Looking for your 2014 Best Moments video? Sign in

coreytstokes

Corey Stokes

editor/stylist. young jeezy is my spirit animal ⛄️
http://coreytstokes.com
0 4
10 86
8 53
15 104
3 126
4 57
3 111
1 65
8 129
3 82
1 69
0 113
3 109
10 228
9 102
7 124
6 111
4 94
8 89
0 48
26 144
2 69
0 65
3 86
2 87
2 88
2 48
1 70
5 72
7 125
13 77
6 73
12 132
coreytstokes - Corey Stokes
longest friendship i've ever known. basically my sisters. πŸ’–πŸ’–πŸ’– #homefortheholidaze
homefortheholidaze -
tashonthompson - walkinmannequin - emilyvar3 - shikeith -
instagram
coreytstokes - Corey Stokes
feeling like beyoncé, the rapper.
binkyaye : 😍
sirsargent : #on #fleek
jascherise : Love.
mayan_raj : Lol
ariel_lebeau : best rapper alive tbqh
thebee_jackson : U cute the
thebee_jackson : Tho
wendiegrmz : πŸ‘„πŸ‘„πŸ‘„
a.dei - troiollivierrebeauty - nikki_kardash2015 - briancagg -
instagram
coreytstokes - Corey Stokes
stylemonster24 : πŸ™Œ
sirsargent : Did you write this?
coreytstokes : nope, the two ladies tagged wrote it for the daily beast. search "the unbearable whiteness of protesting" @sirsargent
sirsargent : Okay thanks!! πŸ™πŸ™Œ
rsbnyc : πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
daialldai : Churchhhhh
rawiyakameir : preciate you!
sslex : bless
msbrookejones - obianyanwu - smileyjesse - rkaltiso -
instagram
coreytstokes - Corey Stokes
we had to north west @tahairy at the @heineken holiday dinner earlier this week. sorry boo, we was feeling our look #canilive #cropped βœ‚οΈπŸ˜˜ #mothadaughtatime
canilive - mothadaughtatime - cropped -
zerocoooool : Haha awesome.
antoniothewiser : Lol @ "we had to north west..." πŸ˜‚
bchantz : πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ why you do @tahairy like that!
karizzasanchez : @coreytstokes @matthew.henson yassss.
donistyle : @tahairy the shadiest lol
msbrookejones : πŸ˜‚πŸ˜­ so nasty.so rude.
pellegrinokatie : Omg @coreytstokes you're just as bad as Kim.
christiantokyo : lmfao
monsieur_ - sankofason - omarleslie - andrehatesinstagram -
instagram
coreytstokes - Corey Stokes
last shoot of 2014 - see you fashion folks in the new year! ✌️
urbanelegance : πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
kjohn.lasoul : so good
monsieur_ : πŸ™Œ
misterpace87 - murraysmyname - imnotjaredblake -
instagram
coreytstokes - Corey Stokes
on the run, working class edition.
blakescotland : Haha never working class x
skyereme : Lmfao!! This is the best
joshkillss : πŸ‘€
doubleagentjj : Ha
damesdean - maxmccormack - de_math - jenellerebeca -
instagram
coreytstokes - Corey Stokes
fresher than youuuu @wxyzjewelry πŸ‘Έ
the_renaissance_man_ : Ayyyyeeee ; )
walkinmannequin : πŸ’…
katreel : Fresher than you, HOE
amanahluwalia - annajames089 - mariabrandao88 - gabzalo -
instagram
coreytstokes - Corey Stokes
venus and frank xtravaganza πŸ’–
f_mothers : RIP Venus
steezy81 - kleionne - murraysmyname - therkj -
instagram
coreytstokes - Corey Stokes
tatianabriel : I miss your awesome aura
omarleslie : πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘
montaguelikeromeo : But why am I doing the exact same thing!
tahairy : πŸ˜’
skyereme : La duree ;)
judnikki : CAN U NOT
zaydatkinson : Aye brutha, long time. I was wondering if you could send me the link or a pdf of the complex trade show shots, I'm trying to update my book :) @coreytstokes
coreytstokes : @zaydatkinson hey! i can't, but the photog @brianmdunn_ will be able to lace you for sure :) hope all is well
mr_jefftaylor - forrest.cc - murraysmyname - onyinana -
instagram
coreytstokes - Corey Stokes
thank you for the reminder @isaiahmichaelj! ❀️❀️❀️
ellieowen : Come on lord
monsieur_ : Come on pastor @isaiahmichaelj! πŸ™Œ
isaiahmichaelj : XOXO @coreytstokes
that_thirst - nadia.ronchi - skyereme - chinoblacwriter -
instagram
Iconosquare feedback