26 -
instagram
bz_ratchetboy
A breathalyzer, 3 little piggies, & about 45 minutes later & i was back on my lolly ass way...😂 #breathalyzer #3littlepiggies #pulledover #searched #pointlessness #innocent #FTP #bacon #notguilty #bull-ish #rebel #homefree #lol #IDFWU #red&blues #flashinlights
flashinlights - 3littlepiggies - bacon - notguilty - rebel - pulledover - bull - breathalyzer - ftp - idfwu - pointlessness - lol - innocent - searched - red - homefree -
chelceeejo__ : you are so gay! ahaha. love you. 👊😘
tayyynicole__ - myahlynne - nicolerian - shaung15 -
instagram
blakec89
Can't decide if this is a good or bad thing to see in a bar... #breathalyzer #louisiana #whocares
breathalyzer - whocares - louisiana -
sarahmcrae - cgjackson36 - bart.lucius - katnicole11 -
instagram
rampage3000
Never go out without it #BlowMonkey #BlowByBlow #Breathalyzer #Alcohol #Drinks #DUI
dui - alcohol - breathalyzer - drinks - blowmonkey - blowbyblow -
rampage3000 : @blow_monkey
_kingsupra_ : U gud?
loudpacbruce : Got to look in to that
dj.spliff - thompson09161989 - lovely_curlsxoxo - stickpullerz -
instagram
dantesinferno89
Its been "about a year ago, year ago", and we are finally legally parting ways! #breathalyzer #blowandgo #imfree
blowandgo - breathalyzer - imfree -
marynhampton - asealionn - benjaminruthruff - jayteav69 -
instagram
Iconosquare feedback