fyi_im_fly

Kameron Lindo

➳ //⚬A beautiful mess⚬// ➳ | jesus lover ✝ | wife | creative | ❝A heart full of grace. A soul generated by love.❞ ❥ m a t t h e w v:viii
http://www.beyond-the-blvd.blogspot.com
3 32
0 15
5 43
0 24
2 28
1 18
3 12
4 19
5 51
0 24
1 45
2 40
5 44
2 43
0 22
1 17
1 27
3 30
9 30
1 23
9 27
1 29
6 41
0 19
0 26
3 20
5 18
2 8
0 21
2 21
1 28
5 15
1 26
fyi_im_fly - Kameron Lindo
When it's the peak of summer and you get chilly, sometimes you just gotta improvise. #kanyeshrug #ghettoscarf #ohthethingsyoucandowithbraids
ohthethingsyoucandowithbraids - ghettoscarf - kanyeshrug -
thisisgibson : No u didn't!!!! Lol😩😂
saknight_202 : Nooo!! Pero like why u do that for? @_____itsbree
_____itsbree : Perro like noo aye exclamation point !
monilooove - seanay11 - tammy_laughs_alot - iloveyousweet_t -
instagram
fyi_im_fly - Kameron Lindo
lil' bit. #dogood
dogood -
jieh3185 - brownsugar__a1 - stinadyment - katie_janie -
instagram
fyi_im_fly - Kameron Lindo
Black on black. #latergram #mondaze #ootd #irvinespectrum
irvinespectrum - mondaze - ootd - latergram -
ladiikrys : Beautiful❤️
jessica_christine89 : Your hair 😍
instanisse : Cutie! 😍
lovelyshawnna : 😩😍😘
bee.she : Killing the concrete with your foxxiness
marquee_dymn - bee.she - _____itsbree - vee2tha -
instagram
fyi_im_fly - Kameron Lindo
Well there it is. 👏👏👏 #boop (cc: @heatherllove @thisiscornelius) #relationships #commitment #realtalk #knowyourworth
boop - relationships - commitment - realtalk - knowyourworth -
jilliannn_brooke - iloveyousweet_t - diamond88 - saknight_202 -
instagram
fyi_im_fly - Kameron Lindo
Southern fried chicken. Yes Lord. 🙌 #blessmytummy #datenight
blessmytummy - datenight -
kruthchoice : Looks delish!
iloveyousweet_t : 😍
jieh3185 - meldanielle - destinymylove - kev_lindo -
instagram
fyi_im_fly - Kameron Lindo
"Rather than being women who are wooed by a cute face, muscles, fancy cars & cash, we ought to desire men of substance. But to even attract that, we have to BE that." Check out today's post, "Guard Your Heart," where we're gettin' real about looking for love in today's world. bit.ly/1p304eE
relationships - single - love - realtalk - singleness - beyondtheblvd -
fyi_im_fly : #single #singleness #relationships #love #realtalk #beyondtheblvd
ashleeelliott2 - kruthchoice - thebuttners - ray_la -
instagram
fyi_im_fly - Kameron Lindo
I wanna wish a HAPPY BIRTHDAY to my big sistah @missyvelle!!!!!!!!! Sis you're such a beautiful example of what it means to be a hard-working woman! I'm so grateful for your big heart & all your thug tendencies LOL & I'm thankful to have you in my life, & wish you the BEST birthday EVER!! God has sooooo much in store for you and I'm grateful that I get to witness your journey of growth & fearlessness as you achieve all he has set out for ya! 😝 #itsyobirthday #holla #flawless
holla - itsyobirthday - flawless -
missyvelle : Love you booskie……. 💜💜💜💜💜💜💜 im doing it for all of us yall keep me going… I pray I make yall. Proud
kev_lindo : @missyvelle turn up happy bday sis
missyvelle : Thanks brody @kev_lindo love youuu
sammi3boi - quayquay96 - valerieacosta13 - kev_lindo -
instagram
fyi_im_fly - Kameron Lindo
The last few days have been emotionally draining because I found myself feeling overwhelmingly worried about things that were completely out of my control. At the end of it all, I realized I had 2 options: trust God or be a cry baby since things weren't fitting in w/my plans. But God had to remind me that He's the one calling the shots in my life, & instead of fighting that, I should embrace it! I'm a daughter to the Creator of the universe & the ultimate lover of my soul. I'm His priority & He's always got me. Though it can be hard to look past your emotions/circumstances & focus on God, DO IT! Give God the cares of your heart & experience every ounce of love, freedom & purpose He's destined for you!
iloveyousweet_t : 🙌👏👏👏✊💗
bee.she : Thanks for posting this. ☝
fyi_im_fly : No prop shawty 😊 @bee.she
meldanielle : Hey now! That's right girl ☺️
meldanielle - arielledevine_ - bremariepoetry - taijamcb -
instagram
fyi_im_fly - Kameron Lindo
Happy 4th of July from the Lindos! 😎☀🇺🇸
yeahwearewearingsombreros -
fyi_im_fly : #yeahwearewearingsombreros lol
chelsie_b : Y'all cute. Y'all cute!
bee.she : 😊😊
amesa : "Lindos" that's right lol
taylaa_franklin : 💃💃💃
brotha_marcusg - jaayberk - essconde - natalienootenboom -
instagram
fyi_im_fly - Kameron Lindo
Rooftop chillin' w/ the girls 😎 #LA
la -
dsnacks23 - jaayberk - _priscilla_inc_ - adaisaduck -
instagram
Iconosquare feedback