kreayshawn

~*iNterNet ViiXeN*~

Kawaii mama w/ too much creativity. 🍍 Creative Director at @OK1984 - Artist - DJ - Libra 🎱 Gamer / Out here & (✌️and πŸ’– and unity and respect)
http://youtu.be/7iE91BGN6Gg
160 2214
525 12997
176 9117
176 10873
20 1838
57 4428
84 7386
59 6897
32 6272
85 3510
151 8924
23 4378
92 5623
70 5466
41 1428
80 2591
68 2505
45 2330
308 6434
149 8228
70 6394
61 7594
63 6261
42 3143
73 3629
205 6757
91 6675
504 8517
157 2605
98 4775
209 11956
642 8168
32 3393
kreayshawn - ~*iNterNet ViiXeN*~
Grandma Kreay loves you πŸ’•
chelsree : @katiemitchelll HAHAHAHAHAHAHA
xo_ox_muah : @carlossaurusrex
herrowkatie : @totes_kris10
tcttctc : Trippy
iiswhosiis : ❀️
sket_brock : That's scary as hell
hannikhol : @trayloor
carnagecandyy : Lmao @loko_kloklo @sunshine_0430
merecheiamulher - kylemillionaire - alcala_pedro - savagemodee -
instagram
kreayshawn - ~*iNterNet ViiXeN*~
Get the damn sun out of my face plz!
flipitkitty : @kylecraze
ymunoz : @xochitl__munoz πŸ’€πŸ’€πŸ’€ you!
kayexxo : @rashedy πŸ™‹ @nadzland
lovee_sab : @aubsapien
nadzland : @kayexxo amen
fearlesss._ : @___harley_quinn you or nah?
___harley_quinn : @fearlesss._ LMFAO!!!!! I am Impatiently waiting for Halloween and zombie con πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
djkandy666 : #Halloween is my #Christmas
goblynne - lonely.kitten - sicker_thanyouraverage - yooloyo -
instagram
kreayshawn - ~*iNterNet ViiXeN*~
πŸ“πŸ‘ΆπŸ“
hashtag_thiss : Lol he's a smart child @queensilvaa
skydancer_ : @angelxlegilimens lmao :3 :3 <3
brrunks : @lfrnds socorro
sosavelilocaa_ : 1st pic: "wtf is that" 2nd pic: "I guess I'll try it" 3rd pic: "what is this shit" 4th pic: "oh fuck no mom, never again!"
420madcat420 : ^^^ lol
jadjey : @michylea πŸ“πŸ“πŸ“
michylea : Awwww dez loves berries πŸ’—πŸ’—πŸ’— @jadjey
missnene : @sosavelilocaa_ πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #perfectdescription
gabrielle__g - splooshmusic - eeekkme1 - jvsonxjohnson -
instagram
kreayshawn - ~*iNterNet ViiXeN*~
Boredom breeds inspiration 🐢
an4iz : @kreayshawn look he's helping ur business ily kreay @dildodean
natalieselavy : Never not do this look!!
kristydeephoto : Guuurl! What is your Skype account? Can we chat sometime?
sadmaterial : oh my goodness ur a babe
claudyclauds_ : Gorge πŸ˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
yumifromparamore : @torresvinni até dói
sophianellyyluna : On the set of Roseanne
elle_mno : Oh how true that caption really is!! @kreayshawn
pocahoodtus - recurringdaydream - kayymharr - itscocaine -
instagram
kreayshawn - ~*iNterNet ViiXeN*~
www.OK1984.com
larakr04 : @lanaladd
commedonovan : @ughbyee
gnarlou : @_pamfox
izzbxthmichxllx : @shayyyleee
kiitsoo : YAAAS
mistaa_tao : @emma_chasexo
yeahimbae : Tight
granato801 : @gennosteve you should, you know, like review one of these....
sonya_mackintosh - lifelovelola - bandanagirl_btr - 420madcat420 -
instagram
kreayshawn - ~*iNterNet ViiXeN*~
What happens inside my head
svmida : @hitrevisan q legal o caderninho dela shajsbdj
manamarijuana : Keep kissin my candy paint cause thats as sweet as im gunna get= motto
kreayshawn : @habibiisis I wish a dude would hit me in the face!! Hahahah! The only time a guy hit me was when I was taking off on his gf and he hopped in 😫
hippiesixtiess : You should make a song with iggy azalea omg πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ
pheobetaylor : Fuck no iggy is ass
diepthroat : πŸ˜‚ you're so wierd and I love it
celestialglory : Damn!! True story? Interesting, post more..
meowrissssa : @chareenacoronado I'm not even fat enough for you πŸ˜‚
hammersmashedlace - aaronmonaghantv - enototyan - mrs.traww -
instagram
kreayshawn - ~*iNterNet ViiXeN*~
πŸ’πŸ’πŸ’VANSπŸ’πŸ’πŸ’
pvrplejelly : @mur686
mur686 : @pvrplejelly ΠΌΠΎΠΈ ΠΊΡ€ΡƒΡ‡Π΅ 😜
madileinee_aaa : Lmao @estafadorrrr so me 7 years ago πŸ˜‚πŸ˜‚
pvrplejelly : @mur686 Π½Ρƒ Ρ…Π· , эти Π²ΠΎΠΎΠ±Ρ‰Π΅ Π»Π°ΠΊΡˆΠ΅Ρ€ΠΈ
beccaalexi : WANT
kloney_kardashian : Love deez!
kitten_kaboodle_ : Are these yours or Dez's tiny feet? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
tefaltauntornillo : @__nayah_ parecen tus pies. Jajaja
miahsmeed - d4rkbloom - uncatorcedemayo - natashaxwyman -
instagram
kreayshawn - ~*iNterNet ViiXeN*~
Smiley mom and distracted son.
sophiaimia : i love you
yvngtrxp.gif : Bae 😻
lizzy_xoxo27 : @elsaespino7
elsaespino7 : Awww πŸ’œ I love her @lizzy_xoxo27
s33r_of_m1nd_ : @namasteselina
nine.inch.snails : He is so adorable
zpiernikapaz : How do you edit your photos?
lizzy_xoxo27 : Ily kreayshawn 😘
yarigaleasm - chrisime - d4rkbloom - x.madi.x -
instagram
kreayshawn - ~*iNterNet ViiXeN*~
Sweggest Mum and Sun award. @Bape vs @thecobrashop
ytilibats : @dragvandil omg
yourhamptonspouse : "Mom, it's the trap!"
vile_sophist : Tell me they make that onesie in adult sizes, I would sweg the fuck out on some punk bitches in that shit
alixlegreat : So cute @orangecatman
drewdisney : @sarahcoffin
kloney_kardashian : Aww
msataluri : 😍😍 @weencuisine @sabrinacianci
thiiirdimension : Abathing ape baby !!!!! 😎😎😁😁😁 @kreayshawn
rujenadarlinx - jayladorris - kcastlex3 - cole_kreay -
instagram
kreayshawn - ~*iNterNet ViiXeN*~
Whatever Fest August 10th in Houston! 🎱 I shall be there
pbreaux21 : @cnelson_90
raebae1994 : @itskbbyxo
teammerkc : Son this is @kreayshawn she my favorite omg girl rapper son I hope she can link up with me this crazy I didn't know she had a ig
jazzinjay : Aaaaahhhh I can't wait! So excited. Are you going to be performing? @kreayshawn
sp00kyfresh : I didn't even know this was happening??
becca_allen12 : Letttzz! I wonder how much it is, I wanna gooo @yeahcake
fauxreal79 : @sesilygaga @stuffedfatcat Will you be attending this?
sesilygaga : @fauxreal79 TAAAAKE ME
fauxreal79 - wastexscum - enjoy_stalking_me - kushanorangejuice -
instagram
Iconosquare feedback