Looking for your 2014 Best Moments video? Sign in
courtney_meh
Love this. #reasontodateme #funny #laughing #atmyownjokes #youwill #maybe #hopefully #whatever #dontjudge
funny - maybe - dontjudge - whatever - laughing - reasontodateme - atmyownjokes - youwill - hopefully -
kate_2468 : @tucker_clossey132
kassidy_exoh : I'm funny. You're not
courtney_meh : You wish u were funny. I laugh at ur jokes cause I feel sorry for you. Sar not sar.
notyoufatjesusyolo : DM me
droolingonust : :)
_tropical.thunder_ - jenniferfleenor10 - jessicabolin_ - brezie_15 -
instagram
catherines_wole
⭐️This is not a phase, not a fad, not a 21day get fit quick scheme. This is a lifestyle, and you bet your ass I'm giving it my all. Input = outcome. Don't expect great results with half assed effortπŸ‘Š #toughlove #imaboutit πŸ’™ Today, I wanted to do something out of my norm, because I focus so much on lifting, but my core strength always falls to the side. So that is something I want to improve as well as "functional" movements. Every movement is functional, but I'm referring to body weight shit. You think if you're strong lifting weights, push ups and pull-ups would be easy? Totally different exercise. So with that said my current mini goal is to master/beast mode/ f*cksh*t up on push ups, pull ups, and various core strengthening movements...because in a couple years when I'm a strength and performance coach, you bet your 🐴 I'll be able to keep up with those kids/athletes/etc. practice what you preachπŸ’₯ 5 minute lateral x machine (new found love) ss with intervals of pull-ups, burpees, push-ups, throwing medicine ball sit ups, jump squats, plank jacks, and reverse crunch leg lifts. Repeat x4 today with a cool down. Burped rather loud and a girl looked at me like she was repulsed πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ if I held it in then threw up on her, she would have preferred to let me burp in peace #lmao #atmyownjokes 😎 #killshit #hustle #fithustler #badassforlife #plyos #cardio #strength #lift #workout #fitness #healthyishappy #exercise #hiit #gainz #dowork #girlswholift #girlswithmuscle #girlswhoflex #strong #strongnotskinny
badassforlife - dowork - imaboutit - gainz - lift - girlswholift - atmyownjokes - strong - cardio - girlswhoflex - girlswithmuscle - killshit - strength - lmao - toughlove - strongnotskinny - plyos - healthyishappy - fithustler - hiit - fitness - workout - exercise - hustle -
growtime9 : @catherines_wole LOVE IT...
lisabise : So nice!
soledaddlch : Keep going girl! :) Looking amazing
tudysanchez : πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ‘πŸ‘great work
linz_elaine : πŸ’ͺ Yes ma'am!
verifiedfitness - lauradezme - alb_335i - phrenchyy -
instagram
pumamita
Summer is here, don't forget to wax. #anemone #seabutthole #dealwithit #inappropriatehumor #justmystyle #sacredsilly #alwaysallways #datbumhoedoe #omgaaaad #iwilldielaughing #atmyownjokes
iwilldielaughing - justmystyle - inappropriatehumor - omgaaaad - seabutthole - sacredsilly - anemone - dealwithit - datbumhoedoe - atmyownjokes - alwaysallways -
heidihodown : I will definitely be the first to dub tap dat!
pumamita : @heidihodown thanks for pulling thru babe ;)
heidihodown : Thanks for putting out. β™‘
tryptix - nico_luminous - lauraraym - tdunkadunk -
instagram
eddielovechild
😁 Cornball always smiling & laughing.....#atmyownjokes #imsofunny #JAJAJA
atmyownjokes - jajaja - imsofunny -
_.eerie - fletasel - mariee_8196 - beautifully_crass -
instagram
marimarmur
Perks of dating me #dating #ilaugh #atmyownjokes #youdontneedto #quote #sotrue
youdontneedto - atmyownjokes - quote - ilaugh - dating - sotrue -
alexzstewart.8 : @_jordan_ashleyy
umar_shakur : Lol
rillankoti - mankutti - samunator - moon123465 -
instagram
helloimsamia
I laugh until I cryyy πŸ˜‚ #atmyownjokes #inspiredbytumblr #whatsredandbadforyourteeth #abrick #canttellmenothin #softghetto πŸ˜’πŸ’§πŸ’§πŸ’§β˜”οΈ
canttellmenothin - atmyownjokes - abrick - softghetto - whatsredandbadforyourteeth - inspiredbytumblr -
harmonic_laughter : I LOVE YOU SO MUCH
helloimsamia : Hahahaha @harmonic_laughter 😘😘😘 rightbackatcha
butterflyps : LOL. Inspiration is valid. I was dying from laughter just looking at these. <3
helloimsamia : Hahaha 😘 @butterflyps Anqa screenshotted all of them and posted them on tumblr πŸ˜‚πŸ˜³
angiesavitsky - anqakhan - swetapea - jkhatsss -
instagram
eddsthetics
One of the best things you can do for yourself is prepare your food in advance & have it with you wherever you go. Life gets in the way and you are less likely to eat healthy if you don't have with you when you need it. πŸ‘ Also, being Australian I am a huge fan of grilling and BBQs. It's a healthy and quick way to cook anything and I love that BBQ flavor. πŸ˜‹ Notice there is no shrimp on this BBQ, though. Firstly because if there WAS, it wouldn't be a shrimp - it would be a prawn. Secondly, I would never post a pic with prawns on a BBQ because I wouldn't want to have to sift through the boring comments about "throwing another shrimp on the barbie". If you write this in the comments section now that I've said this... please go and crawl under a rock and die, because your jokes are old and your Mom sucks. 😝... Your Dad is awesome and says to say hello though. He loves my steak. 😹 #icrackmyselfup #atmyownjokes #eddstheticslovesyou 😺
nutrition - australia - fitfam - instafit - legionofboom - physique - expat - focus - diet - eddstheticslovesyou - traininsane - weightlifting - nutritionist - atmyownjokes - 1stphorm - rampagejackson - squat - takerisks - persistence - noexcuses - icrackmyselfup - mealprepmondays - fitgirl - health - bbq - bodybuilding - aussie - australian - fitnesslife - exercise -
kooolkeeef : U know it
eddsthetics : #Nutrition #nutritionist #legionofboom #1stphorm #noexcuses #fitgirl #takerisks #traininsane #instafit #fitnesslife #physique #exercise #health #focus #squat #bodybuilding #weightlifting #persistence #aussie #australian #australia #expat #bbq #mealprepmondays #rampagejackson #diet #fitfam
mrsknighton27 : Yes
jona4578 : Nice #turnthefuckup
mr__dt : Now that's what's up
marcman : And a Cherry Ripe afterward!
meanstreakmark : What about shrimp on the barbie? What does that mean? And u brought it up-
wiebesf : Hey @eddsthetics, @bananazzz_ told me to check you out. How many days at a time do you prepare food for?
amy_roes - a_nd_re_w - glamfitbikinis - doctor_ranya -
instagram
spoonfuloffit
πŸ™ŽπŸŽ₯πŸ’Um, basically. I seriously do crack myself up thoughπŸ˜‚. #MyLife #Accurate #ImTotallyCoolWithThat #RomanticComedy #Winning #NotAPlayerIJustLaughALot #AtMyOwnJokes #SingleOverSettling #TeamIndependentπŸ’ƒπŸ‘
accurate - teamindependent - winning - singleoversettling - mylife - atmyownjokes - imtotallycoolwiththat - romanticcomedy - notaplayerijustlaughalot -
marylouwho22 : @thecourtcam OUR LIFE TOGETHER
_noeliatr : Somos pocas las que podemos eh! En realidad es una habilidad @spanishbrunette xP
jaybird_1111 : Me too!!!! Me haha tooo!!
spoonfuloffit : @jaybird_1111 lmao! Hey send me songs when you feel like sharing! I love the acoustic tunes to listen to at night.😊
francescaxo2350 : @lovergirl261 makes me think of you haha
hairbysilvy : @rockinbodyshop lol
hutzi_ : @_ivana_ina_
walton_cc : @mshep415 @_miranda414 I have no life .. I'll keep tagging u bitches 😚
deadliftlove - carleesfitstagram - simplyhealthymind -
instagram
wenkel29
That about sums it up #soml #romanticcomedy #minustheromance #justlaughing #atmyownjokes
atmyownjokes - romanticcomedy - minustheromance - soml - justlaughing -
sarah_jessica27 - daniel26e - becaklopman - squidknee7b -
instagram
emilywatkins27
She can be a real #bitch, I love my #puppy doe #literalbitch #thatsthejoke #goldenretriever #likeforlike #idoitforthelaughs #ilaugh #atmyownjokes
ilaugh - thatsthejoke - goldenretriever - bitch - atmyownjokes - likeforlike - puppy - idoitforthelaughs - literalbitch -
murphdawgbillionaire : I don't get it but I #likeforlike
tayrenshaw : 2
valynemarie : Sooo guilty !
emilywatkins27 : @murphdawgmillionaire wow easy much?
natalie_ricca : I love your hash tags @emilywatkins27 hahaha
emilywatkins27 : Haha thanks Natalie 😜 @natalie_ricca
murphdawgbillionaire : Te he he
natalie_ricca - syders340 - emimoratinos - kateshech -
instagram
micaelaj_xo
Giraffe jokes. #ithinkimfunny #giraffe #mama #girafficjam #classic #laughing #atmyownjokes #facebook πŸ˜‚
girafficjam - classic - ithinkimfunny - giraffe - facebook - laughing - mama - atmyownjokes -
faithful1_89 - elizabethperry3 - goaliejess16 -
instagram
becbennetttt
#reasons to #date #me #awesome #funny #laugh #atmyownjokes #jokes #hilarious #coolas #missingout #ohwell #shouldbeacomedian #crackup
me - funny - coolas - reasons - awesome - ohwell - missingout - jokes - shouldbeacomedian - laugh - hilarious - date - atmyownjokes - crackup -
westie_87 : Bahahaha this is me!
becbennetttt : So me too hahahaha @westie_87
becbennetttt - chloemarshall_22 - sara_mcclutchie - esteban_nutrifit -
instagram
cieradoran4
She should be happy she has a friend like me.. #dying #atmyownjokes #lmfaaooo #haha #gay #tori #texting #shehatesme #emoji #sgs3 @the_names_torii
dying - gay - texting - sgs3 - shehatesme - lmfaaooo - haha - atmyownjokes - emoji - tori -
shazzletat - tulikopp - hayley_mantis16 - lovebugbabyy -
instagram
lacipotia
#lmao #thatmoment #whenicrackmyselfup #istaylaughingalone #itsonlycuziloveme #ctfu #lol #hilarious #theboocaughtmetalkingtonyselfyesterday #butiplayeditoff #lmaooo #butithinkheknowsimcrazy #ohhman #imahandfull #ieventalktomyself #bahahaha #ahotmess #whatever #iloveme #illkeeplaughingalone 😁😁 #atmyownjokes #rotf #andifpeoplelaughfuckit #lol #imaloser
illkeeplaughingalone - istaylaughingalone - whenicrackmyselfup - ctfu - lmaooo - whatever - ieventalktomyself - imaloser - atmyownjokes - theboocaughtmetalkingtonyselfyesterday - thatmoment - ahotmess - lmao - butithinkheknowsimcrazy - butiplayeditoff - andifpeoplelaughfuckit - iloveme - lol - imahandfull - wecanbecrazytogether - ohhman - bahahaha - hilarious - itsonlycuziloveme - rotf -
lacipotia : @chilezita22 what? Lmao.
lacipotia : @chilezita22 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ta bien Bos !
_don_gaby : 😍 #yesidid #youdidntplayitoff #yougotproblems #butitsallgood #yeahyoureprettycrazy #butletsbecrazytogether 😁πŸ”₯πŸ’ͺ
lacipotia : @itz_gvby_tururu #wecanbecrazytogether 😁😁
arana_3392 - fresco_el_unico - rojo_93 - forever_young1220 -
instagram
cadabra_stuckforlife
Yah that sounds like me 😁 #laughing #atmyownjokes #prettyfunny #itsallihaverightnow #romcomsoverrated #ifyoucanlaughatyourself #2013 #funny #haha
ifyoucanlaughatyourself - funny - romcomsoverrated - itsallihaverightnow - haha - laughing - atmyownjokes - 2013 - prettyfunny -
natski28 - hxc4life - m_a_r_y_b_e_t_h - rachhhello -
instagram
chloe__parker
I need this top! #want #need #allthetime #imsad #becauseilaugh #atmyownjokes haha
becauseilaugh - want - imsad - need - atmyownjokes - allthetime -
higuysiloveyou : Follow purpleynoodles for a follow from me
marisakay01 -
instagram
fredoxj
#babecaughtmeslipping #lmao #nah #idied #mademyselflaugh #laughing #atmyownjokes
idied - lmao - babecaughtmeslipping - atmyownjokes - nah - mademyselflaugh - laughing -
nysiaababees - _myxm - _queenrave - andersonmotorsp -
instagram
attackofthepastorskid
Yes, yes it is :) #funny #sotrue #whaaat? #comedy #forever #alone #laughing #atmyownjokes
funny - forever - sotrue - laughing - alone - atmyownjokes - whaaat - comedy -
jenthecuban : I laugh at your jokes!!!
suomalainentytto : I love this!!
caycay1000 : Lol
sograves - dm_k3 - madisonvia - serena_anne144 -
instagram
princesshaley25
Hahaha.... I'm so weird. #love #laughin #atmyownjokes #imreallyfunny #haha
imreallyfunny - laughin - love - haha - atmyownjokes -
angelicamaew : @pink_princess1995 I miss you :(
princesshaley25 : </3 @angelicamaew
mrsschaefer13 - teafortaylor - angelicamaew - maddylou2013 -
instagram
Iconosquare feedback