kerakillshearts1luv
So if your not on my facebook #ThisHappened #MotorVehicleSeatEjection #Shitty rental #wheelchairs #NotTheBatmobile I hope the replace that motor soon #BlewOutThatBatmobileMotor #BeenInTheShopFor3Weeks :(
stitches - motorvehicleseatejection - wheelchairs - brutal - shitty - notthebatmobile - beenintheshopfor3weeks - bloodymassacre - blewoutthatbatmobilemotor - thishappened -
kerakillshearts1luv : #Brutal #stitches #bloodyMassacre
sharparty : Ouch =(
thedopedoctor : Ouch
kerakillshearts1luv : Yes indeed
gg_ari_ - selfcatheter -
instagram
icemike00
Bruh!! What a way to start the muthalovin morning! #trucklife #roadlife #roadkill #bloodymassacre
bloodymassacre - trucklife - roadlife - roadkill -
leocowgirl : What did you hit/run over?
theoriginaldrea1 : @leocowgirl, IT hit him. He's not sure what it was. Ewwwww
icemike00 : Shy, I have no bloody clue! @leocowgirl
leocowgirl : Wow!
projectwhiteknight : Beautiful!
b.city1980 - famousmailman23 - pryncesscharger - roadkills_of_instagram2 -
instagram
akidnamedrachel
Reading some article about serial killers featuring Charles Manson & his group Helter Skelter. #serialkillers #charlesmanson #susanatkins #patriciakrenwinkel #lindakasabian #charleswatson #helterskelter #angelsofdeath #bloodymassacre #cielodrive #labianca
charlesmanson - patriciakrenwinkel - lindakasabian - charleswatson - susanatkins - cielodrive - labianca - bloodymassacre - angelsofdeath - serialkillers - helterskelter -
horrorwhore - chuckhodi - goddammitalexandria - anallelymg -
instagram
jrgirl
Guttttts anyone?!?? #oookillem #bloodymassacre #likeaboss
bloodymassacre - likeaboss - oookillem -
hardeeeeee - muggsywheaten - jrandall02 - viclione -
instagram
r0bbie_d
#I'mEatingFishTonight #friends #CherryPopped #boiledeggs #SharkAttack #Sharkees #drunk
bloodymassacre - sharkees - drunk - i - sharkattack - friends - boiledeggs - cherrypopped -
r0bbie_d : #BloodyMassacre
chriscastro1love : #sharkattack
veeemarie05 : #phoneofftoday #dontcall
veeemarie05 : Ha creeper in the back!!!!
chriscastro1love : πŸ˜‹
kryssy_can : #SharkBaitOohHaHa #MtWannaHockALoogie #FishAreFriendsNotFood #WeSpeakWhale
faithie_t - _carmichael_ - victorjulianolomeli - cloudblazer -
instagram
meetvaughnchris
Results of a dog park trip. It really wasn't as bad as I thought it would be for her first time. #stopthebleeding #bloodymassacre
bloodymassacre - stopthebleeding -
gentlelykeapuma89 : 😳😳 how did this happen though??
meetvaughnchris : I think she bit her tongue @gentlelykeapuma89
gentlelykeapuma89 : O ok
meetvaughnchris : Why was you gonna do something... Lol? @gentlelykeapuma89
gentlelykeapuma89 : Yea...!! Call the ppl on you about child abuse lol.!! @meetvaughnchris
iamm_nyla - gentlelykeapuma89 - damongospel - kearstonashley -
instagram
drewbert__
Lemons: 1 Me: 0 :'( #Ouchies #Cut #BloodyMassacre #Lemons #Burn #EffUuuuuuuuuu #WorkingHard
cut - lemons - effuuuuuuuuuu - bloodymassacre - workinghard - burn - ouchies -
mrsharman1010 - brittgallo93 - _jes53_ - mecannicartie -
instagram
peterkempsey
#bloodymassacre
bloodymassacre -
ssunset83 - annamazz_ - danid201 - bdellechiaie -
instagram
kidd_platinum
Listen… I did a lot of things… I committed a lot of atrocities… I’ve been having flashbacks ever since I returned from Vietnam … 😰 Gaaaard it was ugly. War is terrible! Terrible! I’m having post traumatic syndrome. I killed a lot people… 😒 It gets so bloody in the trenches, you put your life in the hands of your comrades. The enemy advances, you’re running out of ammo… Jheeeezeee. It was crazy out in the battlefield It was a madness... Staring death in the face πŸ˜₯... #MuchExaggeration #PlentyMuch #Vietnam1767 #DontWatchTheYearB #TheUSGovermentAintTellingYouManEverything #TrussProperWarTings #ManWentBehindEnemyLines #TookOutAWholeBattalion #NotOneManLeftStanding #BloodyMassacre #ShutUp #HaveYouSeeWar #Exactly #DontQuestionMe #RealSoldierShit #HaveYouEverStaredDownTheBarrelOfAGunInTheHeatOfBattle #Huh #Huh πŸ˜’ #Cool #MeNeither #Okay #SoWhatsYourPoint 😎 ... πŸ˜‚
haveyoueverstareddownthebarrelofagunintheheatofbattle - shutup - okay - trussproperwartings - exactly - huh - vietnam1767 - manwentbehindenemylines - dontquestionme - theusgovermentainttellingyoumaneverything - haveyouseewar - dontwatchtheyearb - sowhatsyourpoint - plentymuch - realsoldiershit - muchexaggeration - meneither - tookoutawholebattalion - bloodymassacre - cool - notonemanleftstanding -
kidd_platinum : @chisobootkamp @capotron2 @natekingsoul @thealmanac
rocstarswift : @kidd_platinum just like Call Of Duty. Lol
mrceouk : Lmfao....
dusstyfoot_philosopher : Man like money, when will u be deployed to help retake Mosul???@kidd_platinum
debbie_sim : Your damn hash tags πŸ˜„ I was told you ran away after the photos still πŸ‘€ #diditforthegram #kanyeloveshimselftoomuchtogetshot #Iheardyouhadatrailerwithlightedmirrors #Iheardyouposedwithatoygun #IheardallyourfakegunsallhadtopointNorthWest I heard alot more but I won't go into it now πŸƒ
debbie_sim - dusstyfoot_philosopher - mrceouk - nuchocolate82 -
instagram
yusgoosee
My wish after 10 years finally came true and had one of the best days ever! Though I got sunburned ALLLLL over my body, including my toes,I wouldn't have wanted it any other way! Thank you @minaman24 for taking us! Chu the best πŸ‹πŸ³β˜ΊοΈ #bloodymassacre #burnt #seaworld
bloodymassacre - burnt - seaworld -
jjxxmm_ : now watch Blackfish .
usttawfiik17 : Haters gon hate. ^
_kv94 : MEAN ASS TAN LOL
yusgoosee : @_kv94 LOL you meant BURNT lines!! And that's only one of them. I'm literally burnt EVERYWHERE!!
msbuttercreheim : Yikes!
_helen_26 - jr19ramirez - comune_gee - cynful_pleasure -
instagram
cuntcakepop
G'night πŸŒŒπŸŒ™πŸŒŒ
crampssuck - sharkweek - pms - pieceofpie - pie - pleasantdreams - sliceofpie - goodnight - bedtime - cherrypie - americanpie - bloodymassacre - pies - pleasantscreams - fo -
greybear_ : Hahahaha nice^^
lizzy3091705 : @cassattarose
misterbigbacon : πŸ˜„
christie_is_rad : This just gave me new baking goals! ❀️
cuntcakepop : Awesome @christie_is_rad I'd love to see what you make πŸ’•πŸ’‹ Sadly I can't cook or bake or I'd like to make a pie with my user name lol (CuntCake)
mirage_espejismo : @christie_is_rad lmao! πŸ˜€. I thought it was just me, lol!
mirage_espejismo : @cuntcakepop challenge accepted... πŸ‘
cuntcakepop : Awesome @mirage_espejismo 😁
nikinoxious - rxqueenkase - m.mimii - lexiicasey15 -
instagram
tabethbruce
An event that start a revolution, a revolution that will change the world #bloodymassacre #boston #history
bloodymassacre - boston - history -
olliverkadji - maxeric5 - vanessa_k_n - giftoujunior -
instagram
kayjay427
I shouldn't be allowed to shave.. 😳 #YouShouldSeeTheBack #BloodyMassacre #ThunderThighs #LightningLegs #DamnItJanet #IJustOpenedThisRazor #GirlProblems #FitFam #Legs #UnfinishedTattoos #GirlsWithTattoos #FitChicks
ijustopenedthisrazor - fitfam - girlproblems - youshouldseetheback - thunderthighs - fitchicks - lightninglegs - unfinishedtattoos - girlswithtattoos - bloodymassacre - damnitjanet - legs -
finest.ig : Ahhh!
gopronorcal : Looks like you used a shotgun. Lol
rkrxoxo : Yikes
kayjay427 : @redandgoldsoul haha maybe that would've worked better. 😞
tarrill : Oh no
kokolopez209 : Woo hoo...nice legs!
motivated_all_the_time - cutessaa - mirks_idk - mr.chow101 -
instagram
beautifulbangladesh
How was your #iftar tonight?πŸΆπŸ› While you were enjoying yours this #palestinian #family was struck! 😒 #heartbreaking #bloodyMassacre
israel - murder - christian - freegaza - family - freepalestine - muslim - washington - childkillers - arab - palestine - heartbreaking - london - desi - warcrimes - zoinists - america - catholic - jew - palestinian - hindu - turkish - illegaloccupation - iftar - apartheid - bloodymassacre - nyc - pakistani - war - bengali -
beautifulbangladesh : Israelis are #Childkillers #murder go to hell #zoinists losers !!!!! #israel #freegaza #freepalestine #palestine #arab #muslim #christian #catholic #jew #hindu #desi #bengali #pakistani #america #nyc #washington #London #war #turkish #warcrimes #illegaloccupation #apartheid
fionaabedin : This image is the most shocking I have seen. Israel, America, and any man or women who is supporting these crazy lunatic zionists will have to answer to the all mighty Allah swt for such crimes and that my dear friends is not going to be nice! Hell is the best place for people like Obama and israel though, I really think so!
mohammedshaid - i_lov_myself_ - black_sobuj - _ishita -
instagram
lizzylollypops
Last night.. Bought a new veggie slicer. Took my finger tip off. Passed out. Hit my head. Jammed my jaw. Went to the hospital.. &&& to the gym for my workout this morning. #howyoudoin #whatsyourexcuse #iwasreallyhungry #passedout #wokeupwithmyheadinashoebox #icried #bloodymassacre #stubby #finger #bye #gymtime #morepain #moregain #fitspo #fitness #becareful
stubby - whatsyourexcuse - morepain - iwasreallyhungry - fitspo - gymtime - passedout - moregain - howyoudoin - becareful - wokeupwithmyheadinashoebox - icried - finger - fitness - bloodymassacre - bye -
hickeysons : @lizzylollypops what happen to your fingers
caliloverboy - adammg702 - innervationfitness - ronnn84 -
instagram
shesowright
#sobeLmans#BloodyMassacre#burgerQuestWI
bloodymassacre - sobelmans - burgerquestwi -
lauralberanek : WHERE IS THAT
shesowright : Milwaukee
pamawill : He's so cute Mrs. Wright!
shesowright : Thanks Pammy, I would have to agree 😘
lparizek2 - tamisha27 - lauralberanek - pamawill -
instagram
eternalbeing
#whitefigs #bloodymassacre #birds #figs
bloodymassacre - birds - figs - whitefigs -
suuzzyq1220 : Hang CDs on the tree. The reflection from the sun scares them.
boulderbon - canbech - whisky101 - oteronestor -
instagram
miadivine
Day 5: Best Cop Death! I choose the scene in Rob Zombie's Halloween when Michael Myers is being escorted by the security officers and he massacres them all!!#redwhiteandbloodychallenge#julyphotochallenge#julychallenge#bestcopdeath#robzombie#halloween#michaelmyers#billmoseley#houseofa1000corpses#leslieeasterbrook#devilsrejects#bloodymassacre#favoriteremake
bestcopdeath - favoriteremake - houseofa1000corpses - devilsrejects - robzombie - halloween - billmoseley - julyphotochallenge - julychallenge - michaelmyers - redwhiteandbloodychallenge - bloodymassacre - leslieeasterbrook -
bostonchris22 : Yessssss @leslie_easterbrook such a good one!!!!
sammiesuehazel : Fuck yes. Awesome pick
miadivine : @sammiesuehazel thanks Hun!!!
joaneliz21 - blade_of_rust - lilstylzz - zombabe_xo -
instagram
_o_sadie_o_
I miss y'all soooo much ughhh #wrapitup #yougonnalearntoday #bloodymassacre #yipppp @annieocean3 @feliciasky9 😭😭😭 @nosker14 @mnosk01
bloodymassacre - yipppp - wrapitup - yougonnalearntoday -
nosker14 : OmgπŸ˜‚ cayla looking goodπŸ˜πŸ˜‚
_o_sadie_o_ : Forever and always she hawtie @nosker14
amairani.lobato - meredithpampolina_ - nikki_russo_soccer610 - feliciasky9 -
instagram
mposthumus
Desserts from last nights bloody bash by yours truly 😡πŸ”ͺπŸ’‰ @cakegoodness #cakegoodness #cakepop #cakepops #cakecakecake #cakepopstagram #braincupcakes #cupcakes #severedears #zombie #zombieapocalypse #blood #bloodygoodtime #bloodymassacre #severedfingers #shatteredglasscupcakes #eyeballs #creepy #wishitwerehalloween #thewalkingdead #sweets #sweettooth
sweettooth - blood - shatteredglasscupcakes - zombie - sweets - creepy - cakegoodness - severedears - severedfingers - cakepop - cakecakecake - wishitwerehalloween - braincupcakes - cupcakes - bloodygoodtime - zombieapocalypse - cakepopstagram - cakepops - thewalkingdead - bloodymassacre - eyeballs -
bakingxchange : Those are fantastic
mposthumus : Thank you 😜 @bakingxchange
mylin101 - jenae_justice - gone_bitchez - loonkipper -
instagram
mposthumus
Just delivered a killer dessert bar πŸ‘ΈπŸ”ͺπŸ‘Έ @cakegoodness #thewalkingdead #bloodygoodtime #bloodymassacre #massacre #zombie #dessertqueens #zombieapocalypse #cakegoodness #cakepop #cakecakecake #selfie #blood #blondes
cakecakecake - blondes - dessertqueens - zombieapocalypse - bloodygoodtime - selfie - massacre - zombie - cakepop - cakegoodness - bloodymassacre - thewalkingdead - blood -
lindsaybell01 : @mposthumus like@the real walking dead?
madcase - piligian1460 - michalleacasement - whiteeyesofinstagram -
instagram
titos__world95
Cut my toe in half @josherlikes24 at the scene of the crime #yolo #bloodymassacre #love #swag #becauseyouhateit
bloodymassacre - swag - yolo - love - becauseyouhateit -
josherlikes24 : #delish #IwasThere
nothing_special101 : Woah! How did you do that??
titos__world95 : Loading a pick up on a trailer and the ramp slide out from under truck and across my foot @lightning_swagg
nothing_special101 : Ouch!! You should dm me tho.
titos__world95 - garnercayla - wgarner1998 - brenna.garner -
instagram
robcanecchio
#transformationtuesday nice progression of my hand injury. #greece #vacation #4wheeling #blood #bloodymassacre
transformationtuesday - blood - greece - bloodymassacre - vacation - 4wheeling -
lololitaaa : Aughhhhhhh. Meh... get that off of here.
mleahilton : Trim off that dead skin PT!
h4lok1tty : I cantttt
lizlrice : That's a good one!
elliott_holsworth : Now I'm hungry!
lefty_rios : I did the same thing long boarding.. but 2x worse i feel ya lol
edentea - chronosstrength - edwalzak - bns_greece -
instagram
terribleturban
My first semi-successful IV. #medicstudent #ilooklikeapsycho #bloodymassacre
bloodymassacre - ilooklikeapsycho - medicstudent -
jordan_michael90 : I bet you'll never get "randomly selected" again at the airport now...
bradhooverr : That looks like a botched ass iv job. Blood everywhere n shit
monzt3r : That's literally terrible lmao.
ericthedead89 : Another successful finger removal.
ericthedead89 - carlitodelbito - lex_kingsley - ladygator5586 -
instagram
brittany_pires
My beets turned my salad and fingers pink! #nofilter #bloodymassacre #dirtyveggie #yum
bloodymassacre - dirtyveggie - nofilter - yum -
suchisaurus : If you eat a lot of 'em, don't be surprised if your pee is also pinkish. lol I love beets.
brittany_pires : Haha. @suchisaurus I've heard it turns your poop black lol
jessicajaneox : ^all above So true hahahaha @brittany_pires
jessicajaneox - suchisaurus -
instagram
darin_higashi
Baby Girl isn't a Baby Girl anymore πŸ”΄ #firstheat #bloodymassacre #diapers #SharPei
bloodymassacre - firstheat - diapers - sharpei -
lissafraga : Eeew
luckyvee18 : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
darin_higashi : @12jay_nash12 I don't get it...lol
megan_alisse : She's sooooo big!
12jay_nash12 : @darin_higashi never mind then geesh:( my jokes aren't funny lol
darin_higashi : @12jay_nash12 LOL! I put your jokes on like this, cause' they SOCKS...
12jay_nash12 : @darin_higashi hahahaha next time I'll write it down and submit it for approval!! Lol
melc1029 : Omg I still pictured her as a little puppy from the picture! She's huge now
cashmere33 - tiff_ny13 - _shana - bergerphotography805 -
instagram
sjames16
Gotta love that first shampoo after getting your hair done #bloodymassacre #redheadprobs πŸ’‡πŸšΏ
bloodymassacre - redheadprobs -
sharpie1987 - lc125 - itsbrownie23 - _kaitybug_ -
instagram
tangerinedreamz117
prepping dinner turned into a what looked like a #bloodymassacre in my kitchen
bloodymassacre -
_j_dubb : Damn sis are you ok? What the hell happened?
tangerinedreamz117 : I'm fine, you know how it works, there's always more blood then necessary lol I sliced my pinky while cutting onions when I jumped because the smoke alarm went off because my kitchen was to hot lol
necyenid : How your ok @tangerinedreamz117
tangerinedreamz117 : thank you @necyenid
necyenid - _j_dubb -
instagram
lovelikeautumn
Oops, I did it again. (; #piercings #addicted #girlswithpiercings #girlswithtattoos #girlswithstretchedears #tongue #venoms #18 #almost19 #sorrynotsorry #ihavealisp #saturday #wecute #htown #hometown #evolution #bloodymassacre @brookzelle
wecute - girlswithtattoos - girlswithstretchedears - hometown - venoms - bloodymassacre - piercings - girlswithpiercings - almost19 - evolution - 18 - saturday - sorrynotsorry - htown - addicted - tongue - ihavealisp -
713tomyciti : Dope
brooksvivian : I lovee it 😽 you handled it like a champ ! ❀️ #tough #babes
lovelikeautumn : Haha well I should be used to the pain by now but that first one was a little uncomfortable. Im glad you like yours though! (: @brookzelle
cdolledm - sgm_ent - santerrski - beauregard_x_shagnasty -
instagram
shannon_pipines
From walking from Washington to the Ridge to frolicking at the bars every weekend, this semester was one to remember! These girls I call my best friends are the baddest bitches around. We are seniors... Vom 😷 πŸ’ƒπŸ˜˜ #lockjaw #fishfingers #bloodymassacre #peebed #actnormalwearentattheapartment #Barhookups #yogaswithcombats #shortleprechaun #paramoreovereverything #areyougonnastaythenight #alwayscelebrate21stbirthdayslikeyourown #lovelove
peebed - lockjaw - lovelove - yogaswithcombats - barhookups - areyougonnastaythenight - shortleprechaun - bloodymassacre - fishfingers - alwayscelebrate21stbirthdayslikeyourown - paramoreovereverything - actnormalwearentattheapartment -
al_bott : total taco fest, with the exception of father
lindsayhefferon - kaymal16 - melanie_lamac - jfelder1090 -
instagram
415sfinest
#happytuesday #ugh #bloodymassacre πŸ”ͺπŸ”ͺπŸ”ͺπŸ”ͺ
bloodymassacre - ugh - happytuesday -
mrsscissorhands66 : What did u do boo?
415sfinest : @mrsscissorhands66 a mason jar shanked me!!
truewrassling - dum_di_dum - lucheehee - cait707 -
instagram
marivmcfly
Lmao #whiteguyshit #heearnedmorethanhisredwings #sharkweek #bloodymassacre
bloodymassacre - heearnedmorethanhisredwings - sharkweek - whiteguyshit -
vicky_mzbonita : Lmfaaaoooooo no lieee
tigerlillie86 : Nice!
quindariousgooch : @xavier_138
doctor_brady : @pb_1116
brittneysymmes : @estrogenpit @kdlg86
tigerlillie86 - angieeleetx - elington_salvatorius - weesawang -
instagram
ewenko
Fuck you. Fuck your shit. Fuck whatever survey you're fucking doing. Fuck you for not closing my gate. Two doorbell rings in one hour after falling asleep each time. Fuck you. My mouth fucking hurts. #FuckYou #DoNotFuckingDare #ButcherKnife #BloodyMassacre #Solicitors #BitchAssMotherFuckers #DoNotFuckWithPeopleInPain #Surgery
donotfuckingdare - fuckyou - solicitors - bitchassmotherfuckers - butcherknife - donotfuckwithpeopleinpain - bloodymassacre - surgery -
ambermariee7 : Oh noo! I'd be pretty pissed too -_- I think the dollar tree and or Wal-Mart carried no soliciting signs though we got ours at Wal-Mart for pretty cheap haha
ewenko : I asked my dad to buy one. This week is not a good week to fuck with me and my sleep. @ambermariee7
ambermariee7 : LOOL well I hope you feel better haha
ewenko : Thanks, I'll be taking the next few days off. The nurse got mad that I showed up at school. @ambermariee7
ambermariee7 : LOOL I'll let you know what we do in 1st
forever_fearles : You talking about your cheeks? I seen lol
ewenko : Yeah. My cheeks are so fucked. Lol I have bruises on my jawline. Been taking meds to soothe the pain and its been making me extremely tired, so people ringing the doorbell constantly doesn't make me very happy @forever_fearles
forever_fearles : They coming at the wrong time LOL
seleenaaa_j - kaysteez21 - cavebabypeaches - keira_22 -
instagram
Iconosquare feedback