Looking for your 2014 Best Moments video? Sign in

chromeo

chromeo

Get your tix now for our Red Rocks show with Odesza and more! Funk On The Rocks:
http://www.axs.com/events/256641/chromeo-odesza-tickets
68 1132
62 2247
93 3029
189 1508
49 2211
124 2561
98 1755
71 2181
139 1228
31 1463
102 3014
280 2614
73 3486
218 3035
44 3563
62 3109
29 2720
18 1984
66 1803
85 1959
35 2422
51 1537
16 1709
100 2949
57 4704
72 2967
32 1997
79 1899
37 2411
21 1712
17 1585
40 1541
123 2192
chromeo - chromeo
Funkateers, Chromettes, the time has come. Our Red Rocks show with @Odesza is now officially ON SALE. May 26 we're getting funky on the rocks once again! Get your tix now -- link in bio.
lauranass : @kieramurphy @victorofvalencia @ianmccallum @re_vo let's make shirts πŸ‘Š
elizabeth_colunga : @michaelmall Odesza and Chromeo! I gotta go to this!
danger_dewey : @georgiapeach805 that would be so sick!
kate_here : @mongrelisms FUCK YES
dbfrierson : @kristin42o @brocklee5
papatrebizo : @brookesayhi lets do it
rachelrachel_o : @rheasunshine43 you and Corey should go!
marzarias : @reenzleigh wanna go?
jvillian2345 - brittrichordietryin - zaynmalikstan - mister_asshole -
instagram
chromeo - chromeo
#fbf This is the book. When we started working on White Women back in the spring of 2012, I kept a log of all the demos we worked on, each one of their different iterations, all their subsequent modifications, session after session, right up until the completion of the album in January of this year. 2014 saw the release of our proudest achievement to date. Thank you for letting us share it with you. As of last month, we've been back in the studio. Time to start a new book. Meanwhile, you can watch The Making of White Women mini documentary courtesy of Noisey right here: http://noisey.vice.com/noisey-specials/chromeo---the-making-of-white-women
fbf -
lukesimmons : More Chromeo!!!!!!
westfall.torin : @alan_fresco
miss_atomicc_bomb : Whoooooooo!!!! πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ŒπŸ˜˜
ryanstrasser : Damn yall are some meticulous dudes no dick doodkes or crossed out words...
eddelave : @eltonhon
tr3ymcc : @amandarmck ...starting work on their next masterpiece
amberdanelle : I love it! You boys really have evolved musically.... makes my heart sing to hear the difference in your albums and to know that YOU WILL CONTINUE to ROCK MY PANTS!
mawrtron : Dude train riding/chromeo vibin. Actually the shit
phaucahontas - fawnikiwiki - ramennodlez - ishogirl -
instagram
chromeo - chromeo
sad boys
j_pierce22 : Him in 4 years when i drop him @free_handed
trisha424 : this is funny!
davoud_k : @tabi_gram haha
missspacekase : @darthjfizzle
darthjfizzle : @missspacekase dem macklovitch bois doe haha
heyjuder : @waters0f_natareth LMFAOOO
rowdygreek : Jesus you both are so sexy, oi!
natemezmer : #StreetsOfSFNYE #EyeHeartNYE BOTH
brayzamora - akira_moon - classactdude - alejandro____g -
instagram
chromeo - chromeo
RED ROCKS WE'RE BACK. This time with the great @Odesza and more to be announced! It's Funk On The Rocks 2015 on May 26 and the presale starts now! Password: funklordz. Link in bio.
angiepantz : @kaekaej & @katie_ann03 it's on!!!
kaekaej : Yesssssssss! @angiepantz @katie_ann03
rydergrimes : @hannahhages I want to be there
bryantso16 : @teoflo21
kyle_vitamind : Yessss @victorhlgg
brandoncmatthews : @justjjohnson holy shit
tyedyerhymes : @brandavidson
showdio : @s_w_m_ @j_s_pink
whitaliperti - durrburr21 - audreylucile9 - jesikughtaylor -
instagram
chromeo - chromeo
SQUAD.
danielaab96 : Tirando swagtl @sebastianconsuegra
abbycribbs : YuuusπŸ’―
hibisco : LOS AMO <3
jullgd : @srhpstr Chromeotl...
jullixn : 2000th like lol ttfu
dperez409 : Purple lluvia
crossfitjc : @303clark
kevinfoote : @jullgd yes!
hezzy_dope - dillon.francis - chunkymonkey2902 - abrahamcalcano -
instagram
chromeo - chromeo
More shows to be announced soon.
unapologeticbanana : @dgpolk like any day . πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
dorotazyra : come back to vancouver! we miss you
mixtape3 : Australia is still waiting...
asasashley_ : Better be coming to England @darylellis
thedesma : @thatssooalyssa @millerrachel8 #seattle plllleeeaaaasssseeeee
cami7o : @chromeo Miami
kevinherro : @lauren_choj PLEASE NOTE THE CAPTION
dnl84 : Dominican republic yes
allisongordon - motothority - thedennisking - codunn -
instagram
chromeo - chromeo
#FBF Red Rocks last August. Should we do it again? Hmm...
fbf -
08candywhite : Very much yes!
vaughn_a_thon : @thejaybiird @kenlivs oooh jeeez
chromeo : Photo: @claytonwoodley
thexirs : Go to @electricforest!! Plzzzzz
hannahmac_13 : One of my favorite nights together @rickywolfrey
pcap013 : I lud dat @chris_again @nicknackmo @rachel_susanne
kenlivs : @vaughn_a_thon @thejaybiird good times
bathtub_jim : @chromeo #duh.. and come to central ny maybe #syracuse? #buffalo? #rochester?
tristiansoto - cromesausage - yo.hannah - george_dinradio -
instagram
chromeo - chromeo
#tbt our first ever photoshoot for the first label that signed us: @turborecordings. Dave: still a virgin. Pee: reggaeton artist.
tbt -
matt_leahy : They so fly @adamcoulthard Hahahaha
taylorsfalling : awww
tillybarnett : @pizzarobbie
angelpramirez : @starkfany 😊
funkbish : @beeetany hahahahahahahah omg πŸ˜­πŸ˜‚ still a virgin!! #funklordzπŸ™Œ
ladylust666 : Aw haha aye @isaac_cardenas97 i thought that was you!
dianasmnt : Idk which one was worse! Haha
dr.dance : Young Studs
tristiansoto - jmarley8 - luis.linan - i.kosachenko -
instagram
chromeo - chromeo
LA! Christmas rappin!
gabesmedina : This or Green Velvet and Claude Vonstroke!? I'm going with the deep house!
dj_infinity_ : @alissamurie I'm free if you're free haha
q_erik : @monikiss
barrelmonsta : @gummburr hmmmm????
gummburr : @barrelmonsta wutt?!?
gummburr : anyone down?! @barrelmonsta @vbsmile07 @barbahugo @msmarvel7 @and_blau_goes_the_dynamite
allisongordon : @lmwatt why won't you still be down there 😭
juansvalenzuela : @batman4_4
mrpumpkinhead - irenelovesyoufrothever - margaretrenee - nat_n_cheese -
instagram
chromeo - chromeo
Hardy hard-on!
iamkittens : Wow yes
woodkidmusic : Pushing boundaries
skypow_ : tell P to stop losing so much weight!
msmena84 : Caliente πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
raynashinepsp : Where did he go????
mawrtron : Staunch
trugab : 😍
prayere : Christian Audigier :(((
fbg_samuel - stink_rat - manuela_guerrero_garrido - domenicgalata -
instagram
Iconosquare feedback