s_polisky

Sam Polisky

Sp13 πŸ‘ŒπŸ’žCece😍❀️. You're just jealous- Aidan Lindley
3 48
10 69
9 41
10 48
10 63
3 35
1 31
4 38
9 31
9 38
4 46
0 45
1 38
10 74
14 63
7 77
5 69
s_polisky - Sam Polisky
Mazel tov @teacherokicks p.s Cece thinks she is tall πŸ˜†
ceceschu3 : I am so tallπŸ˜‚πŸ˜‰πŸ’–
joshua7016_ : Tbh-I'll give u this tbh tommorow but tell me ur phone number
joshua7016_ : Sunny
miaapolisky - quinntaylor_18 - wuzlabuzla - bianka_winston -
instagram
s_polisky - Sam Polisky
πŸ’šπŸ’˜CeceliaπŸ‘ŒπŸ˜
jordan.krasner : Thanks
joshua7016_ : SpongeBob for life bro :D
s_polisky : Come back to my school¡ @joshua7016
joshua7016_ : I can't
joshua7016_ : Did u get a new phone yet
s_polisky : Yes iPhone πŸ˜† @joshua7016
joshua7016_ : TEXT MEEEE
kevenmartinez14 : Sunny
josh_zamost05 - hawthorn_cutiepies2 - love_saxaphone_2001 - ajay_arun -
instagram
s_polisky - Sam Polisky
Third wheel nationπŸ‘ŒπŸ˜‚πŸ˜…
joshua7016_ : Bruh
joshua7016_ : Alright alright alright
ceceschu3 : Ya I'm hotπŸ˜¬πŸ’–
ajay_arun : What's ur #snapchat
s_polisky : Polisky1234 @ajay_arun
seakim11 : You don't give this information to Ajay ^
jack.barz : ^^^^^^^
jack.barz : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
ceceschu3 - quinyuter - brandon_cervantes14 - josheres_09 -
instagram
s_polisky - Sam Polisky
Squad up!
josh_zamost05 : @josh_zamost05
jack.barz : Ya the new squadddd πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
jack.barz : Thank u for tagging me unlike others.......
b_rad9944 : ^ haha you should untag him πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
brendan.holloway : Rate: HOME RUN
ajay_arun : Idk u THT well but you seem pretty cool and nice
ajay_arun : Tbh^^ rate: 7 (idk you that well)
seakim11 : Date or Pass: Wtf, are you high? Confession: you have to stop hurting me
joshua7016_ - noahg0831 - subbygirl0502 - emus_for_days -
instagram
s_polisky - Sam Polisky
πŸŒΉπŸ’™CECEπŸŒΉπŸ’™
zgeds9 : No flex zone
willdarling16 : #twinners
haydengrijnsztein : Awwww
bella_017_ : ^^
tylerpas22 : Thank you for telling me your birthday🌚🌚🌚
joshua7016_ : YOU CUT YOUR HAIRRRRR
samrattner : Why does your shirt have a jenky iPhone on it yuh nark.
patricklucas3 : Hahahahahaha @samrattner
s_polisky - seakim11 - urvi._d_ - katieeeburrows -
instagram
s_polisky - Sam Polisky
cheez_niall : LUCKY OMGGGGG
ajay_arun : #luckyass
samrattner : You're welcome. :)
seakim11 - tony_soccer4 - zaidmaki23 - eliasschuster -
instagram
s_polisky - Sam Polisky
Where I came from #fedex
fedex -
lindsey.pearl21 : ^^no
miaapolisky - meghan.cavolick - drpepper07 - urvi._d_ -
instagram
s_polisky - Sam Polisky
That moment when ur on Big Ten Network
evanlindley22 : I started that soooooo.... I'm basically ur master
josh_zamost05 : Where?
s_polisky : Bottom left
_david_i : Yeah me and my brother we're at the game last week and we got on the network too @sampo20
zgeds9 - hawthorn_cutiepies2 - quinntaylor_18 - jakepieper_22 -
instagram
s_polisky - Sam Polisky
My life #NAVYSEALRESPECT
navysealrespect -
lindsey.pearl21 : yas
joshua7016_ : I miss my school
_alex_the_gr8_ : Wait am I private or rooster
burrowmaster : Tbh ur funny and athletic . Ur the biggest bishop I ever seen. U not a morning person. And "love" going to church
brandon_cervantes14 : U make first cut @sampo20
s_polisky : Ya @brandon_cervantes14 u
brandon_cervantes14 : Ya I was 27
brendan.holloway : πŸ’―%
jaelynnagosto - garhemesath33 - 1daniela11 - evab_0203 -
instagram
s_polisky - Sam Polisky
Kittykats
joshua7016_ : Hai
phaganc19 : Best friend...movie theatre (maze runner)
s_polisky : Hiiiiii @phaganc19
phaganc19 : Haha, that movie was a blast
s_polisky : It waaaassssssssss @phaganc19
nateellli : omg no way^^
b_rad9944 : 70%
patricklucas3 : 1-100 90 or 95 confession idk lol
s_polisky - drpepper07 - dion.janoyev - josh_zamost05 -
instagram
Iconosquare feedback