geno3443

Eugenio Vildosola

Roll dons class of '15. THIS 15 OUR HOUSE Campus retreat minister Revelations 21:6 Stay classy san diego
9 128
4 104
15 148
7 77
9 109
17 103
10 95
4 118
11 108
3 63
2 119
1 66
8 133
7 91
7 108
9 103
5 102
0 74
4 102
2 92
1 96
9 99
0 70
8 91
3 78
5 79
2 113
9 90
5 93
0 100
1 87
2 85
16 88
geno3443 - Eugenio Vildosola
Silhouettes #artsy
artsy -
gaby.thomas : I love this almost as much as I love you ☺️❤️
geno3443 : @gaby.thomas ♡
hiimmontana : #cchspowercouple
michellekl7 : I died😍😍😍
jonny_e_sd : Oh nyesssss
jonny_e_sd : Can I be your guys' bodyguard too? @geno3443 @gaby.thomas
geno3443 : @jonny_e_sd yes. Yes you can.
dev424 : 😭😭😭😭😭😭❤️👌👍
claire.chandler - jhoraayye_ - nikkij1227 - ccalo1997 -
instagram
geno3443 - Eugenio Vildosola
The stuff i find on my runs #shark
shark -
hiimmontana : The meglaDON is coming
geno3443 : I see what you did there @hiimmontana
greenhorse_lc : That's awsome 😂
ashley_waterpolo_greeven : That's so cool
greenhorse_lc - cameron23m - camillazzan - missmaddymo -
instagram
geno3443 - Eugenio Vildosola
Its a good thing she said yes haha #thatcouldhavebeenawkward
thatcouldhavebeenawkward -
atticusm : I think you won asking
geno3443 : @atticusm I think @rachwayne had the same opinion as you haha thanks
araceli._garcia : OMG this is soo cute
jonny_e_sd : Can I come
gaby.thomas : Best boyfriend award? I think so 😘☺️ @geno3443
geno3443 : @gaby.thomas ;)
geno3443 : @jonny_e_sd if u believe hard enough
jjamie_jay : I just died omg🙈❤️❤️❤️
garrettaja28 - diegovm26 - thegatheringlj - maitemagana -
instagram
geno3443 - Eugenio Vildosola
Its a rhino-eagle. A Rheagle. I love my 3-D design class haha I get to build it. #challengeaccepted #rheagle #artsy #mybaby
mybaby - challengeaccepted - artsy - rheagle -
cnas_14 : That's badass
geno3443 : Thanks bruh @cnas_14
jonny_e_sd : Solid
rachwayne : Why are you so cool
geno3443 : @rachwayne the cooliest
atticusm : I thought the drawing was straight on. Good thing it's labeled!
geno3443 : @atticusm sassy señor
grapesofwraith - benthabeast - stoc_ym - rshnbhatia -
instagram
geno3443 - Eugenio Vildosola
Already missing the cousins...... :/ #primas #fiesta #mexicanos #classy
mexicanos - fiesta - primas - classy -
thomas_hintza : Saaaammmeee we miss you too!😘😘😘
geno3443 : @thomas_hintza :/
thomas_hintza : 😋
palomaruvalcaba : 😂 salgo chistosa
palomaruvalcaba : Los extraño!
christzilla : Such a babe
geno3443 : @christzilla ♡♡♡ hahaha
mobilelifemx : Tenemos para ti gran variedad de gadgets y accesorios para tu teléfono, síguenos @mobilelifemx
hannafuster - julialovaas - bigmikewayne - christzilla -
instagram
geno3443 - Eugenio Vildosola
Baby owen has my sass haha #babysass
babysass -
otown_rice : FFC on Thursday @jonny_e_sd
jonny_e_sd : Youre on @otown_rice
otown_rice : I was kinda joking @jonny_e_sd
jonny_e_sd : Is there really ffc on thursday?
jonny_e_sd : @otown_rice
armandovildosola : Is that an iphone next to his feet? O my babies have tiny feet!
geno3443 : @jonny_e_sd @otown_rice I like how this turned into a place for fights. Baby owen raises his eyebrow at you two
jonny_e_sd : Owen and I fight on the reg @otown_rice
jhoraayye_ - ninab_11 - thhhhh_ - nickyshanks -
instagram
geno3443 - Eugenio Vildosola
Finding long lost cousins, por fin los veo despues de 13 años! #primas #15
15 - primas -
geno3443 : @diegovm26 u were too busy chatting babes up all night to hang with the cousins ahhahaa
chrisjkbarba : Point well made @geno3443 @diegovm26
nashgreeven : Geno
geno3443 : @nashgreeven whats up bruh
andrearuvaal : Que galan diegito😂 @diegovm26
andrearuvaal : Buena nochee!! 👌👌 @geno3443
palomaruvalcaba : @diegovm26 pasate los tips
palomaruvalcaba : Los mejores primos✌️👏
zisik19 - codyjpham - garcia.mia - blondefire1 -
instagram
geno3443 - Eugenio Vildosola
I may have given them the caution tape....... #thefamily #freshman #campusmin #cautiontapehomies
thefamily - freshman - cautiontapehomies - campusmin -
greenhorse_lc : 😂👍
dev424 : Wats on your eyes
geno3443 : Victory paint
geno3443 : @dev424
basedfumbles - jjanetbarrera - codyjpham - annamac_15 -
instagram
geno3443 - Eugenio Vildosola
Haha these freshman are my little bros. #puttheteamonmyback #literally #sarahsface Pc to @micaela_dea
literally - puttheteamonmyback - sarahsface -
geno3443 : It was that or the freshman sorry @micaela_dea :'(
micaela_dea : lol it's ok #teamcautiontape
g0dd9rd : @jenna.grodzicki
g0dd9rd : @tyguy7
nashgreeven : Your back ok @geno3443
jenna.grodzicki : awh I had so much fun today❤️ thanks!
geno3443 : @nashgreeven my back is good bro haha @jenna.grodzicki thanks haha we try, il see ya around
sarah_greeven : This is great👌
smilitello - ogjohnli - connor_kubes - nickyshanks -
instagram
geno3443 - Eugenio Vildosola
Gaby and lighter fluid. Date night #pyromaniacs #wehavefun @gaby.thomas
wehavefun - pyromaniacs -
jonny_e_sd : Classic geno laugh
michellekl7 : 😍😍😍
geno3443 : @jonny_e_sd same laugh since 1997
kaybay132 - robosmit - benthabeast - glitteryhotsauce -
instagram
Iconosquare feedback