king_ayala_82
Jamming to some old school R&B #DruHill #WhenRnbWasDaShit #90sShit #GoodMusic #BringingBackCrazyMemories
bringingbackcrazymemories - druhill - whenrnbwasdashit - goodmusic - 90sshit -
cinderella_bonit - _shaynabaebee - onrea - kiki0629 -
instagram
plzxcusemyfresh
My baby. .. @crownme_aijaa #SheWasAlwaysAggy #StillAggy #MyNiggggaaaaa #Forever #SiblingLove #WhatTheFuckWeWearinTho πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #90sShit #Shwaggg
forever - siblinglove - shewasalwaysaggy - whatthefuckwewearintho - myniggggaaaaa - shwaggg - 90sshit - stillaggy -
_jazminavery - ___xx0xlady_love - cheerfully_x - respectremy_shxttt -
instagram
gritz_n_wavy
#chillin with the #cuzzo #cruisin before I call it a night #lostboyz #renee #classic #hiphop #90sshit #yallbabiesdontknowtho
renee - lostboyz - classic - yallbabiesdontknowtho - hiphop - 90sshit - cuzzo - chillin - cruisin -
imtherealcash -
instagram
maarick420
My shit! #90sshit #crybabys #sour #candy #foodporn #90sbaby #icecreamtruckspecial
90sbaby - sour - 90sshit - foodporn - icecreamtruckspecial - crybabys - candy -
brittgracex0 : Those just made my mouth water! Lol
maarick420 : @brittgracex0 i know right! Thats what made me buy them. Haha
artieboysucks - mirajane00 - stfu.justkissme -
instagram
officialtuhi_
Add MeπŸ’₯ "tuhi" πŸ‘ˆSnapChat #90sShit #Bucket #RippedJeans #BlackTimbs
blacktimbs - bucket - rippedjeans - 90sshit -
slimbezel - brittanyjnai - __hermosaa__jessica_ - vivala_haven -
instagram
ketos_one
#EarlyMorningScans
one67 - earlymorningscans - boxcar - typography - lovegraffiti - ifuckinglovetrains - vsco - paintedtrains - bestofvsco - emskings - vscophile - trainart - filmscan - fr8heaven - 90sshit - spraypaint - trackside -
ketos_one : #one67
ketos_one : #trainart #trackside #typography #ifuckinglovetrains #paintedtrains #90sShit #lovegraffiti #emskings #fr8heaven #spraypaint #bestofvsco #boxcar #vscophile #vsco #filmscan
nomadicinsight - hendedersol - ridzamh - evenmonkssleep -
instagram
airjordandadon
Up late smoking watching one of my favorite Horror movies Tales from the hood!!!! #ShitNeverGetsOld #90sShit
shitnevergetsold - 90sshit -
sheabuttercleveland : That shit is really scary man
airjordandadon : @sheabuttercleveland Brah especially the Dolls scene lol
puddin_tane_house_of_ratchet2 : On HBO? I am too. It's about to go off
airjordandadon : ,@puddin_tane_house_of_ratchet2 Hell yea lol
sheabuttercleveland : You better watch cartoons afterwards
certified_coke_bottle - _reallreallreallytho87_ - illusive_lycan - cir0c_be3 -
instagram
xoxomarieee
Channeling my inner >> #kyliejenner #chokersareback #90sshit #selfie x3 #instagood #motd #instapic ##instadaily #picoftheday #photooftheday #potd
kyliejenner - motd - selfie - instapic - instagood - chokersareback - 90sshit - instadaily - potd - picoftheday - photooftheday -
drink_atelier : Wow! amazing!
gypsy_spell : I miss you and your pretty face @xoxomarieee! Let's get together soon!
hannac121 : @xoxomarieee what's the lip color?
xoxomarieee : @hannac121 mac whirl lip liner and modesty lipstick on top.
xoxomarieee : @gypsy_spell miss your face too!!!! Dinner or lunch soon ?
_leeetle_ - sherosaurus - jantonio73 - hannac121 -
instagram
sunshinefuntime1217
#2intheoh1intheah #pitbull #90sshit
90sshit - 2intheoh1intheah - pitbull -
ianoctoman_com - cinderelly69 - nicoleskyes - lookatsomboooody -
instagram
les.love
Twisted love story, #TrueRomance 🎬🎬🎬 #NowPlaying #MovieNight #ChristianSlater #QuentinTarantino #90sShit ☝️✌️
trueromance - quentintarantino - 90sshit - nowplaying - movienight - christianslater -
trueromancefest : You're so cool
justalittletlc - trueromancefest - diasjay - pooch341 -
instagram
cassius_grey
#90sshit
90sshit -
thepinup : Duhhhh lol
love__amour : Pac
cemberzjoy - teyunna - naturalhighjq - thepinup -
instagram
johnnickel5941
#YoungOG #90sShit #SawTooth #SmellinGoodBitchsWannaHugMe #LilSisBday
smellingoodbitchswannahugme - sawtooth - lilsisbday - youngog - 90sshit -
mixed_perfectly : 😍😍😍
stillrealchill : Boy is that a part? Lol
stillrealchill - nike_loco - crystal_luvingmykids - livelove_laya -
instagram
militia_breeze
I've Done Bad Things For Good Reason!!! #Militia #90sShit
militia - 90sshit -
_kingstacksz : ♠οΈπŸ’―
marc_stone : Yow
_n_a_x_ - misz_forbidd3n - gf_bully - themainnay -
instagram
p_linds_chrisjordanco
#40s #ralph #classic #90sShit
ralph - 90sshit - 40s - classic -
p_linds_chrisjordanco : @pottscb πŸ’ͺ. Think i i got this in 05..,,, Quality
pottscb : True that what Ralph all about #LoLife
p_bless : πŸ™ŒπŸŽ―
streetsym_ : That Ralph mean big homie πŸ”₯
cavykingpen : Swag
tattydaddy_ : Ma OG
godbody716 : Sell me that Lo shirt I know u got 2 or 3 of the same one. Lolol
ladykay1208 : Love it
laurenshark - iamcooln82 - taylor1185 - ladykay1208 -
instagram
mikejamesii
Haha same sample what you know bout it #mikejames #dope #atlanta #producer #teamliberteen #aironautikz #beats #upandcoming #90sshit #vintage
teamliberteen - producer - upandcoming - vintage - dope - aironautikz - mikejames - beats - 90sshit - atlanta -
makewaystudios : Nice!
gucciboybeats : Check me out when u get a chance
lexxliberteen - dynamic_sounds - soundcloudbots - ty_cordell -
instagram
rothdigga
Another line from the @danny_montoya spot that we used to skate a ton. These curbs were actually asphalt and not cement, but they slid so good after being waxed and skated that we annihilated them over the years. They were perfectly round and super easy for noseslide popovers. 1992 steez with the cutoff pants and cut shoes.
skating - 1991 - oldfootage - 1992 - 90sskateboarding - longbeachskateboarding - bigpantssmallwheels - 90sshit - rothmeyer - 508crew - 508 - skateboarding - slappyhour - curbskating -
rothdigga : #skateboarding #skating #rothmeyer #longbeachskateboarding #curbskating #slappyhour #90sskateboarding #90sshit #1991 #1992 #bigpantssmallwheels #oldfootage
rothdigga : #508crew #508
nate_e_poo : Rad
izm____ : @thiesk0 food_twerq➑️➑️➑️➑️
joeryck : Lotti inspired
rothdigga : Everything was Lotti inspired @joeryck
ronniecreager : @rothdigga Reminds me of the OC spot off the 55 freeway. Double sided curbs for dayzzz
rothdigga : I loved those 55 curbs @ronniecreager spot was great.
ryjtrue - liam_myatt - officialclap - mr_dr_j -
instagram
the_adhole
...and you're busy being Professor #Ex. #adhole #xmencartoon #xmenvillains #villains #childhood #childhoodshit #openingtheme #90s #90sshit #90snostalgia #xmencartoon #90scartoons #nostalgia #saturdaymorning #saturdaymorningcartoons #backintheday #classicshit #memes #funnyshit #exes #thirsty #thethirstisreal
xmencartoon - villains - thirsty - saturdaymorningcartoons - adhole - xmenvillains - classicshit - ex - exes - backintheday - funnyshit - 90s - 90scartoons - 90smemes - childhoodshit - nostalgia - thethirstisreal - 90sshit - memes - openingtheme - saturdaymorning - childhood - 90snostalgia -
the_adhole : #saturdaymorningcartoons #saturdaymorning
myfavtrini : I see what you did there.
supriyas : The caption! πŸ‘ lol
the_adhole : @myfavtrini @supriyas πŸ‘Œ
the_adhole : #90smemes
t3am83rd - rowhawk - youlovelj - mulagangmemes -
instagram
rothdigga
Here's some more curb chompage from 1991-92ish. Those airwalks cut off to lows were a must back then. I loved double sided curbs and that spot got sessioned super heavily by us for about a year.
kerry_getz : You did tricks back then that people think their inventing today. Hahaha! This videos rule!
jeffy_mcgrath : @od_wavvy69421
od_wavvy69421 : @matty1138 @sk8np0ng1
matty1138 : @od_wavvy69421 @sk8np0ng1 I used to cut my high tops down. But I couldn't stunt like this cat
rothdigga : Ha. Thanks @kerry_getz lots of new stuff going down back then. Some of it good, some of it ughhhh. But damn it was fun!
sk8np0ng1 : @abramovitz1
od_wavvy69421 : @seanwinskowski
dennisbellew : Vessels was the one by my house @imantisocial miss those days! #keepthedreamalive
theredgalaxy - riostaruk - its_theburd - mzambizi -
instagram
roc_1000
Still the best sitcom ever made to me. #90sshit #Funneist 😭every show still
funneist - 90sshit -
myranda_me - __kresh - live__mike - tha_cuteone -
instagram
larrydidit
FLASHBACK! This shit still dope! "Never buy dope without a scale..I learned that while trappin in Scottdale" #90sShit #hiphipandyoudontstop #ghettomafia #indecatur #dirtysouth #rapcity
dirtysouth - hiphipandyoudontstop - indecatur - ghettomafia - 90sshit - rapcity -
larrydidit : You already know @drewpreme75 @skotchdavis
feltonamus : I got that album!!!
larrydidit : It's a mustve have. @feltonamus
photosbycollis : This that πŸ”₯ right there.
feltonamus : @laurnwilliams
jayshiggs : Ooh ah Ghetto Mafia!
jayshiggs : @damiantrav
parebking : Classic Heat
crooklynz_fin3st - photosbycollis - viklovin - nov21_rebel -
instagram
the_legacy1
Real talk! My shit was Lowkey dry back in the day I wasn't really worried bout girls I was worried about being a kid playing outside and all that good shit! Lol I gotta few letters though #90sshit #oldschoolingtexting #origamiletters
oldschoolingtexting - origamiletters - 90sshit -
softsilkcherries : Rp
siadadiva : I love letters!!! I still write them!!!! Love this post !!
_simply_k - twonethadon27 - john3john - ilovemesomejordy -
instagram
abominablevikingassassin
This was by far my favorite #nintendo game ever!! So much #fun playin this shit as a kid! #nes ##miketysonspunchout #punchout #tyson #kinghippo #glassjoe #donflamingo #90sshit #videogames #classics
nes - glassjoe - 90sshit - punchout - donflamingo - videogames - kinghippo - nintendo - fun - miketysonspunchout - classics - tyson -
_the.lion.king : Yeah Mike Tyson punch out was the greatest!!!
doza321 - vickykilljoy - coconaylove - dougiekingjr16 -
instagram
smallmanbigdreams
#TBT #RushHour #90sShit #1998 #JackieChan #ChrisTucker
christucker - jackiechan - 90sshit - rushhour - 1998 - tbt -
keisha_dope_23 - hannah.movies - angieb1676 - teeseeuuuuh -
instagram
locoloc
Coming back HARD! #crosscolours #crosscolors #differentcolors #kalakoa #icetcolors #outofallthecolorsintheworld #shebelongstome #justmyimagination #runningawaywithme #90sShit #zerofucksgiven
justmyimagination - icetcolors - crosscolors - outofallthecolorsintheworld - runningawaywithme - kalakoa - shebelongstome - crosscolours - 90sshit - differentcolors - zerofucksgiven -
kshintaku : Holy shet. Time to leave the tags on the clothes again. Hahaha... Where's the Umen shirts?
brose_def : 😳
locoloc : @kshintaku I'm waiting for Karl Kani to come back so I can get one of those outfits 'Pac used to rock haha
kshintaku : Holy shet Karl Kani!! My parents must've thought I was outta my mind when I was growing up. I swear I took my fashion advice from busta rhymes and LONS. Hahaha
locoloc : @kshintaku haha. I pretty much wanted to rock everything Ice Cube/N.W.A./Treach from NBN wore. So a lot of Dickies..
nailahwr : Wow like it!
blk_leasure - cabornhiraised - ibethepoetician - unko_kepa -
instagram
scl_97
Who else misses these shows! The cartoons now sucks! Bring the oldies back! #classics #CartoonNetwork #BringBack #TheGoodShit #90sshit
90sshit - cartoonnetwork - classics - bringback - thegoodshit -
j_works831 : πŸ‘Œ
fluffyicuz_maximus - jaimeachamberlain - kyybeltran - alaga94j -
instagram
nicky_ls
#tbt my brother and I #90s #90sshit #blood
90s - blood - tbt - 90sshit -
kyliehicks_x0 - armando_flip - neekkkk___ - teemarie58 -
instagram
mz_christa
#TBT who did we think we were tho. With the baggy clothes n shit #brooklyn #canarsiedays #90sShit the Grant Hill's and CBs poppin tho lol
brooklyn - 90sshit - canarsiedays - tbt -
colossal_cheeke : TLC days huh
honeydeelove : Yooooo lol i cant with u
mz_christa : @honeydeelove lol I'm gonna spare u and not post the pix I found with u in them
shaisp : 89 st days look at samatha lol @mz_christa
honeydeelove : πŸ˜³πŸ˜¨πŸ™ˆthank u! Lol
soca_princess21 - honeydeelove - didijsow - shaisp -
instagram
90nicebrand
Michael Jordan x Super Nintendo #90sShit
90sshit -
fuck_locker : P E P I N A Z O :)
conkmayuscula : La mejor consola de la historia
almytaextrema - junabauedelarue - kgm_ninetythree - rizlo_wave -
instagram
domideaf
Trying new shit. At work! #somethingnew #specialwork #atwork #90sshit #neobaroque #marmorino #work #carpenter #experiment
atwork - marmorino - specialwork - work - carpenter - neobaroque - experiment - 90sshit - somethingnew -
indiantrees : Did I inspire you? 😎
domideaf : Hahaha @indiantrees warst du auch monoton unterwegs und nicht so bunt? Zufall...
schuschanna - elmundodeguille - krissihof - jonas_hahn -
instagram
velayne94
Finally stopped procrastinating with my Netflix account & finished it & I'm about to go back to where it all started...One of the very first anime/cartoon/tv show that I loved before it basically went the same path that the "The Simpsons" is on right now..... #BringingBackMemories #OGKillaShit #90sShit
bringingbackmemories - ogkillashit - 90sshit -
e_spidl3 - filisorandom - mkrmv_ - cristian_fdez93 -
instagram
mistyy25
#90skids #90sshit #ilovedthisshow #heyarnold #stonercartoons β€οΈπŸ’›πŸ’š πŸ‘
ilovedthisshow - heyarnold - stonercartoons - 90skids - 90sshit -
monsterbaby8 : @her_226 @max_226 ✌
thegreat_jovanna - 90s_nostalgiaa - la_preciouss - cstonedawolf -
instagram
rothdigga
Here's a little more 90's curb action. This is the Marshalls curb at the Traffic Circle in long beach. Epic late night sessions here, one memorable one right around this time with Gonz. Randomly skated with @chrissenn here one night too for like 4 hours and we became friends afterwards. This would be late 1991. #slappyhour
slappyhour -
pikedreamz : Hell yeah
serious_tea_drinker : Yo!
kerry_getz : Yo that ender was sick.πŸ‘πŸ™Œ
rothdigga : Yeah Dave! @serious_tea_drinker
rothdigga : Thanks @kerry_getz had those on lock for a short while.
kerry_getz : @rothdigga damn on lock.πŸ™Œ
rothdigga : Short while @kerry_getz then they disappeared like Kaiser Sose.
kerry_getz : @rothdigga gotta love skateboarding.
rq27 - afromania_bot - trgkapparel - lilgokart -
instagram
timonmhk
#90sShit #freshprince #komplettestaffel #BelAir
komplettestaffel - freshprince - belair - 90sshit -
lisaaa_93 - kevinmajewski - christin_lisa - graveyardclassics -
instagram
Iconosquare feedback