mimishell_

Michelle🌺

✌️😊❤️😘💪😁🍗😛 mimishell_.vsco.co
12 45
4 66
8 74
14 79
1 80
8 50
4 81
5 75
0 69
17 113
1 68
1 60
4 99
5 89
10 136
6 98
2 101
9 111
8 94
3 120
7 71
7 139
3 79
1 77
7 131
7 125
8 92
6 93
3 52
6 76
0 40
2 130
12 125
mimishell_ - Michelle🌺
Double vision jersey party...
whosthat - rehab - hashtag -
mimishell_ : @jgcmacanas I didn't know you had a twin! What're her IG ?!
jgcmacanas : @mimishell_ I am so confused! But I have a sister though and people think we're twins Ahahaha
pandabbyjess : @jgcmacanas look at the picture breh lolol
jgcmacanas : Oh cuz there's two of me?? LOL omg.
jgcmacanas : @pandabbyjess LOL your hashtag
kris10manuel : Oh wow TFTI
mimishell_ : Hahaha @kris10manuel dinner date soon for #rehab
mimishell_ : Lmao yes why is there two of you? Are you a witch?! @jgcmacanas
mahhhniiicaaa - quintinvee - partytranimal - producer3sha -
instagram
mimishell_ - Michelle🌺
Dame 7 días intento regalarte el cielo🍂⛅️
erikaacouture : Love the neckpiece !
kris10manuel : Perfff
pandabbyjess : Dang! Fuego🔥🔥🔥
pandabbyjess : Did I use that correctly?! Lmao
rhenellicious - mahhhniiicaaa - erikaacouture - jasminecate -
instagram
mimishell_ - Michelle🌺
"Hi My name is _______ and my boy situation is..." #rehab #takingoversteeveshouse #whorunstheworld #girls
rehab - whorunstheworld - girls - takingoversteeveshouse -
aodg_ : 😍
krayzzette : Michelle I miss you♥ ur so beautiful:)
kris10manuel : 😍😍
justitties : 💥🔥🔥🔥🔥
thatsallm3 : Lmao I just met you at the gym today. Didn't even realize it was you.
mimishell_ : Haha! The one who works in la jolla right? The perf place to impress a girl @thatsallm3
mimishell_ : Aww Miss you too babe!! @krayzzette 😘😘
krayzzette : Awww♥♥♥;) @mimishell_
charmckenzie - crabbycarolcakes - sir_gillsalot - amber_cordero -
instagram
mimishell_ - Michelle🌺
In honor of my mega attractive milk chocolate model friends birthday.... (He's single ladies😉) Throwing it back to summer! Waiting for the right moment to post this pic! So happy that you're finally 21 although I am still a bit concerned.. Hahah! Hope you enjoy your birthday and thank you for everything you've done for me💕 even though we annoy eachother constantly😂 #WorstBehavior #festivities #SantaMonica
worstbehavior - festivities - santamonica -
joannajessica : Finally you're 21! Happy 21st @navedooooo. Get shwasted tonight! 🍻🍻🍻🍻
reddickulous : LOL @navedooooo
navedooooo : @reddickulous 😂😂
dveeezy : The only black guy I know who wears his flip flops on a daily basis
libradley : Happy birthday @navedooooo 😊
navedooooo : @libradley thank youuuu!! 😌😊
pandabbyjess : Dang milk chocolate 🍫🍫🍫
kris10manuel : Milk chocolate models 🙊👍
sierrablueee - libradley - lesleyyrz - wowjward -
instagram
mimishell_ - Michelle🌺
Moscato d' Asti🍷 #vscocam #wine #davanti #littleitaly
davanti - vscocam - littleitaly - wine -
pandabbyjess : Oh, you fancy huh?
libradley - fkn_bubbles1 - lucyyyyle - anissatruscott -
instagram
mimishell_ - Michelle🌺
Happy Birthday to this little shit! (Hehe jk bubbs) It's been about 4 years of community service and I never thought you'd ever stop riding the small yellow bus... From bananas, to lotion girl, to ramaks, to epic embarrassing parties... It's your fault that I've been exposed to such terrible things.. lol! But The jokes are endless along with the memories. We've had our ups and downs but that's what fam does.. I wish you nothin but the best! I hope you enjoy your trip and can't wait for you to get back and celebrate!! @skadooshbubbz
lani__t : @skadooshbubbz happy birthday bubbles!! Hope all is well 😊
skadooshbubbz : @mimishell_ lol this is too funny! Thank you homie:) it's been nothing, but good times haha
skadooshbubbz : @lani__t Thank you! Hopefully all is well at UCSD :)
carryonmisscarreon : Happy birthday bubbles - from mikey and erika ❤️
carryonmisscarreon : @skadooshbubbz
creativekushkitty : Awwww I love thisss girl can u sen me those group pics I don't have them anymore 💚
ahmadification : Hbd @skadooshbubbz !! Still beat you in that in that wrestling match ;)
pandabbyjess : Omg. I know him lolol
anjelflowerz - martin_isacc - carryonmisscarreon - producer3sha -
instagram
mimishell_ - Michelle🌺
Feelin some type of way... #yum
yum -
xo___vivlaamore : Hahah aw you're so cute Michelle! 😊😘❤️🍹
mimishell_ : Thanks mija! Miss you pretty lady!☺️😍 @vivlaamore
kris10manuel : TFTI
pandabbyjess : #whitegirlwasted #doublefisting
ceerad - boconnor1993 - lisztomania26 - seanery3 -
instagram
mimishell_ - Michelle🌺
#WCW to the greatest soul I know. I wish I could give you all that you deserve but I promise I'm gonna make you proud mama. You're my rock. Struggles come and go but I'm going to be right by your side every step if the way. Love you immensely💕👯
wcw -
paulatruse : What you got bangs??? (Looks good)
alyssa_bbycakes : I get this all the time and I'm sure you do too... But she looks like your sister lol 😍 #hotmama
alice_cervantes : ❤️😍😍
mimishell_ : @alyssa_bbycakes lets go out and play tomorrow night😉 with @deeyonaa .. @lani__t ?!
alyssa_bbycakes : Awwww 😐 I have soo much h.w I have to do but you ladies have fun 😏
alinatapiaa - wowjward - niicolemeetsworld - amber_cordero -
instagram
mimishell_ - Michelle🌺
Homework, Beer and good company... Screw you @michaeltipps #AllNighter #PeroLikeWhy 😭📚🍻
allnighter - perolikewhy -
dtipps96 - wowjward - paulatruse - 2_trill_pj -
instagram
mimishell_ - Michelle🌺
💀Does this black match? #ootn
ootn -
mimishell_ : 😘😘@lina._.p @gurubeee
mimishell_ : AJUA! Viva las Latinas hahah🎬 miss you! @viri_dezz Lets get weird Thursday!!! @beccahentz *ahem* ladies @neas_world @paulatruse @deeyonaa
viri_dezz : Woooooohhhhoo!!!!! Our movie!!! Miss you too chula! We need a girls night soon! 💙
deeyonaa : Count me in !!
mimishell_ : @viri_dezz Are u in SD or still in LA? Trying to go out to north park Thursday ! Ladies night😉
viri_dezz : Awe I have class on Thursdays in LA and don't come back to SD until 10 😢 do it Friday! Haha! Or let me know whenever you have another viejas night out! Ajuaaa!
aodg_ : OMG 😍😍😍
pandabbyjess : Deeeeeyum 💁
ryan_823 - _konnichiwaaa - lexcmorris - chrisbyrd_4 -
instagram
Iconosquare feedback