itslavishbitch

Lavish

My life is like Louis Vuitton everyone wants it. Entertainer πŸ™‡ -- 19, San Francisco Livin
696 5945
911 8138
1256 4329
2897 6774
7269 16548
4166 16744
7199 11575
5407 12270
2750 14969
4991 13278
2262 10500
8144 16688
8299 66810
5475 16266
4689 15459
10477 30007
4858 18184
4152 18345
1596 11507
8060 10203
6592 21691
5260 25299
4708 16823
1890 7254
5331 18519
8946 27913
3241 21006
8114 16390
7771 18042
3002 14058
7209 16914
3349 20742
1921 14886
itslavishbitch - Lavish
Fed πŸ’― bums on the block while u peasants drove right past them. @lavishyabitch
c_mitty : Finally a post that doesnt piss me off
el_matatan507 : Your fucking awesome
ktinee17 : @hnauyams
spartacus_elliott : http://youtu.be/AXTOgnawsk0 it's all exposed lol
andrewdamian_ : @ramiromuraira16
shadius_marcel : I knew it, I knew it you hate on the people that deserves it
lavishisadick : Follow my Instagram if lavish is a dick
danielberrioz_ : @c_mitty right πŸ‘Œ
hulkonsteroids - sidneyv2000 - danielberrioz_ - nlsroc728 -
instagram
itslavishbitch - Lavish
Brought the Royce out to Vegas to flex on the servants to society with @mazivs outside the mansion we doin it out here @souljaboy u blocked me on Instagram cause u can't handle the swag @lavishyabitch
j_idc : You was in a camry and got smacked up b
nikh_4_eva : @nolalecjab
pups4644 : Bet he'll beat souljahs ass tho
dianfarahdiba_ : So your Handsome, i like you forever ..please follback me ,pleeeeaase :'( :)
omg_its_mcp : Have you ever been on a plane flight that costs 20,000$?
omg_its_mcp : I wish I have.....lol
ben_kloka : What a fucking fag ass ugly arabπŸ˜‚πŸ˜­
dat_dude_panamajacc : Why hate on this guy.? Hating gets you no where in life. Being racist isn't cool, dislike him for he does or says hating someone because they are Arabian ( if he is ) just shows your shallowness. #StopHating
vezdetumanova - kshitijamin - ferdialtundag - shantanu_goel -
instagram
itslavishbitch - Lavish
Meanwhile in Africa 🍴🍷 #lavishmeals #caviar #SF
lavishmeals - caviar - sf -
imaflawinthejusticesystem : Asshole lol but u are funny
the_black_walt_white : @armar88
j0hncart3r8 : @whyhiimty
stealsyourcat : MONEY DOESNT BUY HAPPINESS YOU DICKWAD
jedvee : @ortal_az cuz he rich af
ylime_lavoie : You're ugly af
leonerdus : @elisayswhatsup *you're
_thomas_17 : peasant? fuck U calling that U spoiled ass bitch fuck go suck a dick calling us this shit hope your ugly ass gets robbed fuck boy
rawonly_ - karotto_ - sonam140994 - mr_hollywood31 -
instagram
itslavishbitch - Lavish
So my barber takes shits in sparkling water too lol begin hating belowπŸ‘‡ #yunglav
yunglav -
ginojapan_imnotnewtothis : Lol πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘†
drphamiam : why do u have so many haters? πŸ˜‚πŸ˜‚ live large and floss daily, everyone!
drummerkid109 : That barber had the chance to spare us all. Just a little "slip" with the straight razor and he'd finally shut up.
jonathan_c69 : Does your barber have Parkinson's too? Cu u got a wack ass cut
coopwatson : ^ @jordandawit @joey_carson
3pointlang : He's no Khalid #peasant @oskarupthere
littlelobsterhoe : @itslavishbitch wanna give me free steam codes?
mr_hollywood31 : Keep winning bro live life like a πŸ‘‘
mtbryder - jadinrivera35 - yurie_lily - sshahdmd -
instagram
itslavishbitch - Lavish
3 6+ on release take that peasants #gold #silver #black
black - silver - gold -
felixfrith : @georgebarron
cptsteven_ : Poor I have white diamonds on mine and I have 6 poor ass
smith_jd : @tony__dong this reminds me of you. Note he gets beat up in the streets of SF...
07_sergio : We aint peasants bitch treat people with respect lavishbitch
dakota_owen65 : Laughing because those are only 16gigsπŸ˜‚
sumansaha744 : @itslavishbitch hey bro I wish I had one
rom3o_tran : This niggah forgot how to count there's only two that I see damn he's blind as fuck and why the fuck does he need 2 iPhones like wtf are you planning to give them away or what
bioblaster60 : Guys relax... its only papet cutouts
mtbryder - jadinrivera35 - karennnisfab - yurie_lily -
instagram
itslavishbitch - Lavish
Fresh out of Rita and the first thing I did was get me the new iPhone 6+ on release.
lachie_bellis : Ok @shaynajoon
nikh_4_eva : He's a Showoff
dybervuitton : @itslavishbitch why were you in rita
phillykid625 : @dybervuitton he stole an iPhone and sold that shit on Craigslist.
americann__girll : @bad.grlbri
angus_moncrieff11 : I got 4
cptsteven_ : Was sup poor ass nigga
bioblaster60 : Ha, i own ipad air 2, and i just readily dojated them away... loser poor peasant
mtbryder - jadinrivera35 - karennnisfab - natasha.moncrieff -
instagram
itslavishbitch - Lavish
There go Yo rent money to fill my belly
gamezandie : @carlosmartinezlaw
l_saleh_ : Do u see anyone who has money take pictures of ever purchase they buy? no only low class ppl who arnt used to having money
saroopdalegend : @kmeower That's because that's the most expensive kind of water there is.
nattalie_marquez : @mr_kez
the_black_walt_white : @armar88
raniatt74 : You wasted your parents money😜
ridge.org.au : @oweneverett @_murds
1234brandon1234 : you so dumb cause your the idiot who is getting food that coated them 4$ and paying 2000$
shubhamkd - lauraleezet25 - karennnisfab - mr.brandol -
instagram
itslavishbitch - Lavish
This fit is πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
rickrock2010 : @itslavishbitch all that money but you don't get no pussy hahahaha you gotta pay for it #noGame #uglyass
caleb1534 : That ain't Ralph my nigga. That ain't Ralph. That's Assassin come on now lol
rajvinderbains : More like he needs to burn it in a fire πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ @parveenbains @amancloty
lane_serna : Damn man what I'd do for these things
2a_hernandez : @alexfromrussia_
alexfromrussia_ : πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯😱 @2a_hernandez
cihuyray : Help me please
stealsyourcat : Isn't Louise Vuton for girls or....
_fvckin_royalty - tony.olvera1122 - thugnugget033 - isabellaoc22 -
instagram
itslavishbitch - Lavish
A lavish dessert in the skyy today
bryan_x38 : Cake and cream really?πŸ˜’πŸ˜’
stevelee5 : Does this guy have a girlfriend?
nightbreed77 : @stevelee5 Highly doubtful....I can't see this coward even having friends.
stevelee5 : That stinks @nightbreed77
stevelee5 : Do you think he's gonna get the $15000 Apple watch? @nightbreed77
footballsport_alexis : He wont get it
pussbananas : πŸ˜‹
sam21bnntt : Hahe he aint even close to the sky and he will never even gwt there!
_fvckin_royalty - 4._.lopez - dannyboii1120 - isabellaoc22 -
instagram
itslavishbitch - Lavish
When I have to make big decisions like deciding what color Louis belt to wear this million dollar view helps me choose. #peasantfreezone
peasantfreezone -
ty__sk8 : The worst @keith_official
drewosborne94 : @prain3
l_saleh_ : Why haven't u had ur nose done with all the money u have ?πŸ™ˆ
l_saleh_ : Or ur chin ?
aistoosmoove_act : Nigga look like ass fuck outta here come with that bullshit to Brooklyn see what happens fuck boy
w.if : HE NEEDS TO STOP SAYING WERE PEASANTS OR I AM GOING TO BITCH SLAP THIS MOTHER FUCKER
dezaugustine : All that money u have is temporary. But thats none of my business πŸΈβ˜•
pups4644 : Niggas salty as he'll cuz they'll never b that high up in view or see a view in real life....I stay at the same hotel he does.only difference is he's a resident bcuz he wants to
_fvckin_royalty - tony.olvera1122 - misskatieelizabeth_ - isabellaoc22 -
instagram
Iconosquare feedback