tanesec
Love hate sister best friend relationship πŸ’• #tbt #beginningofjunioryear?
tbt - beginningofjunioryear -
bbykamkam : βœ¨βœ¨βœ¨βœ¨πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’›πŸ’›πŸ’›πŸ’™πŸ’™πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—
itsfabiente - its_becc1 - fritzthecatt - yogurt_alex -
instagram
shanesia_12
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @ashlynbenallyyy made my day! #butreally #shealmostkilledus #shehatedunderclassmen πŸ˜πŸ˜‚ haha jk #beginningofjunioryear
shehatedunderclassmen - shealmostkilledus - butreally - beginningofjunioryear -
ashlynbenallyyy : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
_aimmmmeeee - deekescoli - llong480 - minski19xx -
instagram
indiancelestee
patience is keyπŸ™Ž.. #TransformationMonday #BeginningOfJuniorYear #NowwNigga #TryMeee
trymeee - transformationmonday - nowwnigga - beginningofjunioryear -
lystic_judith : That booty 😩😩😍
indiancelestee : @lystic_judith πŸ™†πŸ™ˆ
airamdvdinirt : your goals πŸ˜ΌπŸ’–
indiancelestee : @airamdvdinirt πŸ™ˆπŸ™ˆthank you baby
lillylove_99 : Overall perfection,πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ˜«πŸ’˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ’’πŸ’˜
indiancelestee : @lillylove_99 Thank you beautiful 😍
mightysantana_10 : Beauty at it's finest 😍
theofficialprettyboycash : beautiful😍😍
_adansochill - alondra.06 - justyn_credible - prince_cruz17 -
instagram
tameradeniselovesyou01
#transformationtuesdayπŸ’‹β€οΈ #withthe3greatestpeopleinthe🌍 #mytwobesties #tanya&shelby #topleftside #freshmanyear #rightside #beginningofjunioryear #topbottomleftcornerismyneice #shelby #throwbacktolastyear #thepictotheright #ismeandshelby #myjunioryear
topleftside - transformationtuesday - rightside - throwbacktolastyear - shelby - myjunioryear - freshmanyear - ismeandshelby - tanya - thepictotheright - mytwobesties - withthe3greatestpeopleinthe - beginningofjunioryear - topbottomleftcornerismyneice -
xx_miss_diamond_xx - shelby_holt20 - adjared - madisoncreel13 -
instagram
screamingdeers
Throwback to me owning these poopheads. #Juliansface #gracedontevenknow #beginningofjunioryear #wasskinny #lolnowimfat #yolo
lolnowimfat - gracedontevenknow - wasskinny - yolo - juliansface - beginningofjunioryear -
heywheressperry : #BeforeMcChickensEverydayForLunch
itsaliyahh__ : I miss u❀️😘
screamingdeers : Awwww girly i miss you too!!
screamingdeers : @itsaliyahh__
nematoid92 : I love this.
cntrygirl_007 - helica1205 - yb.lizzz - lonna_mariee -
instagram
oh.yesi
#Throwback #BeginningOfJuniorYear #JuniorYear #YearAgo
throwback - junioryear - yearago - beginningofjunioryear -
johnari_ : #tbh idk you but just gotta say you know your finne girl!πŸ™ŠπŸ‘ŒπŸ’‹
johnari_ - fridabarron__ - itsslesly - aprildelgado2003 -
instagram
vlo_xochil
9 to 9 day at school! -___- my brain just can't anymore! This semester is going to be rough! :, ( Ahhh!! I just wanna go home and hug my mom lol jp #school #fullday #feelslike mybrainismush #13moreweeks #christmasgetherealready #beginningofjunioryear #iwillsucceed #seeingmyfuture
christmasgetherealready - school - fullday - beginningofjunioryear - seeingmyfuture - iwillsucceed - 13moreweeks - feelslike -
jazmine_ventura - bangoutben -
instagram
kayl0ve_
Makes me so sad that I don't get to finish of my school years with my two best friends πŸ˜ͺ But I'm also so proud of them both. You guys been through some shit but everything that's happened, happened for a reason & I'm soooo proud of you guys. Now you're both blessed with baby boys & I know you'll be great mommys πŸ’– I love you hoes forevaaaa πŸ’‹ I'll always be here. Don't worry you can send the boys to Aunty Kayla's & we gon have a blast πŸ’πŸ’ hehe. Can't wait to meet my two nephews πŸ˜πŸ‘ΆπŸ‘Ά #momoryMonday #besties #throwback #beginningofjunioryear #pregnantbitches #bbc Abcde can't see this cuz her faggot ass bf blocked me 😹 awwww #boohoo
boohoo - babyooohooohz - besties - stoneyprobz - pregnantbitches - momorymonday - throwback - bbc - tbt - beginningofjunioryear -
kayl0ve_ : Lol nawwwww @kcambra05
oldkeacambra : I'll let this slide ....πŸ˜‘ #bruh
chelsouza_ : Hahahah aw I love u too ! 4eva dumb hoe. Even tho these pics of me is HORRIBLE lmfao
abcde__daycin__ : @kayl0ve_ & @_xoxochelsc aww, I love you guys ! Ugh wish we could be with you in school too Kay :'( but shit happens ! I'm so proud of you too kayla, bitch you better grad you never make it this far for nothing lol ! And Omgosh, chels these pictures of us is so cute, well there cute kodaks of us! It shows how really close we are lolol! Anyways forever and always AKC ! LOLOL
tess.tickles.sez : Omg abcde's pregnant?! When is she due?
kayl0ve_ : Yes! She's due next month. 😊 lol crazy.... @tess.tickles.sez
tess.tickles.sez : Wow! That IS such a trip lol congrats @abcde_daycin_ 😘
chelsouza_ : @abcde_daycin_ lmfao AKC 4 lyfeee!!
lkk10_ - _danzamakeherdance -
instagram
cjroberts32
Wow. #transformationtuesday #beginningofjunioryear #aproachingsenioryear
transformationtuesday - aproachingsenioryear - beginningofjunioryear -
seth.jarrell - brulanddd - chuckanut68 - ammarie97 -
instagram
thisispotatoo
Bleh if you're upset about having to get up early for schr in the morning and you know it clap your hands *clap clap* #firstday #beginningofjunioryear #junior #lastdayofsummer #bleh #noooo
bleh - noooo - lastdayofsummer - firstday - junior - beginningofjunioryear -
instagram
katzu3
Definite throwback to short uneven hair dayz #chipmunklookinlike #beginningofjunioryear
chipmunklookinlike - beginningofjunioryear -
sidrickactual : Lyda?!
katzu3 : Saralyda :D @sidrickactual
cbgainesii_ : Fuck that you're Katsu . πŸ˜‚
cbgainesii_ : or katzu*
katzu3 : Katzu @cbgainesii_
mir.an.duhh - bayboikiwi - prince_papii -
instagram
amber_adelwerth
TBT with my forever bae! #beginningofJunioryear#weightlifting @heather_lynn2384
weightlifting - beginningofjunioryear -
kaylaaa97_ - rebecca_morton - mercury10872 - heather_lynn2384 -
instagram
hakunamatata420
When I was blonde😳 #shorthair #beginningofjunioryear
beginningofjunioryear - shorthair -
always_content : 😍
chapstraps23 : Your cute as fuck we should smoke sometime; )
zemog_maharba - irishpipp -
instagram
kelly_liana
Holy transformation tuesday! #Transformation #tuesday #wow #beginningofjunioryear #lfl
lfl - tuesday - beginningofjunioryear - wow - transformation -
kady_dennis2 - kristin_is_a_penguin - kathy.1997 - thekidbryan_14 -
instagram
justinedgarr
Hbd Jeremy. #tbt #cage #random #beginningofjunioryear
random - cage - tbt - beginningofjunioryear -
pataskanski : @justinedgarr there's one at that gym we can keep you in......
justinedgarr : Lol thanks but That's my buddie Jeremy @rocpaz7
pataskanski : @justinedgarr I can see that is not you. I am still suggesting it
justinedgarr : Nah I'm good. We can stick you in there instead with your dog and some water. See how long you last.? @rocpaz7
jeremiahspangler : What's wrong with my back lol
justinedgarr : Who knooooows lol @jeremiahspangler
hannaharmitagee - jacksdoyle - a24soeder - daltonsargeant -
instagram
stephdougal2712
it's actually amazing how much a person can change in just a year #beginningofjunioryear #endofjunioryear #transformationtuesday
transformationtuesday - endofjunioryear - beginningofjunioryear -
emmalee9696 : Hi
ingraham_rachel - autumn_hannon - mleete3 - kayleetusinski -
instagram
sarahjo528
Transformation Tuesday with my best friendsπŸ’•πŸ˜ƒ #beginningofjunioryear #tilnow #2yearstogether #lovethem #bffs #startingcollegetogether #inseperable
2yearstogether - bffs - inseperable - startingcollegetogether - beginningofjunioryear - lovethem - tilnow -
jamo143 - celinarethwill - young_rose96 - kristannholmes -
instagram
itsjaybruh_
Talk about a transformation TuesdayπŸ˜‚πŸ˜‚. #transformation#7th#grade#beginningofsophomoryear#beginningofjunioryear#hashtagπŸ˜ŽπŸ˜›
7th - beginningofsophomoryear - grade - hashtag - transformation - beginningofjunioryear -
superduperkyron : Swag bowl cut
itsjaybruh_ : You already know @masterkyron
i.am.gawd : Lmfaoo watta skeez xD #poorguy
itsjaybruh_ : @el_pinche_kabron haha poor guy.!
viveros21_g - _noemilv - dreaaaa97 - _yulieeevargas -
instagram
ohheyitsisabelle
The person I'll miss the most aside from my beautiful senior besties is @missamoo_ She is a weird, crazy, beautiful, rude, emotional girl that I got closer to this year. She gives me food and vents to me. She is perfect and needs to get together with M!€£$ xD I love you. Let's get classes next year Kay? #new #bestie #Marissa #ily #nofilter #endofsophomoreyear #beginningofjunioryear #instagood
marissa - beginningofjunioryear - instagood - bestie - endofsophomoreyear - new - nofilter - ily -
missamoo_ : OMG I love you so much like I can't even. Haha that description of me was perfect ❀️ and we better get classes next year so I can continue venting and feeding you 😘 #ilysm
evagrant27 - brooktothelyn - trina0928 - 4ever_inspirit -
instagram
dreabvbyy
Junior year with these people was a blast & I can't wait to spend another year with them πŸ’• #tbt #knottsscaryfarm #beginningofjunioryear #sorryipickedthispichahaha
knottsscaryfarm - sorryipickedthispichahaha - lifeofadv - tbt - beginningofjunioryear -
dreabvbyy : #lifeofadv
sammy_vo14 - sarahhwinn - _obviouslyevey - danxdaan -
instagram
_nush__hood
#TBT . . . Freshman year when we went 6-0-1, Sophomore year we went 6-1. . . . Its about that time to get back on the Feild & get back to work & it all starts Monday at NFL Camp ! #BeginningOfJuniorYear
tbt - beginningofjunioryear -
james_0016 - milenaxrodriguez - willdabeast_98 - wiseguy620_1998 -
instagram
allyenicole96
#InstaSize #transformation #transformationtuesday #tuesday #beginningofjunioryear #endofsenioryear #almost2years #myboyfriend #mybae @sean_mckee_ β€οΈπŸ’œπŸ˜πŸ˜˜
endofsenioryear - transformationtuesday - mybae - myboyfriend - tuesday - almost2years - beginningofjunioryear - instasize - transformation -
jonaas_98 - morganblank96 - joe.aub - mavrunner97 -
instagram
bhill_xiii
TBT to last soccer season. #tbt #sophomoreyear #letsgo #beginningofjunioryear #nextweek #thereturn
sophomoreyear - nextweek - letsgo - thereturn - tbt - beginningofjunioryear -
18.01pm - _huichapa0mar - brooke_mccoy8 - alyssadawnnadkins -
instagram
chall_42
Transformation Tuesday! πŸ˜€ #transformationtuesday #bestfriends #beginningofsophomoreyear #beginningofjunioryear #holychange #wecute ##oldpictures @kiesig31
transformationtuesday - bestfriends - wecute - oldpictures - beginningofsophomoreyear - holychange - beginningofjunioryear -
alexys_shakya - shigihara16 - hisako_kimiko - viola4582 -
instagram
darlingchompz
#transformationtuesday #beginningofjunioryear
transformationtuesday - beginningofjunioryear -
joemata1997 - shaaaaroooon - cris_the_fist - legit_turtleboy -
instagram
enjoibravo
Damm I miss my purple hair lol I forgot I even had that color #tbt #beginningofjunioryear #purple #hair #rollingstones #junior #year #vans #plugs
vans - purple - tbt - beginningofjunioryear - hair - year - plugs - rollingstones - junior -
angieelahh24 : Cuteee
ashley___ornelas - albink22 - hansenn_32 - norelideeh -
instagram
Iconosquare feedback