ladiswagg55

๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘

โ–ฒโ˜ฅConscious Queenโ˜ฅโ–ฒFor booking & business serious inquiries only!! contact daticyent@gmail.com Youtube-dteazin โฌ‡๏ธ โฌ‡๏ธ I Vlog ๐Ÿ“ท
https://m.youtube.com/watch?v=M-OuVUA2-hY
21 321
57 1558
22 1192
102 2913
41 2072
9 273
50 1782
56 280
1 493
21 1059
7 747
30 1150
64 1917
97 2461
101 628
25 1466
67 1811
138 2828
36 1686
86 2231
18 1394
76 508
79 749
5 516
37 1327
47 1876
94 2334
34 1564
29 1654
69 869
106 2251
68 1790
37 1669
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
New YouTube video called "How many locs do i have??" Watch the video and find out link in bio โ˜บ
its_actionjackson : ๐Ÿฏcheck my locs
vanessa_graffitiemsi : You have 122 locs ๐Ÿ˜†
grasshoppertoronto : 88
blondielocs_ : I was so close. I said 116 on UR last post!! U have beautiful Locs btw!!
maliksthatog : #122 #locs #hairgoals
fomo_dolo : I was off by 25 not too bad ... I only have 69
stephonwhitte : Pretty smile too
itzphotochivkk : 112k sfs ?
_tsocorny - japanesediva2 - chicagoinaz - love_is_power_world -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
Who wants to see a YouTube video of me counting how my locs I have ?? Video will be up tonite or tomaro #mostaskedquestion #guesshowmany
mostaskedquestion - guesshowmany -
ninah_amber : @lily__kagabo โœŒ๏ธ
lily__kagabo : @ninah_amber priceless <3
jayquon9 : ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ‘Œ
shantela_keyonne : 86 can't wait to see
tjmoney27 : ๐Ÿ˜
quest_for_my_best : Love your locks Sis. Would love to shoot you. You have a look I love...
atlessenehealer13 : It's amazing how much good you do in the world by just existing. Thank you queen, 13love.
twiggynomsa : @ladiswagg55 I love you locks ๐Ÿ‘†
raviin__ - melzyz_photography - jeo_x - kiomat -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
My Favorite celebrity family ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ #thesmiths #wheresjaden #fan #obsessed
fan - thesmiths - obsessed - wheresjaden -
fancy_shauntz : @shin.win
eye.see.minds : @mese1020 remind you of a family you know? ๐Ÿ˜๐Ÿ‘Œ๐Ÿ’ฏ lol yes!
youngblackgifted__ : Why is Willow killing it!! ๐Ÿ˜ฉ
natty.ann : @cocox.o I love willow weird self
jgsaidpayme : Willow lookin like her mom abd shit..๐Ÿ˜
ladyeden5708 : I love them socks willow. It actually looks good on her lol ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚
mese1020 : @eye.see.minds yes
stephonwhitte : Killer photo. I Like the real In people. There you go.
getfitwitbritt - sana_elbarni - st.myself.icall - lilouche.97 -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
Hi my name is Danielle ๐Ÿ’
ladiswagg55 : Thanks where u located ? @hank5photography
hank5photography : Nyc but travel. Where u located
ladiswagg55 : DM Me @hank5photography
yonce1k : I finally found you!! You're all on my tumblr feed ๐Ÿ™Š๐Ÿ˜๐Ÿ˜
1consciencemind : Gorgeous Follow4Follow
calypso__theshaman : Luscious locs and loc jewelry!
_lickmyfashion_ : ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
thisaru7 : Very nice
lostsamuraiinegypt - maya.angelle - a1.hy.grade - taia_lewis -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
Cheek bones ๐Ÿ˜
sarahpierre : @marshapierre this could be you, but you're playin
marshapierre : @sarahpierre lol! ๐Ÿ˜œ
brotha_of_funk : You look amazing, love the Locs!
apelidadodeh : Excuse-me ,Whats brand is your shirt?
prodigue_sone : @olivya_973.2 My Wife ๐Ÿ’–
stefa_ca : ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
makeilaimstrong : ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
dscb843 : You are really pretty
lostsamuraiinegypt - _howugoneact - flyking45 - darrellrcostello -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
New YouTube video is up on my channel "My wash & retwist routine" check it out link in my Bio
ledapperhoyden : would you be so kind to share with me the products you use on your locs ?
ladiswagg55 : Yea I'll put it in the description box under my YouTube video soon @ledapperhoyden
ledapperhoyden : thanks a bunch .
zextheomniscient_cmc : Thanks this can help me along the way in the future
dboywondah : U r da best Thx for the vids
ladiswagg55 : Np and thank u @dboywondah
sharleneklarice : @hbe.ceo1
zakisha : Ayy elis body shop! Holla for products!!
aos216 - ibuymyowngucci_swavey - blessed_vibes - knottyboy06 -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
๐ŸŒธ๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐ŸŒบ๐ŸŒธ๐ŸŒบ
mahadisa_king : @ladiswagg55 Beauty.... ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜ Never stop being you... #Respect #Salute
_svw_shuck : Beautiful ๐Ÿ˜
drea_goddess : Hot!!
xen_gray : @epicmsv
dyprenat : Hey
skaterrboyy20 : ๐Ÿ™๐Ÿ™Œ๐Ÿ’ฆ
mpd_mobsta : Thou shall not lust lol ๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€๐Ÿ’Ž
stephonwhitte : Bring It. Feel It. You have It. Own It
__rocky2cocky - ixprinx - crime_100shot - sanii_b -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
#littleeinsteins #emc2 #lmfao #whipdance #twerk ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚@craig3thousand @designyoursoul @preciousbb @braggadonia TAG A FRIEND
lmfao - emc2 - whipdance - twerk - littleeinsteins -
just__zoe__ : @d_austin_
drea_goddess : Lol!!! Jiggle it!!
afrodoll_com : @miami_meets_orlando
skaterrboyy20 : ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘ @insta.c0medy @rpgtbcx3
napturallytina_ : @denzelmakombe
olivya_973.2 : @prodigue_sone
stefa_ca : @eleni.xoxo lmao
eleni.xoxo : wtf๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ @stefa_ca
lionlee_leh_ - knottyboy06 - soulinkspill - 13butterfleye_legacy -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
Yesterday behind the scenes with @femilawson_ "waste man" video shoot ๐ŸŽฅ
http._tde : Can you make more videos pleeeaassee huge fan
aos216 - knottyboy06 - _queenlaiah - soulinkspill -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
Photo taken by @dylan.b.harrison Styled by @styletactips
irie__rose : @shelli1228
sameidra_psychrn : Ur locs are beautiful
livelifeteeks_ : Girls looking lovelyyyy xox @ladiswagg55
dj_j5ive : Hey hey Queens. R u in TO next month?
ladiswagg55 : I live in Toronto @dj_j5ive
dj_j5ive : Coolio. Ima email you..... Iamj5ive@gmail.com
goddessjusticejazz : I love y'all
sunbellarain : Royalty!!! Namasté @ladiswagg55
youngdread972 - _lickmyfashion_ - sevensons - cocoapassionate -
instagram
Iconosquare feedback