kraussingaround

Alexis Krauss

sleigh bells and other adventures
http://beautyliestruth.com
1 171
10 635
23 845
54 1063
15 351
10 765
8 674
9 573
14 657
15 1059
6 708
8 444
13 780
7 830
7 720
19 577
7 502
16 415
25 694
25 1172
14 513
11 706
14 992
57 1374
44 943
49 1354
20 826
15 296
15 678
36 1160
22 476
57 635
14 848
kraussingaround - Alexis Krauss
Proud to be a part of the @HeadCountOrg register to vote campaign. If you need to register visit @HeadCountOrg and click the register to #VOTE link on the top #CelebrateNVRD
vote - celebratenvrd -
briones210 : πŸ‘Œ
kidnero - danitoro7492 - adrimontoro - jordannzz -
instagram
kraussingaround - Alexis Krauss
silhouette on a rock
junieandthejetts : You «rock»!
rysquid : It looks like a cover for an adventure novel, you even left the blank space of the sky for the title! But what would that be?
junieandthejetts : He he... Uncle joke
jnlpierce : Great shot!
schmuperdude : It's like a still from a Wes Anderson film!
stickermanrob : You are THE coolest chick in the world!! Just sayin', @kraussingaround πŸ‘
patrickeperkins : kinda looks like "The Battle of Iwo Jima" except without the flag and all the other ppl in it.β™‘
paintedrabbit : I can't even handle how cool this is @kraussingaround πŸ‘πŸ’ͺ😎
kalebginn - bigmisttake - floresita4575 - punxsatani -
instagram
kraussingaround - Alexis Krauss
I found a flower as big as my face 😍🌺😍
jnlpierce : Dahlia!
laurenewman : Gorgeous! πŸ’•
lindsayjoyy : Jayne and I were just there!!
karamhebert : Wow! So pretty 😘
patrickeperkins : he loves me, he loves me not, (2hrs. later)...he loves me! yay!
sidnatious3 : Stop being amazing. πŸ˜’
kingcutlass : @wolf.inker
wolf.inker : @kingcutlass woah!
paintedrabbit - heva_vixen - uvpasta - reeses_pieces_13 -
instagram
kraussingaround - Alexis Krauss
Everybody please go follow @rafaelmantesso. His photos will make you smile.
deemcgherkin : @desdillon just like maggie!
desdillon : I thought of you and Maggie the second I seen it @deemcgherkin
deemcgherkin : @desdillon I'll have to show her it heheh
desdillon : Oh maybe they could start a band!! Called bad to the bone! @deemcgherkin
deemcgherkin : @desdillon hahaha love it!
onefeistygirl : Done β™‘
wolfbearfox : @sloopbrianb
aaybiss : @cetincagriii böyle çΔ±lgΔ±n alalΔ±m xd
hollyolly24 - redleaderstandingby - roxinyuniverse - marianna_aimi -
instagram
kraussingaround - Alexis Krauss
Had a blast being silly with nail art queen @listentoliz and my girl @rianailz for #gettingnailed. Check out the full episode today on @myspace πŸ’…πŸ”₯πŸ’…πŸ”₯
gettingnailed -
jeffreyjellogan : Kim Deal!!!
junieandthejetts : Omg...
talkinsquarebiz : @c8lnjane im in love with her
the_real_sindaddy : @rianailz throws down.
mike_uhhh : @kaylamilonakis my wife
clineshelbizzle : @kraussingaround ,No competition Joan jett!!!
patrickeperkins : wait..hahaha! your still funny too! πŸ˜†πŸ˜‚
kraussingaround : @patrickeperkins glad you think so ☺️
shugs11 - nofriendsnoki - mattwaggoner - mcneilsigns -
instagram
kraussingaround - Alexis Krauss
me and my girl #riverqueens #dogswhopaddle
riverqueens - dogswhopaddle -
daltonidk : @kraussingaround rizla has no fear 😳
meatballers : πŸ‘
dancrowwn : Tu felicidad me hace feliz πŸ˜„
uncopyrightable : @oceansnotseas
oceansnotseas : @uncopyrightable I wish I could do that
jkustom : @kraussingaround do you ever go inside? Keep up the adventuring!
patrickeperkins : Rizla on look out for pirate ships and your still so fine.β™‘
tailwagginghikes : Rizla in all her glory! πŸ‘πŸΆπŸŒ²πŸŒŠ 🚣 @kraussingaround
samecia_s - tailwagginghikes - megandiede - batlashes -
instagram
kraussingaround - Alexis Krauss
Hanging from trees is good for the soul πŸ’ #gotakeahike
gotakeahike -
ahralex : Definition of kraussing around
patrickeperkins : branch manager. ha!
misformad_ : ^^ agree 100% !! :)
rex_ramrod : ...unless the branches snap
katiermayo : Lemme know when you come back west and let's go!
stickermanrob : πŸ™ˆ
vanillaprice20 : nice butt :)
patrickeperkins : i bet this would've been a great video!
sidnatious3 - texner13 - iljpands - lucyfurr666 -
instagram
kraussingaround - Alexis Krauss
rizla making rainbows
rainbowdickhead -
b_o_r_t : Very beautiful
kraussingaround : @b_o_r_t #rainbowdickhead
b_o_r_t : 😭😭😭
kccane514 : Too hot for that... lol
sewhappy : #lucky #puppy
derekmdl : Haha what an awesome name for a dog!
paintedrabbit : That's because she is the enchanted Rizlacorn! 🐢🌈
patrickeperkins : nothing compares to you.
iniad - wornwhite - crazy98s - patrickeperkins -
instagram
kraussingaround - Alexis Krauss
Late night bloggin @beautyliestruth @kissmyassaf #rizla
rizla -
kraussingaround : @hscphx love love love @scotchnaturals
kraussingaround : @jpastylist 😘😘😘
vanillaprice20 : Death to false punx, eh?
thespanishmonkey : Awww too cute.
neilyounginaponcho : YAS raspberry sorbet tho
beautyliestruth : @vanillaprice20 @ironclawskates
the_real_sindaddy : your dog = watched The Ring.
joshwazhere : You have awesome hair! I love it! It's like smooth black silk I wanna get lost in! I'm pretty weird lol. But yeah, nice hair.
organicbath - lifegivesmelimes - gamecetera - obesity -
instagram
kraussingaround - Alexis Krauss
triumphant pup, glorious sunset and rockaway rum punch #happylaborday @tmate83
happylaborday -
rebelofnyc : Perf
kalebginn : beautiful as always
ashleymilonakis : @prettygrrl88 I finally found my girl Alexis ❀️
candicerose1970 : Beautiful
lereveinvisible : Hi ^-^
lovethosecakes : This photo is amazing! πŸ‘Œ
patrickeperkins : those eyes
patrickeperkins : those legs two...
sidnatious3 - mathesuu - patrickeperkins - mrwhite_ -
instagram
Iconosquare feedback