damnriley
Eating his bread and giggin to Ludacris! 😂 thank you #wild1075 for the #throwbacks .. My two year old digs them too LOL #rollout
rollout - throwbacks - wild1075 -
anishopez - rosecityresinwifey503 - jordynn_nycole -
instagram
coolnutz
This is what you will get tonight on The Northwest Breakout Show starting at 9pm sharp. Get a taste of my real radio voice. #nwbsradio #kxjm #wild1075 #portland #radio #slaps @dannymerkury
wild1075 - radio - slaps - kxjm - nwbsradio - portland -
binobandz : U got it @coolnutz
stuartpiffington : @coolnutz would u happen too know anybody in Vegas that does radio I can get in contact with
dubbleoo : geteM!
th3rdking - mauiwilliams - jaguar_fiya - zombiedollstoner -
instagram
radiokaydo
Stereotypical studio picture. Running the @wild1075 live broadcast from the #drake show. #wild1075
wild1075 - drake -
radiokaydo : @weinbagel maybe :P
djhazeproductions : You even got FB on one screen lol
lindyml : Whatever !!!! 😪 Lol
radiokaydo : @lindyml no sad faces!!!
lindyml : Sad sad day ☺
radiokaydo : @lindyml nooooo!!!
angelbabee13 : Wow!
radiokaydo : @angelbabee13 ooooo awwwww buttons!
kateturnermusic - djhazeproductions - veggieheadpdx - laceyprice -
instagram
radiokaydo
I wonder what I should do tonight. Hmmmm. #drake #portland #jimmybrooks
portland - wild1075 - selfie - jimmybrooks - drake -
radiokaydo : @samanthagaribay oh I see how it is :P
samanthagaribay : Por favor? :)) haha
kellytull : Jealous :)
mrocho6996 : I miss the crew us and Momo @samanthagaribay @radiokaydo
radiokaydo : @kellytull it was pretty sick lol
bflyrenee : Nice!
lilajane88 : I was in the platinum section 5th row back!
radiokaydo : @lilajane88 nice!!
knguyen24_ - pdxtatertot - veggieheadpdx - micahcopeland314 -
instagram
cortes_22
Guess who just picked up their mothaf*cken tickets that I won on the mothaf*cken radio to see mothaf*cken DRAKE! #Row3#UpClose! #FirstTimeEverWinning#Wild1075#Thankyouuu!
wild1075 - firsttimeeverwinning - thankyouuu - row3 - drake - upclose - ftmiguel -
rixter1 : U should take @felixmitchell12 hes a big drake fan!
_lovelymaari : Omg freaking lucky!!!
nellyygomezz : Omg!!!
nellyygomezz : So jealous
nellyygomezz : Take me
nellyygomezz : I really want to go
yazz._ : Omg! I can't believe you actually won them!!! Lol
mariginalacalla : Soooo luckkkyyyy!!!!!
chrisgomez1998 - diana_valenciaa - margarita_magdaleno - fairyjane310 -
instagram
loudah_3
Hurry up 520pm...I will double the amount of calls! DRAKE!!! #107.5 #wild1075 #win #ahhhh @champagnepapi
win - wild1075 - ahhhh - 107 -
mrsiou : Good luck!!!
hyyer88 : Lol:) so funny my friends lil cousin won tickets third row..lol crazy
loudah_3 : That's not funny @hyyer88 ....that breaks my heart! It wasn't me!
pinklvrgirl - churr_oh - liz_donnna - mrsiou -
instagram
roycelovett
Tonight is the night! Last show I the tour, and I hope to see all of #Portland #PSU there. It's going to be good. Show starts at 8pm #PDX #PDXMusic #Billboard - Thanks #Wild1075
wild1075 - pdxmusic - pdx - billboard - portland - psu -
sweetlocz - roycelovett - tyler_williams1087 - fox_hollow -
instagram
stevotheweirdo
Last Night on Wild 107.5's NW Breakout Show. Good looking to the homie @coolnutz for having me. If y'all haven't checked it out already peep that NEW album iNFLUENCED available for FREE DOWNLOAD (link in my bio) #iNFLUENCED #stevo #tsbg #triplesb #new #work #music #dope #audiodope #radio #wild1075 #nwbs #pressplay #bangers #freedownload #bandcamp #goodmusic #fresh
audiodope - nwbs - dope - pressplay - bangers - wild1075 - radio - bandcamp - new - stevo - freedownload - influenced - triplesb - goodmusic - work - tsbg - music - fresh -
its_maaag - dannymerkury - bsincere503 - stussystas -
instagram
stevotheweirdo
The new album iNFLUENCED is out and available for free download. LINK IN MY BIO!!! Big ups to all the features artist @therealyoungwavegod @illababy @francheyes @luckwonderkind @iamtabloid also my guy @nickfave for the dope album cover and last but not least big up to my guy @coolnutz for having ya boy on WILD 107.5's NW Breakout Show (tonight at 10) #iNFLUENCED #stevo #tsbg #triplesb #album #newshit #freedownload #wild1075 #nwbs #tunein #pressplay #checkitout #weouthere #music #new #nwhiphop #realrap #radio #bangers
bangers - nwbs - freedownload - newshit - wild1075 - radio - pressplay - nwhiphop - stevo - tunein - checkitout - album - influenced - triplesb - realrap - tsbg - weouthere - music - new -
stevotheweirdo - lifeaschrist - grandfinalenow - moniqueserrell -
instagram
stevotheweirdo
IT'S OFFICIAL!!! My new album iNFLUENCED drops this Sunday! It drops that morning and I'll be on Wild 107.5's NWBS Sunday night with @coolnutz BIG S|O to all the artist who feature on the project @luckwonderkind @francheyes @illababy @iamtabloid @therealyoungwavegod #iNFLUENCED #stevo #triplesb #tsbg #wild1075 #nwbs #northwestbreakoutshow #music #new #album #radio #supportland #realrecognizereal #turnt #goodmusic #passion
supportland - nwbs - triplesb - radio - turnt - stevo - album - influenced - wild1075 - goodmusic - music - realrecognizereal - tsbg - northwestbreakoutshow - passion - new -
lyndze11 - the_black_manikin - cherrynacole - bloke2050 -
instagram
coolnutz
While ye sleepeth, I worketh. He works hard for the money. #wild1075 #clearchannel #portland #nwbsradio #iheartradio
clearchannel - portland - wild1075 - nwbsradio - iheartradio -
hxxdgrxwn - phats5941 - kxnya - triibemovement -
instagram
mckblocc
#imontheradio #allnight soundcloud.com/mckblocc #portland #wild1075 #nwbreakout #nwbreakoutradioshow #fm #fmradio not one but 2 #radio #plays
nwbreakout - wild1075 - plays - allnight - fmradio - radio - nwbreakoutradioshow - portland - imontheradio - fm -
modelscoutprimeusa - vvxxnn - n1sclothing - nazobravo -
instagram
anniemariem
Guess who just won tickets to Macklemore and Ryan Lewis in Portland on the radio? THIS GIRL! Not one of those entire a contest things, like I had to call and be caller 7 and I WON!!! Yeah yeah yeah!!!!! #macklemore #ryanlewis #wild1075 #oct22 #luckyday
macklemore - ryanlewis - wild1075 - luckyday - oct22 -
lfern17 : Sooo jealous!
mreinhardt7 - molliebarshay - missy_ryan - amanda_chase_ -
instagram
thedjtj
#TBT down at the radio station with @dianablakeslee @dannymerkury & @coolnutz for the North West Breakout show. (NWBS) @wild1075fm
dannymerkury - dianablakeslee - nwbs - tbt - thedjtj - edm - release - hiphop - studio - radiostation - djtj - album - wild1075 - beats - air - live - djb - music - coolnutz - beatrox - radio -
thedjtj : #Radio #radiostation #wild1075 #coolnutz #djb #dannymerkury #djtj #Thedjtj #edm #music #hiphop #beatrox #nwbs #air #live #album #release #dianablakeslee #beats #studio
coolnutz : @thedjtj those were the days.
dannymerkury : Yeah buddy!
dianablakeslee : Awww i love it! So much fun! And hilarious when @kennedytran knocked the wall down and I cursed! 😳 Haaaa!
nixvjay : Photo shopped......lol..j/k
thedjtj : @free120 hahaha!! U cray!
nella23pdx - jrobwwlive - matthewesteves - smokinhotjava -
instagram
radiokaydo
Waiting for mommy and daddy. Swooped from @webgirlkelsie #CCME #z100 #wild1075 #work
ccme - z100 - work - wild1075 -
webgirlkelsie - torrieoliver - lambo_q8 - raiboy2 -
instagram
kelseyostergren
Oh...I didn't realize we were having a throwback like that #wild1075 #50cent #majorthrowback
wild1075 - 50cent - majorthrowback -
the_giftshoppe - a.confused.intellectual - aprettymess - lion9 -
instagram
webgirlkelsie
How Portlandia of you, @thebravelittle #wild1075 #berbatis
portland - wild1075 - berbatis - pdx -
webgirlkelsie : #portland #pdx
richsia - deftonysrealm - blackfemale_shoutout - naaddels -
instagram
yungmil
ATTENTION: Catch me Live on Wild 107.5 w/ Cool Nutz tonight! Listen for my brand new songs & interview from 9pm-12pm!! ALL MY SUPPORTERS: Please listen & RECORD YOUR REACTIONS and upload to YouTube/Facebook then tag me in it for a chance to appear in my new music video! Thank you guys! #youngnfocused #ynf #Tonight #wild1075 #yungmil
youngnfocused - tonight - ynf - wild1075 - yungmil -
laine_anne - giftnazad - pdxpvo - whyymad -
instagram
soldier_hard_707
Oregon City OR Show last weekend, posted at the #Redcon1 table. Sponored by #Monster Energy Drink #wild1075 street team attended brought to you by NSLB
wild1075 - monster - redcon1 -
lilmamaloves - santabellengrasci - intrepidmotion - mechinfantry97 -
instagram
soldier_hard_707
Its goin down this weekend in #portland #Oregon me and my #Redcon1 team is gonna rock it at the Annex for more info go to Portland party station #wild1075
portland - wild1075 - oregon - redcon1 -
jmnarverud : Going to try and make it
brgundy_mvce - devil_dogg_27 - carbonshowroom - denisearvidsson -
instagram
soldier_hard_707
Updated info on the #wild1075 website. Jan 19th in Portland OR area #soldierhard & #redcon1 put it down. Come thru if you in the area the Wild 107.5 Street Team will be with us! #concert #portland #California #show #music #therapysession #hiphop #military #sot #nslb Brought & made possible by (get your tickets at) No-soldier-left-behind.org
soldierhard - wild1075 - concert - therapysession - show - hiphop - redcon1 - music - sot - military - california - portland - nslb -
theonlysmee - louda_91 - bellaamaay_ -
instagram
kristinaonair
Just putting in work and eating cuties. #EatingClean #Wild1075 #z1043 #1075KissFM
eatingclean - wild1075 - 1075kissfm - z1043 -
corrinbauer : YOU'RE a cutie!
webgirlkelsie : ^^^ truth!
emwarner17 - jakles - onawa220 - yamani_karma -
instagram
radiokaydo
It's a #wild1075 kinda day
wild1075 -
amorisw : Courtney cox doesn't approve.
taliareasoner - jaylittlefoot -
instagram
soldier_hard_707
Gotta promote this! Wild 107.5 FM Portands Party Station! #SoldierHard & #redcon1 comes to Portland OR area! Jan 19th 2013 See site for Ticket info #wild1075 #portland #show #nslb
soldierhard - wild1075 - nslb - show - portland - redcon1 -
ce_cruz - brgundy_mvce - thelma_kuhia -
instagram
soldier_hard_707
Catch me & my #Redcon1 #team in Portland next month. Radio Promo by Wild 107.1 PM Portands hit music station. My team aint playin' #wild1075 #radiostation #soldierHard #vallejo #portland #Oregon #California
soldierhard - wild1075 - vallejo - oregon - radiostation - redcon1 - california - team - portland - promote - repost -
soldier_hard_707 : #repost to #promote
polylove82 - truereligion_ronny707 - wlthorpe -
instagram
radiokaydo
It's a wild Kristina! Very rare! Only known to be found on the airwaves! What a find!!! @kristinaonair #wild1075 #heeeeeeeeeeeyyyyyy
wild1075 - heeeeeeeeeeeyyyyyy -
webgirlkelsie - blowyourboardout - portlandlauren - amorisw -
instagram
radiokaydo
Almost done getting the stage setup!! #wild1075
wild1075 -
jaylinn03 - nickdraeger - blowyourboardout - yourstruly_krystalnoell -
instagram
radiokaydo
Come find me and I'll hook you up with one of the hottest tickets in town for Saturday night! These are the last of the tickets!! #wild1075 #party #sexy
party - wild1075 - sexy -
radiokaydo - theresapdx - taliareasoner - hustleharderinc -
instagram
theresapdx
Winner winner chicken dinner :D #contest #wild1075 #lucky #Halloween #ball #party
wild1075 - contest - party - halloween - lucky - ball -
tiredestprincess : Ill be ur date lol :) What's this for?
kristinaonair : Congrats girl!!!! Just featured this pic on my Wild1075Portland.com blog :) xo
theresapdx : @kristinaonair nice! I'm sooo excited:) @esssdub I'm already taking my friends bree but you should get tickets!!:)
instamattygram - tmoney503 - katieemiler -
instagram
mista_b__
I loooooovvveeeee this song! #adorn #miguel #wild1075 #portlandoregon #iheartradio
portlandoregon - miguel - iheartradio - wild1075 - adorn -
oreothegee - emilysmolock - _jplanet_ - heythere_chanel -
instagram
colehiser
Listening to 107.5!!😄😎 #wild107.5
wild1075 - wild107 -
colehiser : #wild1075
macie_lewis - brackenstar_ - annabananacrump - futbol_joe -
instagram
katiekat4821
#throwbackthursday #wild1075#thebuzz #usher #concert @kkrieg3r @kanoe16 @caithutchens
wild1075 - usher - thebuzz - throwbackthursday - concert -
tysoon808 - caitttpdx - aliann_18 - laurendelasheras -
instagram
rsafronchik
With the gorgeous @kristinaonair after the WTT concert last year
wild1075 - wtt - concert - thatshitcray - jayz - watchthethrone - kanye - seattle - hova -
rsafronchik : @kristinaonair #wtt #watchthethrone #seattle #kanye #concert #wild1075 #jayz #hova #thatshitcray
kristinaonair : Oh. My. Goodness. .... Wasted. Lol it was great meeting you mama :)
kristinaonair - realhiphop187 - eviedoll - miistaxstvner -
instagram
emanmusik
#Respect #RealReacognizeReal #Salute #CoolNutz #WestCoast #Wild1075 #GoodMusic #Twitter #Tweet
summer2012 - realreacognizereal - goodmusic - twitter - wild1075 - coolnutz - letsgetit - respect - westcoast - tweet - salute -
pierrestephane : #Thatshicray !
emanmusik : @pierrestephane #Summer2012 #LetsGetIt
stinje - emanmusik - pierrestephane -
instagram
kristinaonair
Another @thedjtj sticker sighting.... Lmaooo #Wild1075
wild1075 -
thedjtj - issaworld - jody_marie -
instagram
issaworld
Taking over the radio #wild1075 for the next 3 hours with @dannymerkury. #partytilthesunshine tune in!
wild1075 - partytilthesunshine -
issaworld : Kristina, I wanted to sit in ur chair and send u a pic lol but my phone died lmao
kristinaonair : @issamusic you should have looked down... I had a power cord :) next time!!!
issaworld : I'm gonna come down more often! I will next time!
breakthroughvision - hypemonstar - iamneyokonvict - pierrestephane -
instagram
issaworld
At the radio station #wild1075 with my boy @dannymerkury. Tune in coz we are taking over Portland for the next 3 hours!
wild1075 -
kristinaonair - hypemonstar - dianablakeslee - pierrestephane -
instagram
Iconosquare feedback