ladiswagg55

๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘

โ–ฒโ˜ฅConscious Queenโ˜ฅโ–ฒFor booking & business serious inquiries only!! contact daticyent@gmail.com BOOK ME Youtube channel-Danielle Loxs โฌ‡๏ธ โฌ‡๏ธ
https://m.youtube.com/watch?v=X-Djqtnv7MA
16 1142
17 894
12 445
19 1240
5 597
34 1435
19 1450
31 1341
141 849
20 1247
21 1255
22 1222
43 644
10 1226
35 1790
124 3260
52 2401
51 2038
2 529
23 1154
7 790
32 1228
78 2092
118 2776
123 713
25 1533
73 1942
152 3031
39 1767
91 2363
20 1443
83 556
82 790
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
Makeup by @nicolethemakeupartist Photoshoot with @jenniferconleyimages #rootz
rootz -
britishprincess : Gorgeous!!!
khalifasuave : ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
playa.pleathe : GURRRLLLL, YAS! You are literally Barbie! ๐Ÿ˜
suave_kris : @xavi_fresh Look at this Bonita chica๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ
sheeky_shells : @dreadyrasta
roy_lynn : โค๏ธโค๏ธโค๏ธ
ismailamir3 : @letyoursoul_glo
vivycracra : @lionshine972
fomo_dolo - nodisturbsign - marley_hendriixx - pharoahnazarah -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
Great experience ๐ŸŽฅ Make up by @tiffany_llw
yurikoller : Sick
samsonite_c30 : Gorgeous
zarilocks : I love this
planes412 : Sick ๐Ÿ‘Œ
fomo_dolo : #dope
geracme : ๐Ÿ˜˜
rorrylocs : @b_lashaun loc lovin
drea_goddess : Beauiful
zooayerah - alves7609 - creativexsmarts - verse20 -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
I call it MARS ๐ŸŽฅ
tiffany_llw : Prettiest alien evaaaa
ladiswagg55 : ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ @tiffany_llw
sluted : Looks so hot out there
ladiswagg55 : Lol it was kinda cold @sluted
sluted : lol oh wow
thetalkupp : Where was this??
teetash : @visionnairehere
_lickmyfashion_ : This is dope! Would be legit for photo shoots lol.
k_mensa - meeks947 - negash1 - raynadachelle -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
Switching things up....
dyprenat : Hey
empresskdj : I like ur swagg
bleedingfeedsfeebe : Wowwwwwww
iicss_ : Damn girl ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
jkiolant1 : Bless day and good vibes your way ! Fllwbck?
morganheritage : @ladiswagg55 @grampsmorgan
general_chie : Nice
1bompton_god : You my wife I swear ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ you Are very beautiful
thagod3 - _________mymy - marley_hendriixx - pharoahnazarah -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
Earlier today video shoot behind the scenes with recording artist @everythingoshaun ๐ŸŽฅ #work
work -
directedbykells : You in my hood
teetash : Dope location! Need to know!
khreeativity : Where are you??
ladiswagg55 : Forgot the name its in caledon @khreeativity
everythingoshaun : โ™กโ™กโ™ก
jonmufuckinmicheal38 - k_mensa - ihatepicx - zxyswami -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
I was eating a strawberry ๐Ÿ“
megauooh : Gorgeous @ladiswagg55
drea_goddess : ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
geracme : ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
_sylkebaby : ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ’ช
babygong1 : @pumps.heels.lipstick
pound941 : Somone stole ur page and pictures smh
spaceghost_757 : Wowโ™ก
tash_thee_boss : ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
roffchildmusic - bo55ladi38 - _________mymy - saltvzzv -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
Goin out to #fashionarttoronto
fashionarttoronto -
anointedingrace : Nice locs
original_fulldread : She is so tet chajé ! My gorrrrdd , quelle créature ! O jésus marie joseph !
playa.pleathe : I can't wait until my hair gets this long (hopefully) ๐Ÿ˜‚. I'm struggling over here, my hair length has been delayed, it's been 15 years and I don't have half your length ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญ.
fashionsunnysideup : @thestylesupremacist Dear Lord please let J'Sunn's locs end up like these lol ๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ™‡
triosquad : Very nice
dyprenat : Hey
designyoursoul : Cute ๐Ÿ˜Š
ladiswagg55 : Thank u ๐Ÿ˜Š @designyoursoul
roffchildmusic - didie_gasai - saltvzzv - pharoahnazarah -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
Goodnite #dirtymirror #bedtimeselfie
dirtymirror - bedtimeselfie -
the_vicious_1 : Nice
goldensnitchesdotcom : Yo look @ this!โšก๏ธโšก๏ธโšก๏ธโšก๏ธโšก๏ธ
madoudoubevis : Tes locs sont magnifiques ladiswagg55 le bonjour de Guadeloupe a bientôt ;-)
7spitta : Omfg!!!!!! @ladiswagg55
farao_faray_locks : 122 ๐Ÿ’œ
mr.property_813 : Dream queen blessed @ladiswagg55
yes_am_his_mrs : @pretty_erla
theoriginalmegadiva_ : Dope
didie_gasai - saltvzzv - skysmomisbeautiful - pharoahnazarah -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
My everyday life when I go out in public ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #locproblems #naturalhairproblems Featuring @classytashy TAG A FRIEND, SHARE
naturalhairproblems - locproblems -
thatsungem : Lmao straight stalker mode ๐Ÿ˜’
blasian_redd : Straight creeping lol
simply_robi : @simply_k.7
kellikellz473 : @hatebabylon
_foreverexquisite_ : ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚ So true.
mizzisnelson : Maaaannnnnn I totally understand. I hate the dumb questions too.
empjah : Lol!
kyomikouture : Yes I definitely experience this on a daily basis!
wk.47 - kenny_still_dat_nigga - zxyswami - da_hood_trendsetter -
instagram
ladiswagg55 - ๐Ÿ‘‘REAL LOCS NATURAL GODDESS๐Ÿ‘‘
Kensington market #slimthick #favpose
slimthick - favpose -
dismasdevocatus : Nice place @ladiswagg55
ilovelici : @simplytyra ๐Ÿ˜ฉ ๐Ÿ˜ฉ ๐Ÿ˜ฉ
geracme : ๐Ÿ˜˜
_imhotep : Marry me Empress...
miss_lipz03 : You are absolutely flawless ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜
spaceghost_757 : Oh wowโ™ก
yung._stunna : Your hair goalzzzzzzzz!!!!!! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ
qclassik : i feel ugly now :(
nodisturbsign - supamomto3 - bowlingkenneths - marley_hendriixx -
instagram
Iconosquare feedback