65 2781
41 4498
72 3626
284 2689
80 3386
64 4521
125 5720
81 5659
144 6056
79 5655
160 3226
27 1403
88 3919
39 3879
64 4974
16 1315
65 4244
54 1827
203 5581
60 4021
9 2011
78 2035
46 2539
86 6119
118 5015
17 3366
96 1482
24 4217
52 4583
17 2353
49 3712
84 4741
82 4390
bscbscbsc - Bethany Cosentino
Watched this on my flight to NY + bonded with the old woman next to me because we were both watching it and crying
fotinaki : @bscbscbsc wanna go a) to seinfeld diner or b)central perk right now? Ill come get u! Holla!
1_thatserrday_3 : Not if ima be crying lol @inkedmind_love
brattylaura : Ugh that movie gave me the feels real bad ๐Ÿ˜ฉ
marymcfillin : @heabnasty ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚too bad for me I was the loner emo chick ๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ฐ
inkedmind_love : That'll be even better lol
inkedmind_love : @1_thatserrday_3
exks : faggots
1_thatserrday_3 : No! Not In front of you lol @inkedmind_love
jenniferhmcmillan - harrythegirl - natrat08 - islandsfallet -
instagram
bscbscbsc - Bethany Cosentino
Red, brown, blonde ๐Ÿ˜ฝ๐Ÿ‘ฏ @laurencurtius
sharksbiteyou : @christinaanderson3 ggirl on left reminds me of u a wee bit x
christinaanderson3 : @sharksbiteyou wee bit haha
cinemaforever7 : Charlie's Angels
americanbae : ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
zickiry : flawless
natsizzzle : OMG Beth you're so hawt baby!๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
mrisskiss : I'm the cat @casssscav @idkwhat2saay
idkwhat2saay : @mrisskiss @casssscav y u so sad? Haha poor snacks
fashunfiend23 - darryyylh - pumpkinnerd - brazsusana -
instagram
bscbscbsc - Bethany Cosentino
I'm killllllllling it
victortillah : @karithomsen
virginwhocantdrive_ : I would win every time
ironmaiven : @jessleighmcg need
jessleighmcg : @ironmaiven Um yes we do!! Xmas gifts!!
haaglife : You are my hero
blakeff : @seanthrussell need this
kennedyarizaga : I LOVE IT. PLAY NYC SOOON PLZZZZZZZ
pizza_em : ๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
ebooth42 - veryapee - girl_goblin - chellee_g -
instagram
bscbscbsc - Bethany Cosentino
San Francisco! We are playing a FREE show Oct 4th + you are invited! RSVP here: http://jansportbonfiresessions.noisey.com/ ๐ŸŒŒ๐ŸŒ ๐ŸŒ™
zuzka_czerw : Let's do ittt @_sidneylauren_
prettywiise : @amfamf_ idk!! ๐Ÿ˜”
laxygrll : IN SAN FRANCISCO FML
heml0ck.gr0ve : @reginadentata42069 THIS IS THE DAY WERE GONNA B IN SAAN FRANCISCO
gnarielle : @laurenardis ๐Ÿ‘†โ€ผ๏ธ
tie.dye : @pestocide IM SO ANGRY IM NOT GOING
pestocide : @tie.dye I SAW ON TBEIE WEBSITW AND IRNSICISUDUD
kennedyarizaga : PLEASE PLAY IN NYC
kelley_coolins - epoxilips - avagb - girl_goblin -
instagram
bscbscbsc - Bethany Cosentino
This is what dating advice from me looks like
sarahbechard : Lolololol
elenaifa : @cllaudzz
notoriouscog : @kaitpayne this is you
kaitpayne : OMG @notoriouscog you get me. Always
discjosie : @moni_joon HA
wineflo : Ha! Sage advice.
cardiganqueen : @foreversleepy Omg yeah...
brvtty.b : @alrxbandit @ovoredxo
irl.plant - tie.dye - mariemingoia - r5_girl19 -
instagram
bscbscbsc - Bethany Cosentino
Yayyy- thanks @mariemingoia for chopping all my dead ends off! I feel so refreshed โœจ๐Ÿ’‡โœจ
annac0re : Looks good!!
cahsen : I don't see why not! ๐Ÿ˜‰ @lindsflynnlf
ninerjuls : Peace :)
braattyb : gorgeous!!! โค๏ธโค๏ธโค๏ธ
masterlonnie : ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
shadesofevol : Love you and your music!!! โค๏ธ
cocaxine : Fuck me
kennedyarizaga : YOU'RE PERF. BE A BRATTY B IN NYC
notreallydiana - austenmemories - jacki3_wacky_witch - helloanais -
instagram
bscbscbsc - Bethany Cosentino
God Bless
andiswain : Zachary... zachary binx!!
helenwheelerr : โค๏ธโค๏ธ @emmawheeler_
_tiptip_ : Damnit. I have the perfect comment for this...but I have to sing it to you in person. .....cliffhanger
sunflowerdame : Thackery Binx!
brigrei : @brialenart almost that time to watch this again
fox_and_ozzy : Yes
mcleary27 : It's THAT time @emcleary12
tie.dye : Fav fav
ninaluvs - j.me - annajasinski - krose106 -
instagram
bscbscbsc - Bethany Cosentino
Best fan art ever
pirahnarianna : Holy fucking shit!
simba075 : @lady_lofton @lizzzieryan yo right here
laurencurtius : Amazing
drewpenguin : It looks like Slayer is written in the Seinfeld style with the font and oval @schmelendez idk. It might be a stretch.
ladystarrdusst : @drewpenguin I don't think it's a stretch I totally see it! SO RAD! ๐Ÿ˜
yeahyoureallygotmenow : @dj_large haha ๐Ÿ‘most of these things remind me if you
sailtothedregs : This is so perfect
ptag_app : Perfection #ptag
cosmicsnacks - a_crab_tree - mariemingoia - vinneh23 -
instagram
bscbscbsc - Bethany Cosentino
Tried to do an Ariana Grande half up/half down high pony but ended up looking like a guida ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡น
bbbbeyonce : @crustinacamilla my new do!!!
scotty_supplee : I think u look gr8 love the hair
craykreigh : @ettenrabeindys I'm not the only one :')
wavvyprincess : U need the extensions bb then you'll be even more flawless
haileeey__ : STILL CUTE THOUGH I LOVE YOU SO MUCH
sethonzzo : Put out some new music quit fucking around
_emilyed : ๐Ÿ˜๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ฏ
kennedyarizaga : #BRINGBRATTYB2NYC
hollykhill - kittygrrrl - erikaols11 - mandypearlross -
instagram
bscbscbsc - Bethany Cosentino
My feelings is physical form
vaishalic94 : @divviesmalls @srav_yams this is me all the time lol
chelseamel : @adammschuett it's Sunday
hellodanyaxo : @falcosaysfukoff
efoonquanz : @lzzrbns a true angel
mackwelsh : @madison2gardens
danieldavidpouliot : ๐Ÿ’–
williedingo : @_katie_kitty
tie.dye : @pestocide
burgandyrose.xo - wastexscum - miguelnarvaezz - a_crab_tree -
instagram
Iconosquare feedback