Looking for your 2014 Best Moments video? Sign in

441 81512
350 83032
656 38956
571 34045
1269 79294
683 51061
1231 61921
594 58151
291 76049
326 114022
587 106307
701 98763
1056 48468
2564 104508
3744 107903
1482 73858
437 114585
760 110701
636 33871
434 33224
875 100040
917 106270
677 106699
861 140900
1300 199830
139 37079
3918 87794
1697 63316
323 30604
331 59872
362 66985
361 33778
560 33159
ciara - Ciara
Whut Whut 😝
de_pillis : Gosh yeah give us an epic collaboration! Love Janelle
jihene_ava_sasha : Qud que!!!
jacquelineasis : Soo cute indeed @akateus
mrs.perfectlyimperfect : MY GIRL J!!! πŸ’£πŸ™…πŸ˜πŸ’β€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈ
wessup_03 : @maljay25 ...that's the hat she was wearing in the airport
tigodom : Omg! Janeeelllll and Cici. β™‘β™‘β™‘β™‘
tyflyhigh00 : Do your thing mama!πŸ‘“
canilive8 : Love yall
janinihalll - sweetheartmrg - chriscomee - thats.mine -
instagram
ciara - Ciara
Me and My Girl @janellemonae #GirlPower ❀️
girlpower -
christiejovahnie : @m_tobi yup I saw 😍😍😍
dxlxxn : Gun @selincab
ebeleokoye : Omg she is fucking short
trina815 : @lynott08x very interesting... I would not be mad at that
zino.mo.nei : You look great!!
souchkin : Stoness
aspettyasitgets : Look at that lil thing poking 😍 @vibewithbam
fredmill43 : That ass dough
fucksbarbie - thats.mine - sergeeva.ira - camilleperds -
instagram
ciara - Ciara
Throwback:) #Classic 😝
classic -
knelle_bolt : @ty_rha oui c vrai ya rien a dire πŸ‘
purequill2490 : So damn cute. I been sprung
khloekaza : Elle est trop mignonne ! Ce son est inlassable @oc2lianna 🎢
dgiffinjr : U my fav girl
or_nah_queen : How come you don't make no more music @ciara
cherlynmichelle : Cutie
el_bonito93 : Your voice is Angelic @ciara ❀️❀️❀️😍😘😍
lildueswagg : Saaaang girl! with that angelic voice. ❀️
ggunndou - monyemenam - greyglass - nmyulia -
instagram
ciara - Ciara
Good Vibes... #NY
ny -
tony_belfiore : Love it!! @donny_belfiore
alicia_nasciment0 : Linda linda linda te amo
oceanebianco : @karessimoz 😍😍😍
erika_cilantro : @nicklesmcpickleson
_xpriyaaa : @raniarwt πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ˜πŸ˜
anne_wahome : at least Rihanna didn't take shots.lol.
balunyalady : What is the song? Tell me please...
nicklesmcpickleson : She can do no wrong @erika_cilantro
ggunndou - kayleighdr_ - greyglass - aliceharris7567 -
instagram
ciara - Ciara
Take 3!:) I LOVE YOU!! Everyone Have An Awesome Day Filled With LOVE! ❀️❀️❀️❀️ #HappyHolidays
happyholidays -
shaniab906 : He is such an cutty $$$$$$$$$$$$$$
mz_mimic : @teddiluv OMG!!!!
lillygioia : @luciagioia
_abenaabeautiful : Aww 😘😘😘
trhas_pison : Omg
trhas_pison : He the Same age with my baby girl
britneyellis : β™‘β™‘β™‘β™‘β™‘β™‘β™‘β™‘β™‘β™‘
mariamtalks : She's like whooooa πŸ˜‚πŸ˜‚
mizuki.music - sol.santillangarcia.1 - andimmiracle - leeniesha30 -
instagram
ciara - Ciara
Take 2... πŸ˜‚ #Funnin πŸ“·
funnin -
79599 : Lol
kiia_wiia : @la_shunny
itsyagirlsteph : @ffsbells
rollake : @anjolaa
shindella : Cute butter ball
shaleek_ : @iamjohnell
adrienne_paris : Too too cute!!!
badgalnaby : Regarde cment il tombe loool @seansethlevy
instascreename - the_diamond_princess - mz_prettypinklady - andimmiracle -
instagram
ciara - Ciara
Take 1... πŸ˜‚ Baby F. Christmas Shoot.
simplyblsd : Hahahahaha @tanaromero
gallerysubzero_121 : Adorable!!!!
iam_angela_lanyce : Daddy I'm recording!! Lol
kristalyasayy : @_maddie_r__ πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
shaleek_ : @iamjohnell
parie_re : @ciara makes me laugh. She's so amazing.
badgalnaby : Regarde l attitude de baby future dans tte la video mdrr @bavirlay
bryonyarch : @charleearch hahaha good Lordy
msnicki3 - rae_qnn - sol.santillangarcia.1 - leeniesha30 -
instagram
ciara - Ciara
I Seriously Think He Knew I Put This On Him. He Never Wanted To Look Up!πŸ˜‚πŸ˜‚#TheThingsMommysDo πŸ˜‚β€οΈ#HappyHolidays
thethingsmommysdo - happyholidays -
love_lorene : @prettymixbreed
kiia_wiia : @la_shunny
rcgstah : @poonami
oca_love : Awww congratulaciones
lirialves : @glng06 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚! E Pk e bebê ainda
overitandyou : @beautyvsrigs
datdamnkesh_ : What this remind you of lol @tokyo_doll1
nadiapercell : Adorable
beautifulrose_llc - sol.santillangarcia.1 - mz_prettypinklady - leeniesha30 -
instagram
ciara - Ciara
Happy Birthday 2 My Cool Boy Mekai!! Auntie C Loves You So Much! ❀️Wuddup Berg! @whoischristianvazquez #Family
family -
alexanderlove58 : Them are nice.
baddie.jue : He is adorable
bossshitonly24_7dede : Bzbzbxhhzzbzzhbzhbzhzvzhzzzvzhzvzhzz
sosoal7alwa1416 : @9o9o1416
ew_itsjassy.thoo : Hey so cute
xo_lbeezyy : Thought that was your son quick glance @ryanhenrytattoo πŸ˜‚
babyboi_passion : How u thought this grown ass ass child was her son
yourpilotjag : He's like a little baby Usher!
_00216harissa - instascreename - loverosocute - david_mauricius -
instagram
ciara - Ciara
Happy Birthday Mason!! #5 #DayAtDisney ❀️
dayatdisney - 5 -
misstanyakiss : Happy birthday mason❀️
tiziano1114 : Your very cute baby,I wish your were my girl
jp818 : @roozomgpurpl3
ciaralookalikes : CIARA LOOKALIKES ON MY PAGE!!!!
rume_eni1 : Lmaooo u guys should seriously read d comments on @ciaralookalikes i just did! Prolly d most hilarious thing on IG! LMAOOOOOOO
wild_life_love_nature : Lovely
desfamily : Aww that was nice
desfamily : Happy b-day mason
instascreename - david_mauricius - zibrook - rayiswaycool -
instagram
Iconosquare feedback